quote:
Een uur voor je wekker wakker worden vind ik zo niet hatelijkerquote:Op woensdag 5 december 2012 08:41 schreef Speedy_T het volgende:
Echt 1 minuut voor je wekker wakker worden, ik haat dat zo
Thanksquote:Op woensdag 5 december 2012 00:35 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
http://www.rug.nl/staff/l.w.gormley/
Tip voor het tentamen : gooi je boeken weg en leer alleen de oude tentamens tot je ze kunt dromen.
Vorig jaar was het tentamen op 5 a 6 vragen na exact hetzelfde als het jaar daarvoor alleen hadden de vragen andere variabelen.
Drie vragen verwijderd?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zie net dat de uitslag van het tentamen voor Inleiding Staatsrecht definitief is vastgesteld. Drie vragen uit het tentamen verwijderd waarvan ik er "helaas" twee goed had. Dat blijft dus een 7
Mmmmmh. Ik denk dat het regime iets soepeler is omdat het een tentamen uit de propedeusefase is.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Drie vragen verwijderd?Waren die vragen zo slecht geformuleerd dan?
Als je er ooit achter komt waarom, wil je het mij ook vertellen dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waarom heb ik op woensdag nooit zin om te studeren?
Een TAP-artikel?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En ik kom er ook achter dat ik een belangrijk artikel dat ik notabene vanochtend heb geprint, ben vergeten mee te nemen
Ik zal er nooit achter komen denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 10:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je er ooit achter komt waarom, wil je het mij ook vertellen dan?![]()
Scheelt wel dat ik vrij ben vandaag though.
Waarschijnlijk hebben we later dan op woensdag ook geen zin om te werken.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zal er nooit achter komen denk ik
Geen idee eigenlijk, kan net zo goed een TRA zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 10:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een TAP-artikel?![]()
Kun je 'm niet nog online vinden ergens dan?
Klinkt goed mogelijkquote:Op woensdag 5 december 2012 10:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we later dan op woensdag ook geen zin om te werken.![]()
Misschien komt het omdat het weekend dan echt officieel dicht(erbij) komt ofzo
Wat is het TRA?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, kan net zo goed een TRA zijnIk zal straks eens kijken of ik actief genoeg ben om het hier alsnog te printen
Tijdschrift voor Recht en Arbeid. Had ik die laatst niet genoemd? Ach er zijn er ook zoveelquote:Op woensdag 5 december 2012 10:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat is het TRA?![]()
Ik moet nog even bekijken wat ik vandaag ga doenwellicht een blik op de tentamenstof werpen.
Nee die niet volgens mijquote:Op woensdag 5 december 2012 10:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tijdschrift voor Recht en Arbeid. Had ik die laatst niet genoemd? Ach er zijn er ook zoveel
Een blik op de tentamenstof staat hier ook op het program. Heerlijk!
Het was ook wel enigszins sarcastischquote:Op woensdag 5 december 2012 10:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee die niet volgens mij![]()
Nouja het is maar wat je heerlijk vindt, dit vak is nou niet echt een hobby van me ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |