Wat lief dat je toen al mee las!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:59 schreef VonBallusseck het volgende:
Het viel me trouwens op dat mensen als Yashaaaaa, Trinity en uhh.. Kimochi, niet meer posten.
Ja, toen las ik al mee.![]()
Wat een toeval dan met de TTquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wacht nog op een pakketje uit Hong Kong
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat een toeval dan met de TT![]()
Voor alle anderen: we hebben niet van tevoren overlegd!
Jullie hebben niet onder een novietenhoedje gespeeld?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat een toeval dan met de TT![]()
Voor alle anderen: we hebben niet van tevoren overlegd!
'the fuckquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:27 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo genoeg gekwijld. Tijd om wat geld te gaan verdienenen koffie
Nope. En wij zijn er ook alleen maar ten behoeve van de novieten hèquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jullie hebben niet onder een novietenhoedje gespeeld?
Ook weer waar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nope. En wij zijn er ook alleen maar ten behoeve van de novieten hè
Sport is opzich leuk om te zien, maar is pas leuk als je er hard mee kan rijden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben meer van de (semi)sportmodellen.
Daar heb je helemaal geen r6 voor nodig, dat kan ook al op je CBF'je.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sport is opzich leuk om te zien, maar is pas leuk als je er hard mee kan rijden.
Wat ik mensen met een r6 en sneller aan boetes zie binnen harken
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:15 schreef Yreal het volgende:
ik heb inmiddels in amper een week binnen dik een killo chocolade muizen en kikkers op
Kan, kan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen r6 voor nodig, dat kan ook al op je CBF'je.
Als je veel verstuurd kun je wellicht een zakelijk contract afsluiten bij de post, kun je in partijenpost versturenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Yreal het volgende:
Je zou trouwens per email bezwaar moeten mogen maken bij het cjib. Loop helemaal leeg op dat aangetekend versturen.
omdat je schijnbaar altijd bmw post?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Actaeon het volgende:
Waarom krijg ik allemaal advertenties te zien voor BMW's
Aangetekend is beter.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Yreal het volgende:
Je zou trouwens per email bezwaar moeten mogen maken bij het cjib. Loop helemaal leeg op dat aangetekend versturen.
Ik jurkjes van de V&Dquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Actaeon het volgende:
Maar dan moet je wel weer PB-stempel kopen, elke dag orderformulieren invullen, aanbieden bij een servicepunt, aangetekende stickers bestellen. Zelf de gegevens invullen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je veel verstuurd kun je wellicht een zakelijk contract afsluiten bij de post, kun je in partijenpost versturen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je veel verstuurd kun je wellicht een zakelijk contract afsluiten bij de post, kun je in partijenpost versturen
Zulke Volumes haal ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel weer PB-stempel kopen, elke dag orderformulieren invullen, aanbieden bij een servicepunt, aangetekende stickers bestellen. Zelf de gegevens invullen.
I do not.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat je schijnbaar altijd bmw post?
Ach, er zijn (super)sportmodellen die prima zitten. Heb wel 's in een weekend 2.000km op een RC8 gereden. Boven verwachting comfortabel(ish).quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan, kan.
Maar mijn fazer nodigt uit tot 100 rijden, altijd overal. De gemmidelde snelheid van die r6 figuren ligt toch al dik over de 150.
Ik waag mij er niet in, zit ook voor geen meter en is absoluut niet praktisch.
Je browser snapt het.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Actaeon het volgende:
En jij moet je rustiger houden in het weekend.quote:
think big!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Zulke Volumes haal ik natuurlijk niet
Nou mag dat ook wel voor dat geld, maar toch, de houding is 3x niks imo. Je kan er bovendien ook niet echt een tas op meenemenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach, er zijn (super)sportmodellen die prima zitten. Heb wel 's in een weekend 2.000km op een RC8 gereden. Boven verwachting comfortabel(ish).
Hij wil me overhalenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je browser snapt het.
[..]
Je browser snapt het.
Je hebt gewoon tank + achterkant tassen. Je kunt bijna net zoveel meenemen als op een tourer, behalve als je koffers gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou mag dat ook wel voor dat geld, maar toch, de houding is 3x niks imo. Je kan er bovendien ook niet echt een tas op meenemen
Maar eigenlijk zou je het zelf moeten doen. Frankeermachine kun je doen maar dan krijg je een beetje korting en hoef je geen oderformulieren in te vullen (tenzij misdruk frankeermachine of grote volumes die je als partijenpost wilt aanbieden en de korting verrekend wilt hebben). PB-stempel moet je wel orderformulier invullen en kun je uit alle partijenpostproducten kiezen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
think big!
En tevens is dat niet zoveel werk als het lijkt, je krijgt gewoon een klantennummer en zo'n stempel machine, als je het dan aanbied bij een businesspoint en je geeft je klantennummer dan vullen ze het allemaal wel voor je in
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je browser snapt het.
[..]
En jij moet je rustiger houden in het weekend.
Wijven zien in de regel het verschil niet tussen mijn fazer en echte supersportsquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je hebt gewoon tank + achterkant tassen. Je kunt bijna net zoveel meenemen als op een tourer, behalve als je koffers gaat gebruiken.
Verder vind ik mezelf te jong voor een tourmotor. Chicks dig (super)sports.
Wij hebben allebei op het werk.. frankeermachine voor de dagelijkse post en PB stempel voor mailings etc. maar dan rijd ik ook alleen met een paar krat vol brieven met stempels en m'n klantennummer er naar toe en dan regelen ze het daar voor mequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:25 schreef Actaeon het volgende:
moeten doen. Frankeermachine kun je doen maar dan krijg je een beetje korting en hoef je geen oderformulieren in te vullen (tenzij misdruk frankeermachine of grote volumes die je als partijenpost wilt aanbieden en de korting verrekend wilt hebben). PB-stempel moet je wel orderformulier invullen en kun je uit alle partijenpostproducten kiezen.
Misschien moet je dan niet daten met vrouwelijke Stevie Wonders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wijven zien in de regel het verschil niet tussen mijn fazer en echte supersports
Mijn dagelijkse vervoerquote:
de gemiddelde vrouw ziet dat dus echt niet hequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet daten met vrouwelijke Stevie Wonders.
Meestal is het antwoord: 'o, deze ziet er sportiever uit. Zal ook wel sneller zijn' of iets in die richting. .
Volgens mij verlangt de post ook dat als je op rekening wilt aanbieden je een X-bedrag aan 'saldo' op die rekening hebt staan. En dat is best aardig wat voor een kleine/beginnende ondernemer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij hebben allebei op het werk.. frankeermachine voor de dagelijkse post en PB stempel voor mailings etc. maar dan rijd ik ook alleen met een paar krat vol brieven met stempels en m'n klantennummer er naar toe en dan regelen ze het daar voor me
True true, ik roep ook maar watquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef Actaeon het volgende:
ij verlangt de post ook dat als je op rekening wilt aanbieden je een X-bedrag aan 'saldo' op die rekening hebt staan. En dat is best aardig wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |