Wat lief dat je toen al mee las!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:59 schreef VonBallusseck het volgende:
Het viel me trouwens op dat mensen als Yashaaaaa, Trinity en uhh.. Kimochi, niet meer posten.
Ja, toen las ik al mee.![]()
Wat een toeval dan met de TTquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wacht nog op een pakketje uit Hong Kong
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat een toeval dan met de TT![]()
Voor alle anderen: we hebben niet van tevoren overlegd!
Jullie hebben niet onder een novietenhoedje gespeeld?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat een toeval dan met de TT![]()
Voor alle anderen: we hebben niet van tevoren overlegd!
'the fuckquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:27 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo genoeg gekwijld. Tijd om wat geld te gaan verdienenen koffie
Nope. En wij zijn er ook alleen maar ten behoeve van de novieten hèquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jullie hebben niet onder een novietenhoedje gespeeld?
Ook weer waar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nope. En wij zijn er ook alleen maar ten behoeve van de novieten hè
Sport is opzich leuk om te zien, maar is pas leuk als je er hard mee kan rijden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben meer van de (semi)sportmodellen.
Daar heb je helemaal geen r6 voor nodig, dat kan ook al op je CBF'je.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sport is opzich leuk om te zien, maar is pas leuk als je er hard mee kan rijden.
Wat ik mensen met een r6 en sneller aan boetes zie binnen harken
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:15 schreef Yreal het volgende:
ik heb inmiddels in amper een week binnen dik een killo chocolade muizen en kikkers op
Kan, kan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen r6 voor nodig, dat kan ook al op je CBF'je.
Als je veel verstuurd kun je wellicht een zakelijk contract afsluiten bij de post, kun je in partijenpost versturenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Yreal het volgende:
Je zou trouwens per email bezwaar moeten mogen maken bij het cjib. Loop helemaal leeg op dat aangetekend versturen.
omdat je schijnbaar altijd bmw post?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Actaeon het volgende:
Waarom krijg ik allemaal advertenties te zien voor BMW's
Aangetekend is beter.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Yreal het volgende:
Je zou trouwens per email bezwaar moeten mogen maken bij het cjib. Loop helemaal leeg op dat aangetekend versturen.
Ik jurkjes van de V&Dquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Actaeon het volgende:
Maar dan moet je wel weer PB-stempel kopen, elke dag orderformulieren invullen, aanbieden bij een servicepunt, aangetekende stickers bestellen. Zelf de gegevens invullen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je veel verstuurd kun je wellicht een zakelijk contract afsluiten bij de post, kun je in partijenpost versturen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je veel verstuurd kun je wellicht een zakelijk contract afsluiten bij de post, kun je in partijenpost versturen
Zulke Volumes haal ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel weer PB-stempel kopen, elke dag orderformulieren invullen, aanbieden bij een servicepunt, aangetekende stickers bestellen. Zelf de gegevens invullen.
I do not.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat je schijnbaar altijd bmw post?
Ach, er zijn (super)sportmodellen die prima zitten. Heb wel 's in een weekend 2.000km op een RC8 gereden. Boven verwachting comfortabel(ish).quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan, kan.
Maar mijn fazer nodigt uit tot 100 rijden, altijd overal. De gemmidelde snelheid van die r6 figuren ligt toch al dik over de 150.
Ik waag mij er niet in, zit ook voor geen meter en is absoluut niet praktisch.
Je browser snapt het.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Actaeon het volgende:
En jij moet je rustiger houden in het weekend.quote:
think big!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Zulke Volumes haal ik natuurlijk niet
Nou mag dat ook wel voor dat geld, maar toch, de houding is 3x niks imo. Je kan er bovendien ook niet echt een tas op meenemenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach, er zijn (super)sportmodellen die prima zitten. Heb wel 's in een weekend 2.000km op een RC8 gereden. Boven verwachting comfortabel(ish).
Hij wil me overhalenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je browser snapt het.
[..]
Je browser snapt het.
Je hebt gewoon tank + achterkant tassen. Je kunt bijna net zoveel meenemen als op een tourer, behalve als je koffers gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou mag dat ook wel voor dat geld, maar toch, de houding is 3x niks imo. Je kan er bovendien ook niet echt een tas op meenemen
Maar eigenlijk zou je het zelf moeten doen. Frankeermachine kun je doen maar dan krijg je een beetje korting en hoef je geen oderformulieren in te vullen (tenzij misdruk frankeermachine of grote volumes die je als partijenpost wilt aanbieden en de korting verrekend wilt hebben). PB-stempel moet je wel orderformulier invullen en kun je uit alle partijenpostproducten kiezen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
think big!
En tevens is dat niet zoveel werk als het lijkt, je krijgt gewoon een klantennummer en zo'n stempel machine, als je het dan aanbied bij een businesspoint en je geeft je klantennummer dan vullen ze het allemaal wel voor je in
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je browser snapt het.
[..]
En jij moet je rustiger houden in het weekend.
Wijven zien in de regel het verschil niet tussen mijn fazer en echte supersportsquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je hebt gewoon tank + achterkant tassen. Je kunt bijna net zoveel meenemen als op een tourer, behalve als je koffers gaat gebruiken.
Verder vind ik mezelf te jong voor een tourmotor. Chicks dig (super)sports.
Wij hebben allebei op het werk.. frankeermachine voor de dagelijkse post en PB stempel voor mailings etc. maar dan rijd ik ook alleen met een paar krat vol brieven met stempels en m'n klantennummer er naar toe en dan regelen ze het daar voor mequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:25 schreef Actaeon het volgende:
moeten doen. Frankeermachine kun je doen maar dan krijg je een beetje korting en hoef je geen oderformulieren in te vullen (tenzij misdruk frankeermachine of grote volumes die je als partijenpost wilt aanbieden en de korting verrekend wilt hebben). PB-stempel moet je wel orderformulier invullen en kun je uit alle partijenpostproducten kiezen.
Misschien moet je dan niet daten met vrouwelijke Stevie Wonders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wijven zien in de regel het verschil niet tussen mijn fazer en echte supersports
Mijn dagelijkse vervoerquote:
de gemiddelde vrouw ziet dat dus echt niet hequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet daten met vrouwelijke Stevie Wonders.
Meestal is het antwoord: 'o, deze ziet er sportiever uit. Zal ook wel sneller zijn' of iets in die richting. .
Volgens mij verlangt de post ook dat als je op rekening wilt aanbieden je een X-bedrag aan 'saldo' op die rekening hebt staan. En dat is best aardig wat voor een kleine/beginnende ondernemer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij hebben allebei op het werk.. frankeermachine voor de dagelijkse post en PB stempel voor mailings etc. maar dan rijd ik ook alleen met een paar krat vol brieven met stempels en m'n klantennummer er naar toe en dan regelen ze het daar voor me
True true, ik roep ook maar watquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef Actaeon het volgende:
ij verlangt de post ook dat als je op rekening wilt aanbieden je een X-bedrag aan 'saldo' op die rekening hebt staan. En dat is best aardig wat
Een woningbouw die wel actief dingen voor hun klanten doet? Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja hallo, ik had gehoord dat ze je vet goed kunnen helpen daar.
Nee geeft ook niet zo haal ik mijn oude kennis weer eens opquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True true, ik roep ook maar wat
Maar hoe vind ik dat als kamernet en persoonlijke contacten me in de steek latenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:46 schreef Boterbartje het volgende:
Zoek eens op onderhuur, ik zit constant in onderhuur.. kijk eens hoeveel mensen buitenland gaan etc.
Kaartjes op de prikborden van de poortquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hoe vind ik dat als kamernet en persoonlijke contacten me in de steek laten
Het vraag-en-aanbod-bord bij de AH. Geweldig om te lezen somsquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hoe vind ik dat als kamernet en persoonlijke contacten me in de steek laten
google op studie prikborden, ga naar grote studentenflats en prik een a4tje met je nummer/mail en uitleg op het bord etc.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
ditquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het vraag-en-aanbod-bord bij de AH. Geweldig om te lezen soms
Daar zitten echt beangstigende kaartjes tussenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dit
http://goedalsnieuw.blogspot.nl/
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar zitten echt beangstigende kaartjes tussen
Sommige onderhuur mag je je gewoon inschrijven, heb ik nu ook. Ik krijg uitwonende beurs + onderhuur + chillheid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef Speedy_T het volgende:
Onderhuur betekent ook dat je gedwongen wordt te frauderen met inschrijfadressen bij de DUO om een grotere beurs te krijgen.
Dude, boeiend? Zolang hij het doet is er toch niks mis mee? beetje zonde geld hé.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sommige onderhuur mag je je gewoon inschrijven, heb ik nu ook. Ik krijg uitwonende beurs + onderhuur + chillheid.
Enkel m'n laptop, godverdomme wat een pure kankerzooi. Ik houd m'n spullen altijd zo netjes. fucking laptop is halve wereld rond geweest en nu glipt m'n tas uit m'n handen en krak, hoekje helemaal indeukt/kapot.
KAN IK ZO VAN BALEN. BLEGH
nieuwe laptop halen dan maar
Surface halen dan maar?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sommige onderhuur mag je je gewoon inschrijven, heb ik nu ook. Ik krijg uitwonende beurs + onderhuur + chillheid.
Enkel m'n laptop, godverdomme wat een pure kankerzooi. Ik houd m'n spullen altijd zo netjes. fucking laptop is halve wereld rond geweest en nu glipt m'n tas uit m'n handen en krak, hoekje helemaal indeukt/kapot.
KAN IK ZO VAN BALEN. BLEGH
nieuwe laptop halen dan maar
In Amsterdam heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Je loopt als huisbaas ook onnodig risico op die manier.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
SurfaceMacbook/iPad halen dan maar?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ja hij doet het nog wel gelukkig, maar ik vind het zo vaag he.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dude, boeiend? Zolang hij het doet is er toch niks mis mee? beetje zonde geld hé.
Het is ook echt feestmuziekquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
bazenact trouwens. Live echt heel, heel goedweet nog dat de zanger op een gegeven moment bovenin een lichtmast hing op pinkpop
![]()
Ja haal ik deze week, stond al op de planning voor dit deukje maar inderdaadquote:
het zijn echt performers. Dat merk je heel erg als je in 3 dagen dik 30 optredens meepakt. Kings of leon staan gewoon te zingen. Kunstje gedaan en weer weg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is ook echt feestmuziek
Herkenbaar. Mijn Galaxy S2 is ook al overal afgevallen. Nooit wat aan de hand. Laatst 20 cm of zo; heel de kast ingedeukt. Ruk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja hij doet het nog wel gelukkig, maar ik vind het zo vaag he.
Laatst met college donderde hij me nog van de tafel, heb hem mee gehad naar china, thailand, weet ik veel waar in een kleine tas met allemaal rotzooi erbij en elke keer in de trein naar huis en weer naar Nijmegen.
Valt de tas me van 1 meter hoog op de grond, schade.
fuck that shit
Wees subtiel. Er is vast wel een voorbeeld waarin je over de Rainbow Warrior kunt beginnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mijn hoogleraar heeft iets te vieren denk ik, hij heeft een afzichtelijke regenboogdas om. Daar moet ik nog 4 uur tegenaan kijken
Of over de troetelbeertjesstraal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wees subtiel. Er is vast wel een voorbeeld waarin je over de Rainbow Warrior kunt beginnen.
Ik moest mijn lach inhoudenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Of over de troetelbeertjesstraal.
ik fietste net met mijn bazen kerstmutsbaardmuts naar huis van de uni, zo'n iemand die les had zat zo te gieren in z'n auto dat toen hij groen kreeg de auto afsloegquote:
Hmm ik vind het maar wat chill, zolang als ik maar een dak boven m'n hoofd heb. Plus dat ik in een bijzonder fraai gebouw zit waar normaliter een wachtlijst van 4 jaar op staatquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:52 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
In Amsterdam heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Je loopt als huisbaas ook onnodig risico op die manier.
Gierenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:25 schreef Boterbartje het volgende:
ik fietste net met mijn bazen kerstmutsbaardmuts naar huis van de uni, zo'n iemand die les had zat zo te gieren in z'n auto dat toen hij groen kreeg de auto afsloeg
Gierenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gieren
Het land voorzien van vloeibare mest.
Sorry; lachen dan maar..quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gieren
Het land voorzien van vloeibare mest.
Het is niet per se gek van jouw kant. Waar ik vandaan kom wordt gieren eerder geassocieerd met bemesten dan met lachen. Het raam los doen ken ik niet, maar ik zet dan weer de tafel aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry; lachen dan maar..
Doe het raam los is zeker ook al gek?
Yeah yeahquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gieren
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mensen pleiten daar vast voor het afschaffen van het jeugdstrafrecht?quote:
Nee, mensen die de daders de doodstraf willen geven of levenslang op willen sluiten. En omdat ik een weerwoord gaf moest mijn vader maar eens doodgetrapt worden, dan draaide ik wel bij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mensen pleiten daar vast voor het afschaffen van het jeugdstrafrecht?
*Uitgaande van die scheidsrechterzaak
Wat een volk loopt er toch rondquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, mensen die de daders de doodstraf willen geven of levenslang op willen sluiten. En omdat ik een weerwoord gaf moest mijn vader maar eens doodgetrapt worden, dan draaide ik wel bij.
Ja, niet te geloven. Deze gast is echt helemaal kapot in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat een volk loopt er toch rond
Wat die mensen vaak niet beseffen is dat zij ook de intellectuele capaciteiten bezitten van degenen die het betreffende feit hebben gepleegd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat een volk loopt er toch rond
Precies. Het stomme is dat ik ook echt boos word om dat soort mensenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat die mensen vaak niet beseffen is dat zij ook de intellectuele capaciteiten bezitten van degenen die het betreffende feit hebben gepleegd.
Ik was best goed in Strafrecht. Maar één van de redenen waarom ik geen strafrecht doe, is omdat ik te emotioneel betrokken kan raken. Dan is zo'n zakelijk vakgebied een stuk makkelijker in dat opzicht, en afstandelijker.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Het stomme is dat ik ook echt boos word om dat soort mensenWat is strafrecht toch een schijtrichting.
Ik vind strafrecht verreweg het leukste vak tot nu toe. Maar inderdaad, wat jij zegt klopt. Ik heb een tijdje geleden een lezing van Peter Plasman bijgewoond, die man kan echt op commando zijn gehele hart uitzetten lijkt hetquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik was best goed in Strafrecht. Maar één van de redenen waarom ik geen strafrecht doe, is omdat ik te emotioneel betrokken kan raken. Dan is zo'n zakelijk vakgebied een stuk makkelijker in dat opzicht, en afstandelijker.
Ik vond strafrecht zelf ook het leukste vak van het eerste jaar inderdaad.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind strafrecht verreweg het leukste vak tot nu toe. Maar inderdaad, wat jij zegt klopt. Ik heb een tijdje geleden een lezing van Peter Plasman bijgewoond, die man kan echt op commando zijn gehele hart uitzetten lijkt hetIk vond het een beetje eng. Wel heel intrigerend.
Ik ben halverwege het tweede en het is nog steeds het leukst. Met internationaal recht en aansprakelijkheidsrecht. Misschien ga ik wel naar Brusselquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vond strafrecht zelf ook het leukste vak van het eerste jaar inderdaad.
Die is voorbijgekomen ja. En dat ik het niet snapte, omdat dit toch duidelijk een 'doodslag door schuld' was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dit was niet zo maar een moord, dit was met voorbedachte raden!
Jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:55 schreef Speedy_T het volgende:
Dat is een kwestie van causaliteit. Heb je materieel strafrecht al gehad?
Die ken ik allebei nog welquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:57 schreef Speedy_T het volgende:
Ik zou je arrestenbundel er even bij bakken en achterin zoeken bij voorwaardelijk opzet.
Uit m'n hoofd het porsche arrest of aanmerlijke kans.. of allebei
Waarschijnlijk wel, maar ik zou er persoonlijk niet zo'n blij gezicht bij trekkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die ken ik allebei nog welIn Porsche was er geen voorwaardelijk opzet omdat de de bestuurder de aanmerkelijke kans dat hij zelf gewond raakte (of erger) ook voor lief nam. Bij aanmerkelijke kans werden de criteria opgesteld toch? Eh, even denken... Willens en wetens aan de aanmerkelijke kans blootstellen dat het gevolg intrad? Dus dat zou in casus wel het geval zijn. Porsche is dan minder van toepassing, volgens mij.
Dus voorwaardelijk opzet dus doodslag waarschijnlijk?
Ik ben blij omdat ik het nog weet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:03 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ik zou er persoonlijk niet zo'n blij gezicht bij trekken
Als je je nou eerst een verdiept in hoe het gegaan is dan zou je het een stuk minder 'gek' vinden. Gisteravond bij P&W is het uitgelegd door iemand die er bij was. Iedereen op het veld schoot te hulp, maar de situatie was heel onoverzichtelijk omdat iedereen (alleen al 22 voetballers dus) zich er mee gingen bemoeien. Er is natuurlijk maar één rake trap voor nodig om letsel met dit gevolg te veroorzaken. Dat zie je gebeuren waarna mensen ingrijpen maar dan kan het al te laat zijn. Daarnaast denk ik dat je duidelijk overschat hoe makkelijk je drie 15/16 jarige 'er wel even uittikt'.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:22 schreef Boterbartje het volgende:
Wel vaag hoe het menselijk lichaam werkt. Eerst een paar schoppen op het hoofd/nek incasseren, vervolgens naar huis gaan (!) op bed gaan liggen, terug naar de voetbal, wedstrijdje kijken en dan pas onwel worden. Terwijl de schade er al was wordt hij pas na een paar uur onwel. Interessant is dat wel..
Wat ik ook gek vind is dat een volwassen man zich laat schoppen door 3 15 en 16 jarigen; zodra zo'n knul aan je komt tik je hem er toch een op of niet? Uit zelfverdediging natuurlijk. En dat niemand te hulp schiet op dat veld..
Hmm true. Gelijk land uit zetten dat volkquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:27 schreef Valid het volgende:
[..]
Als je je nou eerst een verdiept in hoe het gegaan is dan zou je het een stuk minder 'gek' vinden. Gisteravond bij P&W is het uitgelegd door iemand die er bij was. Iedereen op het veld schoot te hulp, maar de situatie was heel onoverzichtelijk omdat iedereen (alleen al 22 voetballers dus) zich er mee gingen bemoeien. Er is natuurlijk maar één rake trap voor nodig om letsel met dit gevolg te veroorzaken. Dat zie je gebeuren waarna mensen ingrijpen maar dan kan het al te laat zijn. Daarnaast denk ik dat je duidelijk overschat hoe makkelijk je drie 15/16 jarige 'er wel even uittikt'.
Ronde klip toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:57 schreef Speedy_T het volgende:
Ik zou je arrestenbundel er even bij bakken en achterin zoeken bij voorwaardelijk opzet.
Uit m'n hoofd het porsche arrest of aanmerlijke kans.. of allebei
Ja, kan gebeuren. Zoiets heet een subduraal hematoom: er ontstaat (door een klap, ongeluk, aangeboren afwijking) een scheur tussen de binnenste twee hersenvliezen. De bloedvaten zijn daar heel erg klein, dus het bloeden gaat in het begin heel langzaam. Daarom voel je er niets van en kun je normaal functioneren. Op een gegeven moment stapelt zo veel bloed zich op dat het hersendelen begint te verdrukken, dan kun je bijvoorbeeld blinde vlekken in je gezichtsveld krijgen, gedeeltelijke verlamming van je lichaam of gezicht, dat soort zaken. Of je gaat knock-out. Tegen de tijd dat je behandeld kunt worden is er zo veel druk op de hersenen dat je grote hersenschade oploopt, en dan kan het al veel te laat zijn om je te redden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:22 schreef Boterbartje het volgende:
Wel vaag hoe het menselijk lichaam werkt. Eerst een paar schoppen op het hoofd/nek incasseren, vervolgens naar huis gaan (!) op bed gaan liggen, terug naar de voetbal, wedstrijdje kijken en dan pas onwel worden. Terwijl de schade er al was wordt hij pas na een paar uur onwel. Interessant is dat wel..
Zie Valids postquote:Wat ik ook gek vind is dat een volwassen man zich laat schoppen door 3 15 en 16 jarigen; zodra zo'n knul aan je komt tik je hem er toch een op of niet? Uit zelfverdediging natuurlijk. En dat niemand te hulp schiet op dat veld..
kun je het uberhaupt behandelen? als je op tijd bij zou zijn mocht je weten dat de vliezen zijn gescheurd? of als je na zo'n klap preventief opgenomen wordt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, kan gebeuren. Zoiets heet een subduraal hematoom: er ontstaat (door een klap, ongeluk, aangeboren afwijking) een scheur tussen de binnenste twee hersenvliezen. De bloedvaten zijn daar heel erg klein, dus het bloeden gaat in het begin heel langzaam. Daarom voel je er niets van en kun je normaal functioneren. Op een gegeven moment stapelt zo veel bloed zich op dat het hersendelen begint te verdrukken, dan kun je bijvoorbeeld blinde vlekken in je gezichtsveld krijgen, gedeeltelijke verlamming van je lichaam of gezicht, dat soort zaken. Of je gaat knock-out. Tegen de tijd dat je behandeld kunt worden is er zo veel druk op de hersenen dat je grote hersenschade oploopt, en dan kan het al veel te laat zijn om je te redden.
edit: Overigens weet ik natuurlijk niet wat er uit de lijkschouwing komt, maar ik durf hier wel geld op te zetten
[..]
Zie Valids post
Ik geloof dat dokters in elk geval gaten kunnen boren in de schedel om de druk te verlichten. Ik weet eigenlijk niet of een daadwerkelijke operatie ook mogelijk is... In elk geval is het dus heel moeilijk om er op tijd bij te zijn, aangezien je eerst uren nergens last van hebt terwijl het dan wel steeds gevaarlijker wordt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kun je het uberhaupt behandelen? als je op tijd bij zou zijn mocht je weten dat de vliezen zijn gescheurd? of als je na zo'n klap preventief opgenomen wordt?
Dat doet me denken aan zo'n SAW filmquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof dat dokters in elk geval gaten kunnen boren in de schedel om de druk te verlichten. Ik weet eigenlijk niet of een daadwerkelijke operatie ook mogelijk is... In elk geval is het dus heel moeilijk om er op tijd bij te zijn, aangezien je eerst uren nergens last van hebt terwijl het dan wel steeds gevaarlijker wordt.
Het leven is een Saw-filmquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan zo'n SAW film
Maar begrijp je welke ik bedoel? Er is ergens zo'n scène waar precies gebeurt wat jij beschrijft.quote:
Ja dat doen ze soms ook bij hersenbloedingen en in feite is wat jij zegt een hersenbloeding. Opzich zou je bij rake klappen op het hoofd preventief kunnen opnemen.. maar goed; Nederlandse zorg is meer van achteraf proberen op te lappen dan preventief handelen want stel je voor dat het geld kostquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof dat dokters in elk geval gaten kunnen boren in de schedel om de druk te verlichten. Ik weet eigenlijk niet of een daadwerkelijke operatie ook mogelijk is... In elk geval is het dus heel moeilijk om er op tijd bij te zijn, aangezien je eerst uren nergens last van hebt terwijl het dan wel steeds gevaarlijker wordt.
Nouja, als je iedereen die wat voor soort klap dan ook op het hoofd krijgt razendsnel naar het ziekenhuis moet vervoeren en daar door een MRI-scanner moet gooien mag de premie wel omhoog.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat doen ze soms ook bij hersenbloedingen en in feite is wat jij zegt een hersenbloeding. Opzich zou je bij rake klappen op het hoofd preventief kunnen opnemen.. maar goed; Nederlandse zorg is meer van achteraf proberen op te lappen dan preventief handelen want stel je voor dat het geld kost
Er is natuurlijk een verschil met van de trap vallen of met voetbalschoenen tegen je kop worden getrapt..quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:47 schreef Tchock het volgende:
ouja, als je iedereen die wat voor soort klap dan ook op het hoofd krijgt razendsnel naar het ziekenhuis moet vervoeren en daar door een MRI-scanner moet gooien mag de premie wel omhoog.
Dat is een moeilijk verhaal inderdaad. Ik ben wel eens slachtoffer geworden van zinloos geweld na het uitgaan en daarbij is redelijk hard op mijn hoofd geslagen. Ik ben naar huis gegaan en na een halve week was de hoofdpijn weer over. Ik heb eigenlijk nooit serieus overwogen om naar de dokter te gaan en zoals je nu ziet had het toch goed mis kunnen gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, als je iedereen die wat voor soort klap dan ook op het hoofd krijgt razendsnel naar het ziekenhuis moet vervoeren en daar door een MRI-scanner moet gooien mag de premie wel omhoog.
Dat is hier natuurlijk ook aan de orde. Lang niet iedereen die tegen zijn hoofd wordt geschopt overlijdt. Op mijn voetbalvereniging is een joch met agressieproblemen voor het leven geschorst nadat hij op iemands hoofd had gestamptquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is een moeilijk verhaal inderdaad. Ik ben wel eens slachtoffer geworden van zinloos geweld na het uitgaan en daarbij is redelijk hard op mijn hoofd geslagen. Ik ben naar huis gegaan en na een halve week was de hoofdpijn weer over. Ik heb eigenlijk nooit serieus overwogen om naar de dokter te gaan en zoals je nu ziet had het toch goed mis kunnen gaan.
Daarom is dat geroep om "moord" ook zo overtrokken. Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar ik kan me niet voorstellen dat er bewust is geprobeerd die man om het leven te helpen. Echt met volledig besef daarop afsturen ? Ik kan me er niets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is hier natuurlijk ook aan de orde. Lang niet iedereen die tegen zijn hoofd wordt geschopt overlijdt. Op mijn voetbalvereniging is een joch met agressieproblemen voor het leven geschorst nadat hij op iemands hoofd had gestamptDat had net zo goed dit nieuwsbericht kunnen zijn.
Ja, mensen kunnen hier (terecht) slecht mee omgaan. Dan krijg je dat soort onderbuikschreeuwers. Wacht maar tot die twee jongens van 15 minder dan 2 jaar cel krijgen, dan wordt het nog veel ergerquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daarom is dat geroep om "moord" ook zo overtrokken. Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar ik kan me niet voorstellen dat er bewust is geprobeerd die man om het leven te helpen. Echt met volledig besef daarop afsturen ? Ik kan me er niets bij voorstellen.
Nou ja, het is ook heel gevoelige materie natuurlijk. Mensen hebben ook recht op hun emoties.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, mensen kunnen hier (terecht) slecht mee omgaan. Dan krijg je dat soort onderbuikschreeuwers. Wacht maar tot die twee jongens van 15 minder dan 2 jaar cel krijgen, dan wordt het nog veel erger
Daarom zeg ik ook ''terecht''quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook heel gevoelige materie natuurlijk. Mensen hebben ook recht op hun emoties.
Tsjah, nog leuker zouden de reacties zijn als het de kinderen waren geweest van dezelfde onderbuikschreeuwers. 'Ja maar het was helemaal niet de bedoeling'.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook heel gevoelige materie natuurlijk. Mensen hebben ook recht op hun emoties.
Goed punt, maar het is mensen eigen zich te laten leiden door eigenbelang. Althans dat is mijn bescheiden meningquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Tsjah, nog leuker zouden de reacties zijn als het de kinderen waren geweest van dezelfde onderbuikschreeuwers. 'Ja maar het was helemaal niet de bedoeling'.
Dat klopt, vooral de eerste reactie is de meest emotionele. Maar als je even de tijd hebt gehad om tot bezinking te komen en om dingen te relativeren, dan kun je best ietwat genuanceerder zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed punt, maar het is mensen eigen zich te laten leiden door eigenbelang. Althans dat is mijn bescheiden mening
Een paar posts maar aansteller.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:57 schreef Actaeon het volgende:
Het ging over strafrecht dus ik begin wel hier met lezen. :x
Er zijn mensen die nooit meer over hun eerste mening heen kunnen kijken. Ik ben op Fok! wel eens uitgemaakt voor mongool omdat ik me in een discussie had laten overtuigen en het gelijk van de ander toegaf.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat klopt, vooral de eerste reactie is de meest emotionele. Maar als je even de tijd hebt gehad om tot bezinking te komen en om dingen te relativeren, dan kun je best ietwat genuanceerder zijn.
Er bestaan simpelweg een hoop idioten in de maatschappij.
Tss mongoolquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nooit meer over hun eerste mening heen kunnen kijken. Ik ben op Fok! wel eens uitgemaakt voor mongool omdat ik me in een discussie had laten overtuigen en het gelijk van de ander toegaf.
quote:Artikel 6:22
Een besluit waartegen bezwaar is gemaakt of beroep is ingesteld, kan, ondanks schending van een vormvoorschrift, door het orgaan dat op het bezwaar of beroep beslist, in stand worden gelaten indien blijkt dat de belanghebbenden daardoor niet zijn benadeeld.
Duidelijk de andere helft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Helft tandartsen ziet omzet dalen
Krijg ik net een rekening binnen van 350 euro
Je kon er op wachten hequote:
Ik denk hetquote:
Grapje knul! Ik ben ook van mening dat je open een discussie in moet gaan en de andere kant van het verhaal wilt horen/begrijpen en zelfs bereid bent je eigen standpunt te laten vallen.. anders heeft een discussie geen zin.quote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Grapje knul! Ik ben ook van mening dat je open een discussie in moet gaan en de andere kant van het verhaal wilt horen/begrijpen en zelfs bereid bent je eigen standpunt te laten vallen.. anders heeft een discussie geen zin.
Uitzondering bevestigd de regel:
Behalve Microsoft/Apple, die discussie heeft sowieso geen zin want Microsoft is wel 100.00000.000000 beter dan kutApple
Ah ik denk dat dat positief isquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet hetvan jou kan ik het goed hebben
Effe over dat laatste: lees ik hou dat Microsoft 100.000 keer zo kut is als Apple ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Grapje knul! Ik ben ook van mening dat je open een discussie in moet gaan en de andere kant van het verhaal wilt horen/begrijpen en zelfs bereid bent je eigen standpunt te laten vallen.. anders heeft een discussie geen zin.
Uitzondering bevestigd de regel:
Behalve Microsoft/Apple, die discussie heeft sowieso geen zin want Microsoft is wel 100.00000.000000 beter dan kutApple
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Effe over dat laatste: lees ik nou dat Microsoft 100.000 keer zo kut is als Apple ?
Ik lees dat niet. Legt uzelf uit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Effe over dat laatste: lees ik hou dat Microsoft 100.000 keer zo kut is als Apple ?
quote:
/carequote:
Surface is topquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Samenvatting van de houding van dit hele topic tegenover de Surface
Ik zou serieus waar geen probleem hebben om voor Microsoft te werkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet bij welk bedrijf jij al dat loodzware werk verricht
Het besluit voldoet dus niet aan de vormvoorschriften, maar het is zo'n minimale overschrijding, dat de belanghebbenden daardoor niet zijn benadeeld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand mij misschien een concreet voorbeeld geven van een art. 6:22 Awb situatie?
[..]
De eeuwige tabjesdiscussie hier.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef Actaeon het volgende:
Kunnen we niet gewoon weer eens gaan praten over belangrijke dingen zoals tabjes, wetboeken enzulks?
Het is niet echt een discussie als één iemand spamt en de rest het inhoudelijk negeertquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
De eeuwige tabjesdiscussie hier.
Ja dat vond ik dus ook.. stond zegmaar vergelijkbare zin op een kaartje van een bedrijf. Moet toch even contact opnemen dat bij de volgende voorraad kaartjes er een puntkomma van gemaakt moet worden..quote:
Omdat het belangrijks is; daarom komt het zo vaak terug.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
De eeuwige tabjesdiscussie hier.
Dit topic heeft een stal vol met stokpaardjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat het belangrijks is; daarom komt het zo vaak terug.
Maken jullie die ook ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook.. stond zegmaar vergelijkbare zin op een kaartje van een bedrijf. Moet toch even contact opnemen dat bij de volgende voorraad kaartjes er een puntkomma van gemaakt moet worden..
Maar een concreet voorbeeld daarvan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Het besluit voldoet dus niet aan de vormvoorschriften, maar het is zo'n minimale overschrijding, dat de belanghebbenden daardoor niet zijn benadeeld.
Dat bedrijf maakt bijna alles geloof ik. Geen Apple-producten, dat dan weer niet...quote:
Je moet wat hè. Kan natuurlijk moeilijk allemaal inhoudelijke discussies gaan voeren. Dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit topic heeft een stal vol met stokpaardjes.
Best een aardig plan maar ik moet zo alweer weg helaas dus geen zeit.quote:
Duidelijk. Ik kom hier ook voor de gezelligheid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet wat hè. Kan natuurlijk moeilijk allemaal inhoudelijke discussies gaan voeren. Dat snap je zelf ook wel.
Ik zal een oogje in het zeil houdenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Best een aardig plan maar ik moet zo alweer weg helaas dus geen zeit.
Dus ik laat de novieten even aan jou alleen over.![]()
Ik was niet helemaaaaal serieus hrquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik kom hier ook voor de gezelligheid.
Ik weet dat ze in goede handen zijn!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zal een oogje in het zeil houden![]()
Kan dat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed plan. Die kantine ziet er best gezellig uit.
Nou ja inhoudelijk is best wel leuk hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik was niet helemaaaaal serieus hrsoms is het wel leuk om wat inhoudelijk te sparren maar ik kom inderdaad wel vooral voor de gezelligheid.
Inhoudelijk zijn is ontzettend leuk maar de onderwerpen die hier meestal aan bod komen vind ik zelf gewoon niet zo interessant. En dat is niks ten nadele van de mensen hier maar ligt gewoon meer aan mijn ietwat beperkte juridische interessegebied.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja inhoudelijk is best wel leuk hoormaar op het studieforum bij ons doen mensen meestal zo hun best om serieus te zijn dat ik dan maar afhaak.
Tal van voorbeelden.. Maar bijvoorbeeld dat men in de motivering verwijst naar een artikel, bijv. art. 7:111 i.p.v. 7:11, terwijl men iets verderop wel naar het juiste wetsartikel verwijst.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar een concreet voorbeeld daarvan?
Onze nieuwe bestuursrechtheld?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:38 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Tal van voorbeelden.. Maar bijvoorbeeld dat men in de motivering verwijst naar een artikel, bijv. art. 7:111 i.p.v. 7:11, terwijl men iets verderop wel naar het juiste wetsartikel verwijst.
Precies. Dan voel ik me ook heel onvolwassen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inhoudelijk zijn is ontzettend leuk maar de onderwerpen die hier meestal aan bod komen vind ik zelf gewoon niet zo interessant. En dat is niks ten nadele van de mensen hier maar ligt gewoon meer aan mijn ietwat beperkte juridische interessegebied.![]()
En een overkill is ook niks. Zeker als mensen dwangmatig serieus gaan doen...dat is awkward.
Moah. Ik heb dit blok staats- en bestuursrecht, man man man, staats is echtquote:
Dit!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat bedrijf maakt bijna alles geloof ik. Geen Apple-producten, dat dan weer niet...
Ik vind bestuursrecht eigenlijk best wel leukquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:42 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Moah. Ik heb dit blok staats- en bestuursrecht, man man man, staats is echt^eeuwigheid. Bestuurs zijn we nu mee bezig en het is wel te doen. Gelukkig maar, anders had ik me toch af moeten vragen of ik bij Fiscaal wel de juiste plek zit.
Ik vind allebei niks en doe ook Fiscaal..dus ach.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:42 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Moah. Ik heb dit blok staats- en bestuursrecht, man man man, staats is echt^eeuwigheid. Bestuurs zijn we nu mee bezig en het is wel te doen. Gelukkig maar, anders had ik me toch af moeten vragen of ik bij Fiscaal wel de juiste plek zit.
Ik ben al na het eerste hoorcollege gestopt met gaan.. een duitser die in het Engels een verhaal probeert te vertellen maar het eerste uur alleen over zijn verleden praat en hoe we dit samen op gaan pakken en dan komt met 'wo wantz to akzept zis like a kontrakt like of a zing were we do dis course aktiv en respond to my questions? Dank u wel see i am able to spiek zome dutch ha ha'quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik doe nu Inleiding Internationaal Recht en da's ook zeer interessant
Niet zo opstandig hequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben al na het eerste hoorcollege gestopt met gaan.. een duitser die in het Engels een verhaal probeert te vertellen maar het eerste uur alleen over zijn verleden praat en hoe we dit samen op gaan pakken en dan komt met 'wo wantz to akzept zis like a kontrakt like of a zing were we do dis course aktiv en respond to my questions? Dank u wel see i am able to spiek zome dutch ha ha'
Moesten we allemaal de hand op steken die beloofde actief mee te gaan doen met hoorcolleges.. zo'n grote bullshit
Haha, ik las vanmiddag dat actrice Inge Schrama (speelt die imbiciele kuttenkop Sjors) zwanger was. De reacties op Nu Jij.. Over hoe ze haar dikke pens schitterende buikje straks in het verhaal moesten gaan verwerken..quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:12 schreef Boterbartje het volgende:
Mike en noud gingen 'vechten' haha wat kansloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope, ik gebruik al lange tijd chrome, vind ik er fijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb je hem al uitgeprint en boven je bed gehangen?
Ik zal niet ontkennen dat het aandeel van IE is gegroeid. Ook heb ik geen trek in een discussie over browsers; zelf gebruik ik een mengeling van IE en Firefox.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nope, ik gebruik al lange tijd chrome, vind ik er fijn.
maar IE10 blijkt erg goed te zijn dus
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
cations sterk afhankelijk van IE zijn of waren omdat dat vroeger nou eenmaal de grootste of de "enige" was. Nieuwe releases zijn vaak beter afgestemd op andere browsers maar die inhaalslag duurt even. Zo heb ik nog een hele poos met IE 6 g
ik wil er niet serieus op ingaan maar ik wil het tochquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen ?
Niks mis met een beetje pochen over je prestaties zo nu en danquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:24 schreef Paxcon het volgende:
Pff wij hebben zo'n Engelse vent die in een of ander EU-orgaan heeft gezeten en die zeer onverstaanbaar en slecht Nederlands praat. Daarnaast heeft hij het continu over z'n 'vrienden bij de EU' en over de goede lunches.
Irritante vent.
Als je in 2012 nog met IE 6 werkt is veiligheid natuurlijk geen sterk argument. Mijn punt is dat een corporate applicatie een bepaalde browser(versie) kan dicteren en dat dat een vertekend beeld op kan leveren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wil er niet serieus op ingaan maar ik wil het toch
vele bedrijven werken met IE.. zou wel iets met compatibiliteit en veiligheid te maken hebben
Prutser.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
8,3 niet omhoog weten te krijgen. Eigen schuld, waren wat stomme foutjes.
Nee dat is natuurlijk ook BS, gewoon IE 9 of 10 gebruiken.. vooral 10 moet erg goed zijn, ook de mobiele versie.. deze zou zelfs de mobiel sterke versie van safari als een beginnersbrowsertje te kijk zetten!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
s je in 2012 nog met IE 6 werkt is veiligheid natuurlijk geen sterk argument. Mijn punt is dat een corporate applicatie een bepaalde browser(versie) kan dicteren en dat dat een vertekend beeld op kan leveren.
Zoog hard*quote:
IE 10 is een prima browser; ons CRM pakket ondersteunt het alleen niet volledig en da's lastig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee dat is natuurlijk ook BS, gewoon IE 9 of 10 gebruiken.. vooral 10 moet erg goed zijn, ook de mobiele versie.. deze zou zelfs de mobiel sterke versie van safari als een beginnersbrowsertje te kijk zetten!
Verandering is altijd lastig in het bedrijfsleven.. het kost namelijk allemaal geld en tijd.. bestaande software moet nog aangepast worden etc. Veel bedrijven zien niet de waarde van voorop lopen in technologie helaasquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
IE 10 is een prima browser; ons CRM pakket ondersteunt het alleen niet volledig en da's lastig.
Hhahaa zo erg is het niet hoorquote:
Ik probeer ze in het gareel te houdenquote:
Heel goed inderaad! Het valt niet mee soms, ik weet het, maar het is wel nodig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik probeer ze in het gareel te houden
Oh puhleaze.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heel goed inderaad! Het valt niet mee soms, ik weet het, maar het is wel nodig.
ik moest lagge xdquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heel goed inderaad! Het valt niet mee soms, ik weet het, maar het is wel nodig.
quote:
Toch maar goed dat wij er zijnquote:
Inderdaad, houdt het topic toch geciviliseerd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch maar goed dat wij er zijn
Ik wil geen ban, ze mogen me niet meer.. laatst kreeg ik een ban van 2 maand voor onzinquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Post jij een tubgirl of doe ik het
Doet mij niet zoveel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:55 schreef Valid het volgende:
Zijn hier eigenlijk ook mensen die zich vooral richten op internationaal / Europees recht?
Erg interessant.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:55 schreef Valid het volgende:
Zijn hier eigenlijk ook mensen die zich vooral richten op internationaal / Europees recht?
Vind ik ook. Met het oog op carrièreperspectieven heb ik alleen koudwatervrees om een master in deze richting te kiezen. Ik overweeg wel Europees recht als tweede specialisatie naast privaatrecht of staats- en bestuursrecht.quote:
Ik weet nog niet of ik er wel mee verder wil. Ik vind het nu leuk en interessant, maar ik ben veel te bang om een tandwieltje in die enorme knarsende machine van instanties te wordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Vind ik ook. Met het oog op carrièreperspectieven heb ik alleen koudwatervrees om een master in deze richting te kiezen. Ik overweeg wel Europees recht als tweede specialisatie naast privaatrecht of staats- en bestuursrecht.
Vooral doen. Laat andere mensen meer rationele beslissingen maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:52 schreef Boterbartje het volgende:
vind het altijd jammer dat alles met oog op baankansen wordt benaderd in plaats van gewoon doen wat je leuk vindt. Voor goede mensen is altijd werk; en je kunt pas goed werk doen als je het leuk vindt.. makkelijke keuze dacht ik zo
Serieus waar he..quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooral doen. Laat andere mensen meer rationele beslissingen maken.
Ik weet dat je iedere kans aangrijpt om iets over mij te zeggen, maar kiezen wat de beste baankansen heeft in plaats van wat je leuk vindt is nou typisch een voorbeeld van een meer rationele keuze. Als je dat ontkent moet je even een woordenboek pakkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Serieus waar he..
Jij weet altijd alles zo goed, en je bent ook zo 100% rationeel; wauw!
Er is maar 1 zinnig ding dat Steve Jobs heeft gezegd in deze wereld en dat was dat je moet doen wat je leuk vindt tijdens z'n speach op stanford. Maar als jij denkt dat je moet kijken naar waar je werk kan vinden; is natuurlijk wel een rationele beslissing.. dat is altijd beter. Fijn werk hebben enzo. Klopt
Ik weet wat een rationele keuze is; ik betwijfel alleen of de keuze voor een beste baankans de betere keuze isquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet dat je iedere kans aangrijpt om iets over mij te zeggen, maar kiezen wat de beste baankansen heeft in plaats van wat je leuk vindt is nou typisch een voorbeeld van een meer rationele keuze. Als je dat ontkent moet je even een woordenboek pakken
Ik ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet wat een rationele keuze is; ik betwijfel alleen of de keuze voor een beste baankans de betere keuze is
Nouja overal moet jij op reageren met je betweterige reacties.. er zijn meerdere users die dat zo zien. Maar wellicht weet je het hier nu ook wel beter en ligt het inderdaad aan mij. Sorry man, vagina's zijn gewoon lastig.. veel onderhoud enzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
Verder niet zo drammen man met je 'je weet het altijd beter/zo goed/precies/bladiebla'. Zand in je vagina?
Betweterig? Wat ben jij een aansteller manquote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja overal moet jij op reageren met je betweterige reacties.. er zijn meerdere users die dat zo zien. Maar wellicht weet je het hier nu ook wel beter en ligt het inderdaad aan mij. Sorry man, vagina's zijn gewoon lastig.. veel onderhoud enzo
Ik weet dat je het nu ook beter weet maar ik oordeel, net als anderen, natuurlijk niet op 1 reactie he. Maar dat wist je natuurlijk al!quote:Op woensdag 5 december 2012 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Betweterig? Wat ben jij een aansteller manIk zei enkel dat andere mensen meer rationele keuzes willen maken.
Als ik gewoon niet meer op je reageer, hou je dan op met je gedram steeds?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet dat je het nu ook beter weet maar ik oordeel, net als anderen, natuurlijk niet op 1 reactie he. Maar dat wist je natuurlijk al!
Tuurlijk man, ik ben hartstikke lief. Ik zal niet drammen! Ga sowieso slapen denk ik; morgen wekkertje zetten en nog even wat werk gedaan krijgen voordat ik naar college gaquote:Op woensdag 5 december 2012 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik gewoon niet meer op je reageer, hou je dan op met je gedram steeds?Dat zou ik waarderen.
http://www.rug.nl/staff/l.w.gormley/quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:24 schreef Paxcon het volgende:
Pff wij hebben zo'n Engelse vent die in een of ander EU-orgaan heeft gezeten en die zeer onverstaanbaar en slecht Nederlands praat. Daarnaast heeft hij het continu over z'n 'vrienden bij de EU' en over de goede lunches.
Irritante vent.
Hahahaha meen je dat?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:35 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
http://www.rug.nl/staff/l.w.gormley/
Tip voor het tentamen : gooi je boeken weg en leer alleen de oude tentamens tot je ze kunt dromen.
Vorig jaar was het tentamen op 5 a 6 vragen na exact hetzelfde als het jaar daarvoor alleen hadden de vragen andere variabelen.
Ik had een verjaardag, nu heb ik geen zin om te slapen want ik ben nog helemaal in een feeststemmingquote:Op woensdag 5 december 2012 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik was even gamen, maar geen zin meer. Waarom ben jij nog wakker?
Altijd fijn, feeststemming op een dinsdagavondquote:Op woensdag 5 december 2012 02:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik had een verjaardag, nu heb ik geen zin om te slapen want ik ben nog helemaal in een feeststemming
Ik wens u alvast een prettige nachtrust heer Tchock !quote:Op woensdag 5 december 2012 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd fijn, feeststemming op een dinsdagavond
Ik ga ook naar bed, denk ik. Ik wens u een welspoedige benachting, jongedame NotGuilty.quote:Op woensdag 5 december 2012 02:18 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik wens u alvast een prettige nachtrust heer Tchock !
even een film aanzetten
Hell yes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:46 schreef Boterbartje het volgende:
Iemand zin om de trein te pakken naar london en vanuit daar de sleeper naar de schotse highlands en daar rond te trekken?
quote:
Een uur voor je wekker wakker worden vind ik zo niet hatelijkerquote:Op woensdag 5 december 2012 08:41 schreef Speedy_T het volgende:
Echt 1 minuut voor je wekker wakker worden, ik haat dat zo
Thanksquote:Op woensdag 5 december 2012 00:35 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
http://www.rug.nl/staff/l.w.gormley/
Tip voor het tentamen : gooi je boeken weg en leer alleen de oude tentamens tot je ze kunt dromen.
Vorig jaar was het tentamen op 5 a 6 vragen na exact hetzelfde als het jaar daarvoor alleen hadden de vragen andere variabelen.
Drie vragen verwijderd?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zie net dat de uitslag van het tentamen voor Inleiding Staatsrecht definitief is vastgesteld. Drie vragen uit het tentamen verwijderd waarvan ik er "helaas" twee goed had. Dat blijft dus een 7
Mmmmmh. Ik denk dat het regime iets soepeler is omdat het een tentamen uit de propedeusefase is.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Drie vragen verwijderd?Waren die vragen zo slecht geformuleerd dan?
Als je er ooit achter komt waarom, wil je het mij ook vertellen dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waarom heb ik op woensdag nooit zin om te studeren?
Een TAP-artikel?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En ik kom er ook achter dat ik een belangrijk artikel dat ik notabene vanochtend heb geprint, ben vergeten mee te nemen
Ik zal er nooit achter komen denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 10:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je er ooit achter komt waarom, wil je het mij ook vertellen dan?![]()
Scheelt wel dat ik vrij ben vandaag though.
Waarschijnlijk hebben we later dan op woensdag ook geen zin om te werken.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zal er nooit achter komen denk ik
Geen idee eigenlijk, kan net zo goed een TRA zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 10:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een TAP-artikel?![]()
Kun je 'm niet nog online vinden ergens dan?
Klinkt goed mogelijkquote:Op woensdag 5 december 2012 10:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we later dan op woensdag ook geen zin om te werken.![]()
Misschien komt het omdat het weekend dan echt officieel dicht(erbij) komt ofzo
Wat is het TRA?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, kan net zo goed een TRA zijnIk zal straks eens kijken of ik actief genoeg ben om het hier alsnog te printen
Tijdschrift voor Recht en Arbeid. Had ik die laatst niet genoemd? Ach er zijn er ook zoveelquote:Op woensdag 5 december 2012 10:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat is het TRA?![]()
Ik moet nog even bekijken wat ik vandaag ga doenwellicht een blik op de tentamenstof werpen.
Nee die niet volgens mijquote:Op woensdag 5 december 2012 10:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tijdschrift voor Recht en Arbeid. Had ik die laatst niet genoemd? Ach er zijn er ook zoveel
Een blik op de tentamenstof staat hier ook op het program. Heerlijk!
Het was ook wel enigszins sarcastischquote:Op woensdag 5 december 2012 10:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee die niet volgens mij![]()
Nouja het is maar wat je heerlijk vindt, dit vak is nou niet echt een hobby van me ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |