Dat is wat ze ons doen laten geloven...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:45 schreef jcdragon het volgende:
De ervaring met talentenjachten leert ons het volgende. Op een gegeven moment denkt iedereen dat Sandra toch gaat winnen en de meeste stemmen zult krijgen. Dus gaan ze massaal op iemand anders stemmen. In dit geval Leona. Daarom krijgt ze de meeste stemmen.
Neequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef z0rz0r het volgende:
of misschien raakt men langzaamaan alweer Sandra moe.
Dat denk ik niet... ze staat al de hele week met haar single bovenaan de download top, met 2 singles in de top 3 en nog voordat ze zong in de uitzending stond haar 3de single in de iTunes top 200.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef z0rz0r het volgende:
of misschien raakt men langzaamaan alweer Sandra moe.
Punt 2 is de reden waardoor ik deze uitslag en percentages wel geloof.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:57 schreef JRRY het volgende:
De oorzaken op een rij
1. Boringgehalte Sandra's stem en performance blijven hoog
2. De bijna evenveel Leona-fans raken in paniek omdat Leona 3e stond in de ranking
3. Ze vinden Sandra al een ster - 'huh, was zij niet de gast-performance die ontbrak?'
Ja maar, Leona en Barbara kunnen ook heel goed zingen. Barbara vond ik zelf persoonlijk de beste vanavond.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:33 schreef Peter het volgende:
Sandra komt heel koel over en heeft nu al meer succes dan de vorige winnaars bij elkaar. Leona heeft de gunfactor heel erg. Barbara ook.
Nee, dat dikke schaap kan beter meedoen met een na-aap show. Ze zingt alleen maar Adele of verwanten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:37 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ja maar, Leona en Barbara kunnen ook heel goed zingen. Barbara vond ik zelf persoonlijk de beste vanavond.
Dat 'koele' van Sandra irriteert mij mateloos. Ook vind ik dat er een enige vorm van arrogantie / naast de schoenen lopen in zit bij Sandra. Barbara eigenlijk ook een beetje. Leona niet, die is nog bescheiden. Misschien weer iets te.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:33 schreef Peter het volgende:
Sandra komt heel koel over en heeft nu al meer succes dan de vorige winnaars bij elkaar. Leona heeft de gunfactor heel erg. Barbara ook.
Als zij die nummers van Adele mooi kan zingen, heb ik daar geen moeite mee. Of ze nou dik of dun is, als ze maar goed kan zingen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, dat dikke schaap kan beter meedoen met een na-aap show. Ze zingt alleen maar Adele of verwanten.
Ze onderscheidt zich niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:49 schreef miep63 het volgende:
[..]
Als zij die nummers van Adele mooi kan zingen, heb ik daar geen moeite mee. Of ze nou dik of dun is, als ze maar goed kan zingen.
Dat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:32 schreef Peter het volgende:
Neem aan dat een notaris niet meewerkt aan trucjes...
Heel veel mensen waren aan het gillen dat Charly zou winnen, want oeh oeh dat wilde John.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is wat ze ons doen laten geloven...
Je kunt me hoe dan ook niet vertellen dat straks Sandra eruit ligt voordat ze uberhaupt de finale heeft kunnen aanraken. Dat is wat mij betreft gewoon een Iris vs. Chris, waarbij ze de uitslag zo hebben gemanipuleerd dat het lijkt alsof het heeft spannend was/dicht bij elkaar was. Terwijl eigenlijk Chris gewoon had gewonnen, maar doordat het zo dichtbij elkaar zat (naar de kijker toe) het maar voor lief werd genomen, want 'dat zou best wel kunnen'
Charly heeft verloren omdat er iemand rondom The Voice had gepraat. Charly moest eigenlijk winnen, dat merk je nu nog steeds aan van alles. In de 2 weken voordat hij eruit ging kwam het bericht naar buiten dat Charly zou en moest winnen. Dat werd ondersteund met extra publiciteit rondom hem, die verder niks met The Voice had te maken. Toen dat gerucht opeens zo hevig werd ging hij er 'plotseling' uit.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel veel mensen waren aan het gillen dat Charly zou winnen, want oeh oeh dat wilde John.
Nou heeft Charly gewonnen?
Ik geloof er niks van dat die cijfers niet kloppen
Mwah, als hij er weinig potentie in zag (hij kiest de winnaar niet), dan hoeft hij dat niet extra te promoten, waste of timequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:45 schreef iBenny het volgende:
Als Iris echt eerlijk had gewonnen zou ze namelijk wel door John de Mol keihard de aandacht in worden gepushed.
Als ze écht niet interessant was, dan had men thuis toch niet eeuwig zoveel gestemd dat ze het zo ver tot het einde schopte?quote:Iris was namelijk voor het publiek niet interessant genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop