Gevonden!quote:Op donderdag 29 november 2012 17:51 schreef Barretje80 het volgende:
crosspost vanuit het buur/zuster topic :
[..]
Ze waren hardgekookt en vind eigeel niet zo lekker bij filet americanquote:Op donderdag 29 november 2012 18:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die zijn lekker!Waarom geen eigeel, trouwens, is toch juist lekker?
Oh, ik dacht een gebakken ei van alleen eiwit!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Ze waren hardgekookt en vind eigeel niet zo lekker bij filet american
Yess ik heb ook opeens een 50-60 urige werkweek + opeens diagnose dat ik geestelijk niet in orde ben dus nog niet helemaal de tijd gehad om daar bij stil te staanquote:Op donderdag 29 november 2012 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Is het al morgenavond,lekker weeken, heel lang weekend
Jeager, je bent al wat langer gespannen hoor, vraag niet voor niks vaker of het wel gaat... Beetje voor jezelf zorgen he?
Prob, voor jou hetzelfde, volgens mij gaat het helemaal niet lekker met je
.Hooooooo. Je bent geestelijk wel in orde. Je hebt gewoon een rommelig hoofd. Een ander denkt weer te langzaam, of raar, maar daar is nog geen labeltje voor.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Yess ik heb ook opeens een 50-60 urige werkweek + opeens diagnose dat ik geestelijk niet in orde ben dus nog niet helemaal de tijd gehad om daar bij stil te staan
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
.Hooooooo. Je bent geestelijk wel in orde. Je hebt gewoon een rommelig hoofd. Een ander denkt weer te langzaam, of raar, maar daar is nog geen labeltje voor.
Dat! En je bent ook niet opeens anders en zeker niet minder dan je altijd was!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
.Hooooooo. Je bent geestelijk wel in orde. Je hebt gewoon een rommelig hoofd. Een ander denkt weer te langzaam, of raar, maar daar is nog geen labeltje voor.
.Nee. Maar allee, we zijn gezond.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, jij nog leuke dingen in het verschiet?
Goed dat je het nog weet! Ik heb wel eens een goed idee gehad en de volgende ochtend was ik het kwijt..quote:Op donderdag 29 november 2012 19:09 schreef MaJo het volgende:
zwaar dagje gehad
vannacht tot half 5 wakker gelegen, had een kick ass freelance idee waarmee ik mezelf al bij Pauw en Witteman zag zitten
![]()
helaas ging de wekker wel gewoon om 8 uur dus was echt kapot
gelukkig is het nog steeds een kick ass idee en niet zo'n nachtelijk waanidee
Vanavond maar op tijd naar bed
Eerste kerstmarkt bezoek is achter de rug, maar zelfs dat kon met niet zo boeien. Midlifecrisis denk ik ofzo.quote:
In dat geval heb ik die al m'n hele levenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eerste kerstmarkt bezoek is achter de rug, maar zelfs dat kon met niet zo boeien. Midlifecrisis denk ik ofzo.
Ja of nou ja m'n hersenen zijn niet 100% oke. Ik ben wel weer goed in wiskunde en inparkeren en er zijn ergere dingen waar ik meer mee zit. Zoals tumoren bij beide ouders en operatie van iemand die heel dicht bij mij staat.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:28 schreef laziness het volgende:
Oh ik wil naar de kerstmarkt in Monschau. Of weet jij leukere/mooiere Tink?
Klinkt trouwens alsof je niet zo lekker in je vel zit?
Ik kan NIETS van wiskunde en als de hulp mijn spulletjes in de vensterbank 5 cm van de normale plek zet ben ik een allesterugschuifautistje.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja of nou ja m'n hersenen zijn niet 100% oke. Ik ben wel weer goed in wiskunde en inparkeren en er zijn ergere dingen waar ik meer mee zit. Zoals tumoren bij beide ouders en operatie van iemand die heel dicht bij mij staat.
Nee hoor maar ik ben gewoon een beetje teleurgesteld dat mijn minpunten toch niet zo makkelijk te verbeteren zijn en ik steeds op die minpunten wordt gewezen en van mij verwacht wordt dat ik daar progressie in toon.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob, het doet je veel he, zo'n labeltje opgeplakt te krijgen?? Het maakt je natuurlijk niks anders dan anders, je blijft een chaotische lieverd. 50 a 60 uur werk is voor niemand echt ontspannen maar voor jou extra stress en dat mag je ook accepteren al is dat moeilijk.
Tink, jij nog leuke dingen in het verschiet?
Ja I know stating the obvious.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Joh.
Ik zou naar keulen gaan.
Ja en hij zit hier 12 uur vliegen vandaan dus ja dat is extra kut (voor hem natuurlijk) maar ook voor de communicatie.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik kan NIETS van wiskunde en als de hulp mijn spulletjes in de vensterbank 5 cm van de normale plek zet ben ik een allesterugschuifautistje.
En heel veel sterkte, dat zijn geen kleine dingen.. iets met duivel en grote hoop..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |