Wie zegt dat ik een vuilniszak-bontkraag opgeschoren type ben? Ik ben gewoon een nette jongeman die niet opgeschoren is die een hekel heeft aan bontkraagjes en vuilniszakken maar dat ik een bb heb heeft er niks mee te makenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
standaard uitrusting bij een vuilniszak-bontkraag opgeschoren kop type toch?
Tsjah als je niet naar mij luistert, je moet echt aan krachttraining gaan! Dan kom je geen kilootjes aan.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is er mis met mn humeur?
X, Nog steedswel dikker..
Hee laa, jij komt toch niet. Volgende week moet je zeker weten of je komt.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:21 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Hahah dan weet ik waar je woont dan komen ik en ali en achmed en kemal en hassan en osman en oguzhan en atakan jouw auto verneuken wees gewaarschuwd maar zet me voor nu maar op mischien
lol..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:22 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een vuilniszak-bontkraag opgeschoren type ben? Ik ben gewoon een nette jongeman die niet opgeschoren is die een hekel heeft aan bontkraagjes en vuilniszakken maar dat ik een bb heb heeft er niks mee te maken
Weet je wat probleem is ik ben een nette jongeman van 15 jaar als ik daarheen ga en er zijn allemaal pedo's en onaardige mensen is dat niet leuk voor mijquote:Op woensdag 5 december 2012 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah als je niet naar mij luistert, je moet echt aan krachttraining gaan! Dan kom je geen kilootjes aan.
[..]
Hee laa, jij komt toch niet. Volgende week moet je zeker weten of je komt.
Wat is hyves?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
lol..
Ping mij ping hem ping haar ping ping ping.. Jij hebt nog zeker hyves..?
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef Bilge het volgende:
1-0 voor Braga.
Duimen dat Manchester wint.
Dat is je Ebeyinki?quote:
Ismetonfire!quote:
Doe dat niet! Is slecht voor je juist! Kom je nog meer kilootjes aan.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:26 schreef Ambipur het volgende:
X, Ik ga mijn patroon ook eens omgooien. Morgen en erna even geen eten.
Verder wil ik nu graag rennen, maar heb mensen naast me
Jfm, tnx.
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:26 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wat praat je onbeschoft sukkel praat normaal amk
Vasten, pik. 2 dagen me lam zuipen aan thee etc en gore fruit.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Doe dat niet! Is slecht voor je juist! Kom je nog meer kilootjes aan.
Ik doe jou amk gappiequote:Op woensdag 5 december 2012 21:31 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wallah wat doe je blij sukkeltje
ah aaaahh..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gelmek isterdim, ama simdi olmaz. Ins bij de volgende! Sorry.
Ach germ..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:33 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Stop hou op ik vind het niet meer leuk
moet jij al niet naar bed ?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:33 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Stop hou op ik vind het niet meer leuk
Stereotype.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:31 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wallah wat doe je blij sukkeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |