Dat had ik ook. Dan zei ik: "mensen ik heb EDS!". En dan zei iedereen: "ja duh, we moeten je constant bij elkaar rapen". En dan zei ik: "ja, maar ik wil boos en verdrietig zijn en jullie moeten met mij mee doenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja is misschien ook wel zomaar ik dacht dus dat ik Enorm nieuws had. Viel dus tegen
Haha ja zo ietsquote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Dan zei ik: "mensen ik heb EDS!". En dan zei iedereen: "ja duh, we moeten je constant bij elkaar rapen". En dan zei ik: "ja, maar ik wil boos en verdrietig zijn en jullie moeten met mij mee doen"
Maar dat is het hem nu net. Voor de diagnose viel prob nog onder de mens waar niets mee aan de hand hoefde te zijn. Dat kan een opluchting zijn omdat het in je eerdere gedragspatroon valt. Gewoon beter je best doen en niets veranderen is makkelijker dan accepteren dat er echt iets is en wel een verandering in je leven te moeten maken.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef V1z0R het volgende:
Dan zal ik het wel niet snappen
Zo'n stempel verandert je toch niet, enige wat er anders is dat je nu naar een oplossing kunt zoeken of methodes om er mee te leren leven.
Haha.... Ja MAAR.....quote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha ja zo iets![]()
Ik ben nu een boek aan het lezen en positieve en negatieve punten aan m'n moeder aan het voorleggen.
Maar ze herkent mij er wel in. Ik probeer het steeds te weerleggenmaar lukt niet zo
Haha
Yesquote:Op donderdag 29 november 2012 23:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Maar dat is het hem nu net. Voor de diagnose viel prob nog onder de mens waar niets mee aan de hand hoefde te zijn. Dat kan een opluchting zijn omdat het in je eerdere gedragspatroon valt. Gewoon beter je best doen en niets veranderen is makkelijker dan accepteren dat er echt iets is en wel een verandering in je leven te moeten maken.
Prob mag me corrigeren als ik het mis heb.
Dit is niet zomaar ineens komen aanwaaien dus daarvoor zou je dan toch ook al aanpassingen gedaan moeten hebben om er mee om te gaan?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Maar dat is het hem nu net. Voor de diagnose viel prob nog onder de mens waar niets mee aan de hand hoefde te zijn. Dat kan een opluchting zijn omdat het in je eerdere gedragspatroon valt. Gewoon beter je best doen en niets veranderen is makkelijker dan accepteren dat er echt iets is en wel een verandering in je leven te moeten maken.
Prob mag me corrigeren als ik het mis heb.
M'n ouders vinden mij dus echt chaotisch. Ik dacht dat het was om te plagen of zo.quote:
Zo werkt dat bij jou en bij mij ook, maar niet bij iedereen. Een adhd hoofd is zo druk dat het bij elke aanpassing weer gaat twijfelen of het wel de goede was. Dan heb je van mensen die dat begrijpen een extra duw in de goede richting nodig. Een soort van extern doorzettingsvermogen tot je er zelf voldoende van hebt. Dat accepteren heeft tijd nodig.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar ineens komen aanwaaien dus daarvoor zou je dan toch ook al aanpassingen gedaan moeten hebben om er mee om te gaan?
/manquote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef V1z0R het volgende:
Dan zal ik het wel niet snappen
Zo'n stempel verandert je toch niet, enige wat er anders is dat je nu naar een oplossing kunt zoeken of methodes om er mee te leren leven.
quote:
Ik heb wel niet zoveel zin om me te concentreren geloof ik. Even iets makkelijks gaan doen dan maar!quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:46 schreef Nallie het volgende:
Bikkel!
Nog half dagje werken en dan weekend
redelijk wat pancetta. Misschien eet ik nog een bak yoghurt/gekookt ei ipv die boterhammen. Ook afhankelijk van hoe laat ik naar de sportschool ga, etc. Wellicht komt sportschool ook voor m'n L.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:06 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[ afbeelding ]
Misschien na de sportschool toch iets met wat eiwitjes, Jagar? Weet niet hoeveel spekjes er door de carbonara saus heen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |