Als je wil kun je dextrose ook bij de supermarkt (bij de glutenvrije en natriumarme producten kijken). Meestal maar 1.50 EUR. Bij B&F en XXL duurder.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
Die Whey Delicious van XXL is zoals de naam zegt wel écht delicious. Helaas ook erg duur, 1kg voor 23 euro. Daarom bestel ik gewoon bij B&F. Whey is ook het enige wat ik bestel eigenlijk. Ja en een zak dextrose om te mengen met water tijdens het trainen.
Rest van de supplementen vind ik niet echt nodig. Zit er wel aan te denken om vit D pillen te halen, maar moet me even inlezen over de werking en of die echt zo goed is.
Ja die tip kreeg ik toevallig vandaag nog in de gym. Iemand had een zak dextrose bij de AH gekocht voor 1 nog wat per halve kilo. Ga ik nu dus ook doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je wil kun je dextrose ook bij de supermarkt (bij de glutenvrije en natriumarme producten kijken). Meestal maar 1.50 EUR. Bij B&F en XXL duurder.
Lees die site van ze eens door.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
Over B&F, waarom hebben sommige mensen zo'n haat daarvoor? Ik vind zelf dat ze best prima producten hebben voor een goede prijs.
Welke vitaminen moet je sowieso nemen? Ik heb het gevoel dat ik te weinig vitaminen binnenkrijg.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je wil kun je dextrose ook bij de supermarkt (bij de glutenvrije en natriumarme producten kijken). Meestal maar 1.50 EUR. Bij B&F en XXL duurder.
Dan zou ik een multivitamine kopen bij de etos/kruitvat/hema en je daar verder geen zorgen meer om maken.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Welke vitaminen moet je sowieso nemen? Ik heb het gevoel dat ik te weinig vitaminen binnenkrijg.
De domme taal die er gebruikt wordt doet niks af aan wat ze verkopen. Het zou me niks verbazen als ze hetzelfde inkopen als xxl, en andere sites.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lees die site van ze eens door.
Of stuur ze een mailtje en kijk wat voor reactie je ontvangt.
'quote:Op donderdag 29 november 2012 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan zou ik een multivitamine kopen bij de etos/kruitvat/hema en je daar verder geen zorgen meer om maken.
En de fabriekscrap laten staan en echt vlees, vis, groente en fruit etc. eten.
Het valt wel wat voor te zeggen dat we met z'n allen vit. D-deficiënt zijn, en het kan idd zo zijn dat krachttrainers van supplementen kunnen profiteren.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:19 schreef Questular het volgende:
[..]
'
Ik las in een artikel van Men's Health dat extra vitamine D3 wenselijk is als je aan krachttraining doet. Ik neem aan dat dat niet de dosering is die in de multivitamine zit.
Ik heb altijd wat moeite met 'goed voor' of 'het is gezond'. Wat is goed? Welk fysiologisch proces helpt het? Is het goed als in veel is beter? Etc. Daar teren toko's als B&F en XXL ook een beetje op.quote:In het zelfde artikel stond dat B.C.A.A. ook goed voor de sportende mens is, alleen zie ik BCAA nooit langskomen hier.
Vaak zit hier 100% ADH in. Bij vitamine d3, echter, blijkt door nieuw onderzoek deze dosering aan de lage kant te zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:19 schreef Questular het volgende:
[..]
'
Ik las in een artikel van Men's Health dat extra vitamine D3 wenselijk is als je aan krachttraining doet. Ik neem aan dat dat niet de dosering is die in de multivitamine zit.
Moest je maar vitamine D slikken.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef ulq het volgende:
Awwww ik heb na 4 dagen nog steeds spierpijn in mn biceps. Is dat goed of juist niet?
Betekend dat ze nog steeds zwaar groeien als ik goed eet toch?
Was ook wel een fking goeie training 4 dagen geleden trouwens.
Spierpijn staat niet gelijk aan groei.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef ulq het volgende:
Awwww ik heb na 4 dagen nog steeds spierpijn in mn biceps. Is dat goed of juist niet?
Betekend dat ze nog steeds zwaar groeien als ik goed eet toch?
Was ook wel een fking goeie training 4 dagen geleden trouwens.
Volgens het artikel, sneller herstel van de spieren, meer vet verbranding en meer energie.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het valt wel wat voor te zeggen dat we met z'n allen vit. D-deficiënt zijn, en het kan idd zo zijn dat krachttrainers van supplementen kunnen profiteren.
In multivitamine zit idd niet genoeg D3 of D2 om ook maar iets van betekenis te zijn.
[..]
Ik heb altijd wat moeite met 'goed voor' of 'het is gezond'. Wat is goed? Welk fysiologisch proces helpt het? Is het goed als in veel is beter? Etc. Daar teren toko's als B&F en XXL ook een beetje op.
Mja, 't wordt altijd een beetje uit context gerukt door die (stagiair) journalistjes. Als ze ooit een studie hebben gevonden waarin de samenvatting zegt dat groep A met BCAA 0.01% meer vetverbranding heeft dan groep B (uiteraard P < 0.05) dan kunnen ze dat al in een artikel zetten met:quote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Volgens het artikel, sneller herstel van de spieren, meer vet verbranding en meer energie.
Geen idee of het waar is aangezien ik er hier nog niks van heb gelezen, en hier zitten mensen die er een hoop meer van afweten dan ik
Wat dacht je van deze multi?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het valt wel wat voor te zeggen dat we met z'n allen vit. D-deficiënt zijn, en het kan idd zo zijn dat krachttrainers van supplementen kunnen profiteren.
In multivitamine zit idd niet genoeg D3 of D2 om ook maar iets van betekenis te zijn.
[..]
Ik heb altijd wat moeite met 'goed voor' of 'het is gezond'. Wat is goed? Welk fysiologisch proces helpt het? Is het goed als in veel is beter? Etc. Daar teren toko's als B&F en XXL ook een beetje op.
Ik denk niet dat multivitamines 14 USD per 90 caps hoeven te kosten....quote:Op donderdag 29 november 2012 22:28 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze multi?
http://www.bodybuilding.com/store/now/adam.html
Is de samenstelling van zo'n goedkopere multi niet significant minder?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat multivitamines 14 USD per 90 caps hoeven te kosten....
Dat kan je niet alleen op B&F afzetten, dat doet iedereen. Het is een rat race, zowel voor B&F als voor XXL. En zoek de anderen maar op, daar vind je hetzelfde.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
B&F verwoest beschouwende objectieve wetenschap wel anaal.
Marja, het gros van de bevolking heeft geen zin om elke mol van supplement A te koppelen/ volgen in de metabolic pathways.
Ik heb de samenstelling niet eens bekeken, afaik is de spread in een kruitvatpilletje prima. Het is een *aanvulling* op je goede eetgedrag he?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:34 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Is de samenstelling van zo'n goedkopere multi niet significant minder?
Of maakt dat echt geen reet uit en is de opname van die vitaminen gelijk?
Excuus. Ik nam b&f ter voorbeeld. Het gebeurt inderdaad bij alle suppliers, jammer genoeg.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kan je niet alleen op B&F afzetten, dat doet iedereen. Het is een rat race, zowel voor B&F als voor XXL. En zoek de anderen maar op, daar vind je hetzelfde.
Nou ja zoals je zelf al zei, er zit bijv niet genoeg vitamine D in die standaard multi's.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb de samenstelling niet eens bekeken, afaik is de spread in een kruitvatpilletje prima. Het is een *aanvulling* op je goede eetgedrag he?
Opname is sowieso gelijk, eventueel kunnen mineralen beter opgenomen worden als ze in de chelated form zitten, zoals -gluconaat, -aspartaat, -picolinaat etc. Moet je zelf even kijken.
Dat komt doordat de ADH van vitamine D aan de lage kant zit.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:42 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Nou ja zoals je zelf al zei, er zit bijv niet genoeg vitamine D in die standaard multi's.
Hoe krijg je jezelf in die positie.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:19 schreef Snakey het volgende:
Old school leg press...
[ afbeelding ]
http://www.bodyrecomposit(...)ss-for-big-legs.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |