Haha die van mij zijn ook kwark-fan inderdaad! Alleen dan gaan ze voor me zitten en me zo aanstaren zonder te knipperen, totdat ik me overgeefquote:Op donderdag 29 november 2012 08:40 schreef V1z0R het volgende:
Gefeliciteerd DaD!
De kat van Nallie steelt spinazie en die van mij belagen mij om m'n kwarkRare beesten...
Loop je rustig door de kamer met je kom, springt de een vanaf de kast op je schouder en de ander vanaf de tafel. /rug+schouders vol krassen heeft
Nicequote:Op woensdag 28 november 2012 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n cadeautje staat al in de woonkamer!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 09:04 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat is een fattie, die heeft liever slagroom. Oh, en ze is dol op ontbijtkoek. Ze zou het niet lang overleven in deze SC.
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag DaD!![]()
gekookt eitje, plakje ham, wat yoghurt met muesli, volkorenpannenkoek, etc. etc.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:25 schreef MarMar het volgende:
Ik heb een beetje een tussendoortjesinspiratieblok.. 4 stuks fruit op een dag lijkt me lichtelijk overdreven, iets met kaas wil ik niet vaker dan 1 keer per dag, noten gaan lastig met mn tandprothese, MEH.
Gezonde koeken wil ik
4 x fruit moet wel heel goed voor het afvallen zijn...quote:Op donderdag 29 november 2012 09:25 schreef MarMar het volgende:
Ik heb een beetje een tussendoortjesinspiratieblok.. 4 stuks fruit op een dag lijkt me lichtelijk overdreven, iets met kaas wil ik niet vaker dan 1 keer per dag, noten gaan lastig met mn tandprothese, MEH.
Gezonde koeken wil ik
Geen idee, bij de Bolhoed op de prinsengracht, wel hele goeie recensies!quote:Op donderdag 29 november 2012 09:28 schreef Perruche het volgende:
Waar ga je eten Nallie? Beter krijg je een 3-gangenmenu!
Mijn planning:
O: havermout met banaan en kokos
T: pistache en hazelnoten
L: goedgevulde soep, snee brood, salade
T: 2 stuks fruit, quinoa cake
D: groot broodje iets
T: bitterballen & bier
B: totaal uurtje fietsen
En iets van yoghurt/kwark? Of zelf gezonde koeken bakken!quote:Op donderdag 29 november 2012 09:25 schreef MarMar het volgende:
Gezonde koeken wil ik
Hoe test jij dan of je vlees nog goed is?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb geen kat!
Nee, wacht dat moet zijn:![]()
![]()
![]()
Ik heb geen kat!
![]()
![]()
![]()
![]()
Kwark/yoghurt etc. heb ik besloten niet vaker dan 1 keer per dag te doen en volgens mijn weegschaal werkt dat goedquote:Op donderdag 29 november 2012 09:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
En iets van yoghurt/kwark? Of zelf gezonde koeken bakken!
Je gebruikt de verkeerde smiley. Het moet zijn:quote:Op donderdag 29 november 2012 09:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb geen kat!
Nee, wacht dat moet zijn:![]()
![]()
![]()
Ik heb geen kat!
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |