Wij hebben allebei op het werk.. frankeermachine voor de dagelijkse post en PB stempel voor mailings etc. maar dan rijd ik ook alleen met een paar krat vol brieven met stempels en m'n klantennummer er naar toe en dan regelen ze het daar voor mequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:25 schreef Actaeon het volgende:
moeten doen. Frankeermachine kun je doen maar dan krijg je een beetje korting en hoef je geen oderformulieren in te vullen (tenzij misdruk frankeermachine of grote volumes die je als partijenpost wilt aanbieden en de korting verrekend wilt hebben). PB-stempel moet je wel orderformulier invullen en kun je uit alle partijenpostproducten kiezen.
Misschien moet je dan niet daten met vrouwelijke Stevie Wonders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wijven zien in de regel het verschil niet tussen mijn fazer en echte supersports
Mijn dagelijkse vervoerquote:
de gemiddelde vrouw ziet dat dus echt niet hequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet daten met vrouwelijke Stevie Wonders.
Meestal is het antwoord: 'o, deze ziet er sportiever uit. Zal ook wel sneller zijn' of iets in die richting. .
Volgens mij verlangt de post ook dat als je op rekening wilt aanbieden je een X-bedrag aan 'saldo' op die rekening hebt staan. En dat is best aardig wat voor een kleine/beginnende ondernemer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij hebben allebei op het werk.. frankeermachine voor de dagelijkse post en PB stempel voor mailings etc. maar dan rijd ik ook alleen met een paar krat vol brieven met stempels en m'n klantennummer er naar toe en dan regelen ze het daar voor me
True true, ik roep ook maar watquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef Actaeon het volgende:
ij verlangt de post ook dat als je op rekening wilt aanbieden je een X-bedrag aan 'saldo' op die rekening hebt staan. En dat is best aardig wat
Een woningbouw die wel actief dingen voor hun klanten doet? Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja hallo, ik had gehoord dat ze je vet goed kunnen helpen daar.
Nee geeft ook niet zo haal ik mijn oude kennis weer eens opquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True true, ik roep ook maar wat
Maar hoe vind ik dat als kamernet en persoonlijke contacten me in de steek latenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:46 schreef Boterbartje het volgende:
Zoek eens op onderhuur, ik zit constant in onderhuur.. kijk eens hoeveel mensen buitenland gaan etc.
Kaartjes op de prikborden van de poortquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hoe vind ik dat als kamernet en persoonlijke contacten me in de steek laten
Het vraag-en-aanbod-bord bij de AH. Geweldig om te lezen somsquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hoe vind ik dat als kamernet en persoonlijke contacten me in de steek laten
google op studie prikborden, ga naar grote studentenflats en prik een a4tje met je nummer/mail en uitleg op het bord etc.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
ditquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het vraag-en-aanbod-bord bij de AH. Geweldig om te lezen soms
Daar zitten echt beangstigende kaartjes tussenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dit
http://goedalsnieuw.blogspot.nl/
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar zitten echt beangstigende kaartjes tussen
Sommige onderhuur mag je je gewoon inschrijven, heb ik nu ook. Ik krijg uitwonende beurs + onderhuur + chillheid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef Speedy_T het volgende:
Onderhuur betekent ook dat je gedwongen wordt te frauderen met inschrijfadressen bij de DUO om een grotere beurs te krijgen.
Dude, boeiend? Zolang hij het doet is er toch niks mis mee? beetje zonde geld hé.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sommige onderhuur mag je je gewoon inschrijven, heb ik nu ook. Ik krijg uitwonende beurs + onderhuur + chillheid.
Enkel m'n laptop, godverdomme wat een pure kankerzooi. Ik houd m'n spullen altijd zo netjes. fucking laptop is halve wereld rond geweest en nu glipt m'n tas uit m'n handen en krak, hoekje helemaal indeukt/kapot.
KAN IK ZO VAN BALEN. BLEGH
nieuwe laptop halen dan maar
Surface halen dan maar?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sommige onderhuur mag je je gewoon inschrijven, heb ik nu ook. Ik krijg uitwonende beurs + onderhuur + chillheid.
Enkel m'n laptop, godverdomme wat een pure kankerzooi. Ik houd m'n spullen altijd zo netjes. fucking laptop is halve wereld rond geweest en nu glipt m'n tas uit m'n handen en krak, hoekje helemaal indeukt/kapot.
KAN IK ZO VAN BALEN. BLEGH
nieuwe laptop halen dan maar
In Amsterdam heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Je loopt als huisbaas ook onnodig risico op die manier.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
SurfaceMacbook/iPad halen dan maar?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ja hij doet het nog wel gelukkig, maar ik vind het zo vaag he.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dude, boeiend? Zolang hij het doet is er toch niks mis mee? beetje zonde geld hé.
Het is ook echt feestmuziekquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
bazenact trouwens. Live echt heel, heel goedweet nog dat de zanger op een gegeven moment bovenin een lichtmast hing op pinkpop
![]()
Ja haal ik deze week, stond al op de planning voor dit deukje maar inderdaadquote:
het zijn echt performers. Dat merk je heel erg als je in 3 dagen dik 30 optredens meepakt. Kings of leon staan gewoon te zingen. Kunstje gedaan en weer weg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is ook echt feestmuziek
Herkenbaar. Mijn Galaxy S2 is ook al overal afgevallen. Nooit wat aan de hand. Laatst 20 cm of zo; heel de kast ingedeukt. Ruk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja hij doet het nog wel gelukkig, maar ik vind het zo vaag he.
Laatst met college donderde hij me nog van de tafel, heb hem mee gehad naar china, thailand, weet ik veel waar in een kleine tas met allemaal rotzooi erbij en elke keer in de trein naar huis en weer naar Nijmegen.
Valt de tas me van 1 meter hoog op de grond, schade.
fuck that shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |