Omdat Friezen trots op Friezen zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij de meeste heeft? Wie weet heeft team treintje 10 x zoveel stemmen? Het gaat hier om percentages
Johannes wordt de lachende derde bij Sandra vs Barbaraquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:35 schreef ato het volgende:
Johannes heeft terecht bijna 100 procent gewonnen van het slechtste team.
Die gaat echt niet winnen..maar hij is wel leuk..
daarom iddquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat Friezen trots op Friezen zijn.
Floortje (gewoon de beste in dat team), Leona/Sandra (maakt me niet uit, alhoewel ik persoonlijk meer wat heb met Sandra dan met de muziekstijl van Leona), Maame (tja, best of the worst?), Barbara (without a doubt!).quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:22 schreef JRRY het volgende:
Ik wil in de finale: Eyelar, Leona, Maame en Ivarrr (of Barbs)
Dat lijkt mij dus nou echt een KUTfinalequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:25 schreef ato het volgende:
Vriendje van Carlo is knap maar zo verwijfd..
Finale graag:
1)Sandra
2) Barbara
3) floortje
4) Johannes
Ivar is een schatje
en Tessa had vanavond doorgemoeten..
Floortje schreeuwt. Als ik heel eerlijk ben vond ik Eyelar gewoon ook de beste vanavond. En Tessa was ook erg goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
Floortje (gewoon de beste in dat team), Leona/Sandra (maakt me niet uit, alhoewel ik persoonlijk meer wat heb met Sandra dan met de muziekstijl van Leona), Maame (tja, best of the worst?), Barbara (without a doubt!).
Winnaar, geen idee, Floortje, Leona/Sandra of Barbara.
Floortje misschien niet omdat ze al een kans gehad heeft. Sandra heeft het denk ik niet eens meer nodig om te winnen. Dan zou ik moeten kiezen tussen Leona en Barbara? Tja...de muziekstijl van Leona ligt me niet....
Shit. Echt shit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:38 schreef tralalala het volgende:
Sandra van Nieuwland kreeg slechts 0,1% meer stemmen dan Tessa Belinfante: 31,4 tegen 31,3%
omdat hij ruim 80% had van de thuisstemmers en daarom denk ik datquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij de meeste heeft? Wie weet heeft team treintje 10 x zoveel stemmen? Het gaat hier om percentages
Inderdaad. En de schuld ligt dan bij het hersenloze publiek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Als Johannes wint is er weer een concept de nek omgedraaid
Hier kan ik me nog net in vinden (eigenlijk alleen Eyelar, maar die maakt alles goed), maar ik denk toch dat de finaleplek van Trijn naar Leona gaat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef iBenny het volgende:
Eyelar - Johannes - Sandra - Barbara
...dat wordt de finale.
Wie weet krijgt team N&S zo ongeveer 5.000 stemmen binnen terwijl team Trijntje of Marco 25.000 stemmen binnenkrijgen. Team N&S is zó slecht, gewoon onstembare kandidaten die daar in zitten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad. En de schuld ligt dan bij het hersenloze publiek.
Een leuk concept verneuken door niet serieus de beste 'voice' te kiezen.
Gelet op stemgedrag (eerste genoemd had meer stemmen):quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef iBenny het volgende:
Eyelar - Johannes - Sandra - Barbara
...dat wordt de finale.
Vergeet dit niet....quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wie weet krijgt team N&S zo ongeveer 5.000 stemmen binnen terwijl team Trijntje of Marco 25.000 stemmen binnenkrijgen. Team N&S is zó slecht, gewoon onstembare kandidaten die daar in zitten.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Johannes is een hype bij alle keten in Nederland en dus is hij gewoon weer door, de ambassadeur van de keetjongeren![]()
Volgens zoon die ook keetbezoeker is, werd hij overladen met whatsapp berichten om op Johannes te stemmen. Ze zaten op dat moment in de keet met zijn allen naar 538 te luisteren die The Voice live uitzendt en hebben allemaal gestemd. Zal in andere keten niet anders gegaan zijn.
In het café in Blauwhuis en in een disco in Bolsward waren de verrichtingen van Johannes op groot scherm te volgen.
Maar ze hebben Johannes....quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wie weet krijgt team N&S zo ongeveer 5.000 stemmen binnen terwijl team Trijntje of Marco 25.000 stemmen binnenkrijgen. Team N&S is zó slecht, gewoon onstembare kandidaten die daar in zitten.
Dan hadden we Tessa nogquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:47 schreef Koen66 het volgende:
Wat mij betreft hadden liveshows a-la X-Factor mogen gaan,
iedere week wel 4 er uit, maar niet per definitie 1 per team
Wat zegt dat, zoveel keetjongeren zijn er nou ook weer niet. Weet wel dat veel tantes van mij voor Johannes zijn, ze vinden hem wel leuk geloof ik.quote:
Yup, Tessa is veel beter dan sommigen die er nog wel inzitten.quote:
OMG, keetjongeren EN tantes...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat zegt dat, zoveel keetjongeren zijn er nou ook weer niet. Weet wel dat veel tantes van mij voor Johannes zijn, ze vinden hem wel leuk geloof ik.
Damn John (de Mol)... je hebt hier toch wel een misser gemaaktquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Why?![]()
Ik ben dan toch maar voor Sandra denk ik.
yep, dat gaat ie niet meer goed makenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Damn John (de Mol)... je hebt hier toch wel een misser gemaakt
Volgens mij zijn de kijkers deze jury moe. Ze geven geen eerlijke cijfers, hebben duidelijk hun lievelingetjes. Een stem op Johannes is daarom een soort proteststem tegen de jury.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het nu toch wel tijd dat Johannes gaat. Maame moet volgende keer weg vanwege hem, doodzonde. Maar ja om de domme jury met domme cijfers wat te leren...
Waarom Salome steeds doorging was mij ook altijd al een raadsel, kleuterpiepstem die elke keer de moeilijkste nummers doet om zichzelf te bewijzen. Maar Johannes, daar zie ik dus ook echt niet een Voice of Holland in. Maame dan weer wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:14 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de kijkers deze jury moe. Ze geven geen eerlijke cijfers, hebben duidelijk hun lievelingetjes. Een stem op Johannes is daarom een soort proteststem tegen de jury.
Ik vond niet dat Johannes gisteravond slechtere cijfers verdiende dan Salomé en het commentaar sloeg al helemaal nergens op.
En de jury doet dat wel?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad. En de schuld ligt dan bij het hersenloze publiek.
Een leuk concept verneuken door niet serieus de beste 'voice' te kiezen.
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ondanks dat ik Sandra nog steeds niks vind was het gister beter te doen, niet dat getreeeeeeeeeeeek aan woorden en minder weeïg.
En dan roept iedereen dat het stukken minder was, dat verklaart dus waarom ik het nu wel kon hebben, het was minder typisch Sandra
Ik wil ook dat Johannes blijft enkel om die jury te laten zien dat zij net zo achterlijk 'stemmen' en cijfers geven, maar ja.quote:
Is dit nog minder dan vorig seizoen of juist meer?quote:1
VOICE OF HOLLAND LIVE
2.985.000
Dat dit concept niet deugt, weten we toch al jaren?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Als Johannes wint is er weer een concept de nek omgedraaid
Euh, afgelopen jaar?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:20 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat dit concept niet deugt, weten we toch al jaren?
Eurovisiesongfestivalconcept. Wanneer heeft daar voor het laatst 'de beste' gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |