abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:12:37 #181
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_119923870
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef Ziba het volgende:

[..]

_O-

Maar even serieus, waarom wordt er zo afgevuurd op de KNVB. Dit ligt toch ook simpelweg bij de clubs zelf. :')
Wat is er zo '_O-' is gewoon een feit. :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:12:38 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119923871
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef Ziba het volgende:

[..]

_O-

Maar even serieus, waarom wordt er zo afgevuurd op de KNVB. Dit ligt toch ook simpelweg bij de clubs zelf. :')
KNVB heeft gesteld dat jeugd maar max 3 jaar geschorst mag worden, want zielig... ze gaven na de wedstrijd zondag ook geen gehoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119923873
quote:
18s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:07 schreef timmmmm het volgende:
Hou nou eens op met die namen hier neerzetten. Als iemand op jouw sportvereniging/werk/filatelistenclubje iets verkeerd doet wil jij ook niet met naam en toenaam op FOK!, alleen daarom
Waarom zou de naam Yassin Dardak hier niet mogen staan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119923897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarom is het goed dat het amateurvoetbal stilgelegd wordt? Ik ben al bij veel wedstrijden geweest, en ik heb nog nooit iets in de verste verte mis zien gaan. Ik durf te wedden dat het bij verreweg de meeste wedstrijden goed gaat.

Ik zie niet in waarom het Nederlandse voetbal moet lijden onder een paar onopgevoede criminelen.
Helemaal mee eens, verder.
In Southern Sun
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:13:31 #185
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119923907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Omdat de heer Y. D. daarmee direct als dader wordt neergezet.
pi_119923922
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

De gene die de blog heeft aangemaakt schrijft het in de vorm van sarcasme.

Maar als je zo'n joch ziet https://twitter.com/HichamAsk 8)7 :X :r
Ongeloofelijk, dat soort gasten moeten echt zo vernederd en mishandeld worden
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:14:02 #187
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119923934
Maar even. Waarom heeft niemand het over de beslissing van de KNVB? Vind niemand het net als ik complete onzin?
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:14:36 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119923965
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef n00b13 het volgende:
Maar even. Waarom heeft niemand het over de beslissing van de KNVB? Vind niemand het net als ik complete onzin?
Ik vind het bijzaak. Niet echt nuttig, kan ook geen kwaad.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119923967
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Wat is er zo '_O-' is gewoon een feit. :P
Ja, ik vind het wel grappig eigenlijk dat mensen daardoor stemmen op pvv. :D

quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Re het volgende:

[..]

KNVB heeft gesteld dat jeugd maar max 3 jaar geschorst mag worden, want zielig... ze gaven na de wedstrijd zondag ook geen gehoor
Hmm, vreemd van KNVB. Hoewel ik dat eerste nog niet zo gek vind aangezien we praten over jeugd. Toch hoor ik wel dat de KNVB d'r wel veel aan doet om geweld te voorkomen qua voetbal. Maargoed, ik vind zulke dingen toch meer bij de club zelf liggen. :P
pi_119923970
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Re het volgende:

[..]

We hebben toch ook jeugdrecht. En niet voor niks hè.

Maarja, nu krijg je weer gezeik dat een exces wat eens in de tien jaar voorkomt de maatstaf moet zijn voor de geldende regels ;(
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:14:42 #191
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119923971
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat mag van mij op zich best, daar die met naam en toenaam genoemd en gearresteerd is. Het hele team, net weer een lijstje weggehaald, hoeft hier niet te staan lijkt me. Want wat kunnen teamgenoten er aan doen dat er criminelen onder hen zijn
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:15:06 #192
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_119923983
quote:
18s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:07 schreef timmmmm het volgende:
Hou nou eens op met die namen hier neerzetten. Als iemand op jouw sportvereniging/werk/filatelistenclubje iets verkeerd doet wil jij ook niet met naam en toenaam op FOK!, alleen daarom
Openheid
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:15:16 #193
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119923990
quote:
't is drastisch maar er gaat een boodschap van uit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119924001
quote:
Ja, ik. Hebben wel meerdere mensen hier neergezet. :P
pi_119924011
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarom is het goed dat het amateurvoetbal stilgelegd wordt? Ik ben al bij veel wedstrijden geweest, en ik heb nog nooit iets in de verste verte mis zien gaan. Ik durf te wedden dat het bij verreweg de meeste wedstrijden goed gaat.

Ik zie niet in waarom het Nederlandse voetbal moet lijden onder een paar onopgevoede criminelen.
omdat je blijkbaar alleen zo tot mensen doordringt.
om er maar even een cliché tegen aan te gooien; de maatschappij ben jij.
als wij dit met zijn allen maar blijven pikken dan wordt het alleen maar erger.
als inderdaad veel meer mensen er 'last' van hebben, dan wordt er misschien door mensen zoals ook jijzelf sneller ingegrepen als je op zondagochtend gescheld van ouders op het voetbalveld hoort, of niet?
bewustwording en daarvoor is het helaas nodig dat elk individu dit merkt en ervaart. als niemand er 'last' van heeft, waar is dan ieders individuele behoefte om er ook actief wat aan te doen?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119924057
quote:
Wat had je dan graag gezien? Ik vind het aan de ene kant een goede statement. Volgende week nog een staking van vrijwilligers en dan is het helemaal duidelijk.

Aan de andere kant vind ik het wel jammer voor de onschuldigen. Het is wel zo dat er vaak 'geweld' gebruikt wordt op het veld. Zowel fysiek als verbaal geweld. Dat merk ik in mijn eigen omgeving ook. Het is jammer dat we geen amateurvoetbal zien komend weekend, maar beter dit dan helemaal geen statement.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:17:37 #197
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119924071
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef Re het volgende:

[..]

't is drastisch maar er gaat een boodschap van uit
Wat voor boodschap? Dat de goeden andermaals onder de slechte moeten lijden?

Er is maar één instantie die hier schuld aan heeft: de KNVB.
Als zij harder optreden, dan dringen ze direct e.e.a. terug.
Als zij stoppen met slachtoffers te veroordelen.

Mijn broertje als voorbeeld: wordt door vier man in elkaar geslagen, geeft eentje een vuistslag op zijn wang: mijn broertje 8 wedstrijden geschorst.

Echt gelul van zo'n vent.
pi_119924076
quote:
Huh? Ik zie sinds kwart voor vier vanmiddag alleen maar discussies over de beslissing van de KNVB :D.
In Southern Sun
pi_119924088
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat mag van mij op zich best, daar die met naam en toenaam genoemd en gearresteerd is. Het hele team, net weer een lijstje weggehaald, hoeft hier niet te staan lijkt me. Want wat kunnen teamgenoten er aan doen dat er criminelen onder hen zijn
Oh ok, dat had ik niet gezien.
In Southern Sun
pi_119924099
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier een verzameling van meer van dat soort Tweets: http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
Dat is standaard gedrag, als iemand wordt opgepakt zie je dat ook iedereen in bepaalde milieus zijn whatsapp/ping/msn naam verandert in *Free* japie/joopie/yassi. En dat zijn dus geen 10 kinderen maar tienduizenden die het zo doen.
pi_119924102
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, maar wanneer zijn er de laatste keer rellen met hooligans geweest? En hoe komt dat, zou het kunnen omdat ze stelselmatig keihard zijn aangepakt misschien? Met meldingsplichten etc...

Zou het kunnen, misschien?
Saywut?

http://mobiel.nu.nl/binne(...)n-gewelddadiger.html
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:18:55 #202
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119924125
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef WRH het volgende:

[..]

omdat je blijkbaar alleen zo tot mensen doordringt.
om er maar even een cliché tegen aan te gooien; de maatschappij ben jij.
als wij dit met zijn allen maar blijven pikken dan wordt het alleen maar erger.
als inderdaad veel meer mensen er 'last' van hebben, dan wordt er misschien door mensen zoals ook jijzelf sneller ingegrepen als je op zondagochtend gescheld van ouders op het voetbalveld hoort, of niet?
bewustwording en daarvoor is het helaas nodig dat elk individu dit merkt en ervaart. als niemand er 'last' van heeft, waar is dan ieders individuele behoefte om er ook actief wat aan te doen?
Dat heeft helemaal niets met een paar crimineeltjes die in een splitsecond iemand doodtrappen te maken. Als er op zondagochtend geen ouders meer schelden, doen die dat nog steeds. Volgens mij pikken we dit geen van allen, en is er op die bewuste dag ook ingegrepen, maar te laat.

Als je denkt dat de dood van deze man minder impact heeft dan het stilleggen van amateurvoetbal ben je wel héél zwart en bitter
Laffe huichelaar
pi_119924160
HichamAsk twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 16:58:09 Free Yassin D. Fuck jullie moeders, kanker kanker flikkers reageer retweet
Zulke lieve knulletjes w/

Maar als je er iets van zegt ben je racist :X (ben zelf ook allochtoon dus ik mag het hier wel plaatsen :6 8-) )

Wat een volk o|O
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:20:08 #204
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119924170
Ze hadden m.i. in elke voetbalkantine 10 minuten stilte in acht kunnen nemen.
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:21:20 #205
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_119924228
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ach het hele team is een verzameling tuig. Een jaartje of 25 strafkamp in Siberië voor het hele team lijkt me een uitstekende oplossing.

Het B1-elftal van Nieuw Sloten is in het verleden verschillende keren gestraft vanwege vechtpartijen en bedreigingen. Dit seizoen hing het elftal uitsluiting van de competitie boven het hoofd vanwege het aanvallen van een scheidsrechter.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_119924250
Geweld en voetbal schijnt trouwens vaker voor te komen in de familie Dardak

Trainer Mourad Dardak van Sporting Maroc voor vijf jaar geschorst
De assistent-trainer van Sporting Maroc gaf in november een kopstoot aan scheidsrechter John Nolting.

AMSTERDAM - De KNVB heeft trainer Mourad Dardak zwaar bestraft voor de kopstoot die hij gaf aan scheidsrechter John Nolting, vorige maand na afloop van het duel Sporting Maroc-Zeeburgia. De trainer van Maroc kreeg een schorsing van vijf jaar opgelegd.
Hij mag gedurende die periode geen club trainen, zelf geen wedstrijden voetballen, maar ook niet aanwezig zijn op een voetbalaccommodatie.

Een forse straf dus, meent de KNVB. ''Maar het is ook een vrij fors incident. Daar hoort een dergelijke straf bij,'' zegt Hans Schelling, districtsmanager West I.

De advocaat van arbiter John Nolting, Thomas van Vugt, is tevreden. ''Vijf jaar schorsing lijkt natuurlijk vrij fors, niettemin is die in de ogen van mijn cliënt volkomen terecht voor deze grove mishandeling. Het tuchtrecht heeft z'n werk gedaan.''

Sporting Maroc moet eveneens boeten voor de kopstoot. De zondag derdeklasser krijgt vier punten in mindering, tweehonderd euro boete en een jaar schorsing als voorwaardelijke straf.

Moustafa Boukarfi, secretaris van Sporting Maroc, vindt de straf te zwaar en eigenlijk hadden wij als club niet eens bestraft mogen worden. Wij hebben er echt alles aan gedaan om dit incident te voorkomen.''

Bron
pi_119924265
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ach het hele team is een verzameling tuig. Een jaartje of 25 strafkamp in Siberië voor het hele team lijkt me een uitstekende oplossing.

Het B1-elftal van Nieuw Sloten is in het verleden verschillende keren gestraft vanwege vechtpartijen en bedreigingen. Dit seizoen hing het elftal uitsluiting van de competitie boven het hoofd vanwege het aanvallen van een scheidsrechter.
Dan ligt dat toch aan de club zelf, die trainer enzo heeft toch wel wat te zeggen lijkt mij. :')
pi_119924268
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat heeft helemaal niets met een paar crimineeltjes die in een splitsecond iemand doodtrappen te maken. Als er op zondagochtend geen ouders meer schelden, doen die dat nog steeds. Volgens mij pikken we dit geen van allen, en is er op die bewuste dag ook ingegrepen, maar te laat.

Als je denkt dat de dood van deze man minder impact heeft dan het stilleggen van amateurvoetbal ben je wel héél zwart en bitter
nee maar ik denk wel dat je ergens moet beginnen en dat is m.i. bij de realisatie dat geweld en agressie ergens begint, niet pas op iemands 15de.
we zijn het er dacht ik wel over eens dat iemand niet plotseling op zijn 15de of 16de van de ene dag op de andere iemand doodbeukt. dat is ergens eerder ontstaan, slechte opvoeding, ouders die agressie goedkeuren.
als we beginnen bij de jongere generatie zal het ooit toch wel doorstromen?
deze jongens zijn al totaal verloren maar je moet ergens beginnen?
en die discussie lijkt nu op gang te komen, de discussie over de agressie binnen de sport, die begint bij ouders die het allemaal maar normaal lijken te vinden en het vaak zelf zijn.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:22:34 #209
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119924286
Journalisten zijn helden. _O_
pi_119924335
quote:
Moustafa Boukarfi, secretaris van Sporting Maroc, vindt de straf te zwaar en eigenlijk hadden wij als club niet eens bestraft mogen worden. Wij hebben er echt alles aan gedaan om dit incident te voorkomen.''

Bron
:X :X :X
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')