Je moet wat hè. Kan natuurlijk moeilijk allemaal inhoudelijke discussies gaan voeren. Dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit topic heeft een stal vol met stokpaardjes.
Best een aardig plan maar ik moet zo alweer weg helaas dus geen zeit.quote:
Duidelijk. Ik kom hier ook voor de gezelligheid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet wat hè. Kan natuurlijk moeilijk allemaal inhoudelijke discussies gaan voeren. Dat snap je zelf ook wel.
Ik zal een oogje in het zeil houdenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Best een aardig plan maar ik moet zo alweer weg helaas dus geen zeit.
Dus ik laat de novieten even aan jou alleen over.![]()
Ik was niet helemaaaaal serieus hrquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik kom hier ook voor de gezelligheid.
Ik weet dat ze in goede handen zijn!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zal een oogje in het zeil houden![]()
Kan dat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed plan. Die kantine ziet er best gezellig uit.
Nou ja inhoudelijk is best wel leuk hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik was niet helemaaaaal serieus hrsoms is het wel leuk om wat inhoudelijk te sparren maar ik kom inderdaad wel vooral voor de gezelligheid.
Inhoudelijk zijn is ontzettend leuk maar de onderwerpen die hier meestal aan bod komen vind ik zelf gewoon niet zo interessant. En dat is niks ten nadele van de mensen hier maar ligt gewoon meer aan mijn ietwat beperkte juridische interessegebied.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja inhoudelijk is best wel leuk hoormaar op het studieforum bij ons doen mensen meestal zo hun best om serieus te zijn dat ik dan maar afhaak.
Tal van voorbeelden.. Maar bijvoorbeeld dat men in de motivering verwijst naar een artikel, bijv. art. 7:111 i.p.v. 7:11, terwijl men iets verderop wel naar het juiste wetsartikel verwijst.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar een concreet voorbeeld daarvan?
Onze nieuwe bestuursrechtheld?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:38 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Tal van voorbeelden.. Maar bijvoorbeeld dat men in de motivering verwijst naar een artikel, bijv. art. 7:111 i.p.v. 7:11, terwijl men iets verderop wel naar het juiste wetsartikel verwijst.
Precies. Dan voel ik me ook heel onvolwassen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inhoudelijk zijn is ontzettend leuk maar de onderwerpen die hier meestal aan bod komen vind ik zelf gewoon niet zo interessant. En dat is niks ten nadele van de mensen hier maar ligt gewoon meer aan mijn ietwat beperkte juridische interessegebied.![]()
En een overkill is ook niks. Zeker als mensen dwangmatig serieus gaan doen...dat is awkward.
Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Moah. Ik heb dit blok staats- en bestuursrecht, man man man, staats is echtquote:
Dit!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat bedrijf maakt bijna alles geloof ik. Geen Apple-producten, dat dan weer niet...
Ik vind bestuursrecht eigenlijk best wel leukquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:42 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Moah. Ik heb dit blok staats- en bestuursrecht, man man man, staats is echt^eeuwigheid. Bestuurs zijn we nu mee bezig en het is wel te doen. Gelukkig maar, anders had ik me toch af moeten vragen of ik bij Fiscaal wel de juiste plek zit.
Ik vind allebei niks en doe ook Fiscaal..dus ach.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:42 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Moah. Ik heb dit blok staats- en bestuursrecht, man man man, staats is echt^eeuwigheid. Bestuurs zijn we nu mee bezig en het is wel te doen. Gelukkig maar, anders had ik me toch af moeten vragen of ik bij Fiscaal wel de juiste plek zit.
Ik ben al na het eerste hoorcollege gestopt met gaan.. een duitser die in het Engels een verhaal probeert te vertellen maar het eerste uur alleen over zijn verleden praat en hoe we dit samen op gaan pakken en dan komt met 'wo wantz to akzept zis like a kontrakt like of a zing were we do dis course aktiv en respond to my questions? Dank u wel see i am able to spiek zome dutch ha ha'quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik doe nu Inleiding Internationaal Recht en da's ook zeer interessant
Niet zo opstandig hequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben al na het eerste hoorcollege gestopt met gaan.. een duitser die in het Engels een verhaal probeert te vertellen maar het eerste uur alleen over zijn verleden praat en hoe we dit samen op gaan pakken en dan komt met 'wo wantz to akzept zis like a kontrakt like of a zing were we do dis course aktiv en respond to my questions? Dank u wel see i am able to spiek zome dutch ha ha'
Moesten we allemaal de hand op steken die beloofde actief mee te gaan doen met hoorcolleges.. zo'n grote bullshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |