quote:Op donderdag 29 november 2012 13:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat geldt voor 95% van al het prefab voer.
SPOILER: deze kleren dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 november 2012 16:20 schreef MarMar het volgende:
Mijn nieuwe sportkleren zijn bezorgd
2 broeken en 2 shirts, totaal 26 euro, ik vind het dikke prima!Oh, dat is echt niet duur. En super leuk spul!SPOILER: deze kleren dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaiz, die kip!![]()
![]()
Ik vind yoghurt zonder 'stukjes' juist altijd zo saai. Is weg voor je het in de gaten hebt.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Mar, en leuke prijsjes ook idd
L was vanille yoghurt met muesli, daar heb ik altijd veel zin in tot ik het eet, dan denk ik altijd "D'r zitten stukjes in mn yoghurt >:c "
Hm da's ook zo, maar ik vind muesli gewoon niet zo spannend denk ikquote:Op donderdag 29 november 2012 16:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind yoghurt zonder 'stukjes' juist altijd zo saai. Is weg voor je het in de gaten hebt.![]()
Wordt vast een hoop spannender als je "50 tinten thuis" gelezen hebtquote:Op donderdag 29 november 2012 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puns xD
[..]
Hm da's ook zo, maar ik vind muesli gewoon niet zo spannend denk ik
Je zult nooit meer hetzelfde naar een wasknijper kijken.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Wordt vast een hoop spannender als je "50 tinten thuis" gelezen hebt
Heb je het jezelf aangedaan om dit te lezen?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je zult nooit meer hetzelfde naar een wasknijper kijken.
xDquote:Op donderdag 29 november 2012 16:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Wordt vast een hoop spannender als je "50 tinten thuis" gelezen hebt
Wij ook niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
xD
Boo.
Ik wil overigens niet weten wat voor spannends je kan doen met muesli D:
Nee! Gelukkig niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Heb je het jezelf aangedaan om dit te lezen?
Ik heb plastic wasnknijpers, de haard aansteken daarmee lijkt me erg stinken.quote:
Ik las wangknijpersquote:Op donderdag 29 november 2012 16:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb plastic wasnknijpers, de haard aansteken daarmee lijkt me erg stinken.
Dat doen oma's.quote:
quote:ohh.. en een tijdje geleden had iemand van het slank topic hier een link geplaatst met boeren die hun vlees/groenten/fruit zelf verkochten aan de klant.. daar wil ik ook eens gebruik van gaan maken.. weet iemand nog de site??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |