Ik weet hetquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Grapje knul! Ik ben ook van mening dat je open een discussie in moet gaan en de andere kant van het verhaal wilt horen/begrijpen en zelfs bereid bent je eigen standpunt te laten vallen.. anders heeft een discussie geen zin.
Uitzondering bevestigd de regel:
Behalve Microsoft/Apple, die discussie heeft sowieso geen zin want Microsoft is wel 100.00000.000000 beter dan kutApple
Ah ik denk dat dat positief isquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet hetvan jou kan ik het goed hebben
Effe over dat laatste: lees ik hou dat Microsoft 100.000 keer zo kut is als Apple ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Grapje knul! Ik ben ook van mening dat je open een discussie in moet gaan en de andere kant van het verhaal wilt horen/begrijpen en zelfs bereid bent je eigen standpunt te laten vallen.. anders heeft een discussie geen zin.
Uitzondering bevestigd de regel:
Behalve Microsoft/Apple, die discussie heeft sowieso geen zin want Microsoft is wel 100.00000.000000 beter dan kutApple
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Effe over dat laatste: lees ik nou dat Microsoft 100.000 keer zo kut is als Apple ?
Ik lees dat niet. Legt uzelf uit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Effe over dat laatste: lees ik hou dat Microsoft 100.000 keer zo kut is als Apple ?
quote:
/carequote:
Surface is topquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Samenvatting van de houding van dit hele topic tegenover de Surface
Ik zou serieus waar geen probleem hebben om voor Microsoft te werkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet bij welk bedrijf jij al dat loodzware werk verricht
Het besluit voldoet dus niet aan de vormvoorschriften, maar het is zo'n minimale overschrijding, dat de belanghebbenden daardoor niet zijn benadeeld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand mij misschien een concreet voorbeeld geven van een art. 6:22 Awb situatie?
[..]
De eeuwige tabjesdiscussie hier.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef Actaeon het volgende:
Kunnen we niet gewoon weer eens gaan praten over belangrijke dingen zoals tabjes, wetboeken enzulks?
Het is niet echt een discussie als één iemand spamt en de rest het inhoudelijk negeertquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
De eeuwige tabjesdiscussie hier.
Ja dat vond ik dus ook.. stond zegmaar vergelijkbare zin op een kaartje van een bedrijf. Moet toch even contact opnemen dat bij de volgende voorraad kaartjes er een puntkomma van gemaakt moet worden..quote:
Omdat het belangrijks is; daarom komt het zo vaak terug.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
De eeuwige tabjesdiscussie hier.
Dit topic heeft een stal vol met stokpaardjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat het belangrijks is; daarom komt het zo vaak terug.
Maken jullie die ook ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook.. stond zegmaar vergelijkbare zin op een kaartje van een bedrijf. Moet toch even contact opnemen dat bij de volgende voorraad kaartjes er een puntkomma van gemaakt moet worden..
Maar een concreet voorbeeld daarvan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Het besluit voldoet dus niet aan de vormvoorschriften, maar het is zo'n minimale overschrijding, dat de belanghebbenden daardoor niet zijn benadeeld.
Dat bedrijf maakt bijna alles geloof ik. Geen Apple-producten, dat dan weer niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |