Dus eigenlijk is Rinus verantwoordelijk voor deze meneer zijn dood wilde je zeggen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Maak me eerder zorgen over het feit dat we het hebben over een kleine groep mensen die voetbalt, waarvan er nog minder geweld pleegt. Er is een ziekte in het voetbal geslopen waardoor het een agressieve vechtsport is geworden, zowel op als naast het veld. Daar kan de sport niets aan doen, maar ligt aan de mensen. Las een betoog van een scheids om samen met FIFA en KNVB van topvoetbal tot de F'jes zero tolerance te gaan hanteren. Net als bij ijshockey schijnbaar, 1 onvertogen woord of gebaar naar de scheids is geel, ren je op een scheids af of ga je een kaart bietsen - rood. Wegwezen, ga je schamen. Maar nee, het is oorlog, alles is geoorloofd en in dit geval een vrijwilliger sterft een pijnlijke dood op jonge leeftijd. Dus geen einde voetbal, maar einde van ruimte voor elke vorm van (verbaal) geweld.
?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:04 schreef Re het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Rinus verantwoordelijk voor deze meneer zijn dood wilde je zeggen?
Ik heb het, alhoewel lang, wel degelijk gelezen en ik ga het voor jou nog eens zeggen. "het (langer straffen) kan bij bepaalde criminaliteit wel degelijk preventief werken" Ik heb het hier eerder al aangehaald een scootertje jatten, gepakt worden en 3 uur later, na eventuele preek, weer buiten staan (de draaideur crimineel) is iets heel anders dan scootertje jatten, gepakt worden en drie jaar naar een werkkamp op de Veluwe gestuurd worden. De beslissing om het scootertje te jatten wordt dan toch een andere. Binnen de georganiseerde misdaad daarentegen zal het verschil tussen een straf van 10 en 20 jaar geen enkele uitwerking hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb je wel erg vluchtig over mijn (toegegeven, lange) tekst heengelezen, want ik zeg juist niét "alleen maar" dat strenger straffen niet helpt. Ik trek het breder. En die genoegdoening noem ik zelfs nog expliciet: dat is een valide argument. Als iemand jou of je gezin iets vreselijks heeft aangedaan en daarvoor niet of nauwelijks wordt gestraft, dan ga je het recht in eigen hand nemen. Fijne geweldsspiraal zal dat op gaan leveren.
Maar we willen meer dan alleen maar genoegdoening, hoop ik. We willen criminaliteit ook terugdringen. En dat bereik je niet door mensen langer op te bergen, dat is uit en te na onderzocht.
Wat ik bedoel is dat we allemaal wat roepen, niet alleen hier op FOK!, maar in de samenleving, in de politiek. Het is nu toevallig op een voetbal veld gebeurt, maar dit soort dingen gebeuren helaas dagelijks in Nederland tot treuren aan toe.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Maak me eerder zorgen over het feit dat we het hebben over een kleine groep mensen die voetbalt, waarvan er nog minder geweld pleegt. Er is een ziekte in het voetbal geslopen waardoor het een agressieve vechtsport is geworden, zowel op als naast het veld. Daar kan de sport niets aan doen, maar ligt aan de mensen. Las een betoog van een scheids om samen met FIFA en KNVB van topvoetbal tot de F'jes zero tolerance te gaan hanteren. Net als bij ijshockey schijnbaar, 1 onvertogen woord of gebaar naar de scheids is geel, ren je op een scheids af of ga je een kaart bietsen - rood. Wegwezen, ga je schamen. Maar nee, het is oorlog, alles is geoorloofd en in dit geval een vrijwilliger sterft een pijnlijke dood op jonge leeftijd. Dus geen einde voetbal, maar einde van ruimte voor elke vorm van (verbaal) geweld.
Er is een verschil tussen schorsen en royeren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook echt TOTAAL niet? Wie heeft dat bedacht? Waarom zou je mensen die zich zwaar misdragen NIET voor altijd mogen verbannen?
Je bedoelt: iedereen die recidive pleegt, levenslang opsluiten (of een spuitje geven)?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:03 schreef Re het volgende:
[..]
niet dat het verder hier mee te maken heeft maar een heel groot deel van de criminaliteit wordt gedaan door recidivisten dus als je die verwijderd uit de maatschappij krijg je al een stuk helderder voor ogen waar er winst te halen valt
We gaan als land al wel weer heel de wereld over... Zuid Afrika, Belgie, DasBildt, Sky... etc etc..twitter:SkyNewsBreak twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 16:18:31Three young footballers charged in connection with death of assistant referee in the Netherlands are expected to appear in court on Thursday reageer retweet
nah, direct langer straffen dus voor een langere periode uit de samenleving en daarmee aardig wat recidive criminaliteit voorkomen plus dat het wat meer als voorbeeldfunctie zou kunnen leiden. Niet gezegd dat het de oplossing is want een neveneffect is dat de criminaliteit waarschijnlijk harder wordt. Nu hoeft dat nog niet aangezien de pakkans 2% is en de straffen minimaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt: iedereen die recidive pleegt, levenslang opsluiten (of een spuitje geven)?
En geldt dat dan alleen voor moord en doodslag? Of ook voor roof, inbraak, drugsdelicten etc.
Mijn voorkeur heeft het dan om te gaan voorkomen dat veroordeelden zo vaak recidive plegen na het uitzitten van hun straf.
En een stap verder is: voorkomen dat die eerste veroordeling plaatsvindt. En ja ik weet het: de maatschappij is maar beperkt maakbaar. Uitbannen ga je crimialiteit nooit. Maar ik ben voorstander van een fundamenteel andere aanpak, op breed terrein. Moeilijk, en minder verkoopbaar aan de kiezer dan "keihard aanpakken dat tuig", maar het huidige systeem houdt zichzelf in stand en zorgt alleen maar voor meer ellende.
Begrijp me goed, ik pleit er dus niet voor om geweldplegers heel snel weer op straat rond te laten lopen. Maar 10 of 15 jaar opbergen en dan weer op straat schoppen werkt ook niet.
Ik ben het helemaal met je eens, ik wil ook dat er weinig tot helemaal geen criminaliteit meer is en dat we "iets" moeten bedenken waardoor dat gerealiseerd kan worden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt: iedereen die recidive pleegt, levenslang opsluiten (of een spuitje geven)?
En geldt dat dan alleen voor moord en doodslag? Of ook voor roof, inbraak, drugsdelicten etc.
Mijn voorkeur heeft het dan om te gaan voorkomen dat veroordeelden zo vaak recidive plegen na het uitzitten van hun straf.
En een stap verder is: voorkomen dat die eerste veroordeling plaatsvindt. En ja ik weet het: de maatschappij is maar beperkt maakbaar. Uitbannen ga je crimialiteit nooit. Maar ik ben voorstander van een fundamenteel andere aanpak, op breed terrein. Moeilijk, en minder verkoopbaar aan de kiezer dan "keihard aanpakken dat tuig", maar het huidige systeem houdt zichzelf in stand en zorgt alleen maar voor meer ellende.
Begrijp me goed, ik pleit er dus niet voor om geweldplegers heel snel weer op straat rond te laten lopen. Maar 10 of 15 jaar opbergen en dan weer op straat schoppen werkt ook niet.
Wat lul je nou weer?? Ik racist? Je weet niet wat je zegt. Dat ik een hekel heb aan puberige kankergezwellen met een bontkraag is wat anders. Met oudere marokanen heb ik geen probleem, het zijn alleen die opgeschoten, niet opgevoede teringlijertjes waar ik een hekel aan heb.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dat zegt de man die het topic binnenkwam door toe te geven dat hij een racist is.
[..]
quote:Opstelten: deze jongens hard aanpakken
De jongens die grensrechter Richard Nieuwenhuizen zo hebben geschopt dat hij later kwam te overlijden, moeten hard worden aangepakt. Daarmee moet een voorbeeld worden gesteld om de agressie in het amateurvoetbal in te tomen. Dat zei minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) dinsdag.
Volgens de VVD-minister moeten de voetbalbond KNVB en de voetbalclubs scherper optreden tegen agressie. De dood van de grensrechter mogen ze van Opstelten „niet wegredeneren en niet als een incident zien. Daarvoor is dit te ernstig. Dat staat niet op zichzelf, er is meer aan de hand.”
Zo goeiedag hey... is er ergens een wekker afgegaan of kent hij het slachtoffer??? Wij (de niet knuffelaars op fok) roepen al tijden dat het niet om incidenten gaat. Slechts enkelen gooien het op een incident of op racisme. Niet de meest slimme mensen maar dat geeft niet.quote:
Wat is dasbildt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:26 schreef Frutsel het volgende:
We gaan als land al wel weer heel de wereld over... Zuid Afrika, Belgie, DasBildt, Sky... etc etc..twitter:SkyNewsBreak twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 16:18:31Three young footballers charged in connection with death of assistant referee in the Netherlands are expected to appear in court on Thursday reageer retweet
Al had ik dat liever met positieve nieuws gezien
Toch zonde dat de plaatselijk F jeugd gestraft wordt voor wat drie gezwellen hebben veroorzaakt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:35 schreef Frutsel het volgende:
Betaald voetbal wedstrijden beginnen allemaal met één minuut stilte
Ja dat kan je ze best vertellen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:37 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Toch zonde dat de plaatselijk F jeugd gestraft wordt voor wat drie gezwellen hebben veroorzaakt.
Leg het ze maar eens uit dat er drie krullebollen waren die ruzie hadden met een grensrechter, hem hebben vermoord en dat ze daarom niet mogen voetballen. Zullen ze vast begrijpen.
Flauw.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, ik wil ook dat er weinig tot helemaal geen criminaliteit meer is en dat we "iets" moeten bedenken waardoor dat gerealiseerd kan worden.![]()
Zo en nu een groepshug
Dat is wel gebeurd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
Toch vraag ik mij af waarom er niemand tussen gesprongen is toen ze hem aanvielen, weet iemand dat?
BILD is gewoon BILD (zonder der die das, maar als je het zou willen, kun je het ook Die Bildzeitung noemen)quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:26 schreef Frutsel het volgende:
Al had ik dat liever met positieve nieuws gezien
Zal ik ook zeker doen en ik zal ze ook direct moeten leren dat niet alle Marokanen zo zijn.......quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dat kan je ze best vertellen.
Hebben ze wel gedaan. In het topic waar 'wannabe lawyers' posten staat meer info. Nu weet ik ook direct waarom sommigen zo halstarrig blijven miepen over strafmaat en recidive... het is een wannabe lawyerquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
Toch vraag ik mij af waarom er niemand tussen gesprongen is toen ze hem aanvielen, weet iemand dat?
Neuh dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:42 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
ik zal ze ook direct moeten leren dat niet alle Marokanen zo zijn.......
Sja... Om moedeloos van te worden, zo dik ligt die rode draad in ons land uitgewikkeld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:30 schreef Frutsel het volgende:
"Dat staat niet op zichzelf, er is meer aan de hand.”
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:17 schreef Xa1pt het volgende:
Ik vind dat psychopaten dood moeten. Een humane oplossing, zeker t.o.v. het levenslang opsluiten en buiten de maatschappij plaatsen.
Nee, dat is niet flauw Gert, in elk geval niet zo bedoeld. Jij zegt dat zwaarder straffen uberhaupt niet werkt (wat nogmaals sec genomen niet per definitie waar is) om vervolgens te zeggen dat het helemaal anders moet, dat je criminaliteit wilt voorkomen en dan, dan houdt het op. Ja, dat willen we allemaal wel!quote:
Je voelt je ook voor 1 dag een held als je roept "Oppakken en straffen..." vanachter je peeceetje met een lekker warm bakkie koffie in de hand. Hoe, mag die ander uitzoeken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat is niet flauw Gert, in elk geval niet zo bedoeld. Jij zegt dat zwaarder straffen uberhaupt niet werkt (wat nogmaals sec genomen niet per definitie waar is) om vervolgens te zeggen dat het helemaal anders moet, dat je criminaliteit wilt voorkomen en dan, dan houdt het op. Ja, dat willen we allemaal wel!
Precies. Het waren immers autochtonen die voor een 'dode scheids' hebben gezorgd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:48 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Alleen een idioot probeert over de rug van een dode scheids hier een allochtonenprobleem van te maken. Flikker toch op.
Oja, die 1000-1 regel qua incidentjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:48 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Alleen een idioot probeert over de rug van een dode scheids hier een allochtonenprobleem van te maken. Flikker toch op.
God wat een zuurstofverspilling dat soort "mensen"quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef mossad_agent het volgende:
En wat vinden de vriendjes van deze gezwellen..juist..dat ze vrij moeten:
https://twitter.com/IANASS_
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef mossad_agent het volgende:
Dit wordt genietentwitter:
oh ja de rode draad huh....quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oja, die 1000-1 regel qua incidentjes.
Ik doe 90 bruine en 10 witte bonen in een pot en schud deze door elkaar. Dan is volgens jou de kans dat ik met mijn ogen dik een witte boon pak 50%. Of hij is wit, of hij is bruin. Slaap lekker verder gast.
Wat een sneue jochies zijn dat. Heropvoeden een optie?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef mossad_agent het volgende:
Jij altijd met je allochtonen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja... Om moedeloos van te worden, zo dik ligt die rode draad in ons land uitgewikkeld.
En terwijl je je erover struikelt moet je aanhoren dat je het niet mag benoemen. Want kwetsend.
Blijkbaar is allochtonen kwetsen erger dan mensen mishandelen tot zelfs vermoorden. Vraag me af of de linksen in Nederland niet de grote xenofoben zijn. Bang om ze tegen de haren in te strijken.
Het valt best op inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alleen een zure idioot probeert over de rug van een dode scheids zijn persoonlijke linkse geleuter door te drammen om zijn 'on-line vijanden' af te zeiken. Flikker toch op.
Hadden jouw opa en oma maar niet te lui moeten zijn om het vieze werk in NL te doen, je weet tog?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
God wat een zuurstofverspilling dat soort "mensen"
Het is allemaal mijn schuldquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hadden jouw opa en oma maar niet te lui moeten zijn om het vieze werk in NL te doen, je weet tog?
Zie hem staan dan...13 jaar oud en geen weet van de wereld. Kan ook niet zonder opvoeding.quote:
Haha, ik vind het wel treurig eigenlijk. Alsof die jongen er iets aan kan doen dat hij nu zo is, komt lijkt mij ook door opvoeding.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Zie hem staan dan...13 jaar oud en geen weet van de wereld. Kan ook niet zonder opvoeding.
Sneu inderdaad.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:48 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Hij is op een leeftijd dat er nog enige heropvoeding mogelijk is maar dat zal niet gebeuren, wederom a lost case. Over een jaar lezen we vast meer over hem, als hij een krantenjongen heeft neergestoken ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel treurig eigenlijk. Alsof die jongen er iets aan kan doen dat hij nu zo is, komt lijkt mij ook door opvoeding.
Sneu inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alleen een zure idioot probeert over de rug van een dode scheids zijn persoonlijke linkse geleuter door te drammen om zijn 'on-line vijanden' af te zeiken. Flikker toch op.
Daar helpt nog maar 1 ding tegen:quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een sneue jochies zijn dat. Heropvoeden een optie?
quote:
Het zijn de grootste xenofoben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die voelt zich ook serieus schuldig, omdat mensen met dezelfde afkomst zulke debiele dingen doen. Heb ik altijd medelijden mee.quote:
En ik vind van niet. Het loopt de spuitgaten uit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we weer even de focus van elkaar afhalen, en ontopic vestigen?
Om hier alle allochtonen bij te halen heeft overigens totaal geen zin, en is nogal generaliserend. Mijn arme islamitische buurvrouw die altijd heel lief en beleefd is en haar kindjes goed opvoed heeft hier niets mee te maken
Haha, maar wat ik vooral schrijnend vind is dat dat jongentje blijkbaar niet inziet dat zijn broer iets fout heeft gedaan. Zal wel een tokkiegezin zijn, oid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:57 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Hij is op een leeftijd dat er nog enige heropvoeding mogelijk is maar dat zal niet gebeuren, wederom a lost case. Over een jaar lezen we vast meer over hem, als hij een krantenjongen heeft neergestoken ofzo.
Maar waar heeft het volgens jou mee te maken dat 't volgens jou altijd de allochtonen zijn?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En ik vind van niet. Het loopt de spuitgaten uit.
Maar omdat jij het wel vind en mod bent, moet het weggestreept worden?
Zij is ook schuldig. Waarom heeft ze niet ingegrepen???quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we weer even de focus van elkaar afhalen, en ontopic vestigen?
Om hier alle allochtonen bij te halen heeft overigens totaal geen zin, en is nogal generaliserend. Mijn arme islamitische buurvrouw die altijd heel lief en beleefd is en haar kindjes goed opvoed heeft hier niets mee te maken
Dit gaat om het amateurvoetbal. Daar heeft van Gaal niks mee te makenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:04 schreef n00b13 het volgende:
Over de persco:
Waar is Michael van praag?
En Louis van Gaal?
Die representeren het Nederlandse voetbal toch?
--
Inhoudelijk:
Wat the hell levert dit op?
Dat iedereen dit weekend uitslaapt, en dan volgend weekend weer lekker op de oude voet verder gaat?
Het gaat toch om het Nederlands Voetbal?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit gaat om het amateurvoetbal. Daar heeft van Gaal niks mee te maken
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier een verzameling van meer van dat soort Tweets: http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
OMGquote:want opsluiten in een politiecel, dat is 'racistisch
Met voetbal zijn het altijd de buitenlanders. Hooligans bestaan ook alleen maar uit buitenlanders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Generaliseren en discrimineren moet inderdaad weggestreept worden. Goed gezien. Als jij je met je allochtonenhaat zo kan profileren dat het binnen de grens blijft, hou ik je niet tegen. protip: ik ken je trackrecord, en ik zou er geen geld op inzetten dat dat je lukt als ik jou was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De gene die de blog heeft aangemaakt schrijft het in de vorm van sarcasme.quote:
Nee, maar wanneer zijn er de laatste keer rellen met hooligans geweest? En hoe komt dat, zou het kunnen omdat ze stelselmatig keihard zijn aangepakt misschien? Met meldingsplichten etc...quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met voetbal zijn het altijd de buitenlanders. Hooligans bestaan ook alleen maar uit buitenlanders.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef sonnyspek het volgende:
Nou dat worden weer zetels voor de PVV. Echt ongelofelijk.
Zo graaf je je eigen graf.
Waarom is het goed dat het amateurvoetbal stilgelegd wordt? Ik ben al bij veel wedstrijden geweest, en ik heb nog nooit iets in de verste verte mis zien gaan. Ik durf te wedden dat het bij verreweg de meeste wedstrijden goed gaat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:09 schreef WRH het volgende:
ik vind het eigenlijk wel goed dat er zo'n stevige maatschappelijke discussie gaande is hierover.
per definitie is de dood van deze grensrechter totaal nutteloos, zinloos en onnodig, maar als het oplevert dat er een en ander eens goed hard aangepakt gaat worden, heeft het nog ergens toe gediend toch?
dat bijna de halve voetbalwereld zich er tegen heeft uitgesproken, amateurvoetbal wordt stilgelegd, er politieke reacties komen, dat is toch goed allemaal?
Trackrecord? Zoals die allochtonen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Generaliseren en discrimineren moet inderdaad weggestreept worden. Goed gezien. Als jij je met je allochtonenhaat zo kan profileren dat het binnen de grens blijft, hou ik je niet tegen. protip: ik ken je trackrecord, en ik zou er geen geld op inzetten dat dat je lukt als ik jou was.
Alle allochtonen erbij halen vind ik persoonlijk onzin, maar dat is een persoonlijke mening, geen beleid.
Wat is er zo '_O-' is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Maar even serieus, waarom wordt er zo afgevuurd op de KNVB. Dit ligt toch ook simpelweg bij de clubs zelf.
KNVB heeft gesteld dat jeugd maar max 3 jaar geschorst mag worden, want zielig... ze gaven na de wedstrijd zondag ook geen gehoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Maar even serieus, waarom wordt er zo afgevuurd op de KNVB. Dit ligt toch ook simpelweg bij de clubs zelf.
Waarom zou de naam Yassin Dardak hier niet mogen staan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:07 schreef timmmmm het volgende:
Hou nou eens op met die namen hier neerzetten. Als iemand op jouw sportvereniging/werk/filatelistenclubje iets verkeerd doet wil jij ook niet met naam en toenaam op FOK!, alleen daarom
Helemaal mee eens, verder.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom is het goed dat het amateurvoetbal stilgelegd wordt? Ik ben al bij veel wedstrijden geweest, en ik heb nog nooit iets in de verste verte mis zien gaan. Ik durf te wedden dat het bij verreweg de meeste wedstrijden goed gaat.
Ik zie niet in waarom het Nederlandse voetbal moet lijden onder een paar onopgevoede criminelen.
Omdat de heer Y. D. daarmee direct als dader wordt neergezet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom zou de naam Yassin Dardak hier niet mogen staan?
Ongeloofelijk, dat soort gasten moeten echt zo vernederd en mishandeld wordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De gene die de blog heeft aangemaakt schrijft het in de vorm van sarcasme.
Maar als je zo'n joch ziet https://twitter.com/HichamAsk![]()
![]()
Ik vind het bijzaak. Niet echt nuttig, kan ook geen kwaad.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef n00b13 het volgende:
Maar even. Waarom heeft niemand het over de beslissing van de KNVB? Vind niemand het net als ik complete onzin?
Ja, ik vind het wel grappig eigenlijk dat mensen daardoor stemmen op pvv.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat is er zo '_O-' is gewoon een feit.
Hmm, vreemd van KNVB. Hoewel ik dat eerste nog niet zo gek vind aangezien we praten over jeugd. Toch hoor ik wel dat de KNVB d'r wel veel aan doet om geweld te voorkomen qua voetbal. Maargoed, ik vind zulke dingen toch meer bij de club zelf liggen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Re het volgende:
[..]
KNVB heeft gesteld dat jeugd maar max 3 jaar geschorst mag worden, want zielig... ze gaven na de wedstrijd zondag ook geen gehoor
We hebben toch ook jeugdrecht. En niet voor niks hè.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Re het volgende:
[..]
KNVB heeft gesteld dat jeugd maar max 3 jaar geschorst mag worden, want zielig... ze gaven na de wedstrijd zondag ook geen gehoor
Dat mag van mij op zich best, daar die met naam en toenaam genoemd en gearresteerd is. Het hele team, net weer een lijstje weggehaald, hoeft hier niet te staan lijkt me. Want wat kunnen teamgenoten er aan doen dat er criminelen onder hen zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom zou de naam Yassin Dardak hier niet mogen staan?
Openheidquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:07 schreef timmmmm het volgende:
Hou nou eens op met die namen hier neerzetten. Als iemand op jouw sportvereniging/werk/filatelistenclubje iets verkeerd doet wil jij ook niet met naam en toenaam op FOK!, alleen daarom
't is drastisch maar er gaat een boodschap van uitquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef n00b13 het volgende:
Maar even. Waarom heeft niemand het over de beslissing van de KNVB? Vind niemand het net als ik complete onzin?
Ja, ik. Hebben wel meerdere mensen hier neergezet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef n00b13 het volgende:
omdat je blijkbaar alleen zo tot mensen doordringt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom is het goed dat het amateurvoetbal stilgelegd wordt? Ik ben al bij veel wedstrijden geweest, en ik heb nog nooit iets in de verste verte mis zien gaan. Ik durf te wedden dat het bij verreweg de meeste wedstrijden goed gaat.
Ik zie niet in waarom het Nederlandse voetbal moet lijden onder een paar onopgevoede criminelen.
Wat had je dan graag gezien? Ik vind het aan de ene kant een goede statement. Volgende week nog een staking van vrijwilligers en dan is het helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef n00b13 het volgende:
Wat voor boodschap? Dat de goeden andermaals onder de slechte moeten lijden?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef Re het volgende:
[..]
't is drastisch maar er gaat een boodschap van uit
Huh? Ik zie sinds kwart voor vier vanmiddag alleen maar discussies over de beslissing van de KNVBquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef n00b13 het volgende:
Oh ok, dat had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag van mij op zich best, daar die met naam en toenaam genoemd en gearresteerd is. Het hele team, net weer een lijstje weggehaald, hoeft hier niet te staan lijkt me. Want wat kunnen teamgenoten er aan doen dat er criminelen onder hen zijn
Dat is standaard gedrag, als iemand wordt opgepakt zie je dat ook iedereen in bepaalde milieus zijn whatsapp/ping/msn naam verandert in *Free* japie/joopie/yassi. En dat zijn dus geen 10 kinderen maar tienduizenden die het zo doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier een verzameling van meer van dat soort Tweets: http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |