Heb ik ook even mee geschermd in mijn e-mail ja, maar ben bang dat ik straks weer een standaard mailtje terug krijg (met dat ik het wel kan laten repareren tegen vergoeding).quote:Op donderdag 29 november 2012 12:28 schreef V1z0R het volgende:
Wettelijke garantie in Nederland is 2jr., neem aan dat deze voor een e-reader ook opgaat.
Fysiek verkooppunt waar je kunt klagen?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb ik ook even mee geschermd in mijn e-mail ja, maar ben bang dat ik straks weer een standaard mailtje terug krijg (met dat ik het wel kan laten repareren tegen vergoeding).
Ik ben echt een beetje pissig, dit loopt nu al 3 weken, en nu weet ik wel zéker dat ik mijn e-reader niet mee kan nemen op vakantie. Heb nog om een vervangende e-reader gevraagd, maar dan moet 'ie wel eerst opgestuurd zijn... Als ik al wat krijg. Gelukkig kan ik wel eentje lenen van een collega.
Ja en nee.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Fysiek verkooppunt waar je kunt klagen?
Je hebt helemaal gelijk, het is alleen lastig te regelen, ivm ver weg wonen, en familie die dan niet even op de koffie komt maar gelijk 4 dagen blijft (wat logisch is natuurlijk), etc. etc. Anyways, het komt wel goed met me, ik zit in het algemeen in een soul-searching periode over wat nu belangrijk is in het leven en wat niet, en ben wat zwaar op de hand. Zal er ook mee te maken hebben!quote:Op donderdag 29 november 2012 11:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien in de toekomst je wat minder laten leiden door verplichtingen jegens familie en die afspraken wat beter spreiden? Werk kan je niet onderuit, dat snap ik, maar al die dingen in je priveleven zijn er ook een boel en veel achter elkaar. Mensen plannen van alles en vergeten bijna altijd om ook vrije tijd te plannen.. ook dat moet je gewoon echt in je agenda zetten en dan ook nemen.
Hoofdkantoor waarmee je kunt bellen?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja en nee.
Bedrijf waar ik het ooit gekocht heb wordt langzamerhand overgenomen door een andere partij. Heeft ook de vestigingen overgenomen. Nu ben ik op die nieuwe vestiging geweest, maar daar konden ze het niet voor me opsturen, want dan zou het niet onder de garantie vallen. Daarvoor moet ik met de partij mailen waar ik het gekocht heb. Terwijl een paar dagen daarvoor me in die winkel werd gezegd dat ik het wél kon inleveren daar. Ik word dus een beetje van het kastje naar de muur gestuurd, daarom is de toon van mijn laatste mailtje(s) ook niet zo heel vriendelijk meer.
Omdat het deel is van de primaire sleutelquote:Op donderdag 29 november 2012 13:10 schreef loveli het volgende:
1st-world problems: op MP kun je je mailadres van je account niet wijzigen![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag dacht ik gezond te zijn en een Breaker te nemen (soort zakje met yoghurt). Blijkt er gigantisch veel suiker in te zitten en bijna geen eiwitten
Bugje bij vernieuwen van MP, denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:
Omdat het deel is van de primaire sleutel
Vaak kan het wel als je even mailt
Dat geldt voor 95% van al het prefab voer.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag dacht ik gezond te zijn en een Breaker te nemen (soort zakje met yoghurt). Blijkt er gigantisch veel suiker in te zitten en bijna geen eiwitten
Oh, dat is een goede. Even afwachten welke reactie ik krijg op mijn laatste mail en dan doe ik dat wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hoofdkantoor waarmee je kunt bellen?
Als programmeur zijnde denk ik van nietquote:Op donderdag 29 november 2012 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Bugje bij vernieuwen van MP, denk ik.
Als analist zijnde gok ik dat er een klantnummer of een andere unieke sleutel aan hangt.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als programmeur zijnde denk ik van niet
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als programmeur zijnde denk ik van niet
quote:Vraag
"Kan ik mijn e-mailadres wijzigen als ik geen toegang heb tot mijn oude e-mailadres?"
Antwoord
Als u het e-mailadres van uw Marktplaats-account wilt wijzigen, sturen wij een e-mail met een bevestigingslink naar uw oude e-mailadres. Het is niet mogelijk om een bevestigingslink van de wijziging naar uw nieuwe e-mailadres te sturen. De reden dat wij deze link alleen naar uw oude e-mailadres sturen is in verband met mogelijk misbruik.
Wellicht kunt u nog proberen of de provider van uw oude e-mailadres deze nog eenmaal open wil stellen voor het afhandelen van de wijziging. Mocht dit niet lukken, dan is het enige alternatief om een nieuwe account aan te maken met uw nieuwe e-mailadres.
quote:Vraag
"Hoe kan ik mijn E-mailadres wijzigen?"
Antwoord
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om uw e-mailadres te wijzigen. Er wordt hard aangewerkt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra het wijzigen van uw e-mailadres weer mogelijk is, zullen we dit kenbaar maken via de 'Mededelingen' op de Help en Contact pagina.
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als analist zijnde gok ik dat er een klantnummer of een andere unieke sleutel aan hangt.
Sorry voor mijn foutieve taalgebruik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |