Daar helpt nog maar 1 ding tegen:quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een sneue jochies zijn dat. Heropvoeden een optie?
quote:
Het zijn de grootste xenofoben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Alleen een zure idioot probeert over de rug van een dode scheids zijn persoonlijke linkse geleuter door te drammen om zijn 'on-line vijanden' af te zeiken. Flikker toch op.
Die voelt zich ook serieus schuldig, omdat mensen met dezelfde afkomst zulke debiele dingen doen. Heb ik altijd medelijden mee.quote:
En ik vind van niet. Het loopt de spuitgaten uit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we weer even de focus van elkaar afhalen, en ontopic vestigen?
Om hier alle allochtonen bij te halen heeft overigens totaal geen zin, en is nogal generaliserend. Mijn arme islamitische buurvrouw die altijd heel lief en beleefd is en haar kindjes goed opvoed heeft hier niets mee te maken
Haha, maar wat ik vooral schrijnend vind is dat dat jongentje blijkbaar niet inziet dat zijn broer iets fout heeft gedaan. Zal wel een tokkiegezin zijn, oid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:57 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Hij is op een leeftijd dat er nog enige heropvoeding mogelijk is maar dat zal niet gebeuren, wederom a lost case. Over een jaar lezen we vast meer over hem, als hij een krantenjongen heeft neergestoken ofzo.
Maar waar heeft het volgens jou mee te maken dat 't volgens jou altijd de allochtonen zijn?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En ik vind van niet. Het loopt de spuitgaten uit.
Maar omdat jij het wel vind en mod bent, moet het weggestreept worden?
Zij is ook schuldig. Waarom heeft ze niet ingegrepen???quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we weer even de focus van elkaar afhalen, en ontopic vestigen?
Om hier alle allochtonen bij te halen heeft overigens totaal geen zin, en is nogal generaliserend. Mijn arme islamitische buurvrouw die altijd heel lief en beleefd is en haar kindjes goed opvoed heeft hier niets mee te maken
Dit gaat om het amateurvoetbal. Daar heeft van Gaal niks mee te makenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:04 schreef n00b13 het volgende:
Over de persco:
Waar is Michael van praag?
En Louis van Gaal?
Die representeren het Nederlandse voetbal toch?
--
Inhoudelijk:
Wat the hell levert dit op?
Dat iedereen dit weekend uitslaapt, en dan volgend weekend weer lekker op de oude voet verder gaat?
Het gaat toch om het Nederlands Voetbal?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit gaat om het amateurvoetbal. Daar heeft van Gaal niks mee te maken
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier een verzameling van meer van dat soort Tweets: http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
OMGquote:want opsluiten in een politiecel, dat is 'racistisch
Met voetbal zijn het altijd de buitenlanders. Hooligans bestaan ook alleen maar uit buitenlanders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Generaliseren en discrimineren moet inderdaad weggestreept worden. Goed gezien. Als jij je met je allochtonenhaat zo kan profileren dat het binnen de grens blijft, hou ik je niet tegen. protip: ik ken je trackrecord, en ik zou er geen geld op inzetten dat dat je lukt als ik jou was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De gene die de blog heeft aangemaakt schrijft het in de vorm van sarcasme.quote:
Nee, maar wanneer zijn er de laatste keer rellen met hooligans geweest? En hoe komt dat, zou het kunnen omdat ze stelselmatig keihard zijn aangepakt misschien? Met meldingsplichten etc...quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met voetbal zijn het altijd de buitenlanders. Hooligans bestaan ook alleen maar uit buitenlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |