Op diezelfde dag allemaal? Ik ben dat weekend op vakantie (luxeprobleemquote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Komen meerdere Slankies al langs inmiddels (of dat staat op de planning, moet ik zeggen). Zo leuk ook! Wees welkom
Ja en jaquote:
Nee, deel komt zaterdag de 22ste, en ander deel komt dinsdag de 18e. En misschien komen er nog wel anderen op andere dagen, maar daar is nog met niemand iets over afgesprokenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op diezelfde dag allemaal? Ik ben dat weekend op vakantie (luxeprobleem)!
Ik kom graag een keertje kijken, maar de komende maand is beetje volquote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, deel komt zaterdag de 22ste, en ander deel komt dinsdag de 18e. En misschien komen er nog wel anderen op andere dagen, maar daar is nog met niemand iets over afgesproken
Zon en duiken!quote:
Is dat wel goed dan? Bij yoga zeggen ze dan dat je de houding aan moet passen of simpelweg er nog niet klaar voor bent. Ik ben ook eerder een keer gestopt vanwege dat geduw. Erg slecht voor het lijfquote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef Goodbye het volgende:
Wauw, An!![]()
Ik ben met pilates al blij als ik semi-goed mee kan komen en de instructrice een keer zegt dat ik het goed doe, in plaats van me in de goede houding te manoeuvreren. En dat je dan ineens denkt 'auwwww'
Kenia ben ik ook geweest, zooooo mooi!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
En nice, vakantie!Goed geregeld
Laatste keer dat we écht op vakantie zijn geweest was in 2008 (of was het 2007? Volgens mij stiekem toch 2007). Was wel ontzettend gaaf (Kenia, o.a. safari enzo, zo tof!).
Misschien dit jaar een weekje weg naar een vakantieparkje ofzo
Nou, ik heb er naderhand nooit last van (alleen spierpijn). Ik denk eerder dat ik soms misschien iets te lui ben in mijn houdingquote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Is dat wel goed dan? Bij yoga zeggen ze dan dat je de houding aan moet passen of simpelweg er nog niet klaar voor bent. Ik ben ook eerder een keer gestopt vanwege dat geduw. Erg slecht voor het lijf
Ohw, ok dan is het goedquote:Op woensdag 28 november 2012 22:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb er naderhand nooit last van (alleen spierpijn). Ik denk eerder dat ik soms misschien iets te lui ben in mijn houding![]()
.
Vanaf februari moet ik weer werken. Dus daarna wordt het planningstechnisch iets krapper, maar ook npnpquote:Op woensdag 28 november 2012 22:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik kom graag een keertje kijken, maar de komende maand is beetje vol
Ik wil ook eens komen, maar ik durf nog niet zo'n end met de mini op stapquote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, deel komt zaterdag de 22ste, en ander deel komt dinsdag de 18e. En misschien komen er nog wel anderen op andere dagen, maar daar is nog met niemand iets over afgesproken
Soms maar veel beter dat ik rond die tijd werk, anders is het toch maar aan een stuk doorvreten en drinkenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:48 schreef anna82 het volgende:
Ik ben niet welkom om mijn werk tussen kerst en oud&nieuw! Externenstop
oh waarom niet? Bedoel het niet lullig, maar ik ben zelf juist zo verbaasd hoe makkelijk wij alsnog op stap gaan. Luiertas vol luiers, kleertjes en voeding en kloarquote:Op woensdag 28 november 2012 22:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik wil ook eens komen, maar ik durf nog niet zo'n end met de mini op stap.
Denk meer vanwege de afstand? Tis natuurlijk ook een flink eind uit de buurt.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
oh waarom niet? Bedoel het niet lullig, maar ik ben zelf juist zo verbaasd hoe makkelijk wij alsnog op stap gaan. Luiertas vol luiers, kleertjes en voeding en kloarKomt het nog omdat je bv geeft.. Of?
22 maanden hier en hij dondert bijna nog altijd snel in slaap hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 23:01 schreef Skoap het volgende:
Ja de mini's laten meeten, leuk
Grote voordeel is wel dat Luc tot nu toe in de auto altijd in slaap valt. Zelfs op lange stukken (2 uur) bleef hij braaf slapen. Dat blijft vast niet zo makkelijk
+ het zijn wel mijn eigen vrije dagen, want als ik die niet opneem word ik op kantoor verwachtquote:Op woensdag 28 november 2012 22:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Soms maar veel beter dat ik rond die tijd werk, anders is het toch maar aan een stuk doorvreten en drinken
Nu trouwens geen idee of ik vrij ben of nietEn kerst en O&N vallen toch doordeweeks
40 weken vakantie per jaarquote:Op woensdag 28 november 2012 23:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wow, een hele discussie.
Laat er in ieder geval geen misverstand over bestaan dat ik m'n werk geweldig vind. Maar af en toe is het ook gewoon loeizwaar. Ik heb vaak het gevoel (niet per se door hier hoor, meer in het algemeen) dat je dat als docent niet mag zeggen, want hart voor je vak en je leerlingen en 40 weken vakantie per jaar. Maar dat betekent toch niet, hoop ik, dat ik niet gewoon soms even mag klagen.
Morgen ben ik jarig en normaal zou ik nu al drie taarten gebakken hebben. Ik heb nu alleen nog niet eens tijd gehad om überhaupt maar te bedenken wat ik had willen bakken..
Alle popcorn voor niksquote:Op woensdag 28 november 2012 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
Oh, Perr en ik hebben peace per DM overigens
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Alle popcorn voor niks
Met alle techniek die ze in huis hebben, waarom digitaliseren ze het hoofd van Sean Connery niet gewoon over dat van Daniel Craig heen?
M'n cadeautje staat al in de woonkamer!quote:Op woensdag 28 november 2012 23:19 schreef laziness het volgende:
Laat baardmans je verwennen met cadeautjes morgenochtend of avond!
Leuk!quote:Op woensdag 28 november 2012 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n cadeautje staat al in de woonkamer!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
+ het zijn wel mijn eigen vrije dagen, want als ik die niet opneem word ik op kantoor verwachten ik ga ws ook voor een kerstcake/toastjes/oliebollen marathon, want het is immers feest.
In december werk ik maar 4 dagen, hoe luxe is dat!
Nee, meer omdat het 2,5 uur rijden is enkele reis. Vind ik gewoon veel voor zo'n hummeltje, als het niet per se nodig is.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
oh waarom niet? Bedoel het niet lullig, maar ik ben zelf juist zo verbaasd hoe makkelijk wij alsnog op stap gaan. Luiertas vol luiers, kleertjes en voeding en kloarKomt het nog omdat je bv geeft.. Of?
(En ik zag daar van te voren een beetje tegenop)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |