Sowieso iemand anders daar neerzetten dan Herman Schermanquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:00 schreef Cee het volgende:
Arm kind, sta je een hele avond in zo'n hoekje naar 3 schermen te staren met onzinnige statistieken en niemand boeit het een flikker wat je zegt.
Het betaalt ongetwijfeld goed.
Nee, dat is 'm. Zo'n zure sloot.quote:
is wel relatief hequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:03 schreef Anonymousz het volgende:
het is duidelijk dat johannes the voice gaat winnen
hij heeft tot nu de meeste thuis stemmers
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee.. moet je maar beter op dr kut letten
ok zal ik doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee.. moet je maar beter op dr kut letten
wie is dat?quote:
Dat wel,ja. Maar toch terecht!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
En volgende keer beter je best doen Ivar.
Geen idee, er deden er toch maar twee mee?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:04 schreef Cee het volgende:
Wie was er ook alweer uit bij Team Piemp?
Nee, krikken wil ie welquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef Paxcon het volgende:
Marco wil zn eigen hits even opkrikken ofzo?
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Nou weet ik het, ze doet me denken aan Octomom, die mond
nu je het zegtquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Octomom! Dat is het!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef LeBeau het volgende:
"Marco wil graag afscheid van je nemen"
Had hij toch echt 15 minuten geleden al gedaan.
inderdaad, verrekquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ja en dat voorhoofd!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ja I knowquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:06 schreef Cee het volgende:
GODVER, Pis, waarom kom je nu pas met de Octomom-ingeving, nu is Anjaaaaaa uit ons leven.
Wendy gaf hem een hand. Maar pakte de verkeerde,.quote:
ik hoop stiekem met je mee,en als ze het zo doet als vandaag zou dat ook volkomen terecht zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:06 schreef Day het volgende:
Ik mag toch hopen dat Leona volgende week wint van Sandra.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wendy gaf hem een hand. Maar pakte de verkeerde,.
jij switched wel erg snel manquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop stiekem met je mee,en als ze het zo doet als vandaag zou dat ook volkomen terecht zijn
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wendy gaf hem een hand. Maar pakte de verkeerde,.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:07 schreef tralalala het volgende:
Wat is die Carlo mediageil zegen die moeder nog meer.
Nou nu overdrijf je.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:06 schreef Day het volgende:
Ik mag toch hopen dat Leona volgende week wint van Sandra.
Sowiesoquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga er vanuit dat Tessa alsnog de joker krijgt.....
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop stiekem met je mee,en als ze het zo doet als vandaag zou dat ook volkomen terecht zijn
Benny, jij bent net de tv, je blijft het opratelenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
De iTunes top 10 op dit moment:
1. Sandra van Nieuwland - Keep your head up
2. Sandra van Nieuwland - Beggin'
3. Sandra van Nieuwland - More
4. Adele - Skyfall
5. Passenger - Let her go
6. Sandra van Nieuwland - Beggin'
7. Sandra van Nieuwland - New age
8. Robbie Williams - Candy
9. Rihanna - Diamonds
10. Staygold - Wallpaper (feat. Style of Eye & Pow)
Dit gaat te fur.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
4. Adele - Skyfall
9. Rihanna - Diamonds
nee hoor....quote:
ik heb liever yes-r dan ali bquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef Day het volgende:
Die Yes-r is zo'n nep rapper.
(hij kan het ook niet, maar da's een ander verhaal)
komt die er dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga er vanuit dat Tessa alsnog de joker krijgt.....
Hoe kan dit nu weerquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
Doeg!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef Cee het volgende:
Het was weer gezellig, mensen! Ajuu en veel plezier met de laatste uitzendingen, ik kan er live niet bij zijn.
soort 2e rangs Ali Bquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef Day het volgende:
Die Yes-r is zo'n nep rapper.
(hij kan het ook niet, maar da's een ander verhaal)
Studio versie en live versie, lijkt mij.quote:
Ik bel John zo wel even.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
komt die er dan?
Anders: meer dan volkomen terecht
2x beggin?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
4. Adele - Skyfall
9. Rihanna - Diamonds
johannes gaat winnenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop dat Sandra wint. Ik wil d'r arrogante kop zien als Johannes 90% van de stemmen krijgt
Veel plezier volgend weekendquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef Cee het volgende:
Het was weer gezellig, mensen! Ajuu en veel plezier met de laatste uitzendingen, ik kan er live niet bij zijn.
vorige week vond je Sandra nog top of the billquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor....
Ze is echt gegroeid en heeft vandaag een dijk van een optreden gegeven, terwijl Sandra in hetzelfde blijft hangen.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel plezier volgend weekenden post je misschien nog een mooi kiekje vanuit daar?
Dublin!quote:
met al die gimmicks is het op gegeven moment overquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is toch niet te wensen....
De gunfactor is nu wel op
John doet wel zijn best he?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
UItgebracht als single en op het album "live show 3"
ik ga nog steeds haar album kopen en ik hou nog steeds van haar stem.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige week vond je Sandra nog top of the bill
Guinness moet je doen! En graag een plaatje van landschapquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]Ik ga m'n best doen. Als 't kan, neem m'n laptop niet mee dus de wifi moet een beetje meewerken, dan twittertweep ik 't wel. Een leuke Ier of zo en anders een vol glas Guinnes waarvan ik na 1 klein slokje al volledig over de nek ga.
ik vind Johannes een beetje een Paul Turner kloonquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met al die gimmicks is het op gegeven moment over
Ok, leuk! Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]Ik ga m'n best doen. Als 't kan, neem m'n laptop niet mee dus de wifi moet een beetje meewerken, dan twittertweep ik 't wel. Een leuke Ier of zo en anders een vol glas Guinness waarvan ik na 1 klein slokje al volledig over de nek ga.
[..]
Dublin!
Maame.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
Johannes kreeg zoveel stemmen omdat ie tegen... eh... ik weet al niet meer wie stond.
Niet noemenswaardige types kennelijk? Salomé en... ?
Zet Johannes tegenover Barbara ofzo en zijn procenten kelderen hoor
Je gebruikt mijn woordquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]Ik ga m'n best doen. Als 't kan, neem m'n laptop niet mee dus de wifi moet een beetje meewerken, dan twittertweep ik 't wel. Een leuke Ier of zo en anders een vol glas Guinness waarvan ik na 1 klein slokje al volledig over de nek ga.
dat dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind Johannes een beetje een Paul Turner kloon
Cheers mate! Ieren zijn bazenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dublin!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:13 schreef tralalala het volgende:
http://www.thevoiceofholl(...)nfante-just-hold-me/
Groetjes
als Paul Hetero is, rij ik in een blauwe autoquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus
Alleen niet gay
of bleek Paul ook hetero te zijn?
of haal ik de boel door elkaar
Ik neem aan ook een duet? Was in de vorige edities wel...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
Moeten ze volgende week 2 liedjes zingen?
Doet Sandra dan twee keer Beggin'?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
Klinkt ook wel logisch inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem aan ook een duet? Was in de vorige edities wel...
en ik hoop dat ze volgende week allemaal een nummer heeeeel ver buiten hun comfortzone krijgenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
de Villaquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
De moeder van Carlo is net tante Cor
twitter:RTL_TVOH twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 23:04:21Lieve Anja wat hebben we van je genoten! Bedankt! #TVOH reageer retweet
Barbara een dancenummer, Sandra hardrock oidquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik hoop dat ze volgende week allemaal een nummer heeeeel ver buiten hun comfortzone krijgen
Helemaal mee eens..quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:14 schreef Mascleta het volgende:
Finalisten: Johannes, Floortje, Barbera en Sandra.
Tot volgende week.
Haar twitteradres zijn ze ook maar vergeten, net als Anja (wie?) zelf.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:16 schreef iBenny het volgende:
Anja is overledentwitter:RTL_TVOH twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 23:04:21Lieve Anja wat hebben we van je genoten! Bedankt! #TVOH reageer retweet
Het zou mij niks verbazen als Eylar wint van Floortjequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:14 schreef Mascleta het volgende:
Finalisten: Johannes, Floortje, Barbera en Sandra.
Tot volgende week.
Anja heeft ook de minste followers van het stel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haar twitteradres zijn ze ook maar vergeten, net als Anja (wie?) zelf.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als Eylar wint van Floortje
Gaat ze ook, NL is Floortje zat. Eyelar had vandaag al veel meer stemmen (ook al had ze ook meer de kans het te bewijzen)quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
Floortje heeft haar kans al gehad. Laat die maar weer tweede worden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zou het best vindenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
Of gewoon .... iets anders.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Floortje heeft haar kans al gehad. Laat die maar weer tweede worden.
Sandra een stevig Rocknummerquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Barbara een dancenummer, Sandra hardrock oid
neuh, gewoon volgende ronde eruitquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Floortje heeft haar kans al gehad. Laat die maar weer tweede worden.
We zijn het weer eens.quote:
Tweede van haar groepquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neuh, gewoon volgende ronde eruit
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
de eensgezindheidquote:
nee, Mammie is echt te kleurloos, exit pleasequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:22 schreef JRRY het volgende:
Ik wil in de finale: Eyelar, Leona, Maame en Ivarrr (of Barbs)
quote:Anoniem zegt:
Hoi Tessa,vorige week liet ik weten dat ik 25 keer op je heb gestemd.Vanavond heb ik op je gestemd vanaf het moment dat je begon te zingen tot dat de lijnen gesloten waren.Ik denk wel zo'n 80 keer.Helaas heeft het niet tot het resultaat geleid wat ik had gehoopt.Ik vind je SUPERRR groet Leo
Leona heeft haar ingehaaldquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:25 schreef iBenny het volgende:
Maame is de nieuwe Anja. Haar vergeet ik steeds vanaf nu...
Hoe weet je dat hij de meeste heeft? Wie weet heeft team treintje 10 x zoveel stemmen? Het gaat hier om percentagesquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:03 schreef Anonymousz het volgende:
het is duidelijk dat johannes the voice gaat winnen
hij heeft tot nu de meeste thuis stemmers
is onzin, mja heb die kleine bedacht hequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
Het zal wel vaker gevraagd zijn maar wat is het nu van stoelen draaien in de liveshow?
Omdat Friezen trots op Friezen zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij de meeste heeft? Wie weet heeft team treintje 10 x zoveel stemmen? Het gaat hier om percentages
Johannes wordt de lachende derde bij Sandra vs Barbaraquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:35 schreef ato het volgende:
Johannes heeft terecht bijna 100 procent gewonnen van het slechtste team.
Die gaat echt niet winnen..maar hij is wel leuk..
daarom iddquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat Friezen trots op Friezen zijn.
Floortje (gewoon de beste in dat team), Leona/Sandra (maakt me niet uit, alhoewel ik persoonlijk meer wat heb met Sandra dan met de muziekstijl van Leona), Maame (tja, best of the worst?), Barbara (without a doubt!).quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:22 schreef JRRY het volgende:
Ik wil in de finale: Eyelar, Leona, Maame en Ivarrr (of Barbs)
Dat lijkt mij dus nou echt een KUTfinalequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:25 schreef ato het volgende:
Vriendje van Carlo is knap maar zo verwijfd..
Finale graag:
1)Sandra
2) Barbara
3) floortje
4) Johannes
Ivar is een schatje
en Tessa had vanavond doorgemoeten..
Floortje schreeuwt. Als ik heel eerlijk ben vond ik Eyelar gewoon ook de beste vanavond. En Tessa was ook erg goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
Floortje (gewoon de beste in dat team), Leona/Sandra (maakt me niet uit, alhoewel ik persoonlijk meer wat heb met Sandra dan met de muziekstijl van Leona), Maame (tja, best of the worst?), Barbara (without a doubt!).
Winnaar, geen idee, Floortje, Leona/Sandra of Barbara.
Floortje misschien niet omdat ze al een kans gehad heeft. Sandra heeft het denk ik niet eens meer nodig om te winnen. Dan zou ik moeten kiezen tussen Leona en Barbara? Tja...de muziekstijl van Leona ligt me niet....
Shit. Echt shit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:38 schreef tralalala het volgende:
Sandra van Nieuwland kreeg slechts 0,1% meer stemmen dan Tessa Belinfante: 31,4 tegen 31,3%
omdat hij ruim 80% had van de thuisstemmers en daarom denk ik datquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij de meeste heeft? Wie weet heeft team treintje 10 x zoveel stemmen? Het gaat hier om percentages
Inderdaad. En de schuld ligt dan bij het hersenloze publiek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Als Johannes wint is er weer een concept de nek omgedraaid
Hier kan ik me nog net in vinden (eigenlijk alleen Eyelar, maar die maakt alles goed), maar ik denk toch dat de finaleplek van Trijn naar Leona gaat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef iBenny het volgende:
Eyelar - Johannes - Sandra - Barbara
...dat wordt de finale.
Wie weet krijgt team N&S zo ongeveer 5.000 stemmen binnen terwijl team Trijntje of Marco 25.000 stemmen binnenkrijgen. Team N&S is zó slecht, gewoon onstembare kandidaten die daar in zitten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad. En de schuld ligt dan bij het hersenloze publiek.
Een leuk concept verneuken door niet serieus de beste 'voice' te kiezen.
Gelet op stemgedrag (eerste genoemd had meer stemmen):quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef iBenny het volgende:
...dat wordt de finale.
Vergeet dit niet....quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wie weet krijgt team N&S zo ongeveer 5.000 stemmen binnen terwijl team Trijntje of Marco 25.000 stemmen binnenkrijgen. Team N&S is zó slecht, gewoon onstembare kandidaten die daar in zitten.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Johannes is een hype bij alle keten in Nederland en dus is hij gewoon weer door, de ambassadeur van de keetjongeren![]()
Volgens zoon die ook keetbezoeker is, werd hij overladen met whatsapp berichten om op Johannes te stemmen. Ze zaten op dat moment in de keet met zijn allen naar 538 te luisteren die The Voice live uitzendt en hebben allemaal gestemd. Zal in andere keten niet anders gegaan zijn.
In het café in Blauwhuis en in een disco in Bolsward waren de verrichtingen van Johannes op groot scherm te volgen.
Maar ze hebben Johannes....quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wie weet krijgt team N&S zo ongeveer 5.000 stemmen binnen terwijl team Trijntje of Marco 25.000 stemmen binnenkrijgen. Team N&S is zó slecht, gewoon onstembare kandidaten die daar in zitten.
Dan hadden we Tessa nogquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:47 schreef Koen66 het volgende:
Wat mij betreft hadden liveshows a-la X-Factor mogen gaan,
iedere week wel 4 er uit, maar niet per definitie 1 per team
Wat zegt dat, zoveel keetjongeren zijn er nou ook weer niet. Weet wel dat veel tantes van mij voor Johannes zijn, ze vinden hem wel leuk geloof ik.quote:
Yup, Tessa is veel beter dan sommigen die er nog wel inzitten.quote:
OMG, keetjongeren EN tantes...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat zegt dat, zoveel keetjongeren zijn er nou ook weer niet. Weet wel dat veel tantes van mij voor Johannes zijn, ze vinden hem wel leuk geloof ik.
Damn John (de Mol)... je hebt hier toch wel een misser gemaaktquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Why?![]()
Ik ben dan toch maar voor Sandra denk ik.
yep, dat gaat ie niet meer goed makenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Damn John (de Mol)... je hebt hier toch wel een misser gemaakt
Volgens mij zijn de kijkers deze jury moe. Ze geven geen eerlijke cijfers, hebben duidelijk hun lievelingetjes. Een stem op Johannes is daarom een soort proteststem tegen de jury.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het nu toch wel tijd dat Johannes gaat. Maame moet volgende keer weg vanwege hem, doodzonde. Maar ja om de domme jury met domme cijfers wat te leren...
Waarom Salome steeds doorging was mij ook altijd al een raadsel, kleuterpiepstem die elke keer de moeilijkste nummers doet om zichzelf te bewijzen. Maar Johannes, daar zie ik dus ook echt niet een Voice of Holland in. Maame dan weer wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:14 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de kijkers deze jury moe. Ze geven geen eerlijke cijfers, hebben duidelijk hun lievelingetjes. Een stem op Johannes is daarom een soort proteststem tegen de jury.
Ik vond niet dat Johannes gisteravond slechtere cijfers verdiende dan Salomé en het commentaar sloeg al helemaal nergens op.
En de jury doet dat wel?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad. En de schuld ligt dan bij het hersenloze publiek.
Een leuk concept verneuken door niet serieus de beste 'voice' te kiezen.
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ondanks dat ik Sandra nog steeds niks vind was het gister beter te doen, niet dat getreeeeeeeeeeeek aan woorden en minder weeïg.
En dan roept iedereen dat het stukken minder was, dat verklaart dus waarom ik het nu wel kon hebben, het was minder typisch Sandra
Ik wil ook dat Johannes blijft enkel om die jury te laten zien dat zij net zo achterlijk 'stemmen' en cijfers geven, maar ja.quote:
Is dit nog minder dan vorig seizoen of juist meer?quote:1
VOICE OF HOLLAND LIVE
2.985.000
Dat dit concept niet deugt, weten we toch al jaren?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Als Johannes wint is er weer een concept de nek omgedraaid
Euh, afgelopen jaar?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:20 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat dit concept niet deugt, weten we toch al jaren?
Eurovisiesongfestivalconcept. Wanneer heeft daar voor het laatst 'de beste' gewonnen?
Heb je afgelopen keer wel gekeken? Beste nummer heeft juist GEWONNEN!quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:20 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat dit concept niet deugt, weten we toch al jaren?
Eurovisiesongfestivalconcept. Wanneer heeft daar voor het laatst 'de beste' gewonnen?
in ieder geval veeeeeeel beter..... 85% voor Johannes, dan bevestig je toch je incompetentie.quote:
Die 85% was alleen omdat ie tegen Salomé stond joh, daar stemt toch geen hond meer op, irritant mokkelquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
in ieder geval veeeeeeel beter..... 85% voor Johannes, dan bevestig je toch je incompetentie.
Inderdaad, de uitzondering die de regel doet bevestigen. Maar zo'n Lordi (of wat was die naam ook alweer?) was toch hetzelfde als een Paul Turner.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh, afgelopen jaar?
Het is nu nog steeds op de radio, het winnende nummer, in tig landen. En overal een hit geweest.
Ik ben benieuwd en laten we het hopen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 85% was alleen omdat ie tegen Salomé stond joh, daar stemt toch geen hond meer op, irritant mokkelDie 85% is misleidend, alleen in dát groepje ja. Zet hem tegenover Floortje ofzo en er blijft niets van zijn procenten over.
Da's alweer heel lang geledenquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:29 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad, de uitzondering die de regel doet bevestigen. Maar zo'n Lordi (of wat was die naam ook alweer?) was toch hetzelfde als een Paul Turner.
Niet eens, want Nederland haalt nooit eens de finale.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt goede nummers eindigen nu hoog, waar ze ook vandaan komen
Het is dan ook gewoon een ontzettend lekker nummerquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je afgelopen keer wel gekeken? Beste nummer heeft juist GEWONNEN!
Kreeg de meerderheid van de stemmen en voor eens bewezen dat het niet allemaal buurlanden die elkaar de hoogste punten geven...
Bovendien wat Greys ook zegt, nummer staat nog steeds in de top40 en wordt continue gedraaid op de radio!!
We hadden de laatste vier jaar niet echt goede nummersquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet eens, want Nederland haalt nooit eens de finale.
Ik ben nog steeds niet over die tooi heen. Hoe cultureel gestoord moet je zijn om te denken dat zo iets een goed idee is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden de laatste vier jaar niet echt goede nummers
En dat zeg ik, als Eurovisie mod![]()
Nou ja, dat van Joan vond ik een heel leuk liedje, maar die zong het daar weer niet echt goed en de act was stom.
En toch... als ze er goed had gezongen en de act was beter geweest, dan was ze denk ik hoger geëindigd. Want iedereen had het wel over 'het meisje met de tooi'quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet over die tooi heen. Hoe cultureel gestoord moet je zijn om te denken dat zo iets een goed idee is.
Veeeeeel beter ja? Ik vind ze tamelijk incompetent.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
in ieder geval veeeeeeel beter..... 85% voor Johannes, dan bevestig je toch je incompetentie.
Ik denk dat Ivar het volgende week ineens bizar goed doet en dan in de finale komt ten koste van eh... Barbara geloof ik dan he?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef iBenny het volgende:
...dat wordt de finale.
Ja. Steeds vanaf het begin van het 'setje' van 1 jury volgens mij.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:54 schreef sacha het volgende:
met het risico dat deze vraag al eens langsgekomen is in de vorige 108 delen:
zijn de lijnen voor elke kandidaat wel even lang open?
Nee, soms zit er nog reclame tussenquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:54 schreef sacha het volgende:
met het risico dat deze vraag al eens langsgekomen is in de vorige 108 delen:
zijn de lijnen voor elke kandidaat wel even lang open?
De fans van Barbara wel in elk gevalquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Steeds vanaf het begin van het 'setje' van 1 jury volgens mij.
Wel raar, want degene die als laatste moet lijkt dan echt een nadeel te hebben omdat diens lijn al wel open is, maar goed, ga je stemmen als je het hele nr nog niet gehoord hebt?
Ergens kan ik me dat dus niet voorstellenquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De fans van Barbara wel in elk geval
Mee eens. Deze ook.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:39 schreef Greys het volgende:
Da's toch nog wel even 100 keer beter dan Sandra
Oh da's diezelfde gozertquote:
Echt? Ik vind de versie van Sandra juist veeeel mooier. smaken verschillen duidelijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:39 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het zelfs nog (naast smaak iddquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:57 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Echt? Ik vind de versie van Sandra juist veeeel mooier. smaken verschillen duidelijk.
Ben beetje bang dat Sandra er nog uit gaat omdat iedereen denkt dat ze het al heeft gemaakt. Leona is imo wel goed maar wel 13 in een dozijn, die zie je na dit programma niet meer terug.
een van de july leden zei volgens mij dat nederland op iemand als Leona zit te wachten, maar dat zie ik ook niet zo. Waarin is zij beter dan giovanca of Edsilia Rombleyquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:57 schreef RemCOW het volgende:
Leona is imo wel goed maar wel 13 in een dozijn, die zie je na dit programma niet meer terug.
Dat vraag ik me ook af jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
een van de july leden zei volgens mij dat nederland op iemand als Leona zit te wachten, maar dat zie ik ook niet zo. Waarin is zij beter dan giovanca of Edsilia Rombley
I agree.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:39 schreef Greys het volgende:
showpowerquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
een van de july leden zei volgens mij dat nederland op iemand als Leona zit te wachten, maar dat zie ik ook niet zo. Waarin is zij beter dan giovanca of Edsilia Rombley
Nah, er moet iemand zijn die redelijk op de achtergrond bleef en na The Voice 'redelijk' scoortquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Ivar het volgende week ineens bizar goed doet en dan in de finale komt ten koste van eh... Barbara geloof ik dan he?
nee. als alle stemmen procentueel verdeeld zouden zijn zou in totaal zo'n 10% op iemand van Nick&Simon zijn gestemdquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:06 schreef iFok. het volgende:
Niemand kan tegen Friesland op, Johannes wordt 1e.
Het is verschrikkelijk, dit is het enige nummer dat Sandra juist beter gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:53 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind New Age van Marlon Roudette toch mooier.
Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee. als alle stemmen procentueel verdeeld zouden zijn zou in totaal zo'n 10% op iemand van Nick&Simon zijn gestemd
Nee, ze zei nog tegen Johannes: 'Deze stemmen zijn voor jou'quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Had Maame hier de illusie dat die 85 % voor haar waren?
Ik wil zo graag nog 't fragmentje terugzien waarin dat percentage in beeld kwam. Het publiek werd gek.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Had Maame hier de illusie dat die 85 % voor haar waren?
dat bedoel ik, heb je een favoriet en stem je meteen als de lijnen open zijn of wacht je eerst braaf tot iedereen z'n nummertje gezongen heeftquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel raar, want degene die als laatste moet lijkt dan echt een nadeel te hebben omdat diens lijn al wel open is, maar goed, ga je stemmen als je het hele nr nog niet gehoord hebt?
Ja in feite wel, maar Barbara moest als laatste van die drie geloof ik en Johannes ook volgens mij? En die wonnen toch van hun cluppie...quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:45 schreef sacha het volgende:
[..]
dat bedoel ik, heb je een favoriet en stem je meteen als de lijnen open zijn of wacht je eerst braaf tot iedereen z'n nummertje gezongen heeft![]()
in het laatste geval, is de laatste kandidaat dus in het nadeel (of de eerste in het voordeel)toch?
Leona is gewoon de eeuwige achtergrondzangeres en voegt imho niks toe. Ik zie dan liever een Bergit Lewis of zoquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:02 schreef computergirl het volgende:
meer terug.een van de july leden zei volgens mij dat nederland op iemand als Leona zit te wachten, maar dat zie ik ook niet zo. Waarin is zij beter dan giovanca of Edsilia Rombley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |