Neuh dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:42 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
ik zal ze ook direct moeten leren dat niet alle Marokanen zo zijn.......
Sja... Om moedeloos van te worden, zo dik ligt die rode draad in ons land uitgewikkeld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:30 schreef Frutsel het volgende:
"Dat staat niet op zichzelf, er is meer aan de hand.”
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:17 schreef Xa1pt het volgende:
Ik vind dat psychopaten dood moeten. Een humane oplossing, zeker t.o.v. het levenslang opsluiten en buiten de maatschappij plaatsen.
Nee, dat is niet flauw Gert, in elk geval niet zo bedoeld. Jij zegt dat zwaarder straffen uberhaupt niet werkt (wat nogmaals sec genomen niet per definitie waar is) om vervolgens te zeggen dat het helemaal anders moet, dat je criminaliteit wilt voorkomen en dan, dan houdt het op. Ja, dat willen we allemaal wel!quote:
Je voelt je ook voor 1 dag een held als je roept "Oppakken en straffen..." vanachter je peeceetje met een lekker warm bakkie koffie in de hand. Hoe, mag die ander uitzoeken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat is niet flauw Gert, in elk geval niet zo bedoeld. Jij zegt dat zwaarder straffen uberhaupt niet werkt (wat nogmaals sec genomen niet per definitie waar is) om vervolgens te zeggen dat het helemaal anders moet, dat je criminaliteit wilt voorkomen en dan, dan houdt het op. Ja, dat willen we allemaal wel!
Precies. Het waren immers autochtonen die voor een 'dode scheids' hebben gezorgd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:48 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Alleen een idioot probeert over de rug van een dode scheids hier een allochtonenprobleem van te maken. Flikker toch op.
Oja, die 1000-1 regel qua incidentjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:48 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Alleen een idioot probeert over de rug van een dode scheids hier een allochtonenprobleem van te maken. Flikker toch op.
God wat een zuurstofverspilling dat soort "mensen"quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef mossad_agent het volgende:
En wat vinden de vriendjes van deze gezwellen..juist..dat ze vrij moeten:
https://twitter.com/IANASS_
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef mossad_agent het volgende:
Dit wordt genietentwitter:
oh ja de rode draad huh....quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oja, die 1000-1 regel qua incidentjes.
Ik doe 90 bruine en 10 witte bonen in een pot en schud deze door elkaar. Dan is volgens jou de kans dat ik met mijn ogen dik een witte boon pak 50%. Of hij is wit, of hij is bruin. Slaap lekker verder gast.
Wat een sneue jochies zijn dat. Heropvoeden een optie?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef mossad_agent het volgende:
Jij altijd met je allochtonen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja... Om moedeloos van te worden, zo dik ligt die rode draad in ons land uitgewikkeld.
En terwijl je je erover struikelt moet je aanhoren dat je het niet mag benoemen. Want kwetsend.
Blijkbaar is allochtonen kwetsen erger dan mensen mishandelen tot zelfs vermoorden. Vraag me af of de linksen in Nederland niet de grote xenofoben zijn. Bang om ze tegen de haren in te strijken.
Het valt best op inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alleen een zure idioot probeert over de rug van een dode scheids zijn persoonlijke linkse geleuter door te drammen om zijn 'on-line vijanden' af te zeiken. Flikker toch op.
Hadden jouw opa en oma maar niet te lui moeten zijn om het vieze werk in NL te doen, je weet tog?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
God wat een zuurstofverspilling dat soort "mensen"
Het is allemaal mijn schuldquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hadden jouw opa en oma maar niet te lui moeten zijn om het vieze werk in NL te doen, je weet tog?
Zie hem staan dan...13 jaar oud en geen weet van de wereld. Kan ook niet zonder opvoeding.quote:
Haha, ik vind het wel treurig eigenlijk. Alsof die jongen er iets aan kan doen dat hij nu zo is, komt lijkt mij ook door opvoeding.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Zie hem staan dan...13 jaar oud en geen weet van de wereld. Kan ook niet zonder opvoeding.
Sneu inderdaad.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:48 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Hij is op een leeftijd dat er nog enige heropvoeding mogelijk is maar dat zal niet gebeuren, wederom a lost case. Over een jaar lezen we vast meer over hem, als hij een krantenjongen heeft neergestoken ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel treurig eigenlijk. Alsof die jongen er iets aan kan doen dat hij nu zo is, komt lijkt mij ook door opvoeding.
Sneu inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alleen een zure idioot probeert over de rug van een dode scheids zijn persoonlijke linkse geleuter door te drammen om zijn 'on-line vijanden' af te zeiken. Flikker toch op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |