Wat is er zo '_O-' is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Maar even serieus, waarom wordt er zo afgevuurd op de KNVB. Dit ligt toch ook simpelweg bij de clubs zelf.
KNVB heeft gesteld dat jeugd maar max 3 jaar geschorst mag worden, want zielig... ze gaven na de wedstrijd zondag ook geen gehoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Maar even serieus, waarom wordt er zo afgevuurd op de KNVB. Dit ligt toch ook simpelweg bij de clubs zelf.
Waarom zou de naam Yassin Dardak hier niet mogen staan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:07 schreef timmmmm het volgende:
Hou nou eens op met die namen hier neerzetten. Als iemand op jouw sportvereniging/werk/filatelistenclubje iets verkeerd doet wil jij ook niet met naam en toenaam op FOK!, alleen daarom
Helemaal mee eens, verder.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom is het goed dat het amateurvoetbal stilgelegd wordt? Ik ben al bij veel wedstrijden geweest, en ik heb nog nooit iets in de verste verte mis zien gaan. Ik durf te wedden dat het bij verreweg de meeste wedstrijden goed gaat.
Ik zie niet in waarom het Nederlandse voetbal moet lijden onder een paar onopgevoede criminelen.
Omdat de heer Y. D. daarmee direct als dader wordt neergezet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom zou de naam Yassin Dardak hier niet mogen staan?
Ongeloofelijk, dat soort gasten moeten echt zo vernederd en mishandeld wordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De gene die de blog heeft aangemaakt schrijft het in de vorm van sarcasme.
Maar als je zo'n joch ziet https://twitter.com/HichamAsk![]()
![]()
Ik vind het bijzaak. Niet echt nuttig, kan ook geen kwaad.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef n00b13 het volgende:
Maar even. Waarom heeft niemand het over de beslissing van de KNVB? Vind niemand het net als ik complete onzin?
Ja, ik vind het wel grappig eigenlijk dat mensen daardoor stemmen op pvv.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat is er zo '_O-' is gewoon een feit.
Hmm, vreemd van KNVB. Hoewel ik dat eerste nog niet zo gek vind aangezien we praten over jeugd. Toch hoor ik wel dat de KNVB d'r wel veel aan doet om geweld te voorkomen qua voetbal. Maargoed, ik vind zulke dingen toch meer bij de club zelf liggen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Re het volgende:
[..]
KNVB heeft gesteld dat jeugd maar max 3 jaar geschorst mag worden, want zielig... ze gaven na de wedstrijd zondag ook geen gehoor
We hebben toch ook jeugdrecht. En niet voor niks hè.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Re het volgende:
[..]
KNVB heeft gesteld dat jeugd maar max 3 jaar geschorst mag worden, want zielig... ze gaven na de wedstrijd zondag ook geen gehoor
Dat mag van mij op zich best, daar die met naam en toenaam genoemd en gearresteerd is. Het hele team, net weer een lijstje weggehaald, hoeft hier niet te staan lijkt me. Want wat kunnen teamgenoten er aan doen dat er criminelen onder hen zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom zou de naam Yassin Dardak hier niet mogen staan?
Openheidquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:07 schreef timmmmm het volgende:
Hou nou eens op met die namen hier neerzetten. Als iemand op jouw sportvereniging/werk/filatelistenclubje iets verkeerd doet wil jij ook niet met naam en toenaam op FOK!, alleen daarom
't is drastisch maar er gaat een boodschap van uitquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef n00b13 het volgende:
Maar even. Waarom heeft niemand het over de beslissing van de KNVB? Vind niemand het net als ik complete onzin?
Ja, ik. Hebben wel meerdere mensen hier neergezet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef n00b13 het volgende:
omdat je blijkbaar alleen zo tot mensen doordringt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom is het goed dat het amateurvoetbal stilgelegd wordt? Ik ben al bij veel wedstrijden geweest, en ik heb nog nooit iets in de verste verte mis zien gaan. Ik durf te wedden dat het bij verreweg de meeste wedstrijden goed gaat.
Ik zie niet in waarom het Nederlandse voetbal moet lijden onder een paar onopgevoede criminelen.
Wat had je dan graag gezien? Ik vind het aan de ene kant een goede statement. Volgende week nog een staking van vrijwilligers en dan is het helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef n00b13 het volgende:
Wat voor boodschap? Dat de goeden andermaals onder de slechte moeten lijden?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef Re het volgende:
[..]
't is drastisch maar er gaat een boodschap van uit
Huh? Ik zie sinds kwart voor vier vanmiddag alleen maar discussies over de beslissing van de KNVBquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef n00b13 het volgende:
Oh ok, dat had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag van mij op zich best, daar die met naam en toenaam genoemd en gearresteerd is. Het hele team, net weer een lijstje weggehaald, hoeft hier niet te staan lijkt me. Want wat kunnen teamgenoten er aan doen dat er criminelen onder hen zijn
Dat is standaard gedrag, als iemand wordt opgepakt zie je dat ook iedereen in bepaalde milieus zijn whatsapp/ping/msn naam verandert in *Free* japie/joopie/yassi. En dat zijn dus geen 10 kinderen maar tienduizenden die het zo doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier een verzameling van meer van dat soort Tweets: http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
Saywut?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar wanneer zijn er de laatste keer rellen met hooligans geweest? En hoe komt dat, zou het kunnen omdat ze stelselmatig keihard zijn aangepakt misschien? Met meldingsplichten etc...
Zou het kunnen, misschien?
Dat heeft helemaal niets met een paar crimineeltjes die in een splitsecond iemand doodtrappen te maken. Als er op zondagochtend geen ouders meer schelden, doen die dat nog steeds. Volgens mij pikken we dit geen van allen, en is er op die bewuste dag ook ingegrepen, maar te laat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef WRH het volgende:
[..]
omdat je blijkbaar alleen zo tot mensen doordringt.
om er maar even een cliché tegen aan te gooien; de maatschappij ben jij.
als wij dit met zijn allen maar blijven pikken dan wordt het alleen maar erger.
als inderdaad veel meer mensen er 'last' van hebben, dan wordt er misschien door mensen zoals ook jijzelf sneller ingegrepen als je op zondagochtend gescheld van ouders op het voetbalveld hoort, of niet?
bewustwording en daarvoor is het helaas nodig dat elk individu dit merkt en ervaart. als niemand er 'last' van heeft, waar is dan ieders individuele behoefte om er ook actief wat aan te doen?
Zulke lieve knulletjestwitter:HichamAsk twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 16:58:09Free Yassin D. Fuck jullie moeders, kanker kanker flikkers reageer retweet
Ach het hele team is een verzameling tuig. Een jaartje of 25 strafkamp in Siberië voor het hele team lijkt me een uitstekende oplossing.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag van mij op zich best, daar die met naam en toenaam genoemd en gearresteerd is. Het hele team, net weer een lijstje weggehaald, hoeft hier niet te staan lijkt me. Want wat kunnen teamgenoten er aan doen dat er criminelen onder hen zijn
Dan ligt dat toch aan de club zelf, die trainer enzo heeft toch wel wat te zeggen lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ach het hele team is een verzameling tuig. Een jaartje of 25 strafkamp in Siberië voor het hele team lijkt me een uitstekende oplossing.
Het B1-elftal van Nieuw Sloten is in het verleden verschillende keren gestraft vanwege vechtpartijen en bedreigingen. Dit seizoen hing het elftal uitsluiting van de competitie boven het hoofd vanwege het aanvallen van een scheidsrechter.
nee maar ik denk wel dat je ergens moet beginnen en dat is m.i. bij de realisatie dat geweld en agressie ergens begint, niet pas op iemands 15de.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niets met een paar crimineeltjes die in een splitsecond iemand doodtrappen te maken. Als er op zondagochtend geen ouders meer schelden, doen die dat nog steeds. Volgens mij pikken we dit geen van allen, en is er op die bewuste dag ook ingegrepen, maar te laat.
Als je denkt dat de dood van deze man minder impact heeft dan het stilleggen van amateurvoetbal ben je wel héél zwart en bitter
quote:Moustafa Boukarfi, secretaris van Sporting Maroc, vindt de straf te zwaar en eigenlijk hadden wij als club niet eens bestraft mogen worden. Wij hebben er echt alles aan gedaan om dit incident te voorkomen.''
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |