abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119731240
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
pi_119731265
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Komen meerdere Slankies al langs inmiddels (of dat staat op de planning, moet ik zeggen). Zo leuk ook! Wees welkom :Y
Op diezelfde dag allemaal? Ik ben dat weekend op vakantie (luxeprobleem B-) )!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 28 november 2012 @ 22:31:09 #3
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119731361
Alweer GB? :P
Egypte?
Sowieso lekker!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119731397
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef laziness het volgende:
Alweer GB? :P
Egypte?
Sowieso lekker!
Ja en ja O-) :@
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_119731399
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Op diezelfde dag allemaal? Ik ben dat weekend op vakantie (luxeprobleem B-) )!
Nee, deel komt zaterdag de 22ste, en ander deel komt dinsdag de 18e. En misschien komen er nog wel anderen op andere dagen, maar daar is nog met niemand iets over afgesproken :+
pi_119731421
Avond :W

Wat ging het vorige topic ineens snel!

Ik kom enkel langs voor een egopost:

Vandaag kon ik voor het eerst tijdens de yogales alle houdingen helemaal goed uitvoeren *O*

:@
pi_119731457
En nice, vakantie! :D Goed geregeld :Y

Laatste keer dat we écht op vakantie zijn geweest was in 2008 (of was het 2007? Volgens mij stiekem toch 2007). Was wel ontzettend gaaf (Kenia, o.a. safari enzo, zo tof!).

Misschien dit jaar een weekje weg naar een vakantieparkje ofzo :)
pi_119731458
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja en ja O-) :@
Ohw, lekker. Alleen voor de zon?
pi_119731512
Wauw, An! *O*

Ik ben met pilates al blij als ik semi-goed mee kan komen en de instructrice een keer zegt dat ik het goed doe, in plaats van me in de goede houding te manoeuvreren :P . En dat je dan ineens denkt 'auwwww'
pi_119731526
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee, deel komt zaterdag de 22ste, en ander deel komt dinsdag de 18e. En misschien komen er nog wel anderen op andere dagen, maar daar is nog met niemand iets over afgesproken :+
Ik kom graag een keertje kijken, maar de komende maand is beetje vol ;(
pi_119731578
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Ohw, lekker. Alleen voor de zon?
Zon en duiken! O+
  woensdag 28 november 2012 @ 22:35:51 #12
244125 laziness
pi_119731595
Wij hopen nog op wintersport te gaan maar dat is afhankelijk van tegelijk vrij krijgen bij werk van beiden :D
pi_119731648
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef Goodbye het volgende:
Wauw, An! *O*

Ik ben met pilates al blij als ik semi-goed mee kan komen en de instructrice een keer zegt dat ik het goed doe, in plaats van me in de goede houding te manoeuvreren :P . En dat je dan ineens denkt 'auwwww'
Is dat wel goed dan? Bij yoga zeggen ze dan dat je de houding aan moet passen of simpelweg er nog niet klaar voor bent. Ik ben ook eerder een keer gestopt vanwege dat geduw. Erg slecht voor het lijf ;(
pi_119731665
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
En nice, vakantie! :D Goed geregeld :Y

Laatste keer dat we écht op vakantie zijn geweest was in 2008 (of was het 2007? Volgens mij stiekem toch 2007). Was wel ontzettend gaaf (Kenia, o.a. safari enzo, zo tof!).

Misschien dit jaar een weekje weg naar een vakantieparkje ofzo :)
Kenia ben ik ook geweest, zooooo mooi! O+
pi_119731675
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zon en duiken! O+
O+
pi_119731704
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Is dat wel goed dan? Bij yoga zeggen ze dan dat je de houding aan moet passen of simpelweg er nog niet klaar voor bent. Ik ben ook eerder een keer gestopt vanwege dat geduw. Erg slecht voor het lijf ;(
Nou, ik heb er naderhand nooit last van (alleen spierpijn). Ik denk eerder dat ik soms misschien iets te lui ben in mijn houding :') :@ .
pi_119731746
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, ik heb er naderhand nooit last van (alleen spierpijn). Ik denk eerder dat ik soms misschien iets te lui ben in mijn houding :') :@ .
Ohw, ok dan is het goed :+
pi_119731747
Bed verschoond, onder de douche geweest en dan nu dus schoon in een schoon bedje stappen. Love it O+ .

Welterusten! :W
pi_119731902
Trusten :*
pi_119731909
Nog even mbt onderwijs/zorg/werkdruk etc.: los van dat het fysiek niet echt voor de hand ligt ben ik er wel uit dat ik niet meer iets in de zorg in wil. Juist omdat ik weet dat ik daarin snel over mijn fysieke grenzen ga en dat was ik niet meer van plan in de toekomst.
pi_119731927
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:34 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik kom graag een keertje kijken, maar de komende maand is beetje vol ;(
Vanaf februari moet ik weer werken. Dus daarna wordt het planningstechnisch iets krapper, maar ook npnp :)

Als je een keer in de buurt bent ofzo, just let me know! Of niet in de buurt bent maar wilt langskomen :+ Of misschien sleep ik tegen die tijd Saartje wel eens mee de andere kant van Nederland op :D

@Goodbye: ik vond het echt prachtig! En ook grappig om te merken hoe snel je 'niet' meer onder de indruk bent van bepaalde dingen. Aan het begin van de safari was het nog van "een hert! een WILD HERT! OMG OMG!!" *tientallen foto's van hert-achtig beest volgen*

En aan het eind van de safari was het meer van "Oh, kijk. Daar loopt nog een olifant. Leuk :)"

Bij wijze van dan he? :+
pi_119731999
Ik moet voor werk ook wel eens die kant op coco. Ik laat het zeker weten :Y
pi_119732155
Ik ben niet welkom om mijn werk tussen kerst en oud&nieuw! Externenstop *O*
pi_119732296
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik wil ook eens komen, maar ik durf nog niet zo'n end met de mini op stap :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119732365
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:48 schreef anna82 het volgende:
Ik ben niet welkom om mijn werk tussen kerst en oud&nieuw! Externenstop *O*
Soms maar veel beter dat ik rond die tijd werk, anders is het toch maar aan een stuk doorvreten en drinken :')
Nu trouwens geen idee of ik vrij ben of niet :@ En kerst en O&N vallen toch doordeweeks :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_119732453
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:51 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik wil ook eens komen, maar ik durf nog niet zo'n end met de mini op stap :@.
oh waarom niet? Bedoel het niet lullig, maar ik ben zelf juist zo verbaasd hoe makkelijk wij alsnog op stap gaan. Luiertas vol luiers, kleertjes en voeding en kloar ;) Komt het nog omdat je bv geeft.. Of?

(En ik zag daar van te voren een beetje tegenop)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_119732577
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:55 schreef Skoap het volgende:

[..]

oh waarom niet? Bedoel het niet lullig, maar ik ben zelf juist zo verbaasd hoe makkelijk wij alsnog op stap gaan. Luiertas vol luiers, kleertjes en voeding en kloar ;) Komt het nog omdat je bv geeft.. Of?
Denk meer vanwege de afstand? Tis natuurlijk ook een flink eind uit de buurt.

Lijkt me wel tof, phaidra! Kunnen we de mini's laten meeten :D Die van jou ook, skoap! Sowieso kan ik straks lekker met haar bezoekjes afleggen, maar voordat ik dat doe, zijn we ook wel weer een tijdje verder (sowieso mag ik nog niet autorijden atm, boo!).
pi_119732788
Ja de mini's laten meeten, leuk O+

Grote voordeel is wel dat Luc tot nu toe in de auto altijd in slaap valt. Zelfs op lange stukken (2 uur) bleef hij braaf slapen. Dat blijft vast niet zo makkelijk :D
  woensdag 28 november 2012 @ 23:05:20 #29
244125 laziness
pi_119732975
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:01 schreef Skoap het volgende:
Ja de mini's laten meeten, leuk O+

Grote voordeel is wel dat Luc tot nu toe in de auto altijd in slaap valt. Zelfs op lange stukken (2 uur) bleef hij braaf slapen. Dat blijft vast niet zo makkelijk :D
22 maanden hier en hij dondert bijna nog altijd snel in slaap hoor :Y
Alleen op vakantie is het wat bewerkelijker want dat zijn echt flink lange stukken.
Maar niks wat de ipad niet op kan lossen :')
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 23:10:23 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119733202
Ik wil ook weer op vakantie :@ Volgend jaar staan er wel een paar leuke dingen op de planning: weekendje Berlijn, weekje Londen en 3 weken Oost-Europa *O* En over 1,5 jaar een verre reis naar Vietnam waar we nu voor aan het sparen zijn, lijkt me echt zo ongelooflijk gaaf O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_119733241
Oh wow, een hele discussie.

Laat er in ieder geval geen misverstand over bestaan dat ik m'n werk geweldig vind. Maar af en toe is het ook gewoon loeizwaar. Ik heb vaak het gevoel (niet per se door hier hoor, meer in het algemeen) dat je dat als docent niet mag zeggen, want hart voor je vak en je leerlingen en 40 weken vakantie per jaar. Maar dat betekent toch niet, hoop ik, dat ik niet gewoon soms even mag klagen.

Morgen ben ik jarig en normaal zou ik nu al drie taarten gebakken hebben. Ik heb nu alleen nog niet eens tijd gehad om überhaupt maar te bedenken wat ik had willen bakken. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 28 november 2012 @ 23:12:30 #32
244125 laziness
pi_119733288
Gefeliciteerd over drie kwartier DaDtje :* *O* *O* *O*
pi_119733438
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Soms maar veel beter dat ik rond die tijd werk, anders is het toch maar aan een stuk doorvreten en drinken :')
Nu trouwens geen idee of ik vrij ben of niet :@ En kerst en O&N vallen toch doordeweeks :+
+ het zijn wel mijn eigen vrije dagen, want als ik die niet opneem word ik op kantoor verwacht *O* en ik ga ws ook voor een kerstcake/toastjes/oliebollen marathon, want het is immers feest.

In december werk ik maar 4 dagen, hoe luxe is dat!
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 23:16:08 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119733448
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wow, een hele discussie.

Laat er in ieder geval geen misverstand over bestaan dat ik m'n werk geweldig vind. Maar af en toe is het ook gewoon loeizwaar. Ik heb vaak het gevoel (niet per se door hier hoor, meer in het algemeen) dat je dat als docent niet mag zeggen, want hart voor je vak en je leerlingen en 40 weken vakantie per jaar. Maar dat betekent toch niet, hoop ik, dat ik niet gewoon soms even mag klagen.

Morgen ben ik jarig en normaal zou ik nu al drie taarten gebakken hebben. Ik heb nu alleen nog niet eens tijd gehad om überhaupt maar te bedenken wat ik had willen bakken. ;(.
40 weken vakantie per jaar :o ;)

Ik snap je punt wel, je moet ook gewoon je hart kunnen luchten hier :Y Maar je reageerde een beetje kort op een paar goedbedoelde adviezen hier dus ik snap ook wel dat dat niet zo aardig overkwam.

Wel balen dat je zo ontzettend druk bent zeg -O- Kusje op je neus :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_119733524
Als ik kort reageerde is dat omdat ik zo praat, denk ik.

Dank je, lazi! :*.
  woensdag 28 november 2012 @ 23:19:51 #36
244125 laziness
pi_119733589
Laat baardmans je verwennen met cadeautjes morgenochtend of avond!
  Vis een optie? woensdag 28 november 2012 @ 23:23:04 #37
70532 loveli
N
pi_119733721
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
Oh, Perr en ik hebben peace per DM overigens :7
Alle popcorn voor niks -O-

Met alle techniek die ze in huis hebben, waarom digitaliseren ze het hoofd van Sean Connery niet gewoon over dat van Daniel Craig heen?
crap in = crap out
pi_119733744
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Alle popcorn voor niks -O-

Met alle techniek die ze in huis hebben, waarom digitaliseren ze het hoofd van Sean Connery niet gewoon over dat van Daniel Craig heen?
O+
Kwak
pi_119733927
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:19 schreef laziness het volgende:
Laat baardmans je verwennen met cadeautjes morgenochtend of avond!
M'n cadeautje staat al in de woonkamer!

pi_119734875
Gefeliciteerd DaD! :*
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 00:19:13 #41
70532 loveli
N
pi_119735265
heppie burpdee DaD!! *O* :*
Kwak
pi_119736005
zo, ik kan naar bed :')
Kwak
  donderdag 29 november 2012 @ 05:12:55 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119736828
Ieder beroep heeft zijn nadeel zullen we maar zeggen :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 29 november 2012 @ 07:40:59 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119737174
Gefeliciteerd DaD fijne dag!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_119737226
Gefeliciteerd, dad!

Wij hebben sneeuw! Eindelijk! *O*
pi_119737654
Gefelicitaart DaD!
pi_119737677
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuk!
pi_119737731
Gefeliciteerd DaD!

De kat van Nallie steelt spinazie en die van mij belagen mij om m'n kwark :') Rare beesten...
Loop je rustig door de kamer met je kom, springt de een vanaf de kast op je schouder en de ander vanaf de tafel. /rug+schouders vol krassen heeft
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

+ het zijn wel mijn eigen vrije dagen, want als ik die niet opneem word ik op kantoor verwacht *O* en ik ga ws ook voor een kerstcake/toastjes/oliebollen marathon, want het is immers feest.

In december werk ik maar 4 dagen, hoe luxe is dat!
:o

Die yuppen werken tegenwoordig ook nog maar nauwelijks :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_119737764
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:55 schreef Skoap het volgende:

[..]

(En ik zag daar van te voren een beetje tegenop)
Nee, meer omdat het 2,5 uur rijden is enkele reis. Vind ik gewoon veel voor zo'n hummeltje, als het niet per se nodig is.

DaD, gefeliciteerd!!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119738008
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 08:40 schreef V1z0R het volgende:
Gefeliciteerd DaD!

De kat van Nallie steelt spinazie en die van mij belagen mij om m'n kwark :') Rare beesten...
Loop je rustig door de kamer met je kom, springt de een vanaf de kast op je schouder en de ander vanaf de tafel. /rug+schouders vol krassen heeft

Haha die van mij zijn ook kwark-fan inderdaad! Alleen dan gaan ze voor me zitten en me zo aanstaren zonder te knipperen, totdat ik me overgeef :P

Gefeliciteerd DaD!

En het is alweer donderdag! *O*
Be someone that makes you happy
pi_119738018
Mijn kat is een fattie, die heeft liever slagroom :') . Oh, en ze is dol op ontbijtkoek. Ze zou het niet lang overleven in deze SC. :'(

Gefeliciteerd met je verjaardag DaD! *O* w/
pi_119738064
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nice :D en gefeliciteerd :*
pi_119738085
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:04 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat is een fattie, die heeft liever slagroom :') . Oh, en ze is dol op ontbijtkoek. Ze zou het niet lang overleven in deze SC. :'(

Gefeliciteerd met je verjaardag DaD! *O* w/
:D Ik heb 1 gezonde denk ik, die ander wil alleen maar vlees en kwark. Die kan in het BB topic :P
pi_119738102
Ik heb geen kat! *O*

Nee, wacht dat moet zijn:
*O* *O* *O* *O* Ik heb geen kat! *O* *O* *O* *O*
>:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_119738131
lijstje:

O: 2 rijstwafels kaas, cappuccino
T: cappuccino, appel
L: paprikasoep met ballen, kwark met een banaan
B: 7.5 km wandelen
T: cappuccino, geen idee, tips?
D: nog nader te bepalen, ik denk rundertaartaar en iets met veel groente
T: warme appel met kaneel
pi_119738261
Ik ben zo blij met mn poezels als ik 's ochtends uit mn bed kom en uitgebreid begroet en geknuffeld word O+ /fauna ;)

OT, Planning!

O: havermout, banaan, cacao, kokos
T: koffie verkeerd, beschuit met muisjes (nog een baby!)
L: grote speltcracker met geitenkaas, rijstwafel pindakaas, salade van broccoli, tomaat, bacon en tahini dressing
T: paar nootjes, gedroogd fruit en kokos
B: half uur fietsen
D: Uit eten bij een vegetarisch restaurant, ben benieuwd
T: ?
pi_119738330
Ik heb een beetje een tussendoortjesinspiratieblok.. 4 stuks fruit op een dag lijkt me lichtelijk overdreven, iets met kaas wil ik niet vaker dan 1 keer per dag, noten gaan lastig met mn tandprothese, MEH.
Gezonde koeken wil ik :')
pi_119738383
Waar ga je eten Nallie? Beter krijg je een 3-gangenmenu!

Mijn planning:
O: havermout met banaan en kokos
T: pistache en hazelnoten
L: goedgevulde soep, snee brood, salade
T: 2 stuks fruit, quinoa cake
D: groot broodje iets
T: bitterballen & bier
B: totaal uurtje fietsen
pi_119738384
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:25 schreef MarMar het volgende:
Ik heb een beetje een tussendoortjesinspiratieblok.. 4 stuks fruit op een dag lijkt me lichtelijk overdreven, iets met kaas wil ik niet vaker dan 1 keer per dag, noten gaan lastig met mn tandprothese, MEH.
gekookt eitje, plakje ham, wat yoghurt met muesli, volkorenpannenkoek, etc. etc.
pi_119738411
quote:
4 x fruit moet wel heel goed voor het afvallen zijn...

Kipspiesjes heb je nog, augurk met boterhamworst, garnalen, wraps in kleine stukjes gesneden...
pi_119738443
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:28 schreef Perruche het volgende:
Waar ga je eten Nallie? Beter krijg je een 3-gangenmenu!

Mijn planning:
O: havermout met banaan en kokos
T: pistache en hazelnoten
L: goedgevulde soep, snee brood, salade
T: 2 stuks fruit, quinoa cake
D: groot broodje iets
T: bitterballen & bier
B: totaal uurtje fietsen
Geen idee, bij de Bolhoed op de prinsengracht, wel hele goeie recensies!
Dacht probeer eens wat nieuws en ga eten met een vriend die vegetarisch is, dus dan is t een mooie optie toch ;)
pi_119738454
quote:
En iets van yoghurt/kwark? Of zelf gezonde koeken bakken!
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 09:34:18 #64
70532 loveli
N
pi_119738475
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb geen kat! *O*

Hoe test jij dan of je vlees nog goed is?
crap in = crap out
pi_119738479
Pff, ik zit in een ander ritme ;') Gisteraaf om 2200 avond eten gehad (en ervoor nog snel geshopt :D )

Lijstje was:

O: havermoutpap
T: rijstwafels met avocado
L: stukjes sushi, sashimi, garnalen en forel
T: serrano ham, chorizo, monchego kaas, glas wijn
D: zeebaars, tomatenprutje, wat brood en olijven, 2 glazen wijn. En ik heb nee gezegd tegen de toetjes 8-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_119738509
Morgen slankies!

En gefeliciteerd DaD *O*
pi_119738549
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:33 schreef Nallie het volgende:

[..]

En iets van yoghurt/kwark? Of zelf gezonde koeken bakken!
Kwark/yoghurt etc. heb ik besloten niet vaker dan 1 keer per dag te doen en volgens mijn weegschaal werkt dat goed ;)
Gezonde koeken bakken kan ik niet :P wel hele lekkere.

Ei en vleeswaren vind ik maar raar bij de koffie, haha. Misschien dat dan bij de lunch gooien en de kwark na de koffie.. ik verzin wel weer wat.
pi_119738573
Ik neem mijn T en koffie nooit tegelijk eigenlijk. Of gewoon minder koffie, is sowieso niet zo gezond. Ik neem er nu 1 per dag en dat werkt wel lekker vind ik!
pi_119738685
Juh, wij drinken dan samen een bakkie als de kindjes uit school zijn enzo met iets erbij en ik heb tegen die tijd ook wel trek in iets, zit precies tussen lunch en avondeten in.. ik doe 2 a 3 bakken cappuccino op een dag, verder voornamelijk thee en water. Soms nog een bakje zwarte koffie ergens tussendoor.
  donderdag 29 november 2012 @ 09:46:36 #70
244125 laziness
pi_119738698
DaD, nogmaals gefeliciteerd en wat een mooi cadeau *O*
pi_119738742
DaD gefeliciteerd!!
Leuk kastje :Y

Zijn er Slankies uit mijn omgeving die naar Coco gaan?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_119738920
En toen waren we allebei ziek(erig)... ;(

Gefeliciteerd DaD! :)
Ja doei.
pi_119739100
DaD gefeliciteerd! *O*

Mo & Wolve, beterschap~!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_119739140
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb geen kat! *O*

Je gebruikt de verkeerde smiley. Het moet zijn:

-O- -O- -O- -O- Ik heb geen kat! -O- -O- -O- -O-
pi_119739154
Overigens heb ik een kat die gek op sla is. :') _O-
pi_119739687
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:04 schreef Ewelina het volgende:
Overigens heb ik een kat die gek op sla is. :') _O-
Die van mij wil altijd aardappelschillen eten :')

En :* voor Mo en Wolve, niet zo gek, beterschap beide.
pi_119739952
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 08:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nee, meer omdat het 2,5 uur rijden is enkele reis. Vind ik gewoon veel voor zo'n hummeltje, als het niet per se nodig is.

DaD, gefeliciteerd!!! *O*
oh dat is best een eind ja!
pi_119740473
De site zelf heb ik niet zoveel mee, maar dit recept wel: http://rinekedijkinga.nl/recepten/kokoskoekjes.html :D lekkur! denk ik
pi_119741015
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe test jij dan of je vlees nog goed is?
Ik eet het gelijk op of ik gooi het in de vriezer.
En ik heb zelf een neus. B-)

quote:
12s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Je gebruikt de verkeerde smiley. Het moet zijn:

-O- -O- -O- -O- Ik heb geen kat! -O- -O- -O- -O-
Neejoh! Al die haren! Ik krijg het al benauwd als ik er aan denk.
Doe wat je niet durft.
pi_119741063
pi_119741143
beuh, net huilend bij m'n supervisor op kantoor gezeten.

Op de een of andere manier heb ik erg veel last van stress, maar ik heb het helemaal niet zo druk. Erg gek. Ik heb met hem gepraat om alle deadlines weg te nemen, om zo de stress proberen te verminderen. En misschien neem ik deze week of volgende week wel een dag vrij ofzo...
pi_119741214
quote:
Ieuw!
:D
Wat een lelijk mormel! :D
Doe wat je niet durft.
pi_119741290
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:15 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, net huilend bij m'n supervisor op kantoor gezeten.

Op de een of andere manier heb ik erg veel last van stress, maar ik heb het helemaal niet zo druk. Erg gek. Ik heb met hem gepraat om alle deadlines weg te nemen, om zo de stress proberen te verminderen. En misschien neem ik deze week of volgende week wel een dag vrij ofzo...
Lieve jagar, je hebt amper tijd voor jezelf, althans dat haal ik uit je posts.. Vind je het echt erg gek dat je stress hebt?
pi_119741398
Onze kat is gek op satesaus!

Als je trouwens stress hebt, dan moet je katten gaan aaien. Dat is wetenschappelijk bewezen, dat het knuffelen van katten stress verminderd. In Tokio heb je kattencafe's waar zakenmensen voor 8 Euro een uurtje katten kunnen knuffelen en dan kunnen ze er weer tegen. Je zult een kat zijn in zo'n cafe...
pi_119741475
quote:
11s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ieuw!
Wat een lelijk mormel! :D
Nee, die aardbei/punchbowl van je is mooi :{w
pi_119741530
quote:
12s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, die aardbei/punchbowl van je is mooi :{w
Hehehehehe, gaan we persoonlijk worden?! :D }:|
Die aardbei van mijn die poept en piest tenminste niet overal. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_119741573
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

Lieve jagar, je hebt amper tijd voor jezelf, althans dat haal ik uit je posts.. Vind je het echt erg gek dat je stress hebt?
nou ja, we hebben twee weekeinden achter elkaar bezoek gehad. Ik denk dat ik gewoon merk dat ik niet echt vakantie heb gehad in de zomer, op een paar dagen na, en tussendoor hier en daar eens een dag vrij heb gehad maar niet meer. Tis gewoon tijd voor kerstmis. Nog eventjes!
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 11:29:17 #88
70532 loveli
N
pi_119741582
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Goed argument.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 11:34:57 #89
70532 loveli
N
pi_119741793
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Onze kat is gek op satesaus!

Als je trouwens stress hebt, dan moet je katten gaan aaien. Dat is wetenschappelijk bewezen, dat het knuffelen van katten stress verminderd. In Tokio heb je kattencafe's waar zakenmensen voor 8 Euro een uurtje katten kunnen knuffelen en dan kunnen ze er weer tegen. Je zult een kat zijn in zo'n cafe...
Hi, jij loopt wel vaker binnen hier, heb ik je voorstelrondje gemist of haak je gewoon zo nu en dan aan? Tot nu toe weet ik eigenlijk alleen over je dat je katten knuffelt en hardloopt :P
crap in = crap out
pi_119741895
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Katten ook niet :P
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 11:38:18 #91
70532 loveli
N
pi_119741913
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nou ja, we hebben twee weekeinden achter elkaar bezoek gehad. Ik denk dat ik gewoon merk dat ik niet echt vakantie heb gehad in de zomer, op een paar dagen na, en tussendoor hier en daar eens een dag vrij heb gehad maar niet meer. Tis gewoon tijd voor kerstmis. Nog eventjes!
Dat lijkt soms jouw motto te zijn. Nu heb ik het druk, nog eventjes en dan komt er iets leuks. En vaak komt er ook nog iets tussen.

Natuurlijk krijgen wij hier niet het hele plaatje te zien, maar volgens ons plaatje heb jij te veel op je bordje.
crap in = crap out
pi_119741966
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Hi, jij loopt wel vaker binnen hier, heb ik je voorstelrondje gemist of haak je gewoon zo nu en dan aan? Tot nu toe weet ik eigenlijk alleen over je dat je katten knuffelt en hardloopt :P
Ik haak gewoon af en toe aan en ik lees mee (lurken) omdat ik geinteresseerd ben in dit topic omdat ik best 3 kilootjes of zo kwijt wil, maar zelfs dat lukt niet. Dus probeer ik wat tips te lezen hier en soms kan ik het niet laten wat te posten.
pi_119742126
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat lijkt soms jouw motto te zijn. Nu heb ik het druk, nog eventjes en dan komt er iets leuks. En vaak komt er ook nog iets tussen.

Natuurlijk krijgen wij hier niet het hele plaatje te zien, maar volgens ons plaatje heb jij te veel op je bordje.
ik ben me ervan bewust, op dit moment. Alleen ik vind het lastig om minder op m'n bord te nemen. Ik voel grote druk om te presteren icm m'n PhD, en heb de neiging mezelf te vergelijken met collega's. Daarvan weet ik rationeel dat het stom is om dat te doen, maar emotioneel niet. Verder kan ik qua onderwijs niet minder op m'n bord nemen, hetzelfde verhaal als DaD en Kwak, dan zijn de studenten de dupe. Ik heb nu 31 studenten voor een methodiek vak, en 4 studenten die hun bachelorscriptie mij schrijven. Dat duurt nog tot kerst, en daarna zal ik weinig les meer geven, dat scheelt al een heleboel. Dan blijft er tijd over voor m'n 'echte' werk. (lesgeven is ook echt werk, krijg ik voor betaald, maar soms voelt het niet zo.)
pi_119742165
quote:

[..]

Mijn katten ook niet. Daar is een kattenbak voor B-)
pi_119742273
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:45 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ben me ervan bewust, op dit moment. Alleen ik vind het lastig om minder op m'n bord te nemen. Ik voel grote druk om te presteren icm m'n PhD, en heb de neiging mezelf te vergelijken met collega's. Daarvan weet ik rationeel dat het stom is om dat te doen, maar emotioneel niet. Verder kan ik qua onderwijs niet minder op m'n bord nemen, hetzelfde verhaal als DaD en Kwak, dan zijn de studenten de dupe. Ik heb nu 31 studenten voor een methodiek vak, en 4 studenten die hun bachelorscriptie mij schrijven. Dat duurt nog tot kerst, en daarna zal ik weinig les meer geven, dat scheelt al een heleboel. Dan blijft er tijd over voor m'n 'echte' werk. (lesgeven is ook echt werk, krijg ik voor betaald, maar soms voelt het niet zo.)
Misschien in de toekomst je wat minder laten leiden door verplichtingen jegens familie en die afspraken wat beter spreiden? Werk kan je niet onderuit, dat snap ik, maar al die dingen in je priveleven zijn er ook een boel en veel achter elkaar. Mensen plannen van alles en vergeten bijna altijd om ook vrije tijd te plannen.. ook dat moet je gewoon echt in je agenda zetten en dan ook nemen.
pi_119742286
Eens met MarMar.
pi_119742425
Lijstje:
O: havermout met frambozen
T: plakje zelfgebakken kruidcake
L: hmmmmm... ik denk elke lunchpauze: "ik ga niet twee boterhammen met kaas, ei en tomaat eten" en ik doe het elke kantoorlunch wel. Ik eet gewoon elke dag precies hetzelfde, zo saai!
Dus ik ga nu eens kijken wat er nog meer te krijgen is... Alleen staan de vleeswaren mij zo tegen en de maaltijd is altijd met patatjes, of aardappelkroketjes of aardappeltoefjes of aardappelpuree. En de broodjes zijn allemaal witte pistoletjes. En de soep is extreem gebonden of met kokos of kerrie, brrr. Plus dat de salades altijd een overload aan dressing bevatten.. Ik noteer vast:
L: twee boterhammen met kaas, tomaat en ei met een bord rauwkostsalade
D: verrassing

En Jag, ik herken het wel. Heb ook geen vakantie gehad in de zomer (alleen weekje USA voor werk) en merk nu dat ik overdreven veel naar de weekenden toeleef. En als je in die weekenden niet kan opladen vanwege ouders / schoonpa, dan snap ik best dat je zo vermoeid bent dat je het overzicht even ontbeert. Volgend jaar beter je vakanties / ontspanning plannen!
pi_119742640
Die kokoskoekjes even uitgerekend, als je er 20 bakt met die ingredienten heb je ongeveer 50 kcal per koekje :)
pi_119743172
Weet iemand waar ik duidelijke informatie kan vinden over garantietermijnen?

Heb een e-reader van anderhalf jaar oud die kapot is en daarover gemaild. Duurde allemaal harstikke lang om verschillende redenen (verder niet belangrijk). Mailde ik nu uiteindelijk voor een retournummer om dat ding op te sturen, zeggen ze in die mail doodleuk dat ik ineens géén garantie meer heb. Terwijl mij in de winkel is gezegd van wel (helaas geen schriftelijk bevestiging). :') :(
pi_119743221
Wettelijke garantie in Nederland is 2jr., neem aan dat deze voor een e-reader ook opgaat.
pi_119743481
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:28 schreef V1z0R het volgende:
Wettelijke garantie in Nederland is 2jr., neem aan dat deze voor een e-reader ook opgaat.
Heb ik ook even mee geschermd in mijn e-mail ja, maar ben bang dat ik straks weer een standaard mailtje terug krijg (met dat ik het wel kan laten repareren tegen vergoeding).

Ik ben echt een beetje pissig, dit loopt nu al 3 weken, en nu weet ik wel zéker dat ik mijn e-reader niet mee kan nemen op vakantie. Heb nog om een vervangende e-reader gevraagd, maar dan moet 'ie wel eerst opgestuurd zijn... Als ik al wat krijg. Gelukkig kan ik wel eentje lenen van een collega. :Y
pi_119743663
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heb ik ook even mee geschermd in mijn e-mail ja, maar ben bang dat ik straks weer een standaard mailtje terug krijg (met dat ik het wel kan laten repareren tegen vergoeding).

Ik ben echt een beetje pissig, dit loopt nu al 3 weken, en nu weet ik wel zéker dat ik mijn e-reader niet mee kan nemen op vakantie. Heb nog om een vervangende e-reader gevraagd, maar dan moet 'ie wel eerst opgestuurd zijn... Als ik al wat krijg. Gelukkig kan ik wel eentje lenen van een collega. :Y
Fysiek verkooppunt waar je kunt klagen?
pi_119743792
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Fysiek verkooppunt waar je kunt klagen?
Ja en nee.

Bedrijf waar ik het ooit gekocht heb wordt langzamerhand overgenomen door een andere partij. Heeft ook de vestigingen overgenomen. Nu ben ik op die nieuwe vestiging geweest, maar daar konden ze het niet voor me opsturen, want dan zou het niet onder de garantie vallen. Daarvoor moet ik met de partij mailen waar ik het gekocht heb. Terwijl een paar dagen daarvoor me in die winkel werd gezegd dat ik het wél kon inleveren daar. Ik word dus een beetje van het kastje naar de muur gestuurd, daarom is de toon van mijn laatste mailtje(s) ook niet zo heel vriendelijk meer. :')
pi_119744028
Oef, lastig...
pi_119744039
Mijn D wordt paprikasoep met ballen (en dan istie echt op) en salade van bieten, geitenkaas, walnoten, met een dressing van wittewijnazijn, honing en citroensap.
Omnoms!
pi_119744083
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

Misschien in de toekomst je wat minder laten leiden door verplichtingen jegens familie en die afspraken wat beter spreiden? Werk kan je niet onderuit, dat snap ik, maar al die dingen in je priveleven zijn er ook een boel en veel achter elkaar. Mensen plannen van alles en vergeten bijna altijd om ook vrije tijd te plannen.. ook dat moet je gewoon echt in je agenda zetten en dan ook nemen.
Je hebt helemaal gelijk, het is alleen lastig te regelen, ivm ver weg wonen, en familie die dan niet even op de koffie komt maar gelijk 4 dagen blijft (wat logisch is natuurlijk), etc. etc. Anyways, het komt wel goed met me, ik zit in het algemeen in een soul-searching periode over wat nu belangrijk is in het leven en wat niet, en ben wat zwaar op de hand. Zal er ook mee te maken hebben!
pi_119744145
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja en nee.

Bedrijf waar ik het ooit gekocht heb wordt langzamerhand overgenomen door een andere partij. Heeft ook de vestigingen overgenomen. Nu ben ik op die nieuwe vestiging geweest, maar daar konden ze het niet voor me opsturen, want dan zou het niet onder de garantie vallen. Daarvoor moet ik met de partij mailen waar ik het gekocht heb. Terwijl een paar dagen daarvoor me in die winkel werd gezegd dat ik het wél kon inleveren daar. Ik word dus een beetje van het kastje naar de muur gestuurd, daarom is de toon van mijn laatste mailtje(s) ook niet zo heel vriendelijk meer. :')
Hoofdkantoor waarmee je kunt bellen?
Doe wat je niet durft.
pi_119744243
Zag dat er nog een hele discussie was over werkdruk etc, werk wat je 'erbij' krijgt etc. Mijn moeder heeft een flinke burnout+depressie aan het onderwijs overgehouden. Zo ver moet je het natuurlijk nooit laten komen.

Eigenlijk moet je echt doen wat je echt leuk vindt.. Mooie vid:
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 13:10:22 #109
70532 loveli
N
pi_119744480
1st-world problems: op MP kun je je mailadres van je account niet wijzigen :') :')
crap in = crap out
pi_119744597
Vandaag dacht ik gezond te zijn en een Breaker te nemen (soort zakje met yoghurt). Blijkt er gigantisch veel suiker in te zitten en bijna geen eiwitten :')
  donderdag 29 november 2012 @ 13:16:08 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119744646
Bijna al het prefab kant-en-klaar handig mee te nemen en praktisch tussendoortje, is crap.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_119744660
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:10 schreef loveli het volgende:
1st-world problems: op MP kun je je mailadres van je account niet wijzigen :') :')
Omdat het deel is van de primaire sleutel :P
Vaak kan het wel als je even mailt ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag dacht ik gezond te zijn en een Breaker te nemen (soort zakje met yoghurt). Blijkt er gigantisch veel suiker in te zitten en bijna geen eiwitten :')
:D dat is bij allerlei zuivelproducten die zoet zijn. Optimel, vifit, allemaal niet zo gezond als ze beweren.
Maar hebben wel het gezonde keuze keurmerk...
pi_119744710
Het complot van de wereld tegen gezonde mensen!!
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 13:19:25 #114
70532 loveli
N
pi_119744770
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:

Omdat het deel is van de primaire sleutel :P
Vaak kan het wel als je even mailt ;)
Bugje bij vernieuwen van MP, denk ik.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 13:22:15 #115
70532 loveli
N
pi_119744859
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat geldt voor 95% van al het prefab voer.
crap in = crap out
pi_119744893
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hoofdkantoor waarmee je kunt bellen?
Oh, dat is een goede. Even afwachten welke reactie ik krijg op mijn laatste mail en dan doe ik dat wel. :Y
pi_119744920
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Bugje bij vernieuwen van MP, denk ik.
Als programmeur zijnde denk ik van niet :P
pi_119744969
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als analist zijnde gok ik dat er een klantnummer of een andere unieke sleutel aan hangt. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 13:25:35 #119
70532 loveli
N
pi_119744988
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

quote:
Vraag
"Kan ik mijn e-mailadres wijzigen als ik geen toegang heb tot mijn oude e-mailadres?"
Antwoord
Als u het e-mailadres van uw Marktplaats-account wilt wijzigen, sturen wij een e-mail met een bevestigingslink naar uw oude e-mailadres. Het is niet mogelijk om een bevestigingslink van de wijziging naar uw nieuwe e-mailadres te sturen. De reden dat wij deze link alleen naar uw oude e-mailadres sturen is in verband met mogelijk misbruik.

Wellicht kunt u nog proberen of de provider van uw oude e-mailadres deze nog eenmaal open wil stellen voor het afhandelen van de wijziging. Mocht dit niet lukken, dan is het enige alternatief om een nieuwe account aan te maken met uw nieuwe e-mailadres.
quote:
Vraag
"Hoe kan ik mijn E-mailadres wijzigen?"
Antwoord
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om uw e-mailadres te wijzigen. Er wordt hard aangewerkt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra het wijzigen van uw e-mailadres weer mogelijk is, zullen we dit kenbaar maken via de 'Mededelingen' op de Help en Contact pagina.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 13:25:48 #120
70532 loveli
N
pi_119744997
quote:
3s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Als analist zijnde gok ik dat er een klantnummer of een andere unieke sleutel aan hangt. B-)
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 13:26:31 #121
70532 loveli
N
pi_119745028
oO<
crap in = crap out
pi_119745047
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Sorry voor mijn foutieve taalgebruik. >:O
Sowieso een rare zin.
Gelukkig schrijf ik sowieso wel goed. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 13:27:51 #123
70532 loveli
N
pi_119745077
Liever spinazi dan taalnazi :')
crap in = crap out
pi_119745088

[ Bericht 29% gewijzigd door V1z0R op 29-11-2012 13:43:57 ]
pi_119745494
Kan je plaatje niet zien
Worry is a misuse of imagination
pi_119745888
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:41 schreef Probability het volgende:
Kan je plaatje niet zien
Hoi Billy, alles goed?
pi_119746946
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat geldt voor 95% van al het prefab voer.
:') Wilde op het station wat eten (had honger) en dacht gezond voor de yoghurt te gaan ivm een kaasbroodje oid
pi_119747193
Ik word epileptisch van je plaatje V1 en mn pc liep vast! :P
pi_119748671
Leuk he? :)
pi_119748850
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:25 schreef V1z0R het volgende:
Leuk he? :)
Enig :P
pi_119748887
  donderdag 29 november 2012 @ 15:45:21 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119749227
quote:
xD
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_119750248
Mijn nieuwe sportkleren zijn bezorgd *O*
2 broeken en 2 shirts, totaal 26 euro, ik vind het dikke prima!

SPOILER: deze kleren dus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119750309
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:20 schreef MarMar het volgende:
Mijn nieuwe sportkleren zijn bezorgd *O*
2 broeken en 2 shirts, totaal 26 euro, ik vind het dikke prima!

SPOILER: deze kleren dus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat is echt niet duur. En super leuk spul! :Y

Vaiz, die kip! :D :')
  donderdag 29 november 2012 @ 16:21:48 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119750311
Leuk Mar, en leuke prijsjes ook idd :9

L was vanille yoghurt met muesli, daar heb ik altijd veel zin in tot ik het eet, dan denk ik altijd "D'r zitten stukjes in mn yoghurt >:c " :')
pi_119750358
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Mar, en leuke prijsjes ook idd :9

L was vanille yoghurt met muesli, daar heb ik altijd veel zin in tot ik het eet, dan denk ik altijd "D'r zitten stukjes in mn yoghurt >:c " :')
Ik vind yoghurt zonder 'stukjes' juist altijd zo saai. Is weg voor je het in de gaten hebt. :') :D
  donderdag 29 november 2012 @ 16:27:57 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119750513
Puns xD

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind yoghurt zonder 'stukjes' juist altijd zo saai. Is weg voor je het in de gaten hebt. :') :D
Hm da's ook zo, maar ik vind muesli gewoon niet zo spannend denk ik :+
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 16:29:25 #138
70532 loveli
N
pi_119750563
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puns xD

[..]

Hm da's ook zo, maar ik vind muesli gewoon niet zo spannend denk ik :+
Wordt vast een hoop spannender als je "50 tinten thuis" gelezen hebt :')
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 16:29:50 #139
70532 loveli
N
pi_119750580
Sorry ;(
crap in = crap out
pi_119750591
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Je zult nooit meer hetzelfde naar een wasknijper kijken. ;(
Doe wat je niet durft.
pi_119750629
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je zult nooit meer hetzelfde naar een wasknijper kijken. ;(
Heb je het jezelf aangedaan om dit te lezen? _O-
  donderdag 29 november 2012 @ 16:31:31 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119750639
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:29 schreef loveli het volgende:

[..]

xD

Boo.

Ik wil overigens niet weten wat voor spannends je kan doen met muesli D:
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 16:33:52 #143
70532 loveli
N
pi_119750724
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

xD

Boo.

Ik wil overigens niet weten wat voor spannends je kan doen met muesli D:
Wij ook niet.
crap in = crap out
pi_119750764
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:31 schreef MarMar het volgende:

[..]

Heb je het jezelf aangedaan om dit te lezen? _O-
Nee! Gelukkig niet.
Maar vind het nog steeds bizar dat zoiets in mijn lokale boekhandel staat, waar ik het overigens ook alleen maar vanuit mijn ooghoek zag.
Research op bol.com heeft mij geleerd dat het boek inderdaad gaat over datgene waar ik bang voor was en daar begonnen ze dus over die wasknijpers die je voor nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dingen kunt gebruiken dan de was.
En dat is vast niet op geopende verpakkingen mee af te sluiten. -O-
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 16:36:49 #145
70532 loveli
N
pi_119750818
Haard aansteken?
crap in = crap out
pi_119750876
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:36 schreef loveli het volgende:
Haard aansteken?
Ik heb plastic wasnknijpers, de haard aansteken daarmee lijkt me erg stinken. >:O
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 17:00:52 #147
70532 loveli
N
pi_119751460
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb plastic wasnknijpers, de haard aansteken daarmee lijkt me erg stinken. >:O
Ik las wangknijpers :'(
crap in = crap out
pi_119751850
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik las wangknijpers :'(
Dat doen oma's. oO<
Doe wat je niet durft.
pi_119752600
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoi Billy, alles goed?
Hee Per! Ja goed, wel druk.
pi_119753061
crosspost vanuit het buur/zuster topic :
quote:
ohh.. en een tijdje geleden had iemand van het slank topic hier een link geplaatst met boeren die hun vlees/groenten/fruit zelf verkochten aan de klant.. daar wil ik ook eens gebruik van gaan maken.. weet iemand nog de site?? :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  donderdag 29 november 2012 @ 17:53:47 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119753140
Hoi Barreltje! Blijf je plakken? :+

Lijstje!

O: twee sneetjes speltzuurdesem met pindakaas
T: Nog zo'n sneetje :P
L: vanille yoghurt met muesli
T: klein beetje coleslaw met yoghurtdressing
D: salade met o.a. gerookte kip en ei
S: Zumba

Hoofdpijn }:| </knorrepot>
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 18:00:04 #152
70532 loveli
N
pi_119753321
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:51 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Sigme weet dat wel, anders ML-etje misschien.
crap in = crap out
pi_119753389
Barretje bedoel je misschien ekonoom.nl? Die verkopen spullen van boeren uit de regio groningen/drenthe/friesland.
pi_119753390
quote:

[..]

Landwinkel? Bio aan huis?
Verder kom ik niet.
pi_119753580
Nog steeds aan het meelurken hier maar het gezond doen wil nog steeds niet helemaal lukken -O-
De eerste keer (8 jaar geleden) ging alles toch een stuk makkelijker.
Denk dat het komt omdat ik het niet genoeg wil, maar het moet gewoon dus denk dat ik maar een lijstje ga maken van waarom ik moet/wil afvallen en dat elke dag een paar keer lezen.
pi_119753612
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:02 schreef MarMar het volgende:
Barretje bedoel je misschien ekonoom.nl? Die verkopen spullen van boeren uit de regio groningen/drenthe/friesland.
nope.. ik woon in de regio den haag.. en op die andere site stonden ook boeren hier in de omgeving ;)

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_119753877
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoi Barreltje! Blijf je plakken? :+

helaas.. mijn bmi is nog altijd te hoog -O-

pi_119753964
Drukdruk moe
  donderdag 29 november 2012 @ 18:23:22 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119753999
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:19 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

helaas.. mijn bmi is nog altijd te hoog -O-
Meer volume om te plakken! :+

Zitten hier genoeg met hoger BMI hoor (yours truly is ook geen slanke den :')), dus als je het gezellig vindt... :+
pi_119754061
Lijstje:
3x latte
2 eieren zonder eigeel
3 crackers sport
Filet american
2 mandarijen
Halve liter thee
2 plakjes cake
Dropjes
500 gram kwark
4 stukjes sushi
Ijskoffie
En zo eten bij mama

Ik ben wel tevreden

[ Bericht 1% gewijzigd door Probability op 29-11-2012 18:31:51 ]
pi_119754138
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Meer volume om te plakken! :+

Zitten hier genoeg met hoger BMI hoor (yours truly is ook geen slanke den :')), dus als je het gezellig vindt... :+
plakken :?

en mijn lijstjes zijn van dusdanige kwaliteit.. daar wordt niemand blij van :P
SPOILER
het "grote geheim" is nu vooral weer ritme zien te vinden , maar dat is verdomd lastig met het uit eten gaan en een sociaal leven (morgen bv naar de sauna)

pi_119754171
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:28 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

SPOILER
het "grote geheim" is nu vooral weer ritme zien te vinden , maar dat is verdomd lastig met het uit eten gaan en een sociaal leven (morgen bv naar de sauna)
Dat diner kan ik wel blij van worden :P
pi_119754272
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:29 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat diner kan ik wel blij van worden :P
ik ook.. ;)
alleen mijn BMI niet
zeker omdat ik gister al sushi ben wezen eten, ik zaterdag naar de griek ga met schoonouders, zondag weer uit eten zoals ook dinsdag en vervolgens voor de zaak 3 dagen weg ben en dus weer in een restaurant zit te neuzelen -O-

pi_119754341
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:32 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik ook.. ;)
alleen mijn BMI niet
zeker omdat ik gister al sushi ben wezen eten, ik zaterdag naar de griek ga met schoonouders, zondag weer uit eten zoals ook dinsdag en vervolgens voor de zaak 3 dagen weg ben en dus weer in een restaurant zit te neuzelen -O-
Hm, witte wijn is minder kcal dan rode, dus ipv arrangement misschien meer bij de wit blijven, verrassingsmenu biedt weinig eigen keus, dat dan weer wel, maar bij andere restaurantdingen: vis, salade, heldere soep?
Zelfs bij uit eten kan je nog altijd de minst slechte keus proberen te maken ;)
  donderdag 29 november 2012 @ 18:36:02 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119754372
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:28 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

SPOILER
Ik vroeg of je bleef plakken, vandaar! </flauwneus>

En eh ja, positief: er is veel ruimte voor verbetering! :+
pi_119754402
Commentaar op mijn lijstje?
pi_119754441
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef Probability het volgende:
Commentaar op mijn lijstje?
Je bent wel tevreden :)

ijskoffie, drop, plakjes cake, dat kan beter, maar dat weet je zelf en wat zijn crackers sport?
pi_119754630
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, het is alleen lastig te regelen, ivm ver weg wonen, en familie die dan niet even op de koffie komt maar gelijk 4 dagen blijft (wat logisch is natuurlijk), etc. etc. Anyways, het komt wel goed met me, ik zit in het algemeen in een soul-searching periode over wat nu belangrijk is in het leven en wat niet, en ben wat zwaar op de hand. Zal er ook mee te maken hebben!
Heeft het niet ook te maken met het samenwonen? Je hebt er zo lang naar uit gekeken, maar het is ook best wel lastig dat je nu bijna nooit meer even echt alleen kunt zijn, na al die jaren.

Slaap je wel goed? En sporten lukt dat op regelmatige basis?
Als ik weinig sport is dat bijna altijd van invloed op mijn humeur.

Het klinkt al een tijdje alsof je ''teveel in je hoofd zit'' en te weinig in het moment bent en kunt genieten. Misschien wat dingen van Mindfulness uitproberen?

Lijstje:
O: griesmeelpap
T: banaan; beschuit met muisjes
L: broodje Pom, broodje kip-groente
B: half uur fietsen, half uur wandelen
T: stuk gerookte kip
D: spaghetti bolognese met veel paprika, champignons en ui
T: kaas
pi_119754686
quote:
5s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

Heeft het niet ook te maken met het samenwonen? Je hebt er zo lang naar uit gekeken, maar het is ook best wel lastig dat je nu bijna nooit meer even echt alleen kunt zijn, na al die jaren.

Slaap je wel goed? En sporten lukt dat op regelmatige basis?
Als ik weinig sport is dat bijna altijd van invloed op mijn humeur.

Het klinkt al een tijdje alsof je ''teveel in je hoofd zit'' en te weinig in het moment bent en kunt genieten. Misschien wat dingen van Mindfulness uitproberen?

Lijstje:
O: griesmeelpap
T: banaan; beschuit met muisjes
L: broodje Pom, broodje kip-groente
B: half uur fietsen, half uur wandelen
T: stuk gerookte kip
D: spaghetti bolognese met veel paprika, champignons en ui
T: kaas
Wat een lekker lijstje :9
pi_119754756
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:38 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je bent wel tevreden :)

ijskoffie, drop, plakjes cake, dat kan beter, maar dat weet je zelf en wat zijn crackers sport?
Ik vind snoep eten niet zo erg als ik maar voldoende groente/eiwitten eet.

Crackers sport zijn van wasa, met grove granen oid
pi_119754757
Ik bedacht me vandaag ineens dat mijn paspoort helemaal niet meer geldig is voor mijn aankomende vakantie (moet zes maanden na vertrek nog geldig zijn, vandaar). Ben blij dat ik er nu achter kom en niet op Schiphol. :')
pi_119754769
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:47 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik vind snoep eten niet zo erg als ik maar voldoende groente/eiwitten eet.

Crackers sport zijn van wasa, met grove granen oid
Die zijn lekker! :9 Waarom geen eigeel, trouwens, is toch juist lekker? :D
pi_119754948
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik bedacht me vandaag ineens dat mijn paspoort helemaal niet meer geldig is voor mijn aankomende vakantie (moet zes maanden na vertrek nog geldig zijn, vandaar). Ben blij dat ik er nu achter kom en niet op Schiphol. :')
Bij hoeveel mensen zal dat wel gebeurd zijn? :+
pi_119755004
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Bij hoeveel mensen zal dat wel gebeurd zijn? :+
Ja, dat vraag ik me ook af! En zouden ze je dan ook echt niet laten gaan? Het scheelt echt 20 dagen ofzo. :o
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 19:09:53 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119755436
:W zwaar dagje gehad :X vannacht tot half 5 wakker gelegen, had een kick ass freelance idee waarmee ik mezelf al bij Pauw en Witteman zag zitten :@ :') helaas ging de wekker wel gewoon om 8 uur dus was echt kapot :O gelukkig is het nog steeds een kick ass idee en niet zo'n nachtelijk waanidee :D

Vanavond maar op tijd naar bed :s)
pi_119755895
quote:

[..]

Gevonden!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_119755899
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die zijn lekker! :9 Waarom geen eigeel, trouwens, is toch juist lekker? :D
Ze waren hardgekookt en vind eigeel niet zo lekker bij filet american
  donderdag 29 november 2012 @ 19:28:46 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119756216
Lijst
O: kwark, vla, basterdsuiker, verse ananas
T's: 2 tomaten, halve komkommer 250 gr rauwe wortelen, cup a soup kerrie
L 3 boterhammen met ham, paprika en kaas, beker melk, kom snert met rookworst en spek
T's grote peer, grote granny smith, mandarijn, 2 cappuccino, stukje droge worst, 6 dropjes, 2 stukken pindarotsjes, zoute haring met uitjes
D: bloemkool, salade van ijsbergsla/4 augurken/gekookt ei en dressing, gegrilde ribkarbonade (bot afknabbelen, stukjes knars O+)
pi_119756431
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Ze waren hardgekookt en vind eigeel niet zo lekker bij filet american
Oh, ik dacht een gebakken ei van alleen eiwit! :D
  donderdag 29 november 2012 @ 19:41:04 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119756648
Is het al morgenavond,lekker weeken, heel lang weekend *O*

Jeager, je bent al wat langer gespannen hoor, vraag niet voor niks vaker of het wel gaat... Beetje voor jezelf zorgen he?

Prob, voor jou hetzelfde, volgens mij gaat het helemaal niet lekker met je
pi_119756968
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Is het al morgenavond,lekker weeken, heel lang weekend *O*

Jeager, je bent al wat langer gespannen hoor, vraag niet voor niks vaker of het wel gaat... Beetje voor jezelf zorgen he?

Prob, voor jou hetzelfde, volgens mij gaat het helemaal niet lekker met je
Yess ik heb ook opeens een 50-60 urige werkweek + opeens diagnose dat ik geestelijk niet in orde ben dus nog niet helemaal de tijd gehad om daar bij stil te staan
  donderdag 29 november 2012 @ 19:58:44 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119757293
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Yess ik heb ook opeens een 50-60 urige werkweek + opeens diagnose dat ik geestelijk niet in orde ben dus nog niet helemaal de tijd gehad om daar bij stil te staan
.Hooooooo. Je bent geestelijk wel in orde. Je hebt gewoon een rommelig hoofd. Een ander denkt weer te langzaam, of raar, maar daar is nog geen labeltje voor.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_119757382
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
L bouillonsoep, broodje kaas, broodje vlees, karnemelk, appel, 2 kiwis
T tomaat, klein rolletje pepermunt
D paata met courgette en spekjes
T griesmeelpap

Hmm jagar, ik kan het me best voorstellen als je niet zo lekker in je vel zit. Je woont in een ('vreemd') land met momenteel weinig daglicht, in een klein huis dat je ineens moet delen en maakt erg veel uren. Dat is voor veel mensen geen happyhappyjoyjoy denk ik.
  donderdag 29 november 2012 @ 20:02:17 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119757414
Lijstje
o. wit broodje met jam
T. 50 gram studentenhaver
l. 3 boterhammen: sandwichspread, hagelslag, appelstroop
T. koekje en paar dropjes
d. 500 ml vissoep, halve banaan, handje m & m

Nu dorst. Vissoep was zout.
pi_119757503
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

.Hooooooo. Je bent geestelijk wel in orde. Je hebt gewoon een rommelig hoofd. Een ander denkt weer te langzaam, of raar, maar daar is nog geen labeltje voor.
O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_119757590
quote:

[..]

Dat! En je bent ook niet opeens anders en zeker niet minder dan je altijd was! :*
  donderdag 29 november 2012 @ 20:11:05 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119757734
Prob, het doet je veel he, zo'n labeltje opgeplakt te krijgen?? Het maakt je natuurlijk niks anders dan anders, je blijft een chaotische lieverd. 50 a 60 uur werk is voor niemand echt ontspannen maar voor jou extra stress en dat mag je ook accepteren al is dat moeilijk.

Tink, jij nog leuke dingen in het verschiet?
  donderdag 29 november 2012 @ 20:16:16 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119757908
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
.Nee. Maar allee, we zijn gezond.
pi_119758021
Ja maar kerst in DL? O+
pi_119758143
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:09 schreef MaJo het volgende:
:W zwaar dagje gehad :X vannacht tot half 5 wakker gelegen, had een kick ass freelance idee waarmee ik mezelf al bij Pauw en Witteman zag zitten :@ :') helaas ging de wekker wel gewoon om 8 uur dus was echt kapot :O gelukkig is het nog steeds een kick ass idee en niet zo'n nachtelijk waanidee :D

Vanavond maar op tijd naar bed :s)
Goed dat je het nog weet! Ik heb wel eens een goed idee gehad en de volgende ochtend was ik het kwijt..
pi_119758161
Gisteren trouwens een moooi boek uitgelezen, the fault is in our stars. ik was onder de indruk O+
  donderdag 29 november 2012 @ 20:24:38 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119758226
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:19 schreef MarMar het volgende:
Ja maar kerst in DL? O+
Eerste kerstmarkt bezoek is achter de rug, maar zelfs dat kon met niet zo boeien. Midlifecrisis denk ik ofzo.
  donderdag 29 november 2012 @ 20:28:39 #193
244125 laziness
pi_119758392
Oh ik wil naar de kerstmarkt in Monschau. Of weet jij leukere/mooiere Tink?

Klinkt trouwens alsof je niet zo lekker in je vel zit?
  donderdag 29 november 2012 @ 20:30:46 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119758469
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eerste kerstmarkt bezoek is achter de rug, maar zelfs dat kon met niet zo boeien. Midlifecrisis denk ik ofzo.
In dat geval heb ik die al m'n hele leven ;(.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_119758497
quote:

[..]

Ja of nou ja m'n hersenen zijn niet 100% oke. Ik ben wel weer goed in wiskunde en inparkeren en er zijn ergere dingen waar ik meer mee zit. Zoals tumoren bij beide ouders en operatie van iemand die heel dicht bij mij staat.
  donderdag 29 november 2012 @ 20:32:14 #196
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119758532
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:28 schreef laziness het volgende:
Oh ik wil naar de kerstmarkt in Monschau. Of weet jij leukere/mooiere Tink?

Klinkt trouwens alsof je niet zo lekker in je vel zit?
:D Joh.

Ik zou naar keulen gaan.
pi_119758573
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja of nou ja m'n hersenen zijn niet 100% oke. Ik ben wel weer goed in wiskunde en inparkeren en er zijn ergere dingen waar ik meer mee zit. Zoals tumoren bij beide ouders en operatie van iemand die heel dicht bij mij staat.
Ik kan NIETS van wiskunde en als de hulp mijn spulletjes in de vensterbank 5 cm van de normale plek zet ben ik een allesterugschuifautistje.

En heel veel sterkte, dat zijn geen kleine dingen.. iets met duivel en grote hoop.. :*
pi_119758626
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob, het doet je veel he, zo'n labeltje opgeplakt te krijgen?? Het maakt je natuurlijk niks anders dan anders, je blijft een chaotische lieverd. 50 a 60 uur werk is voor niemand echt ontspannen maar voor jou extra stress en dat mag je ook accepteren al is dat moeilijk.

Nee hoor maar ik ben gewoon een beetje teleurgesteld dat mijn minpunten toch niet zo makkelijk te verbeteren zijn en ik steeds op die minpunten wordt gewezen en van mij verwacht wordt dat ik daar progressie in toon.
  donderdag 29 november 2012 @ 20:35:28 #199
244125 laziness
pi_119758655
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:D Joh.

Ik zou naar keulen gaan.
Ja I know stating the obvious.
Maar weet je hoe het komt en is het iets waar iets aan te doen valt?

Hmm Keulen, eens even opzoeken ^O^
pi_119758692
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:33 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik kan NIETS van wiskunde en als de hulp mijn spulletjes in de vensterbank 5 cm van de normale plek zet ben ik een allesterugschuifautistje.

En heel veel sterkte, dat zijn geen kleine dingen.. iets met duivel en grote hoop.. :*
Ja en hij zit hier 12 uur vliegen vandaan dus ja dat is extra kut (voor hem natuurlijk) maar ook voor de communicatie.
pi_119758695
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee hoor maar ik ben gewoon een beetje teleurgesteld dat mijn minpunten toch niet zo makkelijk te verbeteren zijn en ik steeds op die minpunten wordt gewezen en van mij verwacht wordt dat ik daar progressie in toon.
Door wie? Jemig meis, wat moet je zijn dan, perfect? Perfecte mensen bestaan niet en zouden volgens mij ontzettend saai zijn.
pi_119758829
Ik heb wel geaccepteerd dat ik blijkbaar m'n telefoon 3x ergens op een dag laat liggen (in een winkel, cafe) en alles vergeet als ik druk ben. In plaats van in paniek te raken en heel boos op mijzelf te worden denk ik nu: ach dat hoort er bij gewoon even relaxen anders gaat het extra kut.

En er niet zo paniekerig over doen tegenover andere mensen :+ die kunnen toch niet helpen haha
pi_119758908
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:39 schreef Probability het volgende:
Ik heb wel geaccepteerd dat ik blijkbaar m'n telefoon 3x ergens op een dag laat liggen (in een winkel, cafe) en alles vergeet als ik druk ben. In plaats van in paniek te raken en heel boos op mijzelf te worden denk ik nu: ach dat hoort er bij gewoon even relaxen anders gaat het extra kut.

En er niet zo paniekerig over doen tegenover andere mensen :+ die kunnen toch niet helpen haha
Dat is toch godnondejuu progressie dat je er zo mee om bent leren gaan? (wat een kromme zin van mij, maar je snapt het vast)
pi_119758972
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

Door wie? Jemig meis, wat moet je zijn dan, perfect? Perfecte mensen bestaan niet en zouden volgens mij ontzettend saai zijn.
Voor m'n studie :) ik ben in alles heel goed behalve de dingen die wss door adhd/add veroorzaakt worden. En goed ik moet bepaalde dingen toch halen. Maar heb nu m'n begeleider verteld dat ik er aan werk. Ze heeft nu gezegd dat ik het mezelf niet te moeilijk moet maken en geen perfectie moet eisen. Kleine stapjes en als ik al inzie dat ik in een leerproces zit, ben ik al enorm opweg.

En ben ook een beetje een doemdenker en heel kritisch. Beetje lastige eigenschappen ;)
pi_119759009
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat is toch godnondejuu progressie dat je er zo mee om bent leren gaan? (wat een kromme zin van mij, maar je snapt het vast)
Ja is ook zo :) ga m'n mama ook het chaos boek laten lezen dat ik gekocht heb, dan begrijpen ze het misschien wat meer haha
pi_119759021
quote:

[..]

Sterkte, prob.

Wanneer start dat coachingstraject?

quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Tijdens jouw stage bedoel je?
Iedereen die stage loopt, wordt met een vergrootglas bekeken en beoordeeld. En je moet ook zo veel doen aan zelfreflectie en zo in jouw verslagen en steeds bijhouden hoe ver je gevorderd bent etc.
Super confronterend natuurlijk.

Maar iedereen die stage loopt heeft zijn plus- en minpunten en bijna niemand is na zijn stage direct in staat om de arbeidsmarkt op te gaan op hetzelfde niveau als de stage.

Je hebt nog een heel beroepsleven voor je waarin je jezelf mag ontwikkelen, fouten mag maken en om te leren van je minpunten juist jouw kracht te maken.
  donderdag 29 november 2012 @ 20:45:37 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119759126
quote:

[..]

Dat zijn heftige dingen probje.
  donderdag 29 november 2012 @ 20:49:56 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119759322
Wat moeilijk Prob... maar je hebt vandaag wel een mooi lijstje :*

Tink... midlife?? Kweet niet, het leven is kut maar je moet het beste er maar van zien te maken oO<
pi_119759716
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

Sterkte, prob.

Wanneer start dat coachingstraject?

[..]

Tijdens jouw stage bedoel je?
Iedereen die stage loopt, wordt met een vergrootglas bekeken en beoordeeld. En je moet ook zo veel doen aan zelfreflectie en zo in jouw verslagen en steeds bijhouden hoe ver je gevorderd bent etc.
Super confronterend natuurlijk.

Maar iedereen die stage loopt heeft zijn plus- en minpunten en bijna niemand is na zijn stage direct in staat om de arbeidsmarkt op te gaan op hetzelfde niveau als de stage.

Je hebt nog een heel beroepsleven voor je waarin je jezelf mag ontwikkelen, fouten mag maken en om te leren van je minpunten juist jouw kracht te maken.
Januari en denk pas echt in februari want eerst paar keer voorlichting

Ja weet ik, maar ik zou liever slecht zijn in vakken waar ik dan beter voor moet oefenen of zo. Maar die haal ik altijd wel, de randzaken lukken niet zo en dat vind ik dan frustrerend
pi_119759871
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat moeilijk Prob... maar je hebt vandaag wel een mooi lijstje :*

Tink... midlife?? Kweet niet, het leven is kut maar je moet het beste er maar van zien te maken oO<
En een glas rode wijn en pure chocolade :P

Kerst? Paar dagen geleden was ik nog aan het surfen, hoezo kerst :P?
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 21:54:37 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119762668
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Voor m'n studie :) ik ben in alles heel goed behalve de dingen die wss door adhd/add veroorzaakt worden. En goed ik moet bepaalde dingen toch halen. Maar heb nu m'n begeleider verteld dat ik er aan werk. Ze heeft nu gezegd dat ik het mezelf niet te moeilijk moet maken en geen perfectie moet eisen. Kleine stapjes en als ik al inzie dat ik in een leerproces zit, ben ik al enorm opweg.

En ben ook een beetje een doemdenker en heel kritisch. Beetje lastige eigenschappen ;)
Heb je nog iets aan mijn tips gehad? Zoals extra tentamentijd en een jaar extra stufi? Je begeleider is er juist om je nu te helpen hè?!

Ik zit zelf ook even wat minder in mijn vel. Ik ben eerder dit jaar gestopt bij mijn psych vanwege de eigen bijdrage van 200 euro. Inmiddels toch beseft dat ik er wel weer heen moet. Het dilemma is nu of ik dit jaar nog ga en 200 euro dok of dat ik tot het nieuwe jaar moet wachten, lastig... ;(

Maar goed, ik ga slapen :z
pi_119764902
:* aan prob. Kan me voorstellen dat het lastig is om je diagnose te verwerken. En dan heb je ook nog eens andere vervelende dingen aan je hoofd. Dat schept bij iemand zonder adhd al verwarring :% Dus rustig aan en geef jezelf de tijd.
pi_119765580
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Heb je nog iets aan mijn tips gehad? Zoals extra tentamentijd en een jaar extra stufi? Je begeleider is er juist om je nu te helpen hè?!

Ik zit zelf ook even wat minder in mijn vel. Ik ben eerder dit jaar gestopt bij mijn psych vanwege de eigen bijdrage van 200 euro. Inmiddels toch beseft dat ik er wel weer heen moet. Het dilemma is nu of ik dit jaar nog ga en 200 euro dok of dat ik tot het nieuwe jaar moet wachten, lastig... ;(

Maar goed, ik ga slapen :z
Hmmmm ja nee ja nee. Ik krijg al geen stufi meer dus dat kan geloof ik niet. Extra tijd heb ik niet nodig denk ik heb meestal het geduld niet om het hele examen/tentamen uit te zitten en we mogen ook het lokaal niet verlaten of zo.

Maar moest idd je berichtje nog een x goed rustg doorlezen en niet op m'n telefoon.

Yes ik zou het gewoon doen, je hebt nog best wat jaar te gaan aan de andere kant.. Voor je een afspraak hebt.. En het jaar is ook wel rond de 24e klaar qua afspraken

In mijn gemeente hoef je de eigen bijdrage niet te betalen als je weinig verdiend. Maar ik kan geloof ik 'gratis' naar de psycholoog omdat m'n huisarts mij aangemeld heeft ipv dat ik er zelf heen ben gegaan. Heb iig nog nooit een rekening gezien. Ik spaar wel iedere maand 100 euro mocht ik het toch opeens moeten betalen.

Slaap lekker!
pi_119765803
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:35 schreef An24 het volgende:
:* aan prob. Kan me voorstellen dat het lastig is om je diagnose te verwerken. En dan heb je ook nog eens andere vervelende dingen aan je hoofd. Dat schept bij iemand zonder adhd al verwarring :% Dus rustig aan en geef jezelf de tijd.
Yesss

Ik had alleen andere reacties verwacht. Huisgenootjes reageren variërend van: ja maar je had toch al adhd? O nee niet?
Tot ja maar dat wisten we al lang!

Had meer verwacht dat ze heel heel verbaasd waren. En hier is iedereen ook niet zo verbaasd en m'n ouders zijn ook niet verbaasd.

Dus nu ben ik eigenlijk best boos, als iedereen (niet jullie)dat zogenaamd al zo goed wist enz waarom heeft niemand dat zo gezegd? Dan denk ik jeetje dat had wel veel moeite gescheeld sjonge jonge

Dus ik heb ook even een beetje een hekel aan m'n omgeving.

Dan denk ik flikker toch lekker op allemaal
pi_119765857
:?

Wat verandert zo'n stempel er nou aan dan?
pi_119766070
Ik begrijp je vraag niet. Wat verandert waaraan?
pi_119766117
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Yesss

Ik had alleen andere reacties verwacht. Huisgenootjes reageren variërend van: ja maar je had toch al adhd? O nee niet?

Had meer verwacht dat ze heel heel verbaasd waren. En hier is iedereen ook niet zo verbaasd en m'n ouders zijn ook niet verbaasd.

Dus nu ben ik eigenlijk best boos, als iedereen (niet jullie)dat zogenaamd al zo goed wist enz waarom heeft niemand dat zo gezegd? Dan denk ik jeetje dat had wel veel moeite gescheeld sjonge jonge

Ja maar lieverd, je ging dat onderzoek toch ook in omdat je het vermoeden al had? Ja toch? Het is niet altijd nodig om stempels te plakken en daarbij ook nog behoorlijk onbeleefd om dat ongevraagd te doen, dus wees maar niet zo boos op ze :*
pi_119766155
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Yesss

Ai, lastig. Zelf wil ik het ook graag horen als ik iets fout doe of als er iets anders wordt verwacht. Dan kan ik er wat van keren en zelf de keuze maken of ik mijn gedrag wil aanpassen of niet. Maar vergeet niet dat mensen ook vaak niet kwetsend willen overkomen of serieus dachten dat je het zelf ook al wist. Dat zegt heel veel:

A: je wordt geaccepteerd zoals je bent
B: je bent erg goed in staat om jezelf te redden, anders hadden anderen zich wel zorgen gemaakt ;)

Logisch dat je boos bent hoor, maar aan elke negatieve gedachte zit ook een positieve. Die zijn alleen moeilijk te zien als je iets aan het verwerken bent :*
pi_119766194
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ja maar lieverd, je ging dat onderzoek toch ook in omdat je het vermoeden al had? Ja toch? Het is niet altijd nodig om stempels te plakken en daarbij ook nog behoorlijk onbeleefd om dat ongevraagd te doen, dus wees maar niet zo boos op ze :*
Nou voor die stempel heb ik al meerdere malen aangegeven waar ik last van denk te hebben: dan is t allemaal niet zo enz. Gewoon beter je best doen

En na die stempel: joh wisten we al lang

Ja wat is het nou?

Voor mij verandert er niets, alleen de reactie van mensen verandert dus wel
pi_119766230
Ik snap niet waarom dat had gescheeld.

Als je maar 1 been hebt en de rest had het al door maar jezelf niet, vervolgens kom je er zelf achter en bent boos dat anderen niet eerder gezegd hadden dat je maar 1 been hebt.
Zo komt het bij mij over.
pi_119766262
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Ai, lastig. Zelf wil ik het ook graag horen als ik iets fout doe of als er iets anders wordt verwacht. Dan kan ik er wat van keren en zelf de keuze maken of ik mijn gedrag wil aanpassen of niet. Maar vergeet niet dat mensen ook vaak niet kwetsend willen overkomen of serieus dachten dat je het zelf ook al wist. Dat zegt heel veel:

A: je wordt geaccepteerd zoals je bent
B: je bent erg goed in staat om jezelf te redden, anders hadden anderen zich wel zorgen gemaakt ;)

Logisch dat je boos bent hoor, maar aan elke begatieve gedachte zit ook een positieve. Die zijn alleen moeilijk te zien als je iets aan het verwerken bent :*
Ja is misschien ook wel zo :) maar ik dacht dus dat ik Enorm nieuws had. Viel dus tegen :+
pi_119766314
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef V1z0R het volgende:

Als je maar 1 been hebt en de rest had het al door maar jezelf niet, vervolgens kom je er zelf achter en bent boos dat anderen niet eerder gezegd hadden dat je maar 1 been hebt.
Ik begrijp je vraag niet die je eerder stelde, kun je hem toelichten?

En wat je nu zegt begrijp ik ook niet.
pi_119766370
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef V1z0R het volgende:

Zo is het niet hoor vaiz...het is gewoon een fase waar Prob doorheen gaat. Dit is een vorm van rouwverwerking. Daar mag Prob zich best over uiten, de boosheid gaat dan ook sneller over.
pi_119766443
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou voor die stempel heb ik al meerdere malen aangegeven waar ik last van denk te hebben: dan is t allemaal niet zo enz. Gewoon beter je best doen

Ja wat is het nou?

Kan het zo zijn dat zij onderschatten watvoor gevolgen het voor jouzelf heeft, maar dat ze het wel al wisten? Dat ze je dus ook niet heel raar vinden?

En idd, reacties van mensen veranderen altijd, ook zo met relaties die uitgaan bijvoorbeeld, tijdens relaties zijn alle vrienden van "oh wat is je vriendje leuk" en na de relatie van "oh ik vond hem altijd al een eikel".
Ik denk alleen niet dat ze daar kwaad mee bedoelen, integendeel, en bedoelingen zijn best wel belangrijk om te besluiten of je wel of niet boos moet zijn ;)
pi_119766459
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja wat is het nou?

ik zie de door jou waargenomen tegenstrijdigheid in de uitspraken van jouw omgeving niet zo. Je bent chaotisch en vaak druk in je hoofd en dat heet nu adhd, maar desondanks moet je nog steeds je best doen (net als iedereen. En ik bedoel niet dat je niet je best deed, of doet).
pi_119766485
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja is misschien ook wel zo :) maar ik dacht dus dat ik Enorm nieuws had. Viel dus tegen :+
Dat had ik ook. Dan zei ik: "mensen ik heb EDS!". En dan zei iedereen: "ja duh, we moeten je constant bij elkaar rapen". En dan zei ik: "ja, maar ik wil boos en verdrietig zijn en jullie moeten met mij mee doen :( " :')
pi_119766589
Dan zal ik het wel niet snappen :?

Zo'n stempel verandert je toch niet, enige wat er anders is dat je nu naar een oplossing kunt zoeken of methodes om er mee te leren leven.
pi_119766597
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat had ik ook. Dan zei ik: "mensen ik heb EDS!". En dan zei iedereen: "ja duh, we moeten je constant bij elkaar rapen". En dan zei ik: "ja, maar ik wil boos en verdrietig zijn en jullie moeten met mij mee doen :( " :')
Haha ja zo iets :P

Ik ben nu een boek aan het lezen en positieve en negatieve punten aan m'n moeder aan het voorleggen.

Maar ze herkent mij er wel in. Ik probeer het steeds te weerleggen :P maar lukt niet zo

Haha
pi_119766783
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef V1z0R het volgende:

Zo'n stempel verandert je toch niet, enige wat er anders is dat je nu naar een oplossing kunt zoeken of methodes om er mee te leren leven.
Maar dat is het hem nu net. Voor de diagnose viel prob nog onder de mens waar niets mee aan de hand hoefde te zijn. Dat kan een opluchting zijn omdat het in je eerdere gedragspatroon valt. Gewoon beter je best doen en niets veranderen is makkelijker dan accepteren dat er echt iets is en wel een verandering in je leven te moeten maken.

Prob mag me corrigeren als ik het mis heb.
pi_119766841
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha ja zo iets :P

Ik ben nu een boek aan het lezen en positieve en negatieve punten aan m'n moeder aan het voorleggen.

Maar ze herkent mij er wel in. Ik probeer het steeds te weerleggen :P maar lukt niet zo

Haha
Haha.... Ja MAAR..... :( -O- ;( :%
pi_119767213
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Maar dat is het hem nu net. Voor de diagnose viel prob nog onder de mens waar niets mee aan de hand hoefde te zijn. Dat kan een opluchting zijn omdat het in je eerdere gedragspatroon valt. Gewoon beter je best doen en niets veranderen is makkelijker dan accepteren dat er echt iets is en wel een verandering in je leven te moeten maken.

Yes :)
pi_119767224
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Dit is niet zomaar ineens komen aanwaaien dus daarvoor zou je dan toch ook al aanpassingen gedaan moeten hebben om er mee om te gaan?
pi_119767248
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha.... Ja MAAR..... :( -O- ;( :%
M'n ouders vinden mij dus echt chaotisch. Ik dacht dat het was om te plagen of zo.
pi_119767481
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dit is niet zomaar ineens komen aanwaaien dus daarvoor zou je dan toch ook al aanpassingen gedaan moeten hebben om er mee om te gaan?
Zo werkt dat bij jou en bij mij ook, maar niet bij iedereen. Een adhd hoofd is zo druk dat het bij elke aanpassing weer gaat twijfelen of het wel de goede was. Dan heb je van mensen die dat begrijpen een extra duw in de goede richting nodig. Een soort van extern doorzettingsvermogen tot je er zelf voldoende van hebt. Dat accepteren heeft tijd nodig.
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 23:35:18 #235
70532 loveli
N
pi_119767560
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef V1z0R het volgende:

/man
crap in = crap out
pi_119769383
Laatste. T: halve pizza, 3 wite wijn, 2 gin-tonis, 2 tequila, 2 bier.
En 2 paracetamol, plakjes kaas met olijven, pennywafel, lepel pindakAas. Morgenw eer vroeg dag :D
pi_119769528
Het is wel gevarieerd!
  vrijdag 30 november 2012 @ 03:06:24 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119771015
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 00:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is wel gevarieerd!
  vrijdag 30 november 2012 @ 07:34:59 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119771452
Sterkte probje. Het komt vast en zeker allemaal goed.
pi_119772029
Perr :D Hoe ging dat vanochtend? :P
pi_119772075
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 00:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is wel gevarieerd!
Jaaaa en het was vespreid over 5 of 6 uur he :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:37 schreef Nallie het volgende:
Perr :D Hoe ging dat vanochtend? :P
*O* swingen op weg naar kantoor hoor!
  Vis een optie? vrijdag 30 november 2012 @ 08:45:50 #242
70532 loveli
N
pi_119772117
Mogge :)
crap in = crap out
pi_119772124
Bikkel!
Nog half dagje werken en dan weekend *O*
pi_119772126
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:35 schreef loveli het volgende:

[..]

/man
I'm with viz!

Desalniettetoch sterkte Probsters :*
pi_119772130
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:46 schreef Nallie het volgende:
Bikkel!
Nog half dagje werken en dan weekend *O*
Ik heb wel niet zoveel zin om me te concentreren geloof ik. Even iets makkelijks gaan doen dan maar!
pi_119772136
Goedemorgen!

Gisteren:
O: 2 stukken turks brood met een beetje kaas
T: mandarijn
L: 500 gr magere kwark met zakje vanillesuiker
T: 2 mandarijnen, 1 appel
D: restje ragout kip/champignon, rest van het turkse brood, salade met tomaat, paprika, olijven, veldsla
T: handje cashewnoten, 4 gedroogde abrikozen
S: intervaltraining (6,5 km totaal, maar ik liep echt niet lekker)
T: klein glas rode wijn

Planning:
O: 300 kwark, theelepel honging
L: 3 bth pate, soepje
T: appel
D: pasta met paprika, tomaten, courgette, champignon, vegaburger, tomatensaus
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_119772228
winter is begonnen! Echt sneeuw, en volgende week temperaturen van -10. En het is bijna weekend, ik denk dat ik vandaag maar een half dagje werk! *O* *O* *O* *O*

Lijstje van gister is belabberd, iets met veel speculaasjes, hamburger en bevroren aardappelen..

Vandaag ga ik beter mn best doen:

Planning:
O: 3 boterhammen, 2 met appelstroop 1 met hagelslag
L: havermout met banaan en mandarijn
S: rondje sportschool
T: nog 2 boterhammen appelstroop
D: pasta carbonara met broccoli.
T: wijntje.
pi_119772375
Hier ook winter *O*

Ben dol op dit weer O+ moet wel nog de regentonnen laten leeglopen en de buitenkraan.
Leuk klusje voor morgen :Y
pi_119772406
Mogguh!

Misschien na de sportschool toch iets met wat eiwitjes, Jagar? Weet niet hoeveel spekjes er door de carbonara saus heen gaan.
pi_119772455
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:06 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

[ afbeelding ]

Misschien na de sportschool toch iets met wat eiwitjes, Jagar? Weet niet hoeveel spekjes er door de carbonara saus heen gaan.
redelijk wat pancetta. Misschien eet ik nog een bak yoghurt/gekookt ei ipv die boterhammen. Ook afhankelijk van hoe laat ik naar de sportschool ga, etc. Wellicht komt sportschool ook voor m'n L.
pi_119772793
Planning:
O: broodje ham met komkommer, verse jus d'orange, cappuccino
T: appel
L: pasta'tje
T: yoghurt
D: couscous, spitskool, halloumi
pi_119773139
Dit weekend ga ik lekker naar mijn moeder toe, straks uit college. Ik kan nu alvast vertellen dat het ete kansloos wordt. Ze eet steevast minder dan ik en ik krijg standaard heel weinig onder het motto "kind je bent al zo dik" Wish me luck ;) :')
pi_119773205

Je moeder bepaalt wat je eet? Als ik bij m'n ouders ben en ze hebben geen groente of kwark haal ik zelf gewoon wat op...
pi_119773262
Wat V1 zegt!
Ik ga ook bij mn ouders eten vanavond, maar we eten gelukkig altijd lekker en meestal mag ik nog kiezen ook :P

Winter :N voel nu al dat mn hele lijf gaat haperen!
pi_119773263
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit weekend ga ik lekker naar mijn moeder toe, straks uit college. Ik kan nu alvast vertellen dat het ete kansloos wordt. Ze eet steevast minder dan ik en ik krijg standaard heel weinig onder het motto "kind je bent al zo dik" Wish me luck ;) :')
Noujaaaaa :X
pi_119773264
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:49 schreef V1z0R het volgende:

Je moeder bepaalt wat je eet? Als ik bij m'n ouders ben en ze hebben geen groente of kwark haal ik zelf gewoon wat op...
Ik poog het wel zoveel mogelijk zelf te bepalen, maar dan komen de eindeloze discussie over hoe ik dik ik al dan niet ben en zo (en daar ben ik wat gevoelig voor). Dus waarschijnlijk eet ik dit weekend gewoon nogal weinig om die discussie te voorkomen. Ik ben er maar eens in de drie maanden, een beetje goede vrede is dan wel fijn.

Onder het motto ik pak twee boterhammen om te ontbijten en dan krijg ik te horen "zou je dan wel doen?" preekpreekpreek. En dan neem ik wel een beschuitje of zo, om van het gezeur af te zijn (ja, er bestaan mensen die nog fanatieker zijn met eten dan ik en soms is het gemakkelijker om te negeren dan er over na te gaan denken en een terugval te krijgen)
pi_119773307
Mogge!
Al 2 uurtjes druk, maar de was hangt, de vaatwasser draait, de kamer is opgeruimd en de keuken is schoon. Zo.

O: havermout met kokos en rozijntjes
B: kind lopend naar school brengen en wat huishouddingen
T: cappuccino, rijstwafel kaas
L: grote bak salade met ei, kwark met kokos
S: 30 minuten lopen, 60 minuten sportschool
T: banaan
S: 30 minuten naar huis lopen
T: cappuccino, rijstwafel met kaas, schaaltje komkommer
D: misschien een lekkere ovenschotel met veel groente, heb ik wel zin in.
T: appel met kaneel.
pi_119773312
Ik krijg juist altijd veel te veel lekkers bij mijn ouders. Dan komen we langs en dan vinden ze dat gezellig en hebben we uitgebreide ontbijtjes en taart en borrelhapjes enzovoorts. :P

Planning

O: bakje kwark/vanilleyoghurt met havermout/lijnzaad/muesli
T: plakje krentenbrood met roomboter, 2 mandarijntjes
L: boterham hummus, boterham pindakaas, worteltjes
T: plakje krentenbrood met roomboter, banaan
S: uurtje fitness
D: stukje vlees, knolselderijfriet met mayo, spruitjes
pi_119773331
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:51 schreef Nallie het volgende:
Wat V1 zegt!
Ik ga ook bij mn ouders eten vanavond, maar we eten gelukkig altijd lekker en meestal mag ik nog kiezen ook :P

Winter :N voel nu al dat mn hele lijf gaat haperen!
Slik je al D3?

Mijn winterremedie: D3 (ik denk te merken dat het echt helpt) en een thermolegging (loop ik al weken mee) en als het nog kouder wordt trek ik buiten gewoon een cheapo skibroek van de bristol ofzo aan.
pi_119773496
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:54 schreef MarMar het volgende:

[..]

Slik je al D3?

Mijn winterremedie: D3 (ik denk te merken dat het echt helpt) en een thermolegging (loop ik al weken mee) en als het nog kouder wordt trek ik buiten gewoon een cheapo skibroek van de bristol ofzo aan.
Ja slik ik al een maandje nu. Ga maar beginnen met mijn medicatie weer, dan gaat t beter met mn handen en voeten in elk geval. Het is bij mij nu meer de overgang van warm naar koud ook. Kwam net van buiten in een vet warm kantoor en dan zit ik meteen onder de rooie vlekken en alles jeukt. Vet sexy :P
pi_119773505
Cots: uit elke post die ik van jou lees denk ik, men, wat een complex heeft zij. Of het nou over je vrienden gaat, over hoeveel je moet eten wanneer je veel fietst of over je moeder, ik denk het elke keer. Volgens mij zou het heel goed voor jou zijn eens met een psycholoog te gaan praten. Ik denk dat jouw leven onnodig moeilijk is op dit moment...
pi_119773658
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik poog het wel zoveel mogelijk zelf te bepalen, maar dan komen de eindeloze discussie over hoe ik dik ik al dan niet ben en zo (en daar ben ik wat gevoelig voor). Dus waarschijnlijk eet ik dit weekend gewoon nogal weinig om die discussie te voorkomen. Ik ben er maar eens in de drie maanden, een beetje goede vrede is dan wel fijn.

Onder het motto ik pak twee boterhammen om te ontbijten en dan krijg ik te horen "zou je dan wel doen?" preekpreekpreek. En dan neem ik wel een beschuitje of zo, om van het gezeur af te zijn (ja, er bestaan mensen die nog fanatieker zijn met eten dan ik en soms is het gemakkelijker om te negeren dan er over na te gaan denken en een terugval te krijgen)
Hoe is dat vrede?

Heb m'n ma ook verteld dat als ze wilde dat ik nog regelmatig langs kwam ze op moest houden met het proberen te bepalen wat ik doe en hoe.
Volgens mij is dat bij jouw ma ook zo, ze wil waarschijnlijk niet eens dat je er echt op let, gewoon dat oude gevoel dat ze nog steeds kan bepalen wat je doet.
Lijkt me niet goed voor jezelf of voor haar door zo'n situatie in stand te houden.
pi_119773668
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:01 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja slik ik al een maandje nu. Ga maar beginnen met mijn medicatie weer, dan gaat t beter met mn handen en voeten in elk geval. Het is bij mij nu meer de overgang van warm naar koud ook. Kwam net van buiten in een vet warm kantoor en dan zit ik meteen onder de rooie vlekken en alles jeukt. Vet sexy :P
Dat jeuken is wel heel vervelend, dat heb ik niet, bij mij klapt de kou meer op de gewrichten en dat kan ik dus best goed voorkomen met warmere kleding, zolang er niet teveel vocht in de lucht bij zit.
Ik loop dan wel te zweten aan het eind van mijn wandeling, maar lekker belangrijk als ik dan minder pijn heb :)
pi_119773702
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoe is dat vrede?

Heb m'n ma ook verteld dat als ze wilde dat ik nog regelmatig langs kwam ze op moest houden met het proberen te bepalen wat ik doe en hoe.
Volgens mij is dat bij jouw ma ook zo, ze wil waarschijnlijk niet eens dat je er echt op let, gewoon dat oude gevoel dat ze nog steeds kan bepalen wat je doet.
Lijkt me niet goed voor jezelf of voor haar door zo'n situatie in stand te houden.
Eerder koude oorlog dan vrede..
Heb je je er al eens over uitgesproken CtS?
Ik snap wel hoe moeilijk het is om dat te doen, moest ook ff een drempel over voordat ik dat wel deed bij m'n mams, maar het lucht enorm op om het wel te doen en liefst voordat het zo frustrerend is dat je het niet meer met fatsoenlijke woorden je bek uit krijgt.

Edit: inmiddels vraagt mijn moeder mij zelfs regelmatig om adviezen, had ik destijds niet durven dromen.
pi_119773723
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:08 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat jeuken is wel heel vervelend, dat heb ik niet, bij mij klapt de kou meer op de gewrichten en dat kan ik dus best goed voorkomen met warmere kleding, zolang er niet teveel vocht in de lucht bij zit.
Ik loop dan wel te zweten aan het eind van mijn wandeling, maar lekker belangrijk als ik dan minder pijn heb :)
Ja daar kan je je dan inderdaad goed op kleden. Mn huisarts vind mijn lijf ook raar. Emigreren naar een warm land zei hij ;) Jammer dat t niet vergoed wordt :P
Maar ik kan in elk geval mn D3 van 10 mg naar 20 mg verhogen en kijken of dat uitmaakt :)
pi_119773779
Ik moet straks ook ff vit. D halen. En lenzenvloeistof. Thanks voor de reminder :D
pi_119773787
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:10 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja daar kan je je dan inderdaad goed op kleden. Mn huisarts vind mijn lijf ook raar. Emigreren naar een warm land zei hij ;) Jammer dat t niet vergoed wordt :P
Maar ik kan in elk geval mn D3 van 10 mg naar 20 mg verhogen en kijken of dat uitmaakt :)
Ga mee naar Sicilie dan over 5 jaar :D dat emigreren is hier nog steeds het plan..
pi_119773819
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:01 schreef Nallie het volgende:

[..]

De overgang van warm naar koud is ook vervelend. Ik ga altijd helemaal spastisch zitten doen als ik in de auto stap :')

Morgen slankies! Sinds lange tijd weer een thuiswerkdag. Ik moet volgende week een presentatie geven die ik vandaag ga uitwerken. Als men dan akkoord gaat met mijn plan, ga ik allemaal toffe dingen doen op het werk *O*
pi_119773841
Gamen en barbecueën?
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:09 schreef MarMar het volgende:

[..]

Eerder koude oorlog dan vrede..
Heb je je er al eens over uitgesproken CtS?
Ik snap wel hoe moeilijk het is om dat te doen, moest ook ff een drempel over voordat ik dat wel deed bij m'n mams, maar het lucht enorm op om het wel te doen en liefst voordat het zo frustrerend is dat je het niet meer met fatsoenlijke woorden je bek uit krijgt.

Edit: inmiddels vraagt mijn moeder mij zelfs regelmatig om adviezen, had ik destijds niet durven dromen.
Is ook moeilijk om te doen.
En ben waarschijnlijk niet de enige met een moeder die dan op je schuldgevoel probeert in te praten?
pi_119773880
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Gamen en barbecueën?

[..]

En ben waarschijnlijk niet de enige met een moeder die dan op je schuldgevoel probeert in te praten?
Tuurlijk nie.. die van mij heeft het nog steeds over toen ik op mijn dertiende een keer een 6 met een pen omtoverde tot een 8 en hoe ik mijn ouders daarmee teleurstelde :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:18:43 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119773946
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Gamen en barbecueën?

[..]

Hehe :D

Laatst 'kritiek' gegeven aan mn mams, omdat ik ergens mee zat, maar dat ging volledig langs haar heen :') Nouja, ze had wel door dat ik bepaalde dingen stom vond, maar het waarom ervan snapte ze niet :+

Achjaaa! :P
pi_119773997
Mijn mams is nog niet altijd even goed met kritiek.. gaat wel beter, maar vorig jaar moest ze nog huilen (echt waar) omdat lief zei dat het kopje dat ze in de kast zette eigenlijk in de andere kast hoort. Toen ging het van IK DOE OOK NOOIT IETS GOED *huil*
Dat ken ik ook nog wel van vroeger en dan denk je al snel dat je iets heel erg fout doet als kind.
pi_119774018
Nog een paar jaar Mar en jij doet het ook :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hehe :D

Laatst 'kritiek' gegeven aan mn mams, omdat ik ergens mee zat, maar dat ging volledig langs haar heen :') Nouja, ze had wel door dat ik bepaalde dingen stom vond, maar het waarom ervan snapte ze niet :+

Achjaaa! :P
Niet de "IK DOE OOK NOOIT IETS GOED EN HET LIGT ALTIJD AAN MIJ! ;(" ?! :o
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:23:05 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119774041
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet de "IK DOE OOK NOOIT IETS GOED EN HET LIGT ALTIJD AAN MIJ! ;(" ?! :o
Nee mijn mams is meer de conflict ontwijkende soort, en ik ook, dus dan is oprecht kritiek geven en ontvangen nogal een uitdaging :+

Wel een beetje slachtoffer-zijn, daar is ze wel goed in :P
"Mam ik vind het niet fijn als je *zus en zo* zegt, want *bla bla* *insert uitgebreide uitleg*".
"Oh. Mag ik het dan nog wel over *zus en zo* hebben dan?"
"...."

Ik wil geen censuur opleggen en het gaat niet om 'mogen', ik wou duidelijk maken waarom ik het vervelend vond als ze bepaalde dingen doet! Derp :')
pi_119774102
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:12 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ga mee naar Sicilie dan over 5 jaar :D dat emigreren is hier nog steeds het plan..
:D Ja ik denk dat ik ook nog wel ergens in mn leven naar een warm land verhuis. Zon O+
pi_119774109
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:22 schreef V1z0R het volgende:

Denk het niet Viz.. weet het wel zeker, ik ben nu ook een totaal andere moeder dan mijn moeder was, maar the past is the past, dat hou ik mbt sommige dingen graag zo :)
  Vis een optie? vrijdag 30 november 2012 @ 10:29:10 #277
70532 loveli
N
pi_119774199
Dat zie je vaak, kinderen die de fouten van hun ouders niet (willen) herhalen. Gelukkig compenseren we dat weer met onze eigen fouten.
crap in = crap out
pi_119774202
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee mijn mams is meer de conflict ontwijkende soort, en ik ook, dus dan is oprecht kritiek geven en ontvangen nogal een uitdaging :+

Wel een beetje slachtoffer-zijn, daar is ze wel goed in :P
"Mam ik vind het niet fijn als je *zus en zo* zegt, want *bla bla* *insert uitgebreide uitleg*".
"Oh. Mag ik het dan nog wel over *zus en zo* hebben dan?"
"...."

Ik wil geen censuur opleggen en het gaat niet om 'mogen', ik wou duidelijk maken waarom ik het vervelend vond als ze bepaalde dingen doet! Derp :')
*herken* :')

Misschien is het een generatieding..
pi_119774207
CotS kun je niet op jezelf gaan wonen?
pi_119774216
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:29 schreef loveli het volgende:
Dat zie je vaak, kinderen die de fouten van hun ouders niet (willen) herhalen. Gelukkig compenseren we dat weer met onze eigen fouten.
True, maar ook niet true. Maar dat zijn geen dingen voor hier :) en ook geen dingen waar ik het nog over wil hebben. :*
pi_119774231
CotS woont ook op zichzelf, ze gaat op bezoek bij dr moeder...
pi_119774270
Goedemorgen Ewe!

* Ewe kopje c_/ toeschuift *
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

Denk het niet Viz.. weet het wel zeker, ik ben nu ook een totaal andere moeder dan mijn moeder was, maar the past is the past, dat hou ik mbt sommige dingen graag zo :)
:P

Echt wel, je bent een moeder! Als op gegeven moment ook de jongste uit huis is ga je de tijd missen van het samen cupcakes maken en dat je haar nog kon aankleden in princessenjurkjes.
Zit je dan samen in een huis met alleen nog maar je man, geen dochters meer om te kunnen sturen omdat ze nu hun eigen leven hebben en wanneer ze dan weer eens thuis zijn probeer je onderbewust zo veel mogelijk er van te herleven. ;)
pi_119774309
Dan zit Mar te chillen op Sicilie en dan heeft ze daar heul geen tijd voor :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:35:49 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119774356
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:29 schreef loveli het volgende:
Ja dat had een psych ook tegen zus gezegd, omdat mams nog wel eens afgeeft op oma, en zus en ik oma juist tof vinden :P Dat kinderen afzetten tegen hun ouders (bijv. claimgedrag van oma) en dat kinderen van de kinderen zich juist afzetten tegen hun eigen ouders en het gedrag van de grootouders dan vaak wel waarderen.

Als ik het goed zeg :+
pi_119774373
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:32 schreef V1z0R het volgende:
Goedemorgen Ewe!

* Ewe kopje c_/ toeschuift *

[..]

:P

Echt wel, je bent een moeder! Als op gegeven moment ook de jongste uit huis is ga je de tijd missen van het samen cupcakes maken en dat je haar nog kon aankleden in princessenjurkjes.
Zit je dan samen in een huis met alleen nog maar je man, geen dochters meer om te kunnen sturen omdat ze nu hun eigen leven hebben en wanneer ze dan weer eens thuis zijn probeer je onderbewust zo veel mogelijk er van te herleven. ;)
Ik ben inderdaad ontzettend een moeder, alleen dat al is een groot verschil..
Ik zag vanaf mijn 12e mijn ouders alleen echt tijdens het avondeten en nu hou ik er over op :)

Overigens zijn mijn dochters niet zo stuurbaar, godzijdank :) en ik geef ze soms ook gelijk als ze het niet met me eens zijn en idd, dan zit ik te chillen op Sicilië.
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:38:16 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119774420
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:33 schreef Nallie het volgende:
Dan zit Mar te chillen op Sicilie en dan heeft ze daar heul geen tijd voor :P
"Kom gezellig langs op Sicilie voor prinsessenjurkjes en cupcakes! :D "
"Ja mam, ik kom wel langs maar die jurkjes mag je houden en de cakejes daar word ik dik van }:| "

Zoiets? :+
pi_119774498
hmm vandaag naar de sauna.. wat zijn de gezonde keuzes om daar te maken? :)

pi_119774514
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

"Kom gezellig langs op Sicilie voor prinsessenjurkjes en cupcakes lasagna en wijn :D "

Zoiets? :+
Fixxed :P

Ik bak bijna nooit cupcakes en ik heb 1 prinsessenjurk gemaakt :P
pi_119774524
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:41 schreef Barretje80 het volgende:
Niet piesen in de opgiet-emmer?
pi_119774548
V1 :D!

Zelfde wat je in lunchroom/restaurant zou kiezen denk ik? Ze hebben meestal wel salades op de kaart.
pi_119774622
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:43 schreef Nallie het volgende:
V1 :D!

Zelfde wat je in lunchroom/restaurant zou kiezen denk ik? Ze hebben meestal wel salades op de kaart.
gheheh..

ik word van salades in de sauna altijd zo.. slapjes..
hoe zit het eigenlijk met al die verschillende sapjes die je daar kan nemen? hoe goed zijn die eigenlijk??

pi_119774628
quote:
VEEL water, groene thee, geen koffie, wel fruit :) zoiets?
pi_119774637
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:47 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

gheheh..

hoe zit het eigenlijk met al die verschillende sapjes die je daar kan nemen? hoe goed zijn die eigenlijk??
Dat ligt er compleet aan welke sauna het is en welke sapjes het zijn.
pi_119774643
Hangt van de sapjes af :P
Wel veel vitamientjes meestal, maar bij mij vult het voor geen meter!
  Vis een optie? vrijdag 30 november 2012 @ 10:49:18 #295
70532 loveli
N
pi_119774676
quote:
Laatste keer dat ik in een sauna at, heb ik voor aardbeien Romanov gekozen. Aanrader.
crap in = crap out
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:50:10 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119774702
Gewoon een lekkere uitsmijter :9.
pi_119774725
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:47 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

gheheh..

Ligt er aan naar welke sauna je gaat. Bij Elysium is alles vers. Verder gewoon niet te zwaar eten. Soep is ook erg goed, vanwege combi van vezels, water en zout. Word je ook minder slap.
pi_119774848
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:51 schreef An24 het volgende:

[..]

Ligt er aan naar welke sauna je gaat. Bij Elysium is alles vers. Verder gewoon niet te zwaar eten. Soep is ook erg goed, vanwege combi van vezels, water en zout. Word je ook minder slap.
das een goede! neem ik een soepie als voorgerecht en een salade als hoofdgerecht :)

Vis een optie? vrijdag 30 november 2012 @ 10:56:33 #299
70532 loveli
N
pi_119774853
Vond de bediening van Elysium niet geweldig. Heeft u kruidenthee? Nee. Brengt ze vervolgens verse muntthee naar een andere tafel :')
crap in = crap out
pi_119774915
daar ga ik niet heen.. gaan alleen de middag (ik mot vanavond wedstrijd spelen)
en dan vind ik elysium te groot :P
de bediening in schiedam.. die is pas beroerd!

pi_119775010
Ik doe vanmiddag na het sporten ook sauna <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')