abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119758695
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee hoor maar ik ben gewoon een beetje teleurgesteld dat mijn minpunten toch niet zo makkelijk te verbeteren zijn en ik steeds op die minpunten wordt gewezen en van mij verwacht wordt dat ik daar progressie in toon.
Door wie? Jemig meis, wat moet je zijn dan, perfect? Perfecte mensen bestaan niet en zouden volgens mij ontzettend saai zijn.
pi_119758829
Ik heb wel geaccepteerd dat ik blijkbaar m'n telefoon 3x ergens op een dag laat liggen (in een winkel, cafe) en alles vergeet als ik druk ben. In plaats van in paniek te raken en heel boos op mijzelf te worden denk ik nu: ach dat hoort er bij gewoon even relaxen anders gaat het extra kut.

En er niet zo paniekerig over doen tegenover andere mensen :+ die kunnen toch niet helpen haha
Worry is a misuse of imagination
pi_119758908
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:39 schreef Probability het volgende:
Ik heb wel geaccepteerd dat ik blijkbaar m'n telefoon 3x ergens op een dag laat liggen (in een winkel, cafe) en alles vergeet als ik druk ben. In plaats van in paniek te raken en heel boos op mijzelf te worden denk ik nu: ach dat hoort er bij gewoon even relaxen anders gaat het extra kut.

En er niet zo paniekerig over doen tegenover andere mensen :+ die kunnen toch niet helpen haha
Dat is toch godnondejuu progressie dat je er zo mee om bent leren gaan? (wat een kromme zin van mij, maar je snapt het vast)
pi_119758972
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

Door wie? Jemig meis, wat moet je zijn dan, perfect? Perfecte mensen bestaan niet en zouden volgens mij ontzettend saai zijn.
Voor m'n studie :) ik ben in alles heel goed behalve de dingen die wss door adhd/add veroorzaakt worden. En goed ik moet bepaalde dingen toch halen. Maar heb nu m'n begeleider verteld dat ik er aan werk. Ze heeft nu gezegd dat ik het mezelf niet te moeilijk moet maken en geen perfectie moet eisen. Kleine stapjes en als ik al inzie dat ik in een leerproces zit, ben ik al enorm opweg.

En ben ook een beetje een doemdenker en heel kritisch. Beetje lastige eigenschappen ;)
pi_119759009
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat is toch godnondejuu progressie dat je er zo mee om bent leren gaan? (wat een kromme zin van mij, maar je snapt het vast)
Ja is ook zo :) ga m'n mama ook het chaos boek laten lezen dat ik gekocht heb, dan begrijpen ze het misschien wat meer haha
pi_119759021
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja of nou ja m'n hersenen zijn niet 100% oke. Ik ben wel weer goed in wiskunde en inparkeren en er zijn ergere dingen waar ik meer mee zit. Zoals tumoren bij beide ouders en operatie van iemand die heel dicht bij mij staat.
Sterkte, prob.

Wanneer start dat coachingstraject?

quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee hoor maar ik ben gewoon een beetje teleurgesteld dat mijn minpunten toch niet zo makkelijk te verbeteren zijn en ik steeds op die minpunten wordt gewezen en van mij verwacht wordt dat ik daar progressie in toon.
Tijdens jouw stage bedoel je?
Iedereen die stage loopt, wordt met een vergrootglas bekeken en beoordeeld. En je moet ook zo veel doen aan zelfreflectie en zo in jouw verslagen en steeds bijhouden hoe ver je gevorderd bent etc.
Super confronterend natuurlijk.

Maar iedereen die stage loopt heeft zijn plus- en minpunten en bijna niemand is na zijn stage direct in staat om de arbeidsmarkt op te gaan op hetzelfde niveau als de stage.

Je hebt nog een heel beroepsleven voor je waarin je jezelf mag ontwikkelen, fouten mag maken en om te leren van je minpunten juist jouw kracht te maken.
  donderdag 29 november 2012 @ 20:45:37 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119759126
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja of nou ja m'n hersenen zijn niet 100% oke. Ik ben wel weer goed in wiskunde en inparkeren en er zijn ergere dingen waar ik meer mee zit. Zoals tumoren bij beide ouders en operatie van iemand die heel dicht bij mij staat.
Dat zijn heftige dingen probje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 29 november 2012 @ 20:49:56 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119759322
Wat moeilijk Prob... maar je hebt vandaag wel een mooi lijstje :*

Tink... midlife?? Kweet niet, het leven is kut maar je moet het beste er maar van zien te maken oO<
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_119759716
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

Sterkte, prob.

Wanneer start dat coachingstraject?

[..]

Tijdens jouw stage bedoel je?
Iedereen die stage loopt, wordt met een vergrootglas bekeken en beoordeeld. En je moet ook zo veel doen aan zelfreflectie en zo in jouw verslagen en steeds bijhouden hoe ver je gevorderd bent etc.
Super confronterend natuurlijk.

Maar iedereen die stage loopt heeft zijn plus- en minpunten en bijna niemand is na zijn stage direct in staat om de arbeidsmarkt op te gaan op hetzelfde niveau als de stage.

Je hebt nog een heel beroepsleven voor je waarin je jezelf mag ontwikkelen, fouten mag maken en om te leren van je minpunten juist jouw kracht te maken.
Januari en denk pas echt in februari want eerst paar keer voorlichting

Ja weet ik, maar ik zou liever slecht zijn in vakken waar ik dan beter voor moet oefenen of zo. Maar die haal ik altijd wel, de randzaken lukken niet zo en dat vind ik dan frustrerend
pi_119759871
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat moeilijk Prob... maar je hebt vandaag wel een mooi lijstje :*

Tink... midlife?? Kweet niet, het leven is kut maar je moet het beste er maar van zien te maken oO<
En een glas rode wijn en pure chocolade :P

Kerst? Paar dagen geleden was ik nog aan het surfen, hoezo kerst :P?
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 21:54:37 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119762668
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 20:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Voor m'n studie :) ik ben in alles heel goed behalve de dingen die wss door adhd/add veroorzaakt worden. En goed ik moet bepaalde dingen toch halen. Maar heb nu m'n begeleider verteld dat ik er aan werk. Ze heeft nu gezegd dat ik het mezelf niet te moeilijk moet maken en geen perfectie moet eisen. Kleine stapjes en als ik al inzie dat ik in een leerproces zit, ben ik al enorm opweg.

En ben ook een beetje een doemdenker en heel kritisch. Beetje lastige eigenschappen ;)
Heb je nog iets aan mijn tips gehad? Zoals extra tentamentijd en een jaar extra stufi? Je begeleider is er juist om je nu te helpen hč?!

Ik zit zelf ook even wat minder in mijn vel. Ik ben eerder dit jaar gestopt bij mijn psych vanwege de eigen bijdrage van 200 euro. Inmiddels toch beseft dat ik er wel weer heen moet. Het dilemma is nu of ik dit jaar nog ga en 200 euro dok of dat ik tot het nieuwe jaar moet wachten, lastig... ;(

Maar goed, ik ga slapen :z
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_119764902
:* aan prob. Kan me voorstellen dat het lastig is om je diagnose te verwerken. En dan heb je ook nog eens andere vervelende dingen aan je hoofd. Dat schept bij iemand zonder adhd al verwarring :% Dus rustig aan en geef jezelf de tijd.
pi_119765580
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Heb je nog iets aan mijn tips gehad? Zoals extra tentamentijd en een jaar extra stufi? Je begeleider is er juist om je nu te helpen hč?!

Ik zit zelf ook even wat minder in mijn vel. Ik ben eerder dit jaar gestopt bij mijn psych vanwege de eigen bijdrage van 200 euro. Inmiddels toch beseft dat ik er wel weer heen moet. Het dilemma is nu of ik dit jaar nog ga en 200 euro dok of dat ik tot het nieuwe jaar moet wachten, lastig... ;(

Maar goed, ik ga slapen :z
Hmmmm ja nee ja nee. Ik krijg al geen stufi meer dus dat kan geloof ik niet. Extra tijd heb ik niet nodig denk ik heb meestal het geduld niet om het hele examen/tentamen uit te zitten en we mogen ook het lokaal niet verlaten of zo.

Maar moest idd je berichtje nog een x goed rustg doorlezen en niet op m'n telefoon.

Yes ik zou het gewoon doen, je hebt nog best wat jaar te gaan aan de andere kant.. Voor je een afspraak hebt.. En het jaar is ook wel rond de 24e klaar qua afspraken

In mijn gemeente hoef je de eigen bijdrage niet te betalen als je weinig verdiend. Maar ik kan geloof ik 'gratis' naar de psycholoog omdat m'n huisarts mij aangemeld heeft ipv dat ik er zelf heen ben gegaan. Heb iig nog nooit een rekening gezien. Ik spaar wel iedere maand 100 euro mocht ik het toch opeens moeten betalen.

Slaap lekker!
pi_119765803
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:35 schreef An24 het volgende:
:* aan prob. Kan me voorstellen dat het lastig is om je diagnose te verwerken. En dan heb je ook nog eens andere vervelende dingen aan je hoofd. Dat schept bij iemand zonder adhd al verwarring :% Dus rustig aan en geef jezelf de tijd.
Yesss

Ik had alleen andere reacties verwacht. Huisgenootjes reageren variërend van: ja maar je had toch al adhd? O nee niet?
Tot ja maar dat wisten we al lang!

Had meer verwacht dat ze heel heel verbaasd waren. En hier is iedereen ook niet zo verbaasd en m'n ouders zijn ook niet verbaasd.

Dus nu ben ik eigenlijk best boos, als iedereen (niet jullie)dat zogenaamd al zo goed wist enz waarom heeft niemand dat zo gezegd? Dan denk ik jeetje dat had wel veel moeite gescheeld sjonge jonge

Dus ik heb ook even een beetje een hekel aan m'n omgeving.

Dan denk ik flikker toch lekker op allemaal
pi_119765857
:?

Wat verandert zo'n stempel er nou aan dan?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_119766070
Ik begrijp je vraag niet. Wat verandert waaraan?
pi_119766117
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Yesss

Ik had alleen andere reacties verwacht. Huisgenootjes reageren variërend van: ja maar je had toch al adhd? O nee niet?

Had meer verwacht dat ze heel heel verbaasd waren. En hier is iedereen ook niet zo verbaasd en m'n ouders zijn ook niet verbaasd.

Dus nu ben ik eigenlijk best boos, als iedereen (niet jullie)dat zogenaamd al zo goed wist enz waarom heeft niemand dat zo gezegd? Dan denk ik jeetje dat had wel veel moeite gescheeld sjonge jonge

Ja maar lieverd, je ging dat onderzoek toch ook in omdat je het vermoeden al had? Ja toch? Het is niet altijd nodig om stempels te plakken en daarbij ook nog behoorlijk onbeleefd om dat ongevraagd te doen, dus wees maar niet zo boos op ze :*
pi_119766155
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Yesss

Ai, lastig. Zelf wil ik het ook graag horen als ik iets fout doe of als er iets anders wordt verwacht. Dan kan ik er wat van keren en zelf de keuze maken of ik mijn gedrag wil aanpassen of niet. Maar vergeet niet dat mensen ook vaak niet kwetsend willen overkomen of serieus dachten dat je het zelf ook al wist. Dat zegt heel veel:

A: je wordt geaccepteerd zoals je bent
B: je bent erg goed in staat om jezelf te redden, anders hadden anderen zich wel zorgen gemaakt ;)

Logisch dat je boos bent hoor, maar aan elke negatieve gedachte zit ook een positieve. Die zijn alleen moeilijk te zien als je iets aan het verwerken bent :*
pi_119766194
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ja maar lieverd, je ging dat onderzoek toch ook in omdat je het vermoeden al had? Ja toch? Het is niet altijd nodig om stempels te plakken en daarbij ook nog behoorlijk onbeleefd om dat ongevraagd te doen, dus wees maar niet zo boos op ze :*
Nou voor die stempel heb ik al meerdere malen aangegeven waar ik last van denk te hebben: dan is t allemaal niet zo enz. Gewoon beter je best doen

En na die stempel: joh wisten we al lang

Ja wat is het nou?

Voor mij verandert er niets, alleen de reactie van mensen verandert dus wel
pi_119766230
Ik snap niet waarom dat had gescheeld.

Als je maar 1 been hebt en de rest had het al door maar jezelf niet, vervolgens kom je er zelf achter en bent boos dat anderen niet eerder gezegd hadden dat je maar 1 been hebt.
Zo komt het bij mij over.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_119766262
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Ai, lastig. Zelf wil ik het ook graag horen als ik iets fout doe of als er iets anders wordt verwacht. Dan kan ik er wat van keren en zelf de keuze maken of ik mijn gedrag wil aanpassen of niet. Maar vergeet niet dat mensen ook vaak niet kwetsend willen overkomen of serieus dachten dat je het zelf ook al wist. Dat zegt heel veel:

A: je wordt geaccepteerd zoals je bent
B: je bent erg goed in staat om jezelf te redden, anders hadden anderen zich wel zorgen gemaakt ;)

Logisch dat je boos bent hoor, maar aan elke begatieve gedachte zit ook een positieve. Die zijn alleen moeilijk te zien als je iets aan het verwerken bent :*
Ja is misschien ook wel zo :) maar ik dacht dus dat ik Enorm nieuws had. Viel dus tegen :+
pi_119766314
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef V1z0R het volgende:

Als je maar 1 been hebt en de rest had het al door maar jezelf niet, vervolgens kom je er zelf achter en bent boos dat anderen niet eerder gezegd hadden dat je maar 1 been hebt.
Ik begrijp je vraag niet die je eerder stelde, kun je hem toelichten?

En wat je nu zegt begrijp ik ook niet.
pi_119766370
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef V1z0R het volgende:

Zo is het niet hoor vaiz...het is gewoon een fase waar Prob doorheen gaat. Dit is een vorm van rouwverwerking. Daar mag Prob zich best over uiten, de boosheid gaat dan ook sneller over.
pi_119766443
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou voor die stempel heb ik al meerdere malen aangegeven waar ik last van denk te hebben: dan is t allemaal niet zo enz. Gewoon beter je best doen

Ja wat is het nou?

Kan het zo zijn dat zij onderschatten watvoor gevolgen het voor jouzelf heeft, maar dat ze het wel al wisten? Dat ze je dus ook niet heel raar vinden?

En idd, reacties van mensen veranderen altijd, ook zo met relaties die uitgaan bijvoorbeeld, tijdens relaties zijn alle vrienden van "oh wat is je vriendje leuk" en na de relatie van "oh ik vond hem altijd al een eikel".
Ik denk alleen niet dat ze daar kwaad mee bedoelen, integendeel, en bedoelingen zijn best wel belangrijk om te besluiten of je wel of niet boos moet zijn ;)
pi_119766459
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja wat is het nou?

ik zie de door jou waargenomen tegenstrijdigheid in de uitspraken van jouw omgeving niet zo. Je bent chaotisch en vaak druk in je hoofd en dat heet nu adhd, maar desondanks moet je nog steeds je best doen (net als iedereen. En ik bedoel niet dat je niet je best deed, of doet).
pi_119766485
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja is misschien ook wel zo :) maar ik dacht dus dat ik Enorm nieuws had. Viel dus tegen :+
Dat had ik ook. Dan zei ik: "mensen ik heb EDS!". En dan zei iedereen: "ja duh, we moeten je constant bij elkaar rapen". En dan zei ik: "ja, maar ik wil boos en verdrietig zijn en jullie moeten met mij mee doen :( " :')
pi_119766589
Dan zal ik het wel niet snappen :?

Zo'n stempel verandert je toch niet, enige wat er anders is dat je nu naar een oplossing kunt zoeken of methodes om er mee te leren leven.
pi_119766597
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat had ik ook. Dan zei ik: "mensen ik heb EDS!". En dan zei iedereen: "ja duh, we moeten je constant bij elkaar rapen". En dan zei ik: "ja, maar ik wil boos en verdrietig zijn en jullie moeten met mij mee doen :( " :')
Haha ja zo iets :P

Ik ben nu een boek aan het lezen en positieve en negatieve punten aan m'n moeder aan het voorleggen.

Maar ze herkent mij er wel in. Ik probeer het steeds te weerleggen :P maar lukt niet zo

Haha
pi_119766783
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef V1z0R het volgende:

Zo'n stempel verandert je toch niet, enige wat er anders is dat je nu naar een oplossing kunt zoeken of methodes om er mee te leren leven.
Maar dat is het hem nu net. Voor de diagnose viel prob nog onder de mens waar niets mee aan de hand hoefde te zijn. Dat kan een opluchting zijn omdat het in je eerdere gedragspatroon valt. Gewoon beter je best doen en niets veranderen is makkelijker dan accepteren dat er echt iets is en wel een verandering in je leven te moeten maken.

Prob mag me corrigeren als ik het mis heb.
pi_119766841
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha ja zo iets :P

Ik ben nu een boek aan het lezen en positieve en negatieve punten aan m'n moeder aan het voorleggen.

Maar ze herkent mij er wel in. Ik probeer het steeds te weerleggen :P maar lukt niet zo

Haha
Haha.... Ja MAAR..... :( -O- ;( :%
pi_119767213
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Maar dat is het hem nu net. Voor de diagnose viel prob nog onder de mens waar niets mee aan de hand hoefde te zijn. Dat kan een opluchting zijn omdat het in je eerdere gedragspatroon valt. Gewoon beter je best doen en niets veranderen is makkelijker dan accepteren dat er echt iets is en wel een verandering in je leven te moeten maken.

Yes :)
pi_119767224
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Dit is niet zomaar ineens komen aanwaaien dus daarvoor zou je dan toch ook al aanpassingen gedaan moeten hebben om er mee om te gaan?
pi_119767248
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha.... Ja MAAR..... :( -O- ;( :%
M'n ouders vinden mij dus echt chaotisch. Ik dacht dat het was om te plagen of zo.
pi_119767481
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dit is niet zomaar ineens komen aanwaaien dus daarvoor zou je dan toch ook al aanpassingen gedaan moeten hebben om er mee om te gaan?
Zo werkt dat bij jou en bij mij ook, maar niet bij iedereen. Een adhd hoofd is zo druk dat het bij elke aanpassing weer gaat twijfelen of het wel de goede was. Dan heb je van mensen die dat begrijpen een extra duw in de goede richting nodig. Een soort van extern doorzettingsvermogen tot je er zelf voldoende van hebt. Dat accepteren heeft tijd nodig.
  Vis een optie? donderdag 29 november 2012 @ 23:35:18 #235
70532 loveli
N
pi_119767560
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef V1z0R het volgende:

/man
crap in = crap out
pi_119769383
Laatste. T: halve pizza, 3 wite wijn, 2 gin-tonis, 2 tequila, 2 bier.
En 2 paracetamol, plakjes kaas met olijven, pennywafel, lepel pindakAas. Morgenw eer vroeg dag :D
pi_119769528
Het is wel gevarieerd!
  vrijdag 30 november 2012 @ 03:06:24 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119771015
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 00:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is wel gevarieerd!
:D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 30 november 2012 @ 07:34:59 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119771452
Sterkte probje. Het komt vast en zeker allemaal goed.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_119772029
Perr :D Hoe ging dat vanochtend? :P
Be someone that makes you happy
pi_119772075
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 00:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is wel gevarieerd!
Jaaaa en het was vespreid over 5 of 6 uur he :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:37 schreef Nallie het volgende:
Perr :D Hoe ging dat vanochtend? :P
*O* swingen op weg naar kantoor hoor!
  Vis een optie? vrijdag 30 november 2012 @ 08:45:50 #242
70532 loveli
N
pi_119772117
Mogge :)
crap in = crap out
pi_119772124
Bikkel!
Nog half dagje werken en dan weekend *O*
Be someone that makes you happy
pi_119772126
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:35 schreef loveli het volgende:

[..]

/man
I'm with viz!

Desalniettetoch sterkte Probsters :*
pi_119772130
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:46 schreef Nallie het volgende:
Bikkel!
Nog half dagje werken en dan weekend *O*
Ik heb wel niet zoveel zin om me te concentreren geloof ik. Even iets makkelijks gaan doen dan maar!
pi_119772136
Goedemorgen!

Gisteren:
O: 2 stukken turks brood met een beetje kaas
T: mandarijn
L: 500 gr magere kwark met zakje vanillesuiker
T: 2 mandarijnen, 1 appel
D: restje ragout kip/champignon, rest van het turkse brood, salade met tomaat, paprika, olijven, veldsla
T: handje cashewnoten, 4 gedroogde abrikozen
S: intervaltraining (6,5 km totaal, maar ik liep echt niet lekker)
T: klein glas rode wijn

Planning:
O: 300 kwark, theelepel honging
L: 3 bth pate, soepje
T: appel
D: pasta met paprika, tomaten, courgette, champignon, vegaburger, tomatensaus
T: ?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_119772228
winter is begonnen! Echt sneeuw, en volgende week temperaturen van -10. En het is bijna weekend, ik denk dat ik vandaag maar een half dagje werk! *O* *O* *O* *O*

Lijstje van gister is belabberd, iets met veel speculaasjes, hamburger en bevroren aardappelen..

Vandaag ga ik beter mn best doen:

Planning:
O: 3 boterhammen, 2 met appelstroop 1 met hagelslag
L: havermout met banaan en mandarijn
S: rondje sportschool
T: nog 2 boterhammen appelstroop
D: pasta carbonara met broccoli.
T: wijntje.
pi_119772375
Hier ook winter *O*

Ben dol op dit weer O+ moet wel nog de regentonnen laten leeglopen en de buitenkraan.
Leuk klusje voor morgen :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_119772406
Mogguh!

Misschien na de sportschool toch iets met wat eiwitjes, Jagar? Weet niet hoeveel spekjes er door de carbonara saus heen gaan.
pi_119772455
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:06 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

[ afbeelding ]

Misschien na de sportschool toch iets met wat eiwitjes, Jagar? Weet niet hoeveel spekjes er door de carbonara saus heen gaan.
redelijk wat pancetta. Misschien eet ik nog een bak yoghurt/gekookt ei ipv die boterhammen. Ook afhankelijk van hoe laat ik naar de sportschool ga, etc. Wellicht komt sportschool ook voor m'n L.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')