Ok, leuk! Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]Ik ga m'n best doen. Als 't kan, neem m'n laptop niet mee dus de wifi moet een beetje meewerken, dan twittertweep ik 't wel. Een leuke Ier of zo en anders een vol glas Guinness waarvan ik na 1 klein slokje al volledig over de nek ga.
[..]
Dublin!
Maame.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
Johannes kreeg zoveel stemmen omdat ie tegen... eh... ik weet al niet meer wie stond.
Niet noemenswaardige types kennelijk? Salomé en... ?
Zet Johannes tegenover Barbara ofzo en zijn procenten kelderen hoor
Je gebruikt mijn woordquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]Ik ga m'n best doen. Als 't kan, neem m'n laptop niet mee dus de wifi moet een beetje meewerken, dan twittertweep ik 't wel. Een leuke Ier of zo en anders een vol glas Guinness waarvan ik na 1 klein slokje al volledig over de nek ga.
dat dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind Johannes een beetje een Paul Turner kloon
Cheers mate! Ieren zijn bazenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dublin!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:13 schreef tralalala het volgende:
http://www.thevoiceofholl(...)nfante-just-hold-me/
Groetjes
als Paul Hetero is, rij ik in een blauwe autoquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus
Alleen niet gay
of bleek Paul ook hetero te zijn?
of haal ik de boel door elkaar
Ik neem aan ook een duet? Was in de vorige edities wel...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
Moeten ze volgende week 2 liedjes zingen?
Doet Sandra dan twee keer Beggin'?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
Klinkt ook wel logisch inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem aan ook een duet? Was in de vorige edities wel...
en ik hoop dat ze volgende week allemaal een nummer heeeeel ver buiten hun comfortzone krijgenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
de Villaquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
De moeder van Carlo is net tante Cor
twitter:RTL_TVOH twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 23:04:21Lieve Anja wat hebben we van je genoten! Bedankt! #TVOH reageer retweet
Barbara een dancenummer, Sandra hardrock oidquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik hoop dat ze volgende week allemaal een nummer heeeeel ver buiten hun comfortzone krijgen
Helemaal mee eens..quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:14 schreef Mascleta het volgende:
Finalisten: Johannes, Floortje, Barbera en Sandra.
Tot volgende week.
Haar twitteradres zijn ze ook maar vergeten, net als Anja (wie?) zelf.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:16 schreef iBenny het volgende:
Anja is overledentwitter:RTL_TVOH twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 23:04:21Lieve Anja wat hebben we van je genoten! Bedankt! #TVOH reageer retweet
Het zou mij niks verbazen als Eylar wint van Floortjequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:14 schreef Mascleta het volgende:
Finalisten: Johannes, Floortje, Barbera en Sandra.
Tot volgende week.
Anja heeft ook de minste followers van het stel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haar twitteradres zijn ze ook maar vergeten, net als Anja (wie?) zelf.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als Eylar wint van Floortje
Gaat ze ook, NL is Floortje zat. Eyelar had vandaag al veel meer stemmen (ook al had ze ook meer de kans het te bewijzen)quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
Floortje heeft haar kans al gehad. Laat die maar weer tweede worden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zou het best vindenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
Of gewoon .... iets anders.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Floortje heeft haar kans al gehad. Laat die maar weer tweede worden.
Sandra een stevig Rocknummerquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Barbara een dancenummer, Sandra hardrock oid
neuh, gewoon volgende ronde eruitquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Floortje heeft haar kans al gehad. Laat die maar weer tweede worden.
We zijn het weer eens.quote:
Tweede van haar groepquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neuh, gewoon volgende ronde eruit
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
de eensgezindheidquote:
nee, Mammie is echt te kleurloos, exit pleasequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:22 schreef JRRY het volgende:
Ik wil in de finale: Eyelar, Leona, Maame en Ivarrr (of Barbs)
quote:Anoniem zegt:
Hoi Tessa,vorige week liet ik weten dat ik 25 keer op je heb gestemd.Vanavond heb ik op je gestemd vanaf het moment dat je begon te zingen tot dat de lijnen gesloten waren.Ik denk wel zo'n 80 keer.Helaas heeft het niet tot het resultaat geleid wat ik had gehoopt.Ik vind je SUPERRR groet Leo
Leona heeft haar ingehaaldquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:25 schreef iBenny het volgende:
Maame is de nieuwe Anja. Haar vergeet ik steeds vanaf nu...
Hoe weet je dat hij de meeste heeft? Wie weet heeft team treintje 10 x zoveel stemmen? Het gaat hier om percentagesquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:03 schreef Anonymousz het volgende:
het is duidelijk dat johannes the voice gaat winnen
hij heeft tot nu de meeste thuis stemmers
is onzin, mja heb die kleine bedacht hequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
Het zal wel vaker gevraagd zijn maar wat is het nu van stoelen draaien in de liveshow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |