abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119772793
Planning:
O: broodje ham met komkommer, verse jus d'orange, cappuccino
T: appel
L: pasta'tje
T: yoghurt
D: couscous, spitskool, halloumi
pi_119773139
Dit weekend ga ik lekker naar mijn moeder toe, straks uit college. Ik kan nu alvast vertellen dat het ete kansloos wordt. Ze eet steevast minder dan ik en ik krijg standaard heel weinig onder het motto "kind je bent al zo dik" Wish me luck ;) :')
pi_119773205
:?

Je moeder bepaalt wat je eet? Als ik bij m'n ouders ben en ze hebben geen groente of kwark haal ik zelf gewoon wat op...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_119773262
Wat V1 zegt!
Ik ga ook bij mn ouders eten vanavond, maar we eten gelukkig altijd lekker en meestal mag ik nog kiezen ook :P

Winter :N voel nu al dat mn hele lijf gaat haperen!
Be someone that makes you happy
pi_119773263
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit weekend ga ik lekker naar mijn moeder toe, straks uit college. Ik kan nu alvast vertellen dat het ete kansloos wordt. Ze eet steevast minder dan ik en ik krijg standaard heel weinig onder het motto "kind je bent al zo dik" Wish me luck ;) :')
Noujaaaaa :X
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_119773264
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:49 schreef V1z0R het volgende:
:?

Je moeder bepaalt wat je eet? Als ik bij m'n ouders ben en ze hebben geen groente of kwark haal ik zelf gewoon wat op...
Ik poog het wel zoveel mogelijk zelf te bepalen, maar dan komen de eindeloze discussie over hoe ik dik ik al dan niet ben en zo (en daar ben ik wat gevoelig voor). Dus waarschijnlijk eet ik dit weekend gewoon nogal weinig om die discussie te voorkomen. Ik ben er maar eens in de drie maanden, een beetje goede vrede is dan wel fijn.

Onder het motto ik pak twee boterhammen om te ontbijten en dan krijg ik te horen "zou je dan wel doen?" preekpreekpreek. En dan neem ik wel een beschuitje of zo, om van het gezeur af te zijn (ja, er bestaan mensen die nog fanatieker zijn met eten dan ik en soms is het gemakkelijker om te negeren dan er over na te gaan denken en een terugval te krijgen)
pi_119773307
Mogge!
Al 2 uurtjes druk, maar de was hangt, de vaatwasser draait, de kamer is opgeruimd en de keuken is schoon. Zo.

O: havermout met kokos en rozijntjes
B: kind lopend naar school brengen en wat huishouddingen
T: cappuccino, rijstwafel kaas
L: grote bak salade met ei, kwark met kokos
S: 30 minuten lopen, 60 minuten sportschool
T: banaan
S: 30 minuten naar huis lopen
T: cappuccino, rijstwafel met kaas, schaaltje komkommer
D: misschien een lekkere ovenschotel met veel groente, heb ik wel zin in.
T: appel met kaneel.
pi_119773312
Ik krijg juist altijd veel te veel lekkers bij mijn ouders. Dan komen we langs en dan vinden ze dat gezellig en hebben we uitgebreide ontbijtjes en taart en borrelhapjes enzovoorts. :P

Planning

O: bakje kwark/vanilleyoghurt met havermout/lijnzaad/muesli
T: plakje krentenbrood met roomboter, 2 mandarijntjes
L: boterham hummus, boterham pindakaas, worteltjes
T: plakje krentenbrood met roomboter, banaan
S: uurtje fitness
D: stukje vlees, knolselderijfriet met mayo, spruitjes
T: ?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_119773331
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:51 schreef Nallie het volgende:
Wat V1 zegt!
Ik ga ook bij mn ouders eten vanavond, maar we eten gelukkig altijd lekker en meestal mag ik nog kiezen ook :P

Winter :N voel nu al dat mn hele lijf gaat haperen!
Slik je al D3?

Mijn winterremedie: D3 (ik denk te merken dat het echt helpt) en een thermolegging (loop ik al weken mee) en als het nog kouder wordt trek ik buiten gewoon een cheapo skibroek van de bristol ofzo aan.
pi_119773496
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:54 schreef MarMar het volgende:

[..]

Slik je al D3?

Mijn winterremedie: D3 (ik denk te merken dat het echt helpt) en een thermolegging (loop ik al weken mee) en als het nog kouder wordt trek ik buiten gewoon een cheapo skibroek van de bristol ofzo aan.
Ja slik ik al een maandje nu. Ga maar beginnen met mijn medicatie weer, dan gaat t beter met mn handen en voeten in elk geval. Het is bij mij nu meer de overgang van warm naar koud ook. Kwam net van buiten in een vet warm kantoor en dan zit ik meteen onder de rooie vlekken en alles jeukt. Vet sexy :P
pi_119773505
Cots: uit elke post die ik van jou lees denk ik, men, wat een complex heeft zij. Of het nou over je vrienden gaat, over hoeveel je moet eten wanneer je veel fietst of over je moeder, ik denk het elke keer. Volgens mij zou het heel goed voor jou zijn eens met een psycholoog te gaan praten. Ik denk dat jouw leven onnodig moeilijk is op dit moment...
pi_119773658
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik poog het wel zoveel mogelijk zelf te bepalen, maar dan komen de eindeloze discussie over hoe ik dik ik al dan niet ben en zo (en daar ben ik wat gevoelig voor). Dus waarschijnlijk eet ik dit weekend gewoon nogal weinig om die discussie te voorkomen. Ik ben er maar eens in de drie maanden, een beetje goede vrede is dan wel fijn.

Onder het motto ik pak twee boterhammen om te ontbijten en dan krijg ik te horen "zou je dan wel doen?" preekpreekpreek. En dan neem ik wel een beschuitje of zo, om van het gezeur af te zijn (ja, er bestaan mensen die nog fanatieker zijn met eten dan ik en soms is het gemakkelijker om te negeren dan er over na te gaan denken en een terugval te krijgen)
Hoe is dat vrede?

Heb m'n ma ook verteld dat als ze wilde dat ik nog regelmatig langs kwam ze op moest houden met het proberen te bepalen wat ik doe en hoe.
Volgens mij is dat bij jouw ma ook zo, ze wil waarschijnlijk niet eens dat je er echt op let, gewoon dat oude gevoel dat ze nog steeds kan bepalen wat je doet.
Lijkt me niet goed voor jezelf of voor haar door zo'n situatie in stand te houden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_119773668
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:01 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja slik ik al een maandje nu. Ga maar beginnen met mijn medicatie weer, dan gaat t beter met mn handen en voeten in elk geval. Het is bij mij nu meer de overgang van warm naar koud ook. Kwam net van buiten in een vet warm kantoor en dan zit ik meteen onder de rooie vlekken en alles jeukt. Vet sexy :P
Dat jeuken is wel heel vervelend, dat heb ik niet, bij mij klapt de kou meer op de gewrichten en dat kan ik dus best goed voorkomen met warmere kleding, zolang er niet teveel vocht in de lucht bij zit.
Ik loop dan wel te zweten aan het eind van mijn wandeling, maar lekker belangrijk als ik dan minder pijn heb :)
pi_119773702
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoe is dat vrede?

Heb m'n ma ook verteld dat als ze wilde dat ik nog regelmatig langs kwam ze op moest houden met het proberen te bepalen wat ik doe en hoe.
Volgens mij is dat bij jouw ma ook zo, ze wil waarschijnlijk niet eens dat je er echt op let, gewoon dat oude gevoel dat ze nog steeds kan bepalen wat je doet.
Lijkt me niet goed voor jezelf of voor haar door zo'n situatie in stand te houden.
Eerder koude oorlog dan vrede..
Heb je je er al eens over uitgesproken CtS?
Ik snap wel hoe moeilijk het is om dat te doen, moest ook ff een drempel over voordat ik dat wel deed bij m'n mams, maar het lucht enorm op om het wel te doen en liefst voordat het zo frustrerend is dat je het niet meer met fatsoenlijke woorden je bek uit krijgt.

Edit: inmiddels vraagt mijn moeder mij zelfs regelmatig om adviezen, had ik destijds niet durven dromen.
pi_119773723
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:08 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat jeuken is wel heel vervelend, dat heb ik niet, bij mij klapt de kou meer op de gewrichten en dat kan ik dus best goed voorkomen met warmere kleding, zolang er niet teveel vocht in de lucht bij zit.
Ik loop dan wel te zweten aan het eind van mijn wandeling, maar lekker belangrijk als ik dan minder pijn heb :)
Ja daar kan je je dan inderdaad goed op kleden. Mn huisarts vind mijn lijf ook raar. Emigreren naar een warm land zei hij ;) Jammer dat t niet vergoed wordt :P
Maar ik kan in elk geval mn D3 van 10 mg naar 20 mg verhogen en kijken of dat uitmaakt :)
pi_119773779
Ik moet straks ook ff vit. D halen. En lenzenvloeistof. Thanks voor de reminder :D
pi_119773787
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:10 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja daar kan je je dan inderdaad goed op kleden. Mn huisarts vind mijn lijf ook raar. Emigreren naar een warm land zei hij ;) Jammer dat t niet vergoed wordt :P
Maar ik kan in elk geval mn D3 van 10 mg naar 20 mg verhogen en kijken of dat uitmaakt :)
Ga mee naar Sicilie dan over 5 jaar :D dat emigreren is hier nog steeds het plan..
pi_119773819
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:01 schreef Nallie het volgende:

[..]

De overgang van warm naar koud is ook vervelend. Ik ga altijd helemaal spastisch zitten doen als ik in de auto stap :')

Morgen slankies! Sinds lange tijd weer een thuiswerkdag. Ik moet volgende week een presentatie geven die ik vandaag ga uitwerken. Als men dan akkoord gaat met mijn plan, ga ik allemaal toffe dingen doen op het werk *O*
pi_119773841
Gamen en barbecueën?
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:09 schreef MarMar het volgende:

[..]

Eerder koude oorlog dan vrede..
Heb je je er al eens over uitgesproken CtS?
Ik snap wel hoe moeilijk het is om dat te doen, moest ook ff een drempel over voordat ik dat wel deed bij m'n mams, maar het lucht enorm op om het wel te doen en liefst voordat het zo frustrerend is dat je het niet meer met fatsoenlijke woorden je bek uit krijgt.

Edit: inmiddels vraagt mijn moeder mij zelfs regelmatig om adviezen, had ik destijds niet durven dromen.
Is ook moeilijk om te doen.
En ben waarschijnlijk niet de enige met een moeder die dan op je schuldgevoel probeert in te praten?
pi_119773880
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Gamen en barbecueën?

[..]

En ben waarschijnlijk niet de enige met een moeder die dan op je schuldgevoel probeert in te praten?
Tuurlijk nie.. die van mij heeft het nog steeds over toen ik op mijn dertiende een keer een 6 met een pen omtoverde tot een 8 en hoe ik mijn ouders daarmee teleurstelde :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:18:43 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119773946
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Gamen en barbecueën?

[..]

Hehe :D

Laatst 'kritiek' gegeven aan mn mams, omdat ik ergens mee zat, maar dat ging volledig langs haar heen :') Nouja, ze had wel door dat ik bepaalde dingen stom vond, maar het waarom ervan snapte ze niet :+

Achjaaa! :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_119773997
Mijn mams is nog niet altijd even goed met kritiek.. gaat wel beter, maar vorig jaar moest ze nog huilen (echt waar) omdat lief zei dat het kopje dat ze in de kast zette eigenlijk in de andere kast hoort. Toen ging het van IK DOE OOK NOOIT IETS GOED *huil*
Dat ken ik ook nog wel van vroeger en dan denk je al snel dat je iets heel erg fout doet als kind.
pi_119774018
Nog een paar jaar Mar en jij doet het ook :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hehe :D

Laatst 'kritiek' gegeven aan mn mams, omdat ik ergens mee zat, maar dat ging volledig langs haar heen :') Nouja, ze had wel door dat ik bepaalde dingen stom vond, maar het waarom ervan snapte ze niet :+

Achjaaa! :P
Niet de "IK DOE OOK NOOIT IETS GOED EN HET LIGT ALTIJD AAN MIJ! ;(" ?! :o
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:23:05 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119774041
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet de "IK DOE OOK NOOIT IETS GOED EN HET LIGT ALTIJD AAN MIJ! ;(" ?! :o
Nee mijn mams is meer de conflict ontwijkende soort, en ik ook, dus dan is oprecht kritiek geven en ontvangen nogal een uitdaging :+

Wel een beetje slachtoffer-zijn, daar is ze wel goed in :P
"Mam ik vind het niet fijn als je *zus en zo* zegt, want *bla bla* *insert uitgebreide uitleg*".
"Oh. Mag ik het dan nog wel over *zus en zo* hebben dan?"
"...."

Ik wil geen censuur opleggen en het gaat niet om 'mogen', ik wou duidelijk maken waarom ik het vervelend vond als ze bepaalde dingen doet! Derp :')
pi_119774102
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:12 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ga mee naar Sicilie dan over 5 jaar :D dat emigreren is hier nog steeds het plan..
:D Ja ik denk dat ik ook nog wel ergens in mn leven naar een warm land verhuis. Zon O+
pi_119774109
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:22 schreef V1z0R het volgende:

Denk het niet Viz.. weet het wel zeker, ik ben nu ook een totaal andere moeder dan mijn moeder was, maar the past is the past, dat hou ik mbt sommige dingen graag zo :)
  Vis een optie? vrijdag 30 november 2012 @ 10:29:10 #277
70532 loveli
N
pi_119774199
Dat zie je vaak, kinderen die de fouten van hun ouders niet (willen) herhalen. Gelukkig compenseren we dat weer met onze eigen fouten.
crap in = crap out
pi_119774202
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee mijn mams is meer de conflict ontwijkende soort, en ik ook, dus dan is oprecht kritiek geven en ontvangen nogal een uitdaging :+

Wel een beetje slachtoffer-zijn, daar is ze wel goed in :P
"Mam ik vind het niet fijn als je *zus en zo* zegt, want *bla bla* *insert uitgebreide uitleg*".
"Oh. Mag ik het dan nog wel over *zus en zo* hebben dan?"
"...."

Ik wil geen censuur opleggen en het gaat niet om 'mogen', ik wou duidelijk maken waarom ik het vervelend vond als ze bepaalde dingen doet! Derp :')
*herken* :')

Misschien is het een generatieding..
pi_119774207
CotS kun je niet op jezelf gaan wonen?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_119774216
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:29 schreef loveli het volgende:
Dat zie je vaak, kinderen die de fouten van hun ouders niet (willen) herhalen. Gelukkig compenseren we dat weer met onze eigen fouten.
True, maar ook niet true. Maar dat zijn geen dingen voor hier :) en ook geen dingen waar ik het nog over wil hebben. :*
pi_119774231
CotS woont ook op zichzelf, ze gaat op bezoek bij dr moeder...
pi_119774270
Goedemorgen Ewe!

* Ewe kopje c_/ toeschuift *
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

Denk het niet Viz.. weet het wel zeker, ik ben nu ook een totaal andere moeder dan mijn moeder was, maar the past is the past, dat hou ik mbt sommige dingen graag zo :)
:P

Echt wel, je bent een moeder! Als op gegeven moment ook de jongste uit huis is ga je de tijd missen van het samen cupcakes maken en dat je haar nog kon aankleden in princessenjurkjes.
Zit je dan samen in een huis met alleen nog maar je man, geen dochters meer om te kunnen sturen omdat ze nu hun eigen leven hebben en wanneer ze dan weer eens thuis zijn probeer je onderbewust zo veel mogelijk er van te herleven. ;)
pi_119774309
Dan zit Mar te chillen op Sicilie en dan heeft ze daar heul geen tijd voor :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:35:49 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119774356
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:29 schreef loveli het volgende:
Ja dat had een psych ook tegen zus gezegd, omdat mams nog wel eens afgeeft op oma, en zus en ik oma juist tof vinden :P Dat kinderen afzetten tegen hun ouders (bijv. claimgedrag van oma) en dat kinderen van de kinderen zich juist afzetten tegen hun eigen ouders en het gedrag van de grootouders dan vaak wel waarderen.

Als ik het goed zeg :+
pi_119774373
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:32 schreef V1z0R het volgende:
Goedemorgen Ewe!

* Ewe kopje c_/ toeschuift *

[..]

:P

Echt wel, je bent een moeder! Als op gegeven moment ook de jongste uit huis is ga je de tijd missen van het samen cupcakes maken en dat je haar nog kon aankleden in princessenjurkjes.
Zit je dan samen in een huis met alleen nog maar je man, geen dochters meer om te kunnen sturen omdat ze nu hun eigen leven hebben en wanneer ze dan weer eens thuis zijn probeer je onderbewust zo veel mogelijk er van te herleven. ;)
Ik ben inderdaad ontzettend een moeder, alleen dat al is een groot verschil..
Ik zag vanaf mijn 12e mijn ouders alleen echt tijdens het avondeten en nu hou ik er over op :)

Overigens zijn mijn dochters niet zo stuurbaar, godzijdank :) en ik geef ze soms ook gelijk als ze het niet met me eens zijn en idd, dan zit ik te chillen op Sicilië.
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:38:16 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119774420
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:33 schreef Nallie het volgende:
Dan zit Mar te chillen op Sicilie en dan heeft ze daar heul geen tijd voor :P
"Kom gezellig langs op Sicilie voor prinsessenjurkjes en cupcakes! :D "
"Ja mam, ik kom wel langs maar die jurkjes mag je houden en de cakejes daar word ik dik van }:| "

Zoiets? :+
pi_119774498
hmm vandaag naar de sauna.. wat zijn de gezonde keuzes om daar te maken? :)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_119774514
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

"Kom gezellig langs op Sicilie voor prinsessenjurkjes en cupcakes lasagna en wijn :D "

Zoiets? :+
Fixxed :P

Ik bak bijna nooit cupcakes en ik heb 1 prinsessenjurk gemaakt :P
pi_119774524
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:41 schreef Barretje80 het volgende:
Niet piesen in de opgiet-emmer?
pi_119774548
V1 :D!

Zelfde wat je in lunchroom/restaurant zou kiezen denk ik? Ze hebben meestal wel salades op de kaart.
pi_119774622
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:43 schreef Nallie het volgende:
V1 :D!

Zelfde wat je in lunchroom/restaurant zou kiezen denk ik? Ze hebben meestal wel salades op de kaart.
gheheh..

ik word van salades in de sauna altijd zo.. slapjes..
hoe zit het eigenlijk met al die verschillende sapjes die je daar kan nemen? hoe goed zijn die eigenlijk??

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_119774628
quote:
VEEL water, groene thee, geen koffie, wel fruit :) zoiets?
pi_119774637
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:47 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

gheheh..

hoe zit het eigenlijk met al die verschillende sapjes die je daar kan nemen? hoe goed zijn die eigenlijk??
Dat ligt er compleet aan welke sauna het is en welke sapjes het zijn.
pi_119774643
Hangt van de sapjes af :P
Wel veel vitamientjes meestal, maar bij mij vult het voor geen meter!
  Vis een optie? vrijdag 30 november 2012 @ 10:49:18 #295
70532 loveli
N
pi_119774676
quote:
Laatste keer dat ik in een sauna at, heb ik voor aardbeien Romanov gekozen. Aanrader.
crap in = crap out
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:50:10 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119774702
Gewoon een lekkere uitsmijter :9.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_119774725
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:47 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

gheheh..

Ligt er aan naar welke sauna je gaat. Bij Elysium is alles vers. Verder gewoon niet te zwaar eten. Soep is ook erg goed, vanwege combi van vezels, water en zout. Word je ook minder slap.
pi_119774848
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:51 schreef An24 het volgende:

[..]

Ligt er aan naar welke sauna je gaat. Bij Elysium is alles vers. Verder gewoon niet te zwaar eten. Soep is ook erg goed, vanwege combi van vezels, water en zout. Word je ook minder slap.
das een goede! neem ik een soepie als voorgerecht en een salade als hoofdgerecht :)

Vis een optie? vrijdag 30 november 2012 @ 10:56:33 #299
70532 loveli
N
pi_119774853
Vond de bediening van Elysium niet geweldig. Heeft u kruidenthee? Nee. Brengt ze vervolgens verse muntthee naar een andere tafel :')
crap in = crap out
pi_119774915
daar ga ik niet heen.. gaan alleen de middag (ik mot vanavond wedstrijd spelen)
en dan vind ik elysium te groot :P
de bediening in schiedam.. die is pas beroerd!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')