Ok, leuk! Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]Ik ga m'n best doen. Als 't kan, neem m'n laptop niet mee dus de wifi moet een beetje meewerken, dan twittertweep ik 't wel. Een leuke Ier of zo en anders een vol glas Guinness waarvan ik na 1 klein slokje al volledig over de nek ga.
[..]
Dublin!
Maame.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
Johannes kreeg zoveel stemmen omdat ie tegen... eh... ik weet al niet meer wie stond.
Niet noemenswaardige types kennelijk? Salomé en... ?
Zet Johannes tegenover Barbara ofzo en zijn procenten kelderen hoor
Je gebruikt mijn woordquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]Ik ga m'n best doen. Als 't kan, neem m'n laptop niet mee dus de wifi moet een beetje meewerken, dan twittertweep ik 't wel. Een leuke Ier of zo en anders een vol glas Guinness waarvan ik na 1 klein slokje al volledig over de nek ga.
dat dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind Johannes een beetje een Paul Turner kloon
Cheers mate! Ieren zijn bazenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dublin!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:13 schreef tralalala het volgende:
http://www.thevoiceofholl(...)nfante-just-hold-me/
Groetjes
als Paul Hetero is, rij ik in een blauwe autoquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus
Alleen niet gay
of bleek Paul ook hetero te zijn?
of haal ik de boel door elkaar
Ik neem aan ook een duet? Was in de vorige edities wel...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
Moeten ze volgende week 2 liedjes zingen?
Doet Sandra dan twee keer Beggin'?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
Klinkt ook wel logisch inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem aan ook een duet? Was in de vorige edities wel...
en ik hoop dat ze volgende week allemaal een nummer heeeeel ver buiten hun comfortzone krijgenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
de Villaquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
De moeder van Carlo is net tante Cor
twitter:RTL_TVOH twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 23:04:21Lieve Anja wat hebben we van je genoten! Bedankt! #TVOH reageer retweet
Barbara een dancenummer, Sandra hardrock oidquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik hoop dat ze volgende week allemaal een nummer heeeeel ver buiten hun comfortzone krijgen
Helemaal mee eens..quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:14 schreef Mascleta het volgende:
Finalisten: Johannes, Floortje, Barbera en Sandra.
Tot volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |