Over cholesterol. Ik heb de afgelopen tijd deze gehad.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien waarom cholesterol essentieel is voor menselijk leven?
Gaat meer om de idiote productbeschrijvingen die alles in de overtreffende trap gebruiken.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
Over B&F, waarom hebben sommige mensen zo'n haat daarvoor? Ik vind zelf dat ze best prima producten hebben voor een goede prijs.
Geen idee. Carbon heeft er een hekel aan. Maar ze verkopen dezelfde dingen die XXL verkoopt.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
Over B&F, waarom hebben sommige mensen zo'n haat daarvoor? Ik vind zelf dat ze best prima producten hebben voor een goede prijs.
Die gebruikt iedereen.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Gaat meer om de idiote productbeschrijvingen die alles in de overtreffende trap gebruiken.
B&F is voor de noobjes en XXL voor de ekte ekte.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
marketing praatjes vind je overal.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Gaat meer om de idiote productbeschrijvingen die alles in de overtreffende trap gebruiken.
Hm, ik denk niet dat het de cholesterol is, er zit 55 mg in per serving Syntha-6. Een eidooier is namelijk ongeveer 200 mg cholesterol.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Over cholesterol. Ik heb de afgelopen tijd deze gehad.
http://www.bodyenfitshop.(...)ntha-6/ingredienten/
Ik dacht, een ander smaakje, eens iets anders proberen...
Kijk eens naar het cholesterol gehalte? Ik heb al die tijd met hartkloppingen gelopen zonder een idee waarom ik dat ineens had.![]()
Wat een bocht.
Sinds ik op de website van XXL kom maak ik de gaines van mn leven.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb zelfs twee XXL stickers op m'n rack.
Zie edit.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Sinds ik op de website van XXL kom maak ik de gaines van mn leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal vergeten dat het natuurlijk ook vitamines enzo transporteert. Ik ga me wel vermaken met dit soort dingen uitzoeken (Y)"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Als je wil kun je dextrose ook bij de supermarkt (bij de glutenvrije en natriumarme producten kijken). Meestal maar 1.50 EUR. Bij B&F en XXL duurder.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
Die Whey Delicious van XXL is zoals de naam zegt wel écht delicious. Helaas ook erg duur, 1kg voor 23 euro. Daarom bestel ik gewoon bij B&F. Whey is ook het enige wat ik bestel eigenlijk. Ja en een zak dextrose om te mengen met water tijdens het trainen.
Rest van de supplementen vind ik niet echt nodig. Zit er wel aan te denken om vit D pillen te halen, maar moet me even inlezen over de werking en of die echt zo goed is.
Ja die tip kreeg ik toevallig vandaag nog in de gym. Iemand had een zak dextrose bij de AH gekocht voor 1 nog wat per halve kilo. Ga ik nu dus ook doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je wil kun je dextrose ook bij de supermarkt (bij de glutenvrije en natriumarme producten kijken). Meestal maar 1.50 EUR. Bij B&F en XXL duurder.
Lees die site van ze eens door.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
Welke vitaminen moet je sowieso nemen? Ik heb het gevoel dat ik te weinig vitaminen binnenkrijg.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je wil kun je dextrose ook bij de supermarkt (bij de glutenvrije en natriumarme producten kijken). Meestal maar 1.50 EUR. Bij B&F en XXL duurder.
Dan zou ik een multivitamine kopen bij de etos/kruitvat/hema en je daar verder geen zorgen meer om maken.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Welke vitaminen moet je sowieso nemen? Ik heb het gevoel dat ik te weinig vitaminen binnenkrijg.
De domme taal die er gebruikt wordt doet niks af aan wat ze verkopen. Het zou me niks verbazen als ze hetzelfde inkopen als xxl, en andere sites.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lees die site van ze eens door.
Of stuur ze een mailtje en kijk wat voor reactie je ontvangt.
'quote:Op donderdag 29 november 2012 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan zou ik een multivitamine kopen bij de etos/kruitvat/hema en je daar verder geen zorgen meer om maken.
En de fabriekscrap laten staan en echt vlees, vis, groente en fruit etc. eten.
Het valt wel wat voor te zeggen dat we met z'n allen vit. D-deficiënt zijn, en het kan idd zo zijn dat krachttrainers van supplementen kunnen profiteren.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:19 schreef Questular het volgende:
[..]
'
Ik las in een artikel van Men's Health dat extra vitamine D3 wenselijk is als je aan krachttraining doet. Ik neem aan dat dat niet de dosering is die in de multivitamine zit.
Ik heb altijd wat moeite met 'goed voor' of 'het is gezond'. Wat is goed? Welk fysiologisch proces helpt het? Is het goed als in veel is beter? Etc. Daar teren toko's als B&F en XXL ook een beetje op.quote:In het zelfde artikel stond dat B.C.A.A. ook goed voor de sportende mens is, alleen zie ik BCAA nooit langskomen hier.
Vaak zit hier 100% ADH in. Bij vitamine d3, echter, blijkt door nieuw onderzoek deze dosering aan de lage kant te zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:19 schreef Questular het volgende:
[..]
'
Ik las in een artikel van Men's Health dat extra vitamine D3 wenselijk is als je aan krachttraining doet. Ik neem aan dat dat niet de dosering is die in de multivitamine zit.
Moest je maar vitamine D slikken.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef ulq het volgende:
Awwww ik heb na 4 dagen nog steeds spierpijn in mn biceps. Is dat goed of juist niet?
Betekend dat ze nog steeds zwaar groeien als ik goed eet toch?
Was ook wel een fking goeie training 4 dagen geleden trouwens.
Spierpijn staat niet gelijk aan groei.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef ulq het volgende:
Awwww ik heb na 4 dagen nog steeds spierpijn in mn biceps. Is dat goed of juist niet?
Betekend dat ze nog steeds zwaar groeien als ik goed eet toch?
Was ook wel een fking goeie training 4 dagen geleden trouwens.
Volgens het artikel, sneller herstel van de spieren, meer vet verbranding en meer energie.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het valt wel wat voor te zeggen dat we met z'n allen vit. D-deficiënt zijn, en het kan idd zo zijn dat krachttrainers van supplementen kunnen profiteren.
In multivitamine zit idd niet genoeg D3 of D2 om ook maar iets van betekenis te zijn.
[..]
Ik heb altijd wat moeite met 'goed voor' of 'het is gezond'. Wat is goed? Welk fysiologisch proces helpt het? Is het goed als in veel is beter? Etc. Daar teren toko's als B&F en XXL ook een beetje op.
Mja, 't wordt altijd een beetje uit context gerukt door die (stagiair) journalistjes. Als ze ooit een studie hebben gevonden waarin de samenvatting zegt dat groep A met BCAA 0.01% meer vetverbranding heeft dan groep B (uiteraard P < 0.05) dan kunnen ze dat al in een artikel zetten met:quote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Volgens het artikel, sneller herstel van de spieren, meer vet verbranding en meer energie.
Geen idee of het waar is aangezien ik er hier nog niks van heb gelezen, en hier zitten mensen die er een hoop meer van afweten dan ik
Wat dacht je van deze multi?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het valt wel wat voor te zeggen dat we met z'n allen vit. D-deficiënt zijn, en het kan idd zo zijn dat krachttrainers van supplementen kunnen profiteren.
In multivitamine zit idd niet genoeg D3 of D2 om ook maar iets van betekenis te zijn.
[..]
Ik heb altijd wat moeite met 'goed voor' of 'het is gezond'. Wat is goed? Welk fysiologisch proces helpt het? Is het goed als in veel is beter? Etc. Daar teren toko's als B&F en XXL ook een beetje op.
Ik denk niet dat multivitamines 14 USD per 90 caps hoeven te kosten....quote:Op donderdag 29 november 2012 22:28 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze multi?
http://www.bodybuilding.com/store/now/adam.html
Is de samenstelling van zo'n goedkopere multi niet significant minder?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat multivitamines 14 USD per 90 caps hoeven te kosten....
Dat kan je niet alleen op B&F afzetten, dat doet iedereen. Het is een rat race, zowel voor B&F als voor XXL. En zoek de anderen maar op, daar vind je hetzelfde.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
B&F verwoest beschouwende objectieve wetenschap wel anaal.
Marja, het gros van de bevolking heeft geen zin om elke mol van supplement A te koppelen/ volgen in de metabolic pathways.
Ik heb de samenstelling niet eens bekeken, afaik is de spread in een kruitvatpilletje prima. Het is een *aanvulling* op je goede eetgedrag he?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:34 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Is de samenstelling van zo'n goedkopere multi niet significant minder?
Of maakt dat echt geen reet uit en is de opname van die vitaminen gelijk?
Excuus. Ik nam b&f ter voorbeeld. Het gebeurt inderdaad bij alle suppliers, jammer genoeg.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kan je niet alleen op B&F afzetten, dat doet iedereen. Het is een rat race, zowel voor B&F als voor XXL. En zoek de anderen maar op, daar vind je hetzelfde.
Nou ja zoals je zelf al zei, er zit bijv niet genoeg vitamine D in die standaard multi's.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb de samenstelling niet eens bekeken, afaik is de spread in een kruitvatpilletje prima. Het is een *aanvulling* op je goede eetgedrag he?
Opname is sowieso gelijk, eventueel kunnen mineralen beter opgenomen worden als ze in de chelated form zitten, zoals -gluconaat, -aspartaat, -picolinaat etc. Moet je zelf even kijken.
Dat komt doordat de ADH van vitamine D aan de lage kant zit.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:42 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Nou ja zoals je zelf al zei, er zit bijv niet genoeg vitamine D in die standaard multi's.
Hoe krijg je jezelf in die positie.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:19 schreef Snakey het volgende:
Old school leg press...
[ afbeelding ]
http://www.bodyrecomposit(...)ss-for-big-legs.html
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoe krijg je jezelf in die positie.
Met een lege stang en 2 mensen erbij neem ik aan.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoe krijg je jezelf in die positie.
Haha ok, ik schrok er ook al vanquote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zodra je ziet: 4000 kcal in 1 liter vloeibaar drinkspul, moet je al denken: dat kan niet, moet een drukfout of leesfout zijn.
Pure olie is 8000-9000 kcal in 1 liter, dus dan kan chocomel echt niet 4000 kcal in 1 liter zijn.
Hij traint als een gewichtheffer dus ik denk wel dat ie een kilo lean mass kan pakken per week.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:36 schreef Pastapipos het volgende:
De powerliffter met zijn 7k kcal dieet ging in januari beginnen toch? Ben benieuwd, en hoop dat hij t wel inziet als hij alleen maar nutteloos een fatty wordt op die manier.
powerlifter =/= gewichthefferquote:Op donderdag 29 november 2012 23:36 schreef Pastapipos het volgende:
De powerliffter met zijn 7k kcal dieet ging in januari beginnen toch? Ben benieuwd, en hoop dat hij t wel inziet als hij alleen maar nutteloos een fatty wordt op die manier.
Ja en elke dag 3 uur je lichaam isoleren helpt ook echt. Sinds ik alleen isolatie doe maak ik de gains van m'n leven.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hij traint als een gewichtheffer dus ik denk wel dat ie een kilo lean mass kan pakken per week.
Lol morgen beginnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.sixpackfactory.com/make-your-own-fat-burners/
Over wie gaat het? Trouwens voor powerlifters is bf sowieso ondergeschikt aan de toename in kracht op de basic lifts.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:36 schreef Pastapipos het volgende:
ah, dat lijkt me echt kut.quote:Op vrijdag 30 november 2012 02:47 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zit in een verkeerde vibe, de ene na de andere blessure. Nu was ik bezig met herstellen van m'n knieblessure en langzaam aan het opbouwen met hardlopen en squats... Nu loop ik in het gips, een botje in m'n voet gebroken. Dat wordt voorlopig 0,0, niks, nada mogen doen.
Ja, vooral vroeger gewoon wat kopenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef Snakey het volgende:
Supplementen is big business. Ik durf te wedden dat iederen hier wel eens shit heeft gekocht waarvan je later denkt, wtf was er mis met me?
Zo werkt reclame op je in zonder dat je het zelf echt door hebt.
Sommige mineralen werken de opname van andere mineralen tegen. Zo zou (als ik me goed herinner) calcium de opname van zink en/of magnesium verminderen (dat is bv. de reden waarom je ZMA niet met melk in moet nemen). Dus als je een simpel multivitamine supplement hebt waarin alle vitamines en mineralen tegelijk vrijkomen wordt neem je niet alles in die 50% of 100% ADH zoals de fabrikant het er braaf heeft ingestopt op in je lichaam. E.e.a. zit dus iets complexer in elkaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb de samenstelling niet eens bekeken, afaik is de spread in een kruitvatpilletje prima. Het is een *aanvulling* op je goede eetgedrag he?
Opname is sowieso gelijk, eventueel kunnen mineralen beter opgenomen worden als ze in de chelated form zitten, zoals -gluconaat, -aspartaat, -picolinaat etc. Moet je zelf even kijken.
Op zich eens, maar B&F maakt er toch duidelijk meer een zooitje van. XXL geeft tenminste nog vaak inhoudelijk goede antwoorden op vragen en heeft een professioneel athleten team (BTW: ze sponsoren samen met muscletotaal.nl dat BB event op 2 december in Veldhoven). Bij B&F shop krijg ik toch elke keer het idee dat ze voor hetzelfde geld een webshop voor kinderfietsen of incontinentiemateriaal hadden kunnen beginnen.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kan je niet alleen op B&F afzetten, dat doet iedereen. Het is een rat race, zowel voor B&F als voor XXL. En zoek de anderen maar op, daar vind je hetzelfde.
Lees mijn post in het vorige deel even door v.w.b. vitamine D3. BCAA = brached chain amino acids = vertakte keten aminozuren: dit zijn de onderdelen waaruit je eiwitten zijn opgebouwd. In veel "whey" merken zitten ook de aminozuren waaruit de eiwitten zijn opgebouwd. En het gaat dan om de ratio BCAA vs. normale(?) aminozuren. BCAA's zijn ook apart te krijgen, o.a. XXL heeft ze.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:19 schreef Questular het volgende:
[..]
'
Ik las in een artikel van Men's Health dat extra vitamine D3 wenselijk is als je aan krachttraining doet. Ik neem aan dat dat niet de dosering is die in de multivitamine zit. In het zelfde artikel stond dat B.C.A.A. ook goed voor de sportende mens is, alleen zie ik BCAA nooit langskomen hier.
Dit. Van Zonnatura b.v.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die krijg je bij een bestelling.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:08 schreef Questular het volgende:
[..]
pfff betekent dit dat ik ook xxl stickers moet gaan halen
Vis die in de Nederlandse supermarkten in de koeling ligt, is bevoren geweest en weer ontdooid. M.a.w: koop dan de diepvriesvariant.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet dat de vis die ik in Spanje eet die ochtend is gevangen. En ja, zelf in de haven erbij gestaan en gezien wie welke vis inkoopt voor die dag, restaurants en winkels.
Als ik vis koop die ingevroren is geweest proeft het anders. Denk niet dat het minder goed is though.
Ik koop deze altijd bij de Jumbo.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
- whey is per 2,5kg veel goedkoper.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
Die Whey Delicious van XXL is zoals de naam zegt wel écht delicious. Helaas ook erg duur, 1kg voor 23 euro. Daarom bestel ik gewoon bij B&F. Whey is ook het enige wat ik bestel eigenlijk. Ja en een zak dextrose om te mengen met water tijdens het trainen.
Rest van de supplementen vind ik niet echt nodig. Zit er wel aan te denken om vit D pillen te halen, maar moet me even inlezen over de werking en of die echt zo goed is.
Nee. Echt niet. Het is gewoon de gunfactor. En volgens mij is B&F niet eens zo heel veel goedkoper, zeker niet nu XXL de prijs van de whey verlaagd heeft.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen idee. Carbon heeft er een hekel aan. Maar ze verkopen dezelfde dingen die XXL verkoopt.
Ik denk dat Carbon er wat aan verdient om wat reclame te maken voor XXL.
Een beetje als de Men's Health vs. Muscle & Fitness.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
B&F is voor de noobjes en XXL voor de ekte ekte.
Dat deed men vroeger, voordat er preworkout supplementen waren. Tegenwoordig zou dit ook wel weer kunnen: er zijn een paar merken die alle ingredienten los verkopen. Even een supplementenboekje uit de Muscle & Fitness erbij pakken, spullen inkopen en knutselen maar. Dat heette trouwens stacken. Geen idee of dit goedkoper is, maar ik ben er te lui voor.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:43 schreef THEFXR het volgende:
heeft iemand weleens zelf supplementen gemaakt?
haha,quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:44 schreef fathank het volgende:
Fucking hell Carbon, je kan ook meerdere posts in 1 post quoten en daarop reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |