Oh da's diezelfde gozertquote:
Echt? Ik vind de versie van Sandra juist veeeel mooier. smaken verschillen duidelijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:39 schreef Greys het volgende:
Da's toch nog wel even 100 keer beter dan Sandra
Ik denk dat het zelfs nog (naast smaak iddquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:57 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Echt? Ik vind de versie van Sandra juist veeeel mooier. smaken verschillen duidelijk.
Ben beetje bang dat Sandra er nog uit gaat omdat iedereen denkt dat ze het al heeft gemaakt. Leona is imo wel goed maar wel 13 in een dozijn, die zie je na dit programma niet meer terug.
een van de july leden zei volgens mij dat nederland op iemand als Leona zit te wachten, maar dat zie ik ook niet zo. Waarin is zij beter dan giovanca of Edsilia Rombleyquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:57 schreef RemCOW het volgende:
Leona is imo wel goed maar wel 13 in een dozijn, die zie je na dit programma niet meer terug.
Dat vraag ik me ook af jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
een van de july leden zei volgens mij dat nederland op iemand als Leona zit te wachten, maar dat zie ik ook niet zo. Waarin is zij beter dan giovanca of Edsilia Rombley
I agree.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:39 schreef Greys het volgende:
Da's toch nog wel even 100 keer beter dan Sandra
showpowerquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
een van de july leden zei volgens mij dat nederland op iemand als Leona zit te wachten, maar dat zie ik ook niet zo. Waarin is zij beter dan giovanca of Edsilia Rombley
Nah, er moet iemand zijn die redelijk op de achtergrond bleef en na The Voice 'redelijk' scoortquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Ivar het volgende week ineens bizar goed doet en dan in de finale komt ten koste van eh... Barbara geloof ik dan he?
nee. als alle stemmen procentueel verdeeld zouden zijn zou in totaal zo'n 10% op iemand van Nick&Simon zijn gestemdquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:06 schreef iFok. het volgende:
Niemand kan tegen Friesland op, Johannes wordt 1e.
Het is verschrikkelijk, dit is het enige nummer dat Sandra juist beter gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:53 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind New Age van Marlon Roudette toch mooier.
Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee. als alle stemmen procentueel verdeeld zouden zijn zou in totaal zo'n 10% op iemand van Nick&Simon zijn gestemd
Nee, ze zei nog tegen Johannes: 'Deze stemmen zijn voor jou'quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Had Maame hier de illusie dat die 85 % voor haar waren?
Ik wil zo graag nog 't fragmentje terugzien waarin dat percentage in beeld kwam. Het publiek werd gek.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Had Maame hier de illusie dat die 85 % voor haar waren?
dat bedoel ik, heb je een favoriet en stem je meteen als de lijnen open zijn of wacht je eerst braaf tot iedereen z'n nummertje gezongen heeftquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel raar, want degene die als laatste moet lijkt dan echt een nadeel te hebben omdat diens lijn al wel open is, maar goed, ga je stemmen als je het hele nr nog niet gehoord hebt?
Ja in feite wel, maar Barbara moest als laatste van die drie geloof ik en Johannes ook volgens mij? En die wonnen toch van hun cluppie...quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:45 schreef sacha het volgende:
[..]
dat bedoel ik, heb je een favoriet en stem je meteen als de lijnen open zijn of wacht je eerst braaf tot iedereen z'n nummertje gezongen heeft![]()
in het laatste geval, is de laatste kandidaat dus in het nadeel (of de eerste in het voordeel)toch?
Leona is gewoon de eeuwige achtergrondzangeres en voegt imho niks toe. Ik zie dan liever een Bergit Lewis of zoquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:02 schreef computergirl het volgende:
meer terug.een van de july leden zei volgens mij dat nederland op iemand als Leona zit te wachten, maar dat zie ik ook niet zo. Waarin is zij beter dan giovanca of Edsilia Rombley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |