Wat lief dat je toen al mee las!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:59 schreef VonBallusseck het volgende:
Het viel me trouwens op dat mensen als Yashaaaaa, Trinity en uhh.. Kimochi, niet meer posten.
Ja, toen las ik al mee.![]()
Wat een toeval dan met de TTquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wacht nog op een pakketje uit Hong Kong
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat een toeval dan met de TT![]()
Voor alle anderen: we hebben niet van tevoren overlegd!
Jullie hebben niet onder een novietenhoedje gespeeld?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat een toeval dan met de TT![]()
Voor alle anderen: we hebben niet van tevoren overlegd!
'the fuckquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:27 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo genoeg gekwijld. Tijd om wat geld te gaan verdienenen koffie
Nope. En wij zijn er ook alleen maar ten behoeve van de novieten hèquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jullie hebben niet onder een novietenhoedje gespeeld?
Ook weer waar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nope. En wij zijn er ook alleen maar ten behoeve van de novieten hè
Sport is opzich leuk om te zien, maar is pas leuk als je er hard mee kan rijden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben meer van de (semi)sportmodellen.
Daar heb je helemaal geen r6 voor nodig, dat kan ook al op je CBF'je.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sport is opzich leuk om te zien, maar is pas leuk als je er hard mee kan rijden.
Wat ik mensen met een r6 en sneller aan boetes zie binnen harken
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:15 schreef Yreal het volgende:
ik heb inmiddels in amper een week binnen dik een killo chocolade muizen en kikkers op
Kan, kan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen r6 voor nodig, dat kan ook al op je CBF'je.
Als je veel verstuurd kun je wellicht een zakelijk contract afsluiten bij de post, kun je in partijenpost versturenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Yreal het volgende:
Je zou trouwens per email bezwaar moeten mogen maken bij het cjib. Loop helemaal leeg op dat aangetekend versturen.
omdat je schijnbaar altijd bmw post?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Actaeon het volgende:
Waarom krijg ik allemaal advertenties te zien voor BMW's
Aangetekend is beter.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Yreal het volgende:
Je zou trouwens per email bezwaar moeten mogen maken bij het cjib. Loop helemaal leeg op dat aangetekend versturen.
Ik jurkjes van de V&Dquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Actaeon het volgende:
Maar dan moet je wel weer PB-stempel kopen, elke dag orderformulieren invullen, aanbieden bij een servicepunt, aangetekende stickers bestellen. Zelf de gegevens invullen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je veel verstuurd kun je wellicht een zakelijk contract afsluiten bij de post, kun je in partijenpost versturen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je veel verstuurd kun je wellicht een zakelijk contract afsluiten bij de post, kun je in partijenpost versturen
Zulke Volumes haal ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel weer PB-stempel kopen, elke dag orderformulieren invullen, aanbieden bij een servicepunt, aangetekende stickers bestellen. Zelf de gegevens invullen.
I do not.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat je schijnbaar altijd bmw post?
Ach, er zijn (super)sportmodellen die prima zitten. Heb wel 's in een weekend 2.000km op een RC8 gereden. Boven verwachting comfortabel(ish).quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan, kan.
Maar mijn fazer nodigt uit tot 100 rijden, altijd overal. De gemmidelde snelheid van die r6 figuren ligt toch al dik over de 150.
Ik waag mij er niet in, zit ook voor geen meter en is absoluut niet praktisch.
Je browser snapt het.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Actaeon het volgende:
En jij moet je rustiger houden in het weekend.quote:
think big!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Zulke Volumes haal ik natuurlijk niet
Nou mag dat ook wel voor dat geld, maar toch, de houding is 3x niks imo. Je kan er bovendien ook niet echt een tas op meenemenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach, er zijn (super)sportmodellen die prima zitten. Heb wel 's in een weekend 2.000km op een RC8 gereden. Boven verwachting comfortabel(ish).
Hij wil me overhalenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je browser snapt het.
[..]
Je browser snapt het.
Je hebt gewoon tank + achterkant tassen. Je kunt bijna net zoveel meenemen als op een tourer, behalve als je koffers gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou mag dat ook wel voor dat geld, maar toch, de houding is 3x niks imo. Je kan er bovendien ook niet echt een tas op meenemen
Maar eigenlijk zou je het zelf moeten doen. Frankeermachine kun je doen maar dan krijg je een beetje korting en hoef je geen oderformulieren in te vullen (tenzij misdruk frankeermachine of grote volumes die je als partijenpost wilt aanbieden en de korting verrekend wilt hebben). PB-stempel moet je wel orderformulier invullen en kun je uit alle partijenpostproducten kiezen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
think big!
En tevens is dat niet zoveel werk als het lijkt, je krijgt gewoon een klantennummer en zo'n stempel machine, als je het dan aanbied bij een businesspoint en je geeft je klantennummer dan vullen ze het allemaal wel voor je in
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je browser snapt het.
[..]
En jij moet je rustiger houden in het weekend.
Wijven zien in de regel het verschil niet tussen mijn fazer en echte supersportsquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je hebt gewoon tank + achterkant tassen. Je kunt bijna net zoveel meenemen als op een tourer, behalve als je koffers gaat gebruiken.
Verder vind ik mezelf te jong voor een tourmotor. Chicks dig (super)sports.
Wij hebben allebei op het werk.. frankeermachine voor de dagelijkse post en PB stempel voor mailings etc. maar dan rijd ik ook alleen met een paar krat vol brieven met stempels en m'n klantennummer er naar toe en dan regelen ze het daar voor mequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:25 schreef Actaeon het volgende:
moeten doen. Frankeermachine kun je doen maar dan krijg je een beetje korting en hoef je geen oderformulieren in te vullen (tenzij misdruk frankeermachine of grote volumes die je als partijenpost wilt aanbieden en de korting verrekend wilt hebben). PB-stempel moet je wel orderformulier invullen en kun je uit alle partijenpostproducten kiezen.
Misschien moet je dan niet daten met vrouwelijke Stevie Wonders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wijven zien in de regel het verschil niet tussen mijn fazer en echte supersports
Mijn dagelijkse vervoerquote:
de gemiddelde vrouw ziet dat dus echt niet hequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet daten met vrouwelijke Stevie Wonders.
Meestal is het antwoord: 'o, deze ziet er sportiever uit. Zal ook wel sneller zijn' of iets in die richting. .
Volgens mij verlangt de post ook dat als je op rekening wilt aanbieden je een X-bedrag aan 'saldo' op die rekening hebt staan. En dat is best aardig wat voor een kleine/beginnende ondernemer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij hebben allebei op het werk.. frankeermachine voor de dagelijkse post en PB stempel voor mailings etc. maar dan rijd ik ook alleen met een paar krat vol brieven met stempels en m'n klantennummer er naar toe en dan regelen ze het daar voor me
True true, ik roep ook maar watquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef Actaeon het volgende:
ij verlangt de post ook dat als je op rekening wilt aanbieden je een X-bedrag aan 'saldo' op die rekening hebt staan. En dat is best aardig wat
Een woningbouw die wel actief dingen voor hun klanten doet? Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja hallo, ik had gehoord dat ze je vet goed kunnen helpen daar.
Nee geeft ook niet zo haal ik mijn oude kennis weer eens opquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True true, ik roep ook maar wat
Maar hoe vind ik dat als kamernet en persoonlijke contacten me in de steek latenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:46 schreef Boterbartje het volgende:
Zoek eens op onderhuur, ik zit constant in onderhuur.. kijk eens hoeveel mensen buitenland gaan etc.
Kaartjes op de prikborden van de poortquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hoe vind ik dat als kamernet en persoonlijke contacten me in de steek laten
Het vraag-en-aanbod-bord bij de AH. Geweldig om te lezen somsquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hoe vind ik dat als kamernet en persoonlijke contacten me in de steek laten
google op studie prikborden, ga naar grote studentenflats en prik een a4tje met je nummer/mail en uitleg op het bord etc.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
ditquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het vraag-en-aanbod-bord bij de AH. Geweldig om te lezen soms
Daar zitten echt beangstigende kaartjes tussenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dit
http://goedalsnieuw.blogspot.nl/
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar zitten echt beangstigende kaartjes tussen
Sommige onderhuur mag je je gewoon inschrijven, heb ik nu ook. Ik krijg uitwonende beurs + onderhuur + chillheid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef Speedy_T het volgende:
Onderhuur betekent ook dat je gedwongen wordt te frauderen met inschrijfadressen bij de DUO om een grotere beurs te krijgen.
Dude, boeiend? Zolang hij het doet is er toch niks mis mee? beetje zonde geld hé.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sommige onderhuur mag je je gewoon inschrijven, heb ik nu ook. Ik krijg uitwonende beurs + onderhuur + chillheid.
Enkel m'n laptop, godverdomme wat een pure kankerzooi. Ik houd m'n spullen altijd zo netjes. fucking laptop is halve wereld rond geweest en nu glipt m'n tas uit m'n handen en krak, hoekje helemaal indeukt/kapot.
KAN IK ZO VAN BALEN. BLEGH
nieuwe laptop halen dan maar
Surface halen dan maar?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sommige onderhuur mag je je gewoon inschrijven, heb ik nu ook. Ik krijg uitwonende beurs + onderhuur + chillheid.
Enkel m'n laptop, godverdomme wat een pure kankerzooi. Ik houd m'n spullen altijd zo netjes. fucking laptop is halve wereld rond geweest en nu glipt m'n tas uit m'n handen en krak, hoekje helemaal indeukt/kapot.
KAN IK ZO VAN BALEN. BLEGH
nieuwe laptop halen dan maar
In Amsterdam heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Je loopt als huisbaas ook onnodig risico op die manier.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
SurfaceMacbook/iPad halen dan maar?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ja hij doet het nog wel gelukkig, maar ik vind het zo vaag he.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dude, boeiend? Zolang hij het doet is er toch niks mis mee? beetje zonde geld hé.
Het is ook echt feestmuziekquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
bazenact trouwens. Live echt heel, heel goedweet nog dat de zanger op een gegeven moment bovenin een lichtmast hing op pinkpop
![]()
Ja haal ik deze week, stond al op de planning voor dit deukje maar inderdaadquote:
het zijn echt performers. Dat merk je heel erg als je in 3 dagen dik 30 optredens meepakt. Kings of leon staan gewoon te zingen. Kunstje gedaan en weer weg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is ook echt feestmuziek
Herkenbaar. Mijn Galaxy S2 is ook al overal afgevallen. Nooit wat aan de hand. Laatst 20 cm of zo; heel de kast ingedeukt. Ruk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja hij doet het nog wel gelukkig, maar ik vind het zo vaag he.
Laatst met college donderde hij me nog van de tafel, heb hem mee gehad naar china, thailand, weet ik veel waar in een kleine tas met allemaal rotzooi erbij en elke keer in de trein naar huis en weer naar Nijmegen.
Valt de tas me van 1 meter hoog op de grond, schade.
fuck that shit
Wees subtiel. Er is vast wel een voorbeeld waarin je over de Rainbow Warrior kunt beginnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mijn hoogleraar heeft iets te vieren denk ik, hij heeft een afzichtelijke regenboogdas om. Daar moet ik nog 4 uur tegenaan kijken
Of over de troetelbeertjesstraal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wees subtiel. Er is vast wel een voorbeeld waarin je over de Rainbow Warrior kunt beginnen.
Ik moest mijn lach inhoudenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Of over de troetelbeertjesstraal.
ik fietste net met mijn bazen kerstmutsbaardmuts naar huis van de uni, zo'n iemand die les had zat zo te gieren in z'n auto dat toen hij groen kreeg de auto afsloegquote:
Hmm ik vind het maar wat chill, zolang als ik maar een dak boven m'n hoofd heb. Plus dat ik in een bijzonder fraai gebouw zit waar normaliter een wachtlijst van 4 jaar op staatquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:52 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
In Amsterdam heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Je loopt als huisbaas ook onnodig risico op die manier.
Gierenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:25 schreef Boterbartje het volgende:
ik fietste net met mijn bazen kerstmutsbaardmuts naar huis van de uni, zo'n iemand die les had zat zo te gieren in z'n auto dat toen hij groen kreeg de auto afsloeg
Gierenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gieren
Het land voorzien van vloeibare mest.
Sorry; lachen dan maar..quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gieren
Het land voorzien van vloeibare mest.
Het is niet per se gek van jouw kant. Waar ik vandaan kom wordt gieren eerder geassocieerd met bemesten dan met lachen. Het raam los doen ken ik niet, maar ik zet dan weer de tafel aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry; lachen dan maar..
Doe het raam los is zeker ook al gek?
Yeah yeahquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gieren
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mensen pleiten daar vast voor het afschaffen van het jeugdstrafrecht?quote:
Nee, mensen die de daders de doodstraf willen geven of levenslang op willen sluiten. En omdat ik een weerwoord gaf moest mijn vader maar eens doodgetrapt worden, dan draaide ik wel bij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mensen pleiten daar vast voor het afschaffen van het jeugdstrafrecht?
*Uitgaande van die scheidsrechterzaak
Wat een volk loopt er toch rondquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, mensen die de daders de doodstraf willen geven of levenslang op willen sluiten. En omdat ik een weerwoord gaf moest mijn vader maar eens doodgetrapt worden, dan draaide ik wel bij.
Ja, niet te geloven. Deze gast is echt helemaal kapot in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat een volk loopt er toch rond
Wat die mensen vaak niet beseffen is dat zij ook de intellectuele capaciteiten bezitten van degenen die het betreffende feit hebben gepleegd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat een volk loopt er toch rond
Precies. Het stomme is dat ik ook echt boos word om dat soort mensenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat die mensen vaak niet beseffen is dat zij ook de intellectuele capaciteiten bezitten van degenen die het betreffende feit hebben gepleegd.
Ik was best goed in Strafrecht. Maar één van de redenen waarom ik geen strafrecht doe, is omdat ik te emotioneel betrokken kan raken. Dan is zo'n zakelijk vakgebied een stuk makkelijker in dat opzicht, en afstandelijker.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Het stomme is dat ik ook echt boos word om dat soort mensenWat is strafrecht toch een schijtrichting.
Ik vind strafrecht verreweg het leukste vak tot nu toe. Maar inderdaad, wat jij zegt klopt. Ik heb een tijdje geleden een lezing van Peter Plasman bijgewoond, die man kan echt op commando zijn gehele hart uitzetten lijkt hetquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik was best goed in Strafrecht. Maar één van de redenen waarom ik geen strafrecht doe, is omdat ik te emotioneel betrokken kan raken. Dan is zo'n zakelijk vakgebied een stuk makkelijker in dat opzicht, en afstandelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |