abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119714069
Als hij gratis is prima. Als hij een half miljoen moet verdienen twijfel ik al een beetje....
pi_119714133
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:13 schreef Celeritas het volgende:
Als hij gratis is prima. Als hij een half miljoen moet verdienen twijfel ik al een beetje....
Ik ben ook niet echt overtuigd, heb bij hem het idee dat hij ook nog een spits als Pellè naast zich nodig heeft.
BFF met GGMM
pi_119715934
Hij is net 22 jaar en heeft er al 8 inleggen. Zoiets heeft Pelle nooit geflikt toendertijd ;) Transfervrij kun je die gok wel wagen.. Er lopen niet veel topspitsen in de jeugd.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 28 november 2012 @ 17:00:22 #5
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119716135
Vraag me af wanneer Cisse weer zal spelen. Hij had soms wedstrijden dat hij geen fatsoenlijke bal kon aannemen en elke bal van zijn voet afsprong maar dan nog is hij beter dan Verhoek en constanter dan Brace
pi_119718581
die gaat gewoon naar ajax dan hoor
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_119719521
quote:
Als hij een half miljoen moet verdienen mag hij ook komen hoor. Is de wekelijkse uitblinker bij Heracles en goede aanvallers zijn schaars.

quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik ben ook niet echt overtuigd, heb bij hem het idee dat hij ook nog een spits als Pellè naast zich nodig heeft.
Is niet echt een diepe spits nee voor m'n gevoel...doet 't denk ik goed met een bliksemafleider naast zich.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 18:30:54 ]
  woensdag 28 november 2012 @ 18:32:51 #8
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_119719607
Kan iemand de OP bijwerken met de recente uitslagen? Blijf het onhandig vinden dat het programma in een plaatje moet :N.
2000 light years from home
  woensdag 28 november 2012 @ 18:35:30 #9
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_119719732
Als backup hoop ik dan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 28 november 2012 @ 19:04:47 #10
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_119720992
quote:
???

Een half miljoen voor een jonge, scorende, technische spits met al wat jaren Eredivisie-ervaring veel noemen... Ik vind het een prima salaris.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_119722017
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:03 schreef Calciumdude het volgende:
die gaat gewoon naar ajax dan hoor
Omdat ze vorig jaar interesse hadden? Inmiddels hebben ze die hoesen en babel gehaald en zijn ze geinteresseerd in ene helenius, dus ik vermoed dat dat wel mee zal vallen.
pi_119722046
Armenteiros lijkt me een prima optie, mocht je die transfervrij kunnen binnen hengelen. Altijd maar de vraag of die bij de top ook zo presteert, maar dan heb je Achahbar/Manu en eventueel Pellè nog bij de hand als het goed is.
pi_119722139
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:29 schreef Grifte het volgende:
Armenteiros lijkt me een prima optie, mocht je die transfervrij kunnen binnen hengelen. Altijd maar de vraag of die bij de top ook zo presteert, maar dan heb je Achahbar/Manu en eventueel Pellè nog bij de hand als het goed is.
Maak je geen illusies over Pelle. Die speelt volgend seizoen niet voor Feyenoord.
  woensdag 28 november 2012 @ 20:26:45 #14
53267 TC03
pi_119725148
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Omdat ze vorig jaar interesse hadden? Inmiddels hebben ze die hoesen en babel gehaald en zijn ze geinteresseerd in ene helenius, dus ik vermoed dat dat wel mee zal vallen.
Is altijd afwachten. Vorig jaar hadden ze Janssen en Eriksen en halen ze toch Lasse Schøne.
pi_119725305
Ik vond dat Armenteros (Caland tipt hem al jaren btw) toch te weinig scoorde, dit seizoen lijkt hij wel trefzekerder. Ik twijfel alleen of hij het tegen verdedigende ploegen die weinig ruimte weggeven ook kan.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_119725327
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef TC03 het volgende:

[..]

Is altijd afwachten. Vorig jaar hadden ze Janssen en Eriksen en halen ze toch Lasse Schøne.
Babel heeft maar een jaar contract.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_119725406
Waarom doet Feyenoord niet mee aan de Nextgen series?
pi_119725501
quote:
5s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:31 schreef ZeeOtter het volgende:
Waarom doet Feyenoord niet mee aan de Nextgen series?
Teveel kosten, onnodig talenten in de schijnwerpers en het niveau.
  woensdag 28 november 2012 @ 20:58:05 #19
14505 OProg
A Life in Music
pi_119726676
Ik ben met Armenteros bang dat het net als met Vormer gaat zijn. Iedereen blij dat hij komt tot hij op bijna de helft van de competitie nog amper indruk heeft weten te maken. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 28 november 2012 @ 21:14:55 #20
53267 TC03
pi_119727535
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:58 schreef OProg het volgende:
Ik ben met Armenteros bang dat het net als met Vormer gaat zijn. Iedereen blij dat hij komt tot hij op bijna de helft van de competitie nog amper indruk heeft weten te maken. :{
Toch is Vormer een nuttige speler om achter de hand te hebben, alleen zowel Clasie als Vormer op het middenveld werkt niet. Dus zolang Clasie in de basis staat, staat Vormer dat niet.
  woensdag 28 november 2012 @ 21:17:00 #21
14505 OProg
A Life in Music
pi_119727644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Toch is Vormer een nuttige speler om achter de hand te hebben, alleen zowel Clasie als Vormer op het middenveld werkt niet. Dus zolang Clasie in de basis staat, staat Vormer dat niet.
Dat klopt zeker. Vind het ook niet erg dat hij er is. Maar heb met Armenteros een beetje de Cisse-vrees qua presteren als hij in de kuip zou komen.

Maar goed, zat er met Pelle qua gevoel ook helemaal naast. :+
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_119728846
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef TC03 het volgende:
petitie nog amper indruk heeft weten te ma
Dat is het gewoon inderdaad. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 21:42:07 #23
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_119728974
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:17 schreef OProg het volgende:

[..]

Dat klopt zeker. Vind het ook niet erg dat hij er is. Maar heb met Armenteros een beetje de Cisse-vrees qua presteren als hij in de kuip zou komen.

Maar goed, zat er met Pelle qua gevoel ook helemaal naast. :+
De beslissingen die de afgelopen jaren het meest achterlijk leken, Koeman en Pellè halen, zijn de beste geweest.
pi_119729218
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]

De beslissingen die de afgelopen jaren het meest achterlijk leken, Koeman en Pellè halen, zijn de beste geweest.
Tijd voor de rentree van Charisteas dus
  woensdag 28 november 2012 @ 22:14:37 #25
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_119730511
Haal Duarte dan ook gelijk op.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_119730668
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
Haal Duarte dan ook gelijk op.
Komt van Sparta toch? --> PSV
BFF met GGMM
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 22:52:37 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119732322
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:31 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Maak je geen illusies over Pelle. Die speelt volgend seizoen niet voor Feyenoord.
Triest maar waar.
Pellè wordt volgend jaar zomer 28 en heeft het nergens echt gemaakt. Dit jaar lijkt hij eindelijk tot bloei te komen: hij scoort, hij faciliteert andere spelers, heeft het naar zijn zin en hij is populair.

En wat gebeurt er dan na zo'n seizoen, waarin hij als het zo doorgaat op zo'n 20 goals gaat eindigen? Er komt een of andere Turkse club, of een FC Nürnberg of zo, en die betalen een transfer aan Parma en 1.5 miljoen per seizoen aan Graziano. Dahag, Pellè. Die wil nog even een paar jaar binnenlopen voor het over is. De realiteit, maar toch jammer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_119734143
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Triest maar waar.
Pellè wordt volgend jaar zomer 28 en heeft het nergens echt gemaakt. Dit jaar lijkt hij eindelijk tot bloei te komen: hij scoort, hij faciliteert andere spelers, heeft het naar zijn zin en hij is populair.

En wat gebeurt er dan na zo'n seizoen, waarin hij als het zo doorgaat op zo'n 20 goals gaat eindigen? Er komt een of andere Turkse club, of een FC Nürnberg of zo, en die betalen een transfer aan Parma en 1.5 miljoen per seizoen aan Graziano. Dahag, Pellè. Die wil nog even een paar jaar binnenlopen voor het over is. De realiteit, maar toch jammer.
Het wordt wel weer tijd dat Feyenoord op eigen benen komt te staan. Tot nu toe hebben we al 2 jaar lang geluk met Guidetti en Pelle maar keertje houdt dat ook op.
Als allerlei mensen ook niet bij willen tekenen heb je toch wel een probleem. Is er al zich op wanneer de club weer geld mag uitgeven voor fatsoenlijke transfers?
pi_119734371
quote:
15s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:33 schreef Aldo-MC het volgende:
Het wordt wel weer tijd dat Feyenoord op eigen benen komt te staan. Tot nu toe hebben we al 2 jaar lang geluk met Guidetti en Pelle maar keertje houdt dat ook op.
Als allerlei mensen ook niet bij willen tekenen heb je toch wel een probleem. Is er al zich op wanneer de club weer geld mag uitgeven voor fatsoenlijke transfers?
Als er transferinkomsten zijn, mag een deel uitgegeven worden. Buiten dat denk ik dat Feyenoord hooguit een paar ton kan besteden. :)
pi_119734824
quote:

[..]

Gaat zeker nog wel een aantal jaren duren voordat er miljoenen uitgegeven kunnen worden zoals bij Tadic bijvoorbeeld. Dit zal waarschijnlijk gewoon langzaam oplopen.
* Verwijderd *
pi_119735062
Voor Feyenoord is het gewoon belangrijk om Europa League / Champions League voetbal binnen te halen zodat je spelers internationaal kunnen opvallen. Zolang er dan talentjes uit de jeugd blijven doorstromen moet het financieel wel weer goed komen.

Zo'n Boetius zal ook wel weer voor een miljoen of 4-5 naar een kut club in Italie of Engeland kunnen in 1-2 seizoenen.
  donderdag 29 november 2012 @ 00:12:36 #32
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_119735112
quote:

[..]

Financieel gezond worden heeft de hoogste prioriteit, en Feyenoord is op de goede weg, maar is er nog niet. Zo is het gewoon. Tot die tijd moeten we het doen met huurlingen en eigen jeugd. En zo slecht gaat dat niet :).
pi_119738150
Armenteros is al onhaalbaar voor Feyenoord.
pi_119738221
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Armenteros is al onhaalbaar voor Feyenoord.
Bron?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_119738231
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:17 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Bron?
:')

Die heb ik natuurlijk niet, maar dat is een gevoel. Net zoals een Narsingh ook onhaalbaar was bijvoorbeeld.
pi_119738327
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Die heb ik natuurlijk niet, maar dat is een gevoel. Net zoals een Narsingh ook onhaalbaar was bijvoorbeeld.
Narsingh kostte miljoenen, Armenteros is transfervrij.
pi_119738338
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als hij een half miljoen moet verdienen mag hij ook komen hoor. Is de wekelijkse uitblinker bij Heracles en goede aanvallers zijn schaars.

[..]

Is niet echt een diepe spits nee voor m'n gevoel...doet 't denk ik goed met een bliksemafleider naast zich.
hij zoekt inderdaad graag de combinatie met andere spelers. tweede spits ernaast hoeft niet, wel moet je scorende vleugels hebben.
pi_119738358
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:24 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Narsingh kostte miljoenen, Armenteros is transfervrij.
Dat betekend niet dat hij gratis is. Andere clubs hebben hem financieel meer te bieden.
pi_119738495
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Narsingh zat bij Heeren ipv Heracles en kostte miljoenen aan een transfersom, dat is iets wat wij gewoonweg niet kunnen betalen. Deze jongen is transfervrij, wat voordelig is voor ons. Maar komt een club als Ajax/PSV of een buitenlandse club dat zit het er zeker in dat wij het af gaan leggen. Maar om nu al te stellen dat Armenteros nu al onhaalbaar is voor ons is in mijn ogen complete onzin.
pi_119738606
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:35 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Narsingh zat bij Heeren ipv Heracles en kostte miljoenen aan een transfersom, dat is iets wat wij gewoonweg niet kunnen betalen. Deze jongen is transfervrij, wat voordelig is voor ons. Maar komt een club als Ajax/PSV of een buitenlandse club dat zit het er zeker in dat wij het af gaan leggen. Maar om nu al te stellen dat Armenteros nu al onhaalbaar is voor ons is in mijn ogen complete onzin.
Als hij zo blijft voetballen dan ben je wel een erg grote optimist als je denkt dat alleen Feyenoord interesse gaat tonen. Ajax heeft dat al gedaan in de zomer (en Armenteros "hoopt op Ajax"), Twente en PSV gaan zich er dan mee bemoeien en vast ook wel wat alles-kopers uit het buitenland. Als Feyenoord moet je spelers al voordat ze zich in de belangstelling spelen binnen halen.
pi_119738821
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als hij zo blijft voetballen dan ben je wel een erg grote optimist als je denkt dat alleen Feyenoord interesse gaat tonen. Ajax heeft dat al gedaan in de zomer (en Armenteros "hoopt op Ajax"), Twente en PSV gaan zich er dan mee bemoeien en vast ook wel wat alles-kopers uit het buitenland. Als Feyenoord moet je spelers al voordat ze zich in de belangstelling spelen binnen halen.
Zodat wij weer kunnen vloeken als er een miskoop is :P

Maar ik denk dat wij niet zo heel veel minder te bieden hebben dan Ajax hoor, misschien wel minder dan PSV aangezien ze daar waarschijnlijk weer een beukenootje aan de gemeente verkopen voor 50 mln, maar Ajax heeft ook aangegeven rustiger aan te gaan doen met salarissen, wat ook de reden was dat het met Narsingh afketste.

Bij ons heeft hij behoorlijke kans op speeltijd, en dat moet hij bij onze concurrenten nog maar afwachten. Ook heeft hij meer leeftijdsgenootjes om zich heen en een betere sfeer. Daarnaast is hij matties met Guidetti, die ook wel een goed woordje doet voor ons :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119738914
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:52 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zodat wij weer kunnen vloeken als er een miskoop is :P

Maar ik denk dat wij niet zo heel veel minder te bieden hebben dan Ajax hoor, misschien wel minder dan PSV aangezien ze daar waarschijnlijk weer een beukenootje aan de gemeente verkopen voor 50 mln, maar Ajax heeft ook aangegeven rustiger aan te gaan doen met salarissen, wat ook de reden was dat het met Narsingh afketste.

Bij ons heeft hij behoorlijke kans op speeltijd, en dat moet hij bij onze concurrenten nog maar afwachten. Ook heeft hij meer leeftijdsgenootjes om zich heen en een betere sfeer. Daarnaast is hij matties met Guidetti, die ook wel een goed woordje doet voor ons :D
Daar soort dingetjes moet je hem wel mee proberen te verleiden, al kan dat ook in je nadeel werken. Stefan de Vrij geeft bijvoorbeeld ook aan dat hij wel wil weten hoe de toekomst eruit ziet, dat is bij Feyenoord toch ook een stuk onzekerder. De kans is nog steeds aanwezig dat je 2 seizoenen onder Heracles eindigt.

En uiteindelijk denk ik toch dat geld de doorslag geeft en er is er altijd wel 1tje die meer biedt.
pi_119739066
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Daar soort dingetjes moet je hem wel mee proberen te verleiden, al kan dat ook in je nadeel werken. Stefan de Vrij geeft bijvoorbeeld ook aan dat hij wel wil weten hoe de toekomst eruit ziet, dat is bij Feyenoord toch ook een stuk onzekerder. De kans is nog steeds aanwezig dat je 2 seizoenen onder Heracles eindigt.

En uiteindelijk denk ik toch dat geld de doorslag geeft en er is er altijd wel 1tje die meer biedt.
Ik vermoed zo maar dat we de komende jaren niet buiten de top5 eindigen. Het gaat financieel en sportief steeds beter :)

En in geld kunnen we inderdaad wel altijd overboden worden, maar goed dat hebben andere clubs ook als ze bijvoorbeeld moeten concurreren met buitenlandse clubs. Dan is er altijd een afweging of ze kans op speeltijd krijgen, hoe ze zich kunnen ontwikkelen en in wat voor omgeving ze terecht komen. We zijn in een hoop secundaire arbeidsvoorwaarden wel een goede partij denk ik :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119740536
quote:
Ik kijk niet naar leeftijd, maar naar kwaliteit
Geplaatst op woensdag 28 november 2012 om 16:17

Ronald Koeman kon in de zomer tal van nieuwe spelers begroeten. Feyenoord verloor enkele dragende spelers en daarvoor moesten vervangers voor worden gezocht.

Enkele van die nieuwe krachten komen echter slechts sporadisch aan speelminuten: de jeugd is hun voorbijgestreefd. Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius staan in de hiërarchie momenteel boven Ruud Vormer en Wesley Verhoek. Koeman lijkt hiermee een duidelijk statement te geven en de oefenmeester slaat ook ferme taal uit. 'Het is simpelweg een kwestie van aanhaken of afvallen in dit Feyenoord.'

'Ik kijk niet naar leeftijd, maar naar kwaliteit', zegt Koeman in Voetbal International. 'En dan kan het dus zijn dat Vilhena speelt in plaats van Vormer of Goossens, ook al zijn ze nieuw bij de club en hebben ze veel ervaring in de Eredivisie. Met Ruud heb ik hierover regelmatig contact, ik begrijp dat hij in een moeilijke situatie zit, maar de enige die dat kan veranderen is hij zelf. Ruud begrijpt dat wel, hij is een vechter, ik heb hem zeker nog niet afgeschreven en John Goossens ook niet.'

'De ontwikkeling van deze ploeg gaat snel. We laten beter voetbal zien dan een paar maanden geleden, beter ook dan vorig jaar toen we veelal vanuit de omschakeling speelden. Daarvoor hadden we toen ook de spelers, maar na de komst van Graziano Pellè en het feit dat tegenstanders zich aan ons aanpassen, voetballen we vaak op de helft van onze opponent. Dat vereist een ander soort voetbal, beter positiespel in de kleine ruimte. Ik kies daar mijn spelers bij. Het is simpelweg een kwestie van aanhaken of afvallen.'

Guyon Fernandez is één van de spelers die afvalt. 'Hij was vorig seizoen belangrijk in onze manier van spelen. Hij is snel, opportunistisch en was van waarde in de wedstrijden dat we John Guidetti moesten missen. Maar nu spelen we op een andere manier en Guyon heeft daarmee moeite. In zo'n situatie moet je eerlijk zijn. Wij hebben hem verteld dat het voor hem beter is als hij zijn carrière vervolgt bij een club waar hij wél wekelijks speelt. Zo is het met meer spelers.'
ben wel benieuwd wie Koeman nu als reserve van Pelle ziet dan. Want Achahbar kan dat ook niet op dezelfde manier invullen, Schaken misschien? Maar goed, Fernandez zien we dus in ieder geval niet meer terug :D
  donderdag 29 november 2012 @ 11:42:28 #45
53267 TC03
pi_119742048
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:57 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

ben wel benieuwd wie Koeman nu als reserve van Pelle ziet dan. Want Achahbar kan dat ook niet op dezelfde manier invullen, Schaken misschien? Maar goed, Fernandez zien we dus in ieder geval niet meer terug :D
Ik denk dat Schaken de tweede spits is met Boëtius/Cissé/Verhoek op de flanken. Dat heeft wel vaker goed gewerkt.
pi_119742087
Goed nieuws en een kleine glimlach denkend aan inZanity/HMF die zeker wisten dat Fernandez er 15 ging maken dit seizoen :)
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 12:14:41 #47
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_119742864
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goed nieuws en een kleine glimlach denkend aan inZanity/HMF die zeker wisten dat Fernandez er 15 ging maken dit seizoen :)
Ja dat idd :')

"Want het is gewoon een hele goeie spits voor Feyenoord" :') x 10.000
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 12:16:27 #48
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_119742908
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:57 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Wel een bullshit opmerking van Koeman :

"Ik kijk niet naar leeftijd, maar naar kwaliteit". Zeg dat niet als je Leerdam alleen maar buiten de selectie laat omdat ie niet bij tekent.

Je kijkt dan niet alleen naar kwaliteit. Beetje jammer Ronald.

[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 29-11-2012 12:39:30 ]
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 12:23:50 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119743077
quote:
15s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wel een bullshit opmerking van Koeman :

"Ik kijk niet naar leeftijd, maar naar kwaliteit". Zeg dat niet als je Leerdam alleen maar buiten de selectie laat omdat ie niet bij tekent.

Je kijkt dan niet alleen naar kwaliteit. Beetje jammer Ronald.
:?

Er staat helemaal niet "alleen naar kwaliteit". Dat woordje heb jij er bij gehaald. Hij zegt dat kwaliteit wel meeweegt en leeftijd niet.

Dat er daarnaast ook nog andere zaken kunnen meespelen, zoals het niet langer investeren in c.q. speeltijd gunnen aan iemand die geen toekomst meer ziet bij Feyenoord, dat wordt nergens ontkend.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 12:31:27 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_119743300
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:23 schreef Gert het volgende:

[..]

:?

Er staat helemaal niet "alleen naar kwaliteit". Dat woordje heb jij er bij gehaald. Hij zegt dat kwaliteit wel meeweegt en leeftijd niet.

Dat er daarnaast ook nog andere zaken kunnen meespelen, zoals het niet langer investeren in c.q. speeltijd gunnen aan iemand die geen toekomst meer ziet bij Feyenoord, dat wordt nergens ontkend.
De quote van Koeman geeft aan dat hij kijkt naar kwaliteit, en niet naar leeftijd.

Mee eens?

Als hij al die tijd Leerdam de voorkeur gaf boven Vilhena koos hij dus voor kwaliteit? Toch?

Nu tekent Leerdam niet bij, en staat Vilhena erin. Wat "toevallig" dat Vilhena hem dan net in die week voorbij is als het gaat om kwaliteit.

4045
onlogisch
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 12:33:02 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119743360
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De quote van Koeman geeft aan dat hij kijkt naar kwaliteit, en niet naar leeftijd.

Mee eens?

Als hij al die tijd Leerdam de voorkeur gaf boven Vilhena koos hij dus voor kwaliteit? Toch?

Nu tekent Leerdam niet bij, en staat Vilhena erin. Wat "toevallig" dat Vilhena hem dan net in die week voorbij is als het gaat om kwaliteit.

Jij beweert dat hij ALLEEN naar kwaliteit kijkt en dat zegt hij niet. Hij beweert alleen dat leeftijd niet meeweegt.
Overigens ben ik het 100% eens met de beslissing om Leerdam niet meer op te stellen en Vilhena wel. Had al eerder moeten gebeuren.
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 12:38:31 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_119743517
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Jij beweert dat hij ALLEEN naar kwaliteit kijkt en dat zegt hij niet. Hij beweert alleen dat leeftijd niet meeweegt.
Overigens ben ik het 100% eens met de beslissing om Leerdam niet meer op te stellen en Vilhena wel. Had al eerder moeten gebeuren.
Excuses :)

Post speciaal voor jou aangepast.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 12:55:47 #53
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_119744036
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-op-hun-hoofd.dhtml :')
Na Danny Hesp en Theo van Seggelen is het nu de beurt aan Louis Laros om onzin te verkondigen. Met dat voorbeeld van Clasie heeft hij wel gelijk, maar Vilhena doet het gewoon beter dan Leerdam. Laten ze eens voetbal gaan kijken bij de VVCS.
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 13:01:00 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119744213
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:55 schreef Slobeend het volgende:
Na Danny Hesp en Theo van Seggelen is het nu de beurt aan Louis Laros om onzin te verkondigen. Met dat voorbeeld van Clasie heeft hij wel gelijk, maar Vilhena doet het gewoon beter dan Leerdam. Laten ze eens voetbal gaan kijken bij de VVCS.
Laat lekker lullen. Feyenoord heeft het volste recht om Leerdam niet meer op te stellen. Natuurlijk was het niet zo'n moeilijke beslissing omdat er een prima vervanger met veel talent beschikbaar was. En Leerdam was niet erg overtuigend, groeide niet door, leek al een beetje aan zijn max te zitten. Maar dat gaat die VVCS geen hol aan verder. Dit is een prima signaal naar de spelers: loyaliteit wordt beloond. En het is niet zo dat een speler niet meer weg kan hè, als hij bijtekent. Alleen vangt Feyenoord er dan tenminst ook nog wat voor.
pi_119744409
quote:
Die dude spreekt zichzelf beetje tegen imo :) Jordy Clasie zou dit niet overkomen, m.a.w. Leerdam is niet goed genoeg en daarom speelt iemand anders.
pi_119745016
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Laat lekker lullen. Feyenoord heeft het volste recht om Leerdam niet meer op te stellen. Natuurlijk was het niet zo'n moeilijke beslissing omdat er een prima vervanger met veel talent beschikbaar was. En Leerdam was niet erg overtuigend, groeide niet door, leek al een beetje aan zijn max te zitten. Maar dat gaat die VVCS geen hol aan verder. Dit is een prima signaal naar de spelers: loyaliteit wordt beloond. En het is niet zo dat een speler niet meer weg kan hè, als hij bijtekent. Alleen vangt Feyenoord er dan tenminst ook nog wat voor.
Leerdam is net zo'n speler als Wijnaldum. (Groot) talent, maar na een tijd moet je ook echt doorgroeien dat je bijvoorbeeld international kan worden. Wijnaldum heeft die stap ook niet kunnen maken, dat gaat Leerdam ook niet lukken.

Clasie, de Vrij en BMI lijken het wel te gaan redden. Hetzelfde geldt voor Fer. Jammer dat die niet is gebleven, al had ik soms wel m'n twijfels aan hem. Vooral zijn slaapmomentjes waren vervelend.

Nu is het de beurt aan Vilhena, Boetius en Kongolo om het te laten zien de aankomende 2/3 jaar.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_119746828
quote:
wat een onzin verhaal...
feyenoord / koeman dwingen Leerdam toch nergens toe..
hij speelt niet meer omdat hij bij feyenoord geen toekomst (lees gouden bergen) ziet..
nergens word gezegd dat hij weer speelt als hij zijn contract verlengd (wat feyenoord nu niet eens meer doet als ik MvG moet geloven die de laatste aanbieding heeft ingetrokken)

ver is het een logische ontwikkeling , als ik ergens mijn contract opzeg krijg ik in mijn opzegtermijn ook geen nieuwe klussen meer...
spelers zijn lang genoeg degene geweest die de macht hadden in de voetballerij omdat er altijd wel tweederangs buitenlandse kutclubs zijn waar ze meer konden verdienen..

Nou Kelvin , succes bij welke kutclub je ook terecht komt , meer dan een zekere basisplaats bij NAC of een reservebank plaats bij vite$$e of p$v zit er niet in...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 29 november 2012 @ 14:25:29 #58
321382 vandermar
pi_119746941
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja dat idd :')

"Want het is gewoon een hele goeie spits voor Feyenoord" :') x 10.000
Hij is afhankelijk van de spelers om hem heen. Vorig seizoen maakte hij er 10 toen Guidetti de spits was en die liep te sleuren en ging diep, kwam in de bal. Daardoor kreeg Fernandez heel veel ruimte. Nu met Pelle lukt dat niet omdat hij veel statischer is en minder ruimte creeërt. Fernandez moest nu als een vleugelspeler fungeren en dat kan hij niet.
RvP; Feyenoord
pi_119747038
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:25 schreef vandermar het volgende:

[..]

Hij is afhankelijk van de spelers om hem heen. Vorig seizoen maakte hij er 10 toen Guidetti de spits was en die liep te sleuren en ging diep, kwam in de bal. Daardoor kreeg Fernandez heel veel ruimte. Nu met Pelle lukt dat niet omdat hij veel statischer is en minder ruimte creeërt. Fernandez moest nu als een vleugelspeler fungeren en dat kan hij niet.
Fernandez stond er vorig jaar toch alleen maar in als Guidetti dat niet deed? Dus ik snap je verhaal niet.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 29 november 2012 @ 14:29:28 #60
321382 vandermar
pi_119747053
quote:
19s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:29 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Fernandez stond er vorig jaar toch alleen maar in als Guidetti dat niet deed? Dus ik snap je verhaal niet.
Nee hoor, dat waren enkele wedstrijden.
RvP; Feyenoord
pi_119747076
Fernandez heeft het aan het begin van dit jaar de kans gekregen om het te laten zien, maar was te licht en toen pas kwam Pelle. Het ligt niet aan het functioneren van Pelle dat Fernandez het niet goed doet.
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 14:32:52 #62
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119747155
Fernandez is overduidelijk niet goed genoeg voor een top-5 ploeg, dat ziet toch elke blinde kip.

Laat-ie lekker Excelsior uit het moeras helpen trekken na de winterstop.
  donderdag 29 november 2012 @ 14:33:34 #63
321382 vandermar
pi_119747175
Hij is ook niet goed genoeg maar hij rendeert beter van de zijkant wanneer je een spits hebt die 90 minuten sleurt.
RvP; Feyenoord
pi_119747258
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:32 schreef Gert het volgende:
Fernandez is overduidelijk niet goed genoeg voor een top-5 ploeg, dat ziet toch elke blinde kip.

Laat-ie lekker Excelsior uit het moeras helpen trekken na de winterstop.
Goede eredivisie spits man :X
pi_119747300
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
Hij is ook niet goed genoeg maar hij rendeert beter van de zijkant wanneer je een spits hebt die 90 minuten sleurt.
Hij rendeert beter in ploegen die met 9 man voor de goal hangen en af en toe de bal naar voren rossen waar hij dan lekker achteraan kan hollen. Onderste 4 ploegen in de eredivisie is waar hij thuis hoort.
pi_119747595
Hij is inderdaad meer een counterspits, en ik had ook wel meer van hem verwacht, geen topspits, maar nu hij kwam wel heel slecht terug van de zomervakantie :')
pi_119747800
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:48 schreef ace_eleven het volgende:
Hij is inderdaad meer een counterspits, en ik had ook wel meer van hem verwacht, geen topspits, maar nu hij kwam wel heel slecht terug van de zomervakantie :')
Is altijd al slecht geweest. Als je dat niet ziet heb je dezelfde moeder als Luigi Bruins.
pi_119748502
quote:
Update 29 november 14.01 uur - Mulder en Cissé maken ‘gretige indruk’ bij terugkeer op training
Naast Ruben Schaken zijn ook Erwin Mulder en Sekou Cissé teruggekeerd op het trainingsveld van Feyenoord. Het tweetal trainde donderdagochtend volledig mee met de selectie, zo meldt de club uit Rotterdam via de officiële kanalen. Mulder kampte met klachten aan zijn voet, terrwijl Cissé last had van een hamstringblessure. Het duo maakte volgens Feyenoord ‘een gretige indruk’.
  donderdag 29 november 2012 @ 15:49:17 #69
321382 vandermar
pi_119749357
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Is altijd al slecht geweest. Als je dat niet ziet heb je dezelfde moeder als Luigi Bruins.
Haten op Bruins :') Grandioze voetballer die alleen de pech had dat hij na zijn eerste seizoen moest spelen in een niet voetballend elftal.
RvP; Feyenoord
pi_119749379
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:

[..]

Haten op Bruins :') Grandioze voetballer die alleen de pech had dat hij na zijn eerste seizoen moest spelen in een niet voetballend elftal.

Niet weer
  donderdag 29 november 2012 @ 15:50:34 #71
321382 vandermar
pi_119749403

150kg :')
RvP; Feyenoord
pi_119749477
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:50 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]

150kg :')
De muis van 150kg _O_ . Ff tributefilmpje maken, brb
  donderdag 29 november 2012 @ 15:55:43 #73
321382 vandermar
pi_119749559
Hofs is de beste nummer 10 die Feyenoord heeft gehad sinds Korneev (dan reken ik Ono niet als 10.) Hofs _O_ ik vond hem echt een geniale speler. Bruins was echt niet zo slecht als dat velen beweerden, hij speelde in het tweede seizoen in een elftal dat niet voetbalde zoals ze in het eerste seizoen wel konden met onder andere Sahin die ook erg goed was.
RvP; Feyenoord
pi_119749744
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:55 schreef vandermar het volgende:
Hofs is de beste nummer 10 die Feyenoord heeft gehad sinds Korneev (dan reken ik Ono niet als 10.) Hofs _O_ ik vond hem echt een geniale speler. Bruins was echt niet zo slecht als dat velen beweerden, hij speelde in het tweede seizoen in een elftal dat niet voetbalde zoals ze in het eerste seizoen wel konden met onder andere Sahin die ook erg goed was.
En VVV, Excelsior, Salzburg, OG Nice, dat waren ook allemaal niet voetballende elftallen?

Heeft geen ruggengraat die jongen.
pi_119749901
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:55 schreef vandermar het volgende:
Ono was wel paar klassen beter dan Hofs. En waarom tel je die dan niet als 10? Overigens ben ik het wel met je eens dat Hofs best goed was. Maar Ono had gewoon iets extra's. Maar zo heb je door de jaren heen altijd wel een speler met iets. Emerton had ook wat extra's op die flank. Ik zie Janmaat wel in de buurt komen. Misschien verdedigend nog iets aansterken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_119749952
Ono _O_
Wat een baas was dat zeg.
pi_119749985
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ono _O_
Wat een baas was dat zeg.
Afgelopen zomer in Japan in de dvd winkels nog hele schappen vol Ono/Feyenoord dvds gespot. :P Complete eredivisiewedstrijden ook.

Ono _O_
pi_119750459
Ono voor mij nog steeds de grootste Feyenoord Held die ik heb mee gemaakt.

In de kwartfinale tegen PSV een penalty nemen en onderweg van de middenstip naar de penaltystip ff een balletje hooghouden tijdens het lopen alsof het niks is en vervolgens met een stoïcijnse blik de bal in de hoek schieten alsof er helemaal geen druk lag _O_. Lang geleden dat ik zo'n heerlijke voetballer met zo'n inzicht en pass en traptechniek als Ono heb gezien.
pi_119750727
Feyenoord twitterde op donderdag 29-11-2012 om 16:31:57 Jean-Paul Boëtius tot 2016 aan Feyenoord verbonden. Feyenoord en talentvolle aanvaller bereiken overeenstemming over nieuw contract. reageer retweet
pi_119750750
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:33 schreef Peak het volgende:
Feyenoord twitterde op donderdag 29-11-2012 om 16:31:57 Jean-Paul Boëtius tot 2016 aan Feyenoord verbonden. Feyenoord en talentvolle aanvaller bereiken overeenstemming over nieuw contract. reageer retweet
*O*
pi_119750794
Uitstekend nieuws *O*
pi_119750795
quote:
29-11-2012 Feyenoord en Boëtius akkoord over nieuw contract

Feyenoord en Jean-Paul Boëtius hebben overeenstemming bereikt over een nieuw contract tot medio 2016. De huidige verbintenis van de talentvolle aanvaller liep tot 2014, maar wordt opengebroken en verlengd. De achttienjarige Boëtius speelt al vanaf de F-jeugd voor Feyenoord en doorliep de volledige jeugdopleiding. Hij debuteerde in oktober tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax, waarin hij direct trefzeker was. Hierop werd Boëtius door trainer Ronald Koeman overgeheveld naar de A-selectie. De jeugdinternational zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder het nieuwe, gedetailleerde spelerscontract.

Technisch directeur Martin van Geel laat weten dat Feyenoord veel vertrouwen heeft in de toekomst van Boëtius. ‘Jean-Paul is een van onze grootste talenten en we zijn enorm blij dat we met hem tot een akkoord zijn gekomen over een nieuw contract. We zijn ervan overtuigd dat hij zich bij Feyenoord nog verder kan ontwikkelen en daar gaan wij hem ontzettend bij helpen.’

Boëtius is zeer verheugd met zijn nieuwe contract. ‘De club spreekt hiermee een groot vertrouwen uit in mij. Ik speel al vanaf mijn zesde jaar voor Feyenoord en hier heb ik het al die jaren voor gedaan. Ik ben heel blij dat ik met dit nieuwe contract nog langer aan de club verbonden ben. Dit zorgt ook voor rust, waardoor ik me volledig kan focussen op mijn sportieve ontwikkeling.’
Pleurt op!
pi_119750975
Lekker. :) 1.5 seizoen schitteren en dan voor de hoofdprijs verkopen in 2014. :+

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 16:42:12 ]
pi_119750993
Haha dit is toch ook wel een strakke actie van die bond als het waar is:
quote:
ROTTERDAM - Dick Jaspers gaat de voetballers van Feyenoord leren biljarten. De driebander uit Etten-Leur doet dit op verzoek van de Nederlandse biljartbond.

De Koninklijke Nederlandse Biljartbond springt met de clinic in op een incident met John Goossens, Guyon Fernandez, Kamohelo Mokotjo en Kaj Ramsteijn, die anderhalve week geleden tijdens de competitiewedstrijd tegen Willem II liever een potje gingen biljarten in plaats van de verrichtingen van hun club te volgen. Dit tot woede van coach Ronald Koeman.

'Biljarten is nu eenmaal verslavend'
De KNBB noemt dat ontoelaatbaar, maar vindt wel dat er sprake is van verzachtende omstandigheden omdat biljarten verslavend is. De bond wil nu ook de andere spelers van Feyenoord kennis laten maken met de sport.

Ze krijgen tijdens de clinic alle speelsoorten voorgeschoteld, van carambole en driebanden tot pool en snooker.
http://www.omroepbrabant.(...)noord+biljarten.aspx
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 16:42:58 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119751019
Goed nieuws zeg!

Dat bericht in het AD van gisteren, dat zowel Tonny, Boëtius als De Vriij twijfelden over hun toekomst bj Feyenoord was niet zo fijn. Hopelijk gaan er nu meer over de streep.
pi_119751034
Nog 3 te gaan. De Vrij, Vilhena en Koeman.
pi_119751207
quote:
Heuj goed nieuws

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:42 schreef Peak het volgende:

[..]

_O-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 november 2012 @ 16:52:52 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119751261
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:42 schreef Peak het volgende:

[..]

En voor straf mogen John Goossens, Guyon Fernandez, Kamohelo Mokotjo en Kaj Ramsteijn niet mee? :D :P

Wel briljant dit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_119751547
Jean-Paul verlengd ^O^
Had van mij wel tot 2017 gemogen.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_119751880
Lekker Jean paul _O_

stemmingmakerij wel van verschillende media dat contracten zo ver weg zijn. Twee dagen later tekent hij een nieuw contract.
Feyenoord Rotterdam
pi_119752614
quote:
*O*
pi_119752723
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op de pics van de moeder van Luigi
pi_119752734
quote:
19s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:03 schreef Guidetti het volgende:
Jean-Paul verlengd ^O^
Had van mij wel tot 2017 gemogen.
Je moet wat te zeiken hebben he.
pi_119752775
quote:
moi nou die andere nog
* Verwijderd *
pi_119752937
JP ^O^
  donderdag 29 november 2012 @ 17:58:18 #96
268260 Dr.Mikey
pi_119753258
Ga weg met je Bruins.
R.I.P DTS.
pi_119753783
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga weg met je Bruins.
goeie speler hoor
* Verwijderd *
pi_119754120
Boëtius verlengd. _O_
  donderdag 29 november 2012 @ 18:38:45 #100
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119754459
Jean-Paul _O_
pi_119755056
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op de pics van de moeder van Luigi
Misschien dat Mario Been er nog een paar heeft liggen..
pi_119755196
Goed nieuws inderdaad :D

Er is met die zaakwaarnemer dus goed te onderhandelen :P
pi_119755809
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:01 schreef ace_eleven het volgende:
Goed nieuws inderdaad :D

Er is met die zaakwaarnemer dus goed te onderhandelen :P
Hij wou zelf graag blijven en zijn ouders wouden ook dat hij per se bleef.
pi_119757937
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:

[..]

Bruins was gewoon niet serieus genoeg. Was een keer wekenlang geblesseerd, maar liep wel met wat vrienden te ballen in de zaal. Zo zijn er nog veel meer voorbeelden van een waardeloze instelling. Die jongen heeft het zelf laten liggen.
  donderdag 29 november 2012 @ 21:29:41 #105
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_119761246
Bruins heeft heel veel kans gehad. Zelfs Wijnaldum wist zich te etaleren in dat elftal.
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 22:19:17 #106
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119764126
quote:
'Djuricic en Vilhena in beeld bij AC Milan'

Heerenveener Filip Djuricic en Feyenoorder Tonny Vilhena zijn in beeld bij AC Milan, dat zich meer en meer richt op jonge talentvolle spelers. Dat meldt het Italiaanse Sky Sport.

Djuricic zou afgelopen weekeinde zijn aanbevolen door zijn coach Marco van Basten die op uitnodiging in Milaan op bezoek was. In een gesprek met clubpresident Silvio Berlusconi zou de voormalig bondscoach hoog hebben opgegeven over de 20-jarige Servische spelmaker wiens contract in 2014 afloopt. Djuricic liet al eerder weten dat hij na dit seizoen hogerop wil.

Ook de naam van Feyenoord-talent Vilhena staat op de lijst van de Italianen. Volgens Sky Sport is zijn naam bij AC MIlan genoemd door zijn zaakwaarnemer Mino Raiola. Recentelijk kwam Feyenoord er niet uit om het contract van het 17-jarige talent open te breken. Dat loopt nu tot medio 2014.

Berlusconi bevestigde tegen Sky Sports dat hij heeft gesproken met Van Basten en dat de club inderdaad twee jongens in Nederland op het oog heeft.(AD)
  donderdag 29 november 2012 @ 22:20:35 #107
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_119764209
Recentelijk kwam Feyenoord er niet uit? Zondag zei Vilhena dat hij naar alle waarschijnlijkheid bijtekent.
pi_119764296
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Merkie het volgende:
Recentelijk kwam Feyenoord er niet uit? Zondag zei Vilhena dat hij naar alle waarschijnlijkheid bijtekent.
Eerste poging is mislukt, maar er zullen er nog wel wat meer komen. Hij zal vast wel bijtekenen
Feyenoord Rotterdam
pi_119764308
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Merkie het volgende:
Ach, twee dagen gelden kopte het AD nog met "Nieuwe contracten Vilhena en Boëtius ver weg in De Kuip". Zo ver weg dat inmiddels één van de twee heeft bijgetekend.
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 22:29:50 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119764670
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ach, twee dagen gelden kopte het AD nog met "Nieuwe contracten Vilhena en Boëtius ver weg in De Kuip". Zo ver weg dat inmiddels één van de twee heeft bijgetekend.
Juist. Al voerde het AD als bron wel Van Geel op. Die hoef je dus ook niet op z'n woord te geloven. ;)

Maar het zijn wel ratten, die Italianen én die zaakwaarnemer. Ik zie Milan in staat om Tonny volgend jaar stiekem te compenseren voor gederfde inkomsten als hij niet bijtekent. Milan haalt dat bedrag er vervolgens weer riant uit omdat ze hem in 2014 transfervrij kunnen overnemen.
pi_119764985
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Er stond nergens dat Van Geel dat zo letterlijk heeft gezegd. Het AD moet tje niet zo serieus nemen, dat is de afgelopen jaren wel gebleken.
pi_119765549
Als Tonny niet bijtekent moeten we hem wel gewoon van de zomer verkopen. Dan zal hij naar alle waarschijnlijkheid ook wel de nodige miiljoenen opleveren...

Maar ik heb natuurlijk ook wel veel liever dat hij wel bijtekent, maar hij mag sowieso niet transfervrij de deur uitlopen..
pi_119765850
Allemaal een spelletje.
Raiola heeft hem gewoon aangeboden bij clubs om de druk bij Feyenoord op te voeren en betere voorwaarden te kunnen stellen. Betekent niet persé dat Vilhena daar ook heen wil.
I love my mispoken words.
pi_119766199
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:49 schreef ace_eleven het volgende:
Als Tonny niet bijtekent moeten we hem wel gewoon van de zomer verkopen. Dan zal hij naar alle waarschijnlijkheid ook wel de nodige miiljoenen opleveren...

Maar ik heb natuurlijk ook wel veel liever dat hij wel bijtekent, maar hij mag sowieso niet transfervrij de deur uitlopen..
Die jongen moet gewoon nog even geduld hebben. Snap wel dat "Mino" veel invloed heeft op zo'n jongen, maar de komende 3 jaar kan zo'n jonge speler genoeg leren in de Eredivisie. In Italie speel je, of je speelt niet. In het laatste geval is het alleen maar trainen en trainen doen ze daar heel anders dan hier. Dat is vooral tactisch en beetje bijhouden van de conditie. Een jonge speler heeft veel meer nodig. Nog meer dan in NL is het daar zaak om te spelen om vooruit te gaan. Alleen hele uitzonderlijke talenten ontwikkelen zich in een dergelijke setting. Als die Italianen wisten hoe ze jonge gasten moesten begeleiden, dan zouden ze niet steeds maar kopen.
pi_119766346
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:03 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Die jongen moet gewoon nog even geduld hebben. Snap wel dat "Mino" veel invloed heeft op zo'n jongen, maar de komende 3 jaar kan zo'n jonge speler genoeg leren in de Eredivisie. In Italie speel je, of je speelt niet. In het laatste geval is het alleen maar trainen en trainen doen ze daar heel anders dan hier. Dat is vooral tactisch en beetje bijhouden van de conditie. Een jonge speler heeft veel meer nodig. Nog meer dan in NL is het daar zaak om te spelen om vooruit te gaan. Alleen hele uitzonderlijke talenten ontwikkelen zich in een dergelijke setting. Als die Italianen wisten hoe ze jonge gasten moesten begeleiden, dan zouden ze niet steeds maar kopen.
ja, dat klopt wel, voor hem is het ook veel beter nog een paar jaartjes eredivisie te spelen, zeker aangezien hij grote kans heeft vanaf nu gewoon een basisplaats te hebben, maar het ging mij erom wat het beste was voor Feyenoord indien hij niet bijtekent ;)
pi_119766580
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:06 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

ja, dat klopt wel, voor hem is het ook veel beter nog een paar jaartjes eredivisie te spelen, zeker aangezien hij grote kans heeft vanaf nu gewoon een basisplaats te hebben, maar het ging mij erom wat het beste was voor Feyenoord indien hij niet bijtekent ;)
Verkopen. Europa League levert geen drol op en zelfs met voorronde CL halen kan je in augustus gewoon met lege handen staan. De enige reden om het risico te nemen dat een speler over een jaar gratis de deur uit loopt is wanneer je met die speler kans maakt om kampioen te worden en zonder zo goed als kansloos bent. Daar lijkt hier geen sprake van, dus lekker de prijs opvoeren en dan afscheid nemen.
pi_119767095
Dat zei ik dus ook :P
pi_119767209
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:23 schreef ace_eleven het volgende:
Dat zei ik dus ook :P
Great minds think alike. *)
pi_119769792
Ik vind het toch wel opmerkelijk dat Mokotjo zo snel mogelijk verkocht moet worden, vooral gezien de situatie met Leerdam. Als ze allebei vertrekken dan heb je nog maar 1 optie voor de rechtsbackpositie, en 3 spelers voor de 2 posities op het middenveld die meer verdedigend zijn. Je bespaart een half jaar salaris, ok, maar wat zal dat zijn, 2 ton? Is dat het waard om zo'n risico te lopen? :{
pi_119769933
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Verkopen. Europa League levert geen drol op en zelfs met voorronde CL halen kan je in augustus gewoon met lege handen staan. De enige reden om het risico te nemen dat een speler over een jaar gratis de deur uit loopt is wanneer je met die speler kans maakt om kampioen te worden en zonder zo goed als kansloos bent. Daar lijkt hier geen sprake van, dus lekker de prijs opvoeren en dan afscheid nemen.
Geen drol vergeleken met de CL ja, maar voor onze armoedige club wel degelijk een leuk extra'tje. Paar ton tv-inkomsten, extra kaartverkoop (groepsfase = sowieso drie thuiswedstrijden), extra exposure voor sponsors waardoor je meer geld kan vragen. Daarnaast willen spelers eerder naar Feyenoord komen/bij Feyenoord blijven als we Europees spelen, wat ook belangrijk is. Maar puur financiëel, al is het nog geen miljoen euro, dan is dat toch zeer welkom. :)
pi_119770205
quote:
'Liverpool meldt zich bij Feyenoord na afronding Coates-verhuur'

In navolging van Chelsea wordt ook Liverpool door diverse Britse media met Stefan de Vrij in verband gebracht. De Merseyside-club wikt en weegt de winterse verhuur van Sebastián Coates, die de afgelopen maanden nauwelijks in actie kwam. Als vervanger is Feyenoord's £3.5m-rated defender Stefan de Vrij in beeld.

De Vrij wil van Feyenoord horen hoe het toekomstplaatje van de club eruit ziet. "Pas als ik alle benodigde informatie op een rijtje heb, kan ik een juiste afweging maken", stelde hij in gesprek met NUsport. "Ik teken niet zomaar bij. Ik sta open voor contractverlenging, maar voordat ik teken moeten we eerst nog onderhandelen. Er is geen haast bij, want ik heb nog een contract tot 2014."

De Vrij werd in Engeland al omschreven als one of the most exciting defenders in Europe in recent seasons, maar ook als Feyenoord rebel in verband met zijn afwachtende houding inzake een nieuw contract. "Ik wil hier voor mezelf namelijk wél perspectief hebben. Daarom wil ik bijvoorbeeld weten welke spelers er blijven, of er versterkingen bij komen en, dat vooral, of we Europees voetbal halen."
pi_119770497
4.3 miljoen is natuurlijk een lachertje.
pi_119771451
Als hij eerst zekerheid wilt hebben mbt europees voetbal betekent dat hij toch pas van de zomer kan gaan verlengen? :(
pi_119771732
quote:
"Op den duur moet onze opleiding zich gaan meten met die van Ajax en Feyenoord"

Robin in het Hout 29 November 2012 om 11:39 Bron: TC/Tubantia
FC Twente hoopt de komende jaren dat er steeds meer jeugdspelers gaan doorbreken in het eerste elftal. De ploeg uit Enschede wil naar een selectie van 23 contractspelers en daarbij moeten vier tot vijf jeugdspelers zitten. In 2016 moet liefst zestig procent bestaan uit spelers die zelf opgeleid zijn.

Eerst wordt de selectie teruggebracht naar 23 spelers. "En van die 23 moeten er minimaal vier à vijf uit de eigen jeugd komen, maar dat kunnen er uiteraard ook zes zijn", zo vertelde technisch manager Cees Lok in gesprek met TC/Tubantia.

"Op den duur moet onze opleiding zich gaan meten met die van Ajax en Feyenoord. En dat proberen we we onder meer te bereiken door fulltimetrainers aan te stellen. Go Ahead Eagles is er bij gekomen, we hebben spelers van andere BVO’s overgenomen en we selecteren sneller door, waardoor de beste spelers bij elkaar zitten. Toen ik begon was het budget 1,5 miljoen euro, nu is dat 3 miljoen", aldus Lok.
Oja, want in 4 jaar creeer je wel een hoogwaardige jeugdopleiding :')

quote:
'Ticket Feyenoord-uit even duur als seizoenkaart RKC'
Geschreven op 2012-11-30 om 07:38:25 | Bekeken: 731 | Reacties: 4 | Foto: VI-Images | Bron: AD.nl
Waarschijnlijk onbedoeld heeft Feyenoord de aanstaande tegenstander RKC extra gemotiveerd voor het onderlinge treffen van morgenavond in de Kuip. De Waalwijkse spelers zijn boos dat extra kaarten voor hun familie of vrienden 124,85 euro per stuk kosten.
'Belachelijk', reageert Frank van Mosselveld, verdediger van RKC in AD Sportwereld. 'Een kaartje is even duur als een seizoenskaart bij RKC. Het is bovendien voor een vak boven in een hoek, waarbij je een verrekijker nodig hebt om het veld te zien.'

Feyenoord stelt 35 gratis kaarten beschikbaar voor spelers van de bezoekende club. Daarnaast kunnen ze kaarten bijkopen. Maar voor voetballers van RKC - die bepaald geen topsalarissen verdienen - is 124,85 euro te veel van het goede. 'Voor het eerst in jaren kunnen mijn ouders mijn wedstrijd niet bezoeken', zo reageert vleugelverdediger Sigourney Bandjar.

Voor de 124,85 euro is er een tribuneplaats (ter waarde van 58,30 euro) en toegang tot het Spelershome in het Maasgebouw (66,55 euro). Een woordvoerder van Feyenoord laat weten dat het om 'heel goede plaatsen gaat en toegang tot de lounge, met gratis eten en drinken'. 'We nemen contact op met RKC om uitleg over de prijsopbouw te geven', zegt hij.
Er is geen clubkaartverplichting en er zijn kaartjes voor Y2 en Y3 voor 22.50 te koop :')

[ Bericht 37% gewijzigd door ace_eleven op 30-11-2012 08:14:01 ]
pi_119772027
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:08 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Er is geen clubkaartverplichting en er zijn kaartjes voor Y2 en Y3 voor 22.50 te koop :')
Dan moeten ze te lang in de rij staan voor bier en kroketten.....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_119772131
quote:
maar ook als Feyenoord rebel in verband met zijn afwachtende houding inzake een nieuw contract
:D :D De Vrij een rebel hahaha
pi_119772600
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:08 schreef ace_eleven het volgende:Er is geen clubkaartverplichting en er zijn kaartjes voor Y2 en Y3 voor 22.50 te koop :')
Dan nog is het belachelijk wat Feijenoord doet...
Pleurt op!
  vrijdag 30 november 2012 @ 09:18:38 #128
277865 Sejt
Ondertitel
pi_119772622
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:47 schreef Luni het volgende:

[..]

:D :D De Vrij een rebel hahaha
De media is soms zo vermakelijk. Jammer dat het gros van de mensen alles gelooft wat er geschreven wordt.
pi_119772628
Wat ik niet snap is waarom ze Tonny tot 2016 vast willen leggen en niet tot 2017.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  vrijdag 30 november 2012 @ 09:19:31 #130
277865 Sejt
Ondertitel
pi_119772645
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:18 schreef Guidetti het volgende:
Wat ik niet snap is waarom ze Tonny tot 2016 vast willen leggen en niet tot 2017.
Salaris en andere eisen. Misschien wil de speler zelf niet. Etcetera.
  vrijdag 30 november 2012 @ 09:21:12 #131
14505 OProg
A Life in Music
pi_119772684
quote:

[..]

Dit kan toch niet een serieuze planning zijn? :')

Als het dan ook nog allemaal type's Wout Brama zijn spelen ze ook gewoon middemoot met de eigen jeugd. :')
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:00:46 #132
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119773482
Mensen die wel is naar de Kuip gaan.. Is vak J een goed vak om de wedstrijd te kijken?
pi_119773509
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:21 schreef OProg het volgende:

[..]

Dit kan toch niet een serieuze planning zijn? :')

Als het dan ook nog allemaal type's Wout Brama zijn spelen ze ook gewoon middemoot met de eigen jeugd. :')
Of allemaal _O_ El Ahmadi's _O_
pi_119773533
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:00 schreef Danielle83 het volgende:
Mensen die wel is naar de Kuip gaan.. Is vak J een goed vak om de wedstrijd te kijken?
Prima vak
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:05:14 #135
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119773583
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:03 schreef Grifte het volgende:

[..]

Prima vak
Thanks! Ik heb er zin in. Heel lang geen wedstrijd meer gezien :D
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:36:12 #136
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119774363
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:00 schreef Danielle83 het volgende:
Het is de Kuip, elk vak is wel prima w/
pi_119774372
Pellè rent altijd die kant op als hij scoort aan die zijde.
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:37:18 #138
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119774403
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:36 schreef Muto het volgende:
Pellè rent altijd die kant op als hij scoort aan die zijde.
Haha moet die wel scoren ;)
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:40:44 #139
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119774477
quote:

[..]

Hoe het ook zij, ik vind het wel een goeie ontwikkeling die nu plaats vindt. Meer jeugd, minder exotische aankopen - maakt de boel leuker om naar te kijken.

Al ziet Twente al die Feyenoord-aankopen zeker ook wel als eigen jeugd.
pi_119774615
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:37 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Haha moet die wel scoren ;)
Kom op, het is wel ladies night dan doet hij het wel. Met een beetje geluk voor je trekt hij zijn shirtje ook nog uit.

Al weet ik niet of dat wel zo handig is. Hij staat toch op scherp?
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:49:56 #141
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119774698
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:47 schreef Fuszy het volgende:
Juist. Beter wacht'ie daarmee tot ADO thuis ofzo. Is'ie tenminste niet geschorst voor Ajax uit.
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:51:07 #142
14505 OProg
A Life in Music
pi_119774732
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:49 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Juist. Beter wacht'ie daarmee tot ADO thuis ofzo. Is'ie tenminste niet geschorst voor Ajax uit.
Shirtje nu uit is niet spelen uit bij NAC. Is nog te overzien.
  vrijdag 30 november 2012 @ 10:54:38 #143
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_119774809
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:47 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Kom op, het is wel ladies night dan doet hij het wel. Met een beetje geluk voor je trekt hij zijn shirtje ook nog uit.

Het is ook niet handig om dat te doen. Ik ga sowieso echt voor t voetbal en mocht Pelle zn shirt uittrekken dan zal ik niet mn ogen dicht doen ;)
pi_119775177
Voor de ladiesnight gaat ie dat rare gebaar met z'n hand naast z'n hoofd en wapperende tong nu tussen 2 gespreide vingers doen.
pi_119775394
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de ladiesnight gaat ie dat rare gebaar met z'n hand naast z'n hoofd en wapperende tong nu tussen 2 gespreide vingers doen.
_O-
Feyenoord Rotterdam
pi_119775493
  Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 11:23:35 #147
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119775527
quote:
Maar voor voetballers van RKC - die bepaald geen topsalarissen verdienen - is 124,85 euro te veel van het goede.
:') :') :')

Het gemiddelde salaris in de eredivisie is 305.000 euro. Stél nou dat RKC daar héél erg onder zit, en "maar" op 100.000 euro per speler zit. Dan is dat nog altijd 3x modaal. Te janken. Schop ze de tering morgen. c_/
pi_119775624
quote:
Kak :') Helemaal vergeten. Maar tussenstand nog niet eens zo slecht, kan ik nog ergens inhaken?
pi_119775657
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Kak :') Helemaal vergeten. Maar tussenstand nog niet eens zo slecht, kan ik nog ergens inhaken?
Ja, stuur je de voorspellingen voor de komende twee wedstrijden (RKC Thuis, NAC uit) in en ik neem ze mee.
pi_119775752
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:23 schreef Gert het volgende:

[..]

:') :') :')

Het gemiddelde salaris in de eredivisie is 305.000 euro. Stél nou dat RKC daar héél erg onder zit, en "maar" op 100.000 euro per speler zit. Dan is dat nog altijd 3x modaal. Te janken. Schop ze de tering morgen. c_/
Ze verdienen ook onder het gemiddelde van de eredivisie. Is toch een flinke prijs voor een wedstrijdje en het is niet voor de spelers zelf. Het is voor de familie van ze. Natuurlijk kunnen ze ergens anders gaan zitten, maar ja... ik vind het een best hoge prijs.
Feyenoord Rotterdam
pi_119775787
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:18 schreef Guidetti het volgende:
Is heel makkelijk hoor, 3.5 jaar contract is gewoon een lange periode. Er zijn maar weinig spelers die graag voor 4,5 of 5 jaar vastliggen en al helemaal niet die op termijn de stap naar het buitenland willen gaan maken.
  Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 11:36:26 #152
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119775941
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:30 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ze verdienen ook onder het gemiddelde van de eredivisie. Is toch een flinke prijs voor een wedstrijdje en het is niet voor de spelers zelf. Het is voor de familie van ze. Natuurlijk kunnen ze ergens anders gaan zitten, maar ja... ik vind het een best hoge prijs.
Dat zeg ik. Zelfs als ze drie keer minder verdienen dan het gemiddelde, verdienen die spelers nog drie keer meer dan Jan Modaal. En ze hebben al 35 gratis kaarten gekregen. Dus het argument dat ze "bepaald geen topsalarissen verdienen" slaat nergens op. Geef mij 8300 euro per maand en ik betaal fluitend zo'n kaartje.
Ben ook wel benieuwd wat dat "vak in de hoek waar je een verrekijker voor nodig hebt" dan is. KK?

En tuurlijk is het aan de prijs. Maar dan ga je toch niet in de media lopen janken als spelers. :')
pi_119775986
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Zelfs als ze drie keer minder verdienen dan het gemiddelde, verdienen die spelers nog drie keer meer dan Jan Modaal. En ze hebben al 35 gratis kaarten gekregen. Dus het argument dat ze "bepaald geen topsalarissen verdienen" slaat nergens op. Geef mij 8300 euro per maand en ik betaal fluitend zo'n kaartje.
Ben ook wel benieuwd wat dat "vak in de hoek waar je een verrekijker voor nodig hebt" dan is. KK?

En tuurlijk is het aan de prijs. Maar dan ga je toch niet in de media lopen janken als spelers. :')
Daar heb ik volgens mij ook een keer gezeten als ex-speler van RKC. Mocht toen het veld op :7. Toen was het nog cool en als ik dat nu zou doen, dan zou ik een homo zijn zo aan het handje.

Ik snap het best hoor. Wist niet eens dat ze zoveel gratis kaarten kregen. Maar dat is heel RKC toch?
Feyenoord Rotterdam
pi_119776014
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:31 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Is heel makkelijk hoor, 3.5 jaar contract is gewoon een lange periode. Er zijn maar weinig spelers die graag voor 4,5 of 5 jaar vastliggen en al helemaal niet die op termijn de stap naar het buitenland willen gaan maken.
Dat snap ik maar als je dan de hoofdprijs voor hem wilt vangen moet je hem over 1,5 jaar al verkopen.
pi_119776028
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Gemiddelde pro tour wielrenner verdiende dit jaar ook meer dan 2 ton maar toch waren er genoeg Nederlanders die op het minimum van 32 k zaten. Als het oneerlijk verdeeld is zoals in de sport zegt een gemiddelde niet meer zoveel.
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:42:28 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119776113
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat snap ik maar als je dan de hoofdprijs voor hem wilt vangen moet je hem over 1,5 jaar al verkopen.
Of verlengen
pi_119776143
quote:

[..]

Daar doe je weinig aan. Feyenoord heeft gewoon niet de middelen om zulke talenten te behouden. En als die hoofdprijs 15 miljoen is, dan mogen we echt niet klagen.
  Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 11:43:45 #158
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119776144
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:38 schreef Fuszy het volgende:

Ik snap het best hoor. Wist niet eens dat ze zoveel gratis kaarten kregen. Maar dat is heel RKC toch?
In dat artikel staat: "Feyenoord stelt 35 gratis kaarten beschikbaar voor spelers van de bezoekende club"

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Gemiddelde pro tour wielrenner verdiende dit jaar ook meer dan 2 ton maar toch waren er genoeg Nederlanders die op het minimum van 32 k zaten. Als het oneerlijk verdeeld is zoals in de sport zegt een gemiddelde niet meer zoveel.
Mee eens, daarom ging ik ook drie keer onder het gemiddelde zitten. Maar misschien verdienen ze 1700 per maand hoor, bij RKC, het zou kunnen. En dan is zo'n kaartje wel veel geld. Maar dan valt er vast wel iets slims te bedenken om die 35 gratis kaarten eerlijk onder de allerarmste sloebers van de selectie te verdelen. ;)
pi_119776389
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:43 schreef Gert het volgende:

[..]

In dat artikel staat: "Feyenoord stelt 35 gratis kaarten beschikbaar voor spelers van de bezoekende club"

[..]

Mee eens, daarom ging ik ook drie keer onder het gemiddelde zitten. Maar misschien verdienen ze 1700 per maand hoor, bij RKC, het zou kunnen. En dan is zo'n kaartje wel veel geld. Maar dan valt er vast wel iets slims te bedenken om die 35 gratis kaarten eerlijk onder de allerarmste sloebers van de selectie te verdelen. ;)
Mijn excuses, overheen gelezen. Toch vind ik het redelijk veel geld, maar misschien denk ik vanuit een normale financiele situatie :P
Feyenoord Rotterdam
pi_119776916
quote:

[..]

En jij verwacht dat Vilhena met Raiola daar ooit mee akkoord was gegaan? En denk jij zelf niet dat Feijenoord dat geprobeerd heeft om het toch los te krijgen?
pi_119777082
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:10 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

En jij verwacht dat Vilhena met Raiola daar ooit mee akkoord was gegaan? En denk jij zelf niet dat Feijenoord dat geprobeerd heeft om het toch los te krijgen?
Geen idee? Zat jij bij de gesprekken?
  vrijdag 30 november 2012 @ 12:18:26 #162
268260 Dr.Mikey
pi_119777120
Raiola is een geldwolf.
R.I.P DTS.
pi_119777184
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:16 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Geen idee? Zat jij bij de gesprekken?
Ja, ik ben de rechterhand van Martin van Geel.

Martin van Geel en Raiola zijn beide zakenmannen, die proberen allebei het onderste uit de kan te halen.
pi_119777379
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja, ik ben de rechterhand van Martin van Geel.

Martin van Geel en Raiola zijn beide zakenmannen, die proberen allebei het onderste uit de kan te halen.
Het verschil is dat Martin van Geel veel meer belangen heeft te verdedigen en Mino alleen maar aan z'n eigen portemonnee denkt.
pi_119777775
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het verschil is dat Martin van Geel veel meer belangen heeft te verdedigen en Mino alleen maar aan z'n eigen portemonnee denkt.
En juist daarom heeft van Geel concessies moeten doen, zoals een contract tot 2016 en geen een tot 2017. Maar breng dat maar eens aan het verstand bij 'dirk-kuijt' a.k.a. 'Guidetti'.
pi_119777798
JanDirkStouten twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 12:30:28 Stefan de Vrij net tegen @RTV_Rijnmond: 'Ik vertrek niet in de winterstop, daar ben ik nog niet klaar voor.' #FEYrkc #fcrijnmond reageer retweet
pi_119777838
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:44 schreef SjaakBauer het volgende:
JanDirkStouten twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 12:30:28 Stefan de Vrij net tegen @RTV_Rijnmond: 'Ik vertrek niet in de winterstop, daar ben ik nog niet klaar voor.' #FEYrkc #fcrijnmond reageer retweet
<dooddoener>
eerst nog ff kampioen worden...
</dooddoener>
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_119778986
Ja, op zich zouden ze misschien meer kaarten beschikbaar kunnen stellen, maar ik vind 35 kaarten op zich wel een aardig gebaar. betekent dat ze gemiddeld in ieder geval meer dan 1 persoon kunnen meenemen en moeten ze per 2 personen misschien 1 kaartje bijkopen. We kunnen moeilijk een heel vak voor ze vrij houden.

Tegen die verkoopprijs is het toch een geschenk van ¤4369,75 ze zouden ook niets kunnen aanbieden. :P
Mochten ze geen 124.75 voor twee personen willen betalen kunnen ze voor 22.50 pp ook terecht, maar dan zonder luxe, ze moeten niet zo huilen
pi_119779140
Als Raiola zo een geldwolf is heeft ie toch eenzelfde agenda als Van Geel?? Dan willen ze toch beiden dat de speler voor zo lang mogelijk tekent en voor zoveel mogelijk verkocht wordt?

Of worden die zaakwaarnemers niet meer rijk van verkoop-percentages?
pi_119779273
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:42 schreef ace_eleven het volgende:
Als Raiola zo een geldwolf is heeft ie toch eenzelfde agenda als Van Geel?? Dan willen ze toch beiden dat de speler voor zo lang mogelijk tekent en voor zoveel mogelijk verkocht wordt?

Raiola heeft natuurlijk liever nu een ton dan een miljoen over een jaar. Voor hetzelfde geld schopt 1 of andere houthakker morgen de knieschijfjes van Vilhena door midden en dan ziet Raiola z'n euro's verbranden.
pi_119779365
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:42 schreef ace_eleven het volgende:

Zaakwaarnemers verdienen op 2 manieren:

- Percentage van transfersom - Zaakwaarnemer is gebaat bij zoveel mogelijk korte contracten
- Geen transfersom - Zaakwaarnemer krijgt hoger percentage omdat de clubs besparen op transfersom - Zaakwaarnemer is gebaat bij zoveel mogelijk korte contracten.
BFF met GGMM
pi_119779387
Dat lijkt me niet, Raiola is toch rijk zat? Die kan toch in meerdere talenten investeren door ze te laten motiveren langer aan een club verbonden te zijn en zo nu en dan de hoofdprijs vangen?

Hij probeert wel het onderste uit de kan te halen qua salaris etc voor zijn spelers, maar dat is dan ook wel zijn werk...

EDIT:
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zaakwaarnemers verdienen op 2 manieren:

- Percentage van transfersom - Zaakwaarnemer is gebaat bij zoveel mogelijk korte contracten
Dan wilt hij toch juist langere contracten? Die lengte afkopen levert meestal de hoge transfersommen op

quote:
- Geen transfersom - Zaakwaarnemer krijgt hoger percentage omdat de clubs besparen op transfersom - Zaakwaarnemer is gebaat bij zoveel mogelijk korte contracten.
Dan krijgt hij ook gewoon tekengeld dus? Dat motiveert inderdaad wel tot korte contracten/ motiveren spelers te vertrekken
pi_119779521
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:53 schreef ace_eleven het volgende:
Dat lijkt me niet, Raiola is toch rijk zat? Die kan toch in meerdere talenten investeren door ze te laten motiveren langer aan een club verbonden te zijn en zo nu en dan de hoofdprijs vangen?

Hiddink is ook rijk zat en zou iets leuks kunnen doen maar werkt nu voor een kutclub in verweggistan. Go figure.

Als je geld hebt wil je meer geld.
pi_119779525
quote:

Hij probeert wel het onderste uit de kan te halen qua salaris etc voor zijn spelers, maar dat is dan ook wel zijn werk...

EDIT:

[..]

Dan wilt hij toch juist langere contracten? Die lengte afkopen levert meestal de hoge transfersommen op

[..]

Dan krijgt hij ook gewoon tekengeld dus? Dat motiveert inderdaad wel tot korte contracten/ motiveren spelers te vertrekken

Zaakwaarnemer krijgt ook gewoon (een deel van het) tekengeld
pi_119779547
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hiddink is ook rijk zat en zou iets leuks kunnen doen maar werkt nu voor een kutclub in verweggistan. Go figure.

Als je geld hebt wil je meer geld.
Dirk Kuyt heeft ook geld zat en kwam gewoon naar terug naar Feijenoord _O_ ... Oh wacht...
pi_119779611
quote:

EDIT:

[..]

[..]

Nee, hij verdient bij korte contracten steeds opnieuw een percentage. Een langer contract betekent niet per definitie een hogere transfersom.
BFF met GGMM
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:03:10 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119779631
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, hij verdient bij korte contracten steeds opnieuw een percentage. Een langer contract betekent niet per definitie een hogere transfersom.
Deel van het salaris krijgt hij (zaakwaarnemer) ook nog
pi_119779664
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Deel van het salaris krijgt hij (zaakwaarnemer) ook nog
Oh dat wist ik niet. Dus basically, lang of kort maakt geen biet uit. Raiola en z'n collega's verdienen toch wel...
BFF met GGMM
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:05:03 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119779674
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet. Dus basically, lang of kort maakt geen biet uit. Raiola en z'n collega's verdienen toch wel...
Ja echt absurd
pi_119779764
quote:

[..]

Ken jij niet toevallig nog een paar Surinaamse huurmoordenaars die Raiola willen omleggen?
pi_119779765
quote:

[..]

Het is echt een kankergezwel in de voetballerij. Erger als schwalbe's imo. Zou zouden gewoon een maximaal tarief moeten bepalen per transfer en daar doen ze het maar mee.

Op dit moment is het alleen maar nadelig voor voetbalclubs maar ook voor voetballers als Boey die hun carrière door zo'n geldwolf laten verprutsen.
pi_119779781
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ken jij niet toevallig nog een paar Surinaamse huurmoordenaars die Raiola willen omleggen?
Heeft geen zin, die zijn omkoopbaar en altijd te laat...
BFF met GGMM
pi_119779788
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het is echt een kankergezwel in de voetballerij. Erger als schwalbe's imo. Zou zouden gewoon een maximaal tarief moeten bepalen per transfer en daar doen ze het maar mee.

Op dit moment is het alleen maar nadelig voor voetbalclubs maar ook voor voetballers als Boey die hun carrière door zo'n geldwolf laten verprutsen.
Of die knaap van 16 die laatst naar de joden ging, had 4 zaakwaarnemers...
pi_119779807
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Heeft geen zin, die zijn omkoopbaar en altijd te laat...
Steven heeft ook een hekel aan Raiola, betalen we die gewoon 1000 euro en hoeft hij weer een tijdje niet te werken. Win-win situatie.
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:11:40 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119779845
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als die omvalt zijn er weer 3 anderen die het net zo doen, die zijn er al maar minder opvallend dan hij
  Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 14:57:24 #186
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119781179
quote:
Mulder en Cissé maandag bij beloften

Erwin Mulder en Sekou Cissé komen zaterdag nog niet in actie voor Feyenoord in het thuisduel met RKC Waalwijk. Beide spelers maken maandag hun rentree bij het beloftenteam, dat dan tegen Jong Ajax speelt. Dat heeft trainer Ronald Koeman vrijdag gezegd.

Doelman Mulder kwam vanwege een teenbreuk sinds september niet meer in actie voor de Rotterdammers. Cissé was tijdens het uitduel met FC Groningen op 7 oktober geblesseerd geraakt aan zijn hamstring. Koeman mist behalve dat tweetal ook John Goossens en Terence Kongolo. (AD)
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:15:51 #187
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119781790
Mulder _O_
pi_119785339
Al twee jaar redelijk fitte selectie telkens. Vorig jaar ook weinig blessures. De tijden dat re 10 man geblesseerd waren zijn gelukkig wel voorbij. Heeft denk ik ook met betere begeleiding te maken.
pi_119785344
dubbel
pi_119785610
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:56 schreef jakees het volgende:
Al twee jaar redelijk fitte selectie telkens. Vorig jaar ook weinig blessures. De tijden dat re 10 man geblesseerd waren zijn gelukkig wel voorbij. Heeft denk ik ook met betere begeleiding te maken.
Klopt, al zaten er vaak ook wel wat mannen van glas tussen: Vincken, Fernandez, Schenkeveld, Vlaar, De Vrij (in het begin)
BFF met GGMM
pi_119785778
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Klopt, al zaten er vaak ook wel wat mannen van glas tussen: Vincken, Fernandez, Schenkeveld, Vlaar, De Vrij (in het begin)
Cisse vergeten? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 17:11:11 ]
pi_119785840
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Och ja verdomd :+
BFF met GGMM
pi_119786348
quote:

[..]

Dat noemen we nog een 'speler'? Ik dacht dat hij al was gepromoveerd tot meubilair in de kamer van de medische staf.
pi_119787187
quote:

[..]

Als we die ooit nog eens met winst verkopen... :')
pi_119788048
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:00 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als we die ooit nog eens met winst verkopen... :')
Die loopt transfervrij weg
pi_119788102
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:43 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

En juist daarom heeft van Geel concessies moeten doen, zoals een contract tot 2016 en geen een tot 2017. Maar breng dat maar eens aan het verstand bij 'dirk-kuijt' a.k.a. 'Guidetti'.
Stop eens met het doen van aannamens.
Je weet helemaal niet wat er inhoudelijk is besproken.
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:36:28 #197
14505 OProg
A Life in Music
pi_119788136
In het kader van lekker flauw, maar het is toch vrijdagmiddag. :+

Graziano Pellekaan.

:P
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:42:13 #198
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119788348
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Stop eens met het doen van aannamens.
Je weet helemaal niet wat er inhoudelijk is besproken.
Dat doe je toch zelf ook? Aannames that is
pi_119788406
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat doe je toch zelf ook? Aannames that is
Autocorrectie :/
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:46:00 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119788467
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:44 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Autocorrectie :/
Daarom reageer ik niet, ben geen taalnazi, maar jij neemt toch ook zaken aan, over die contractduur?
pi_119788523
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daarom reageer ik niet, ben geen taalnazi, maar jij neemt toch ook zaken aan, over die contractduur?
Ik doe niet of dat ik weet wat er tussen die 2 is besproken.
  Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 20:16:50 #202
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_119791340
Zo hehe, eindelijk is na 3weken zeiken bij edl mn abbo aangeloten (voor 2maanden :') )
Morgen toch mooi weer kijken naar feyenoord dus.

Zou de 16e tegen ado het waard zijn om heen te gaan? Heb wel weer zin in een leuke wedstrijd.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_119796725
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Jimbo het volgende:
Zo hehe, eindelijk is na 3weken zeiken bij edl mn abbo aangeloten (voor 2maanden :') )

Zou de 16e tegen ado het waard zijn om heen te gaan? Heb wel weer zin in een leuke wedstrijd.
nee joh je hebt nou toch elive, lekker biertje, bankie en gaan, daarna neusjes tegen de lampenkampjes en nog een biertje.

Ge-Nieten
pi_119797746
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Jimbo het volgende:

Feyenoord tegen ADO is altijd wel mooi beladen duel. Hoorde dat vanwege de dure kaarten en gedoe met trein/buscombi's ADO ditmaal 800 ipv 1600 fans meeneemt, helaas.
pi_119800693
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef Grifte het volgende:

[..]

Feyenoord tegen ADO is altijd wel mooi beladen duel. Hoorde dat vanwege de dure kaarten en gedoe met trein/buscombi's ADO ditmaal 800 ipv 1600 fans meeneemt, helaas.
Ik ga iig met HMF. Don zit helaas in Madrid dan dus kan niet.
pi_119800842
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ga iig met HMF. Don zit helaas in Madrid dan dus kan niet.
Ik ga ook, zal wel naar je zwaaien
* Verwijderd *
  vrijdag 30 november 2012 @ 23:42:26 #207
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_119800869
Zonde, fans van Feyenoord en ADO gaan toch wel redelijk vriendschappelijk met elkaar om?
  vrijdag 30 november 2012 @ 23:44:38 #208
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119800940
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef Merkie het volgende:
Zonde, fans van Feyenoord en ADO gaan toch wel redelijk vriendschappelijk met elkaar om?
Altijd wel gezellig, ja :) meer een vriendschappelijke rivaliteit eigenlijk. Eén van de weinige clubs die het uitvak vol krijgt _O_
pi_119801430
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Altijd wel gezellig, ja :) meer een vriendschappelijke rivaliteit eigenlijk. Eén van de weinige clubs die het uitvak vol krijgt _O_
Kunnen onze vrienden van de 'topclubs' PSV en Twente nog wat van leren.
pi_119801800
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:41 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik ga ook, zal wel naar je zwaaien
Prima. Welk vak? Dan kan ik terugzwaaien.
pi_119801814
quote:

[..]

Zit ook om de hoek he wat dat betreft.
pi_119802332
quote:

[..]

Utrecht en NAC namen ook altijd veel volk mee. Is allemaal minder geworden vanwege alle strenge regels en hogere prijzen..
  Moderator zaterdag 1 december 2012 @ 10:35:34 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119807120
quote:
Tim Koeman: 'Toch prachtig als hij de Ferguson van Feyenoord wordt?'

Tim en Len Koeman (beide 22) zitten vanavond nagelbijtend in De Kuip als hun vaders als trainer tegenover elkaar staan bij Feyenoord - RKC. De zonen van Ronald en Erwin zijn voor even rivalen. Len kan beter niet juichen als RKC scoort, want Tim is Feyenoord-fan.

'Voor mijn vader hoop ik dat RKC een puntje pakt', zegt Len in gesprek me thet AD. 'Maar als Feyenoord wint, drinken we na afloop ook wel wat.' Tim: 'Jij rijdt toch?' Len: 'Ik rij in elk geval niet.' Tim: 'Als je maar niet gaat juichen als RKC scoort.'

Daar kan Tim namelijk slecht tegen. 'De spanning is niet normaal als ik bij Feyenoord op de tribune zit. Ik vreet mijn nagels echt op.'

De wedstrijden van zijn vader vindt hij belangrijker dan die van hemzelf. 'Als ik moet voetballen geef ik mijn telefoon aan onze leider. Hij moet me af en toe zeggen hoeveel het staat bij Feyenoord.'

Len heeft hetzelfde. 'Dat nagelbijten is bij RKC wel minder, maar bij Feyenoord had ik dat ook. Ik ben echt een Feyenoorder geworden toen mijn vader daar trainer was. Ik kreeg al kippenvel als ik de warming-up zag. Bij andere clubs hoef ik die niet te zien. Maar Feyenoord is iets speciaals, niet te vergelijken met een andere club in Nederland. Jammer dat hij weg ging. Zo slecht deed hij het daar niet.'

'Ik heb Feyenoord nu goed leren kennen. Het is qua publiek en sfeer de mooiste club van Nederland,'' zegt Tim. 'Ik wil mijn vader niet onder druk zetten, maar ik hoop dat hij zijn contract verlengt. Ik zeg wel eens tegen pa: doe eens gek en blijf nu eens een jaar of zes, zeven bij een club. Het is toch prachtig zoals Alex Ferguson dat bij Manchester United doet? Ik heb het zó naar mijn zin bij deze club. Het is weer mooi om fan van Feyenoord te zijn.' (AD)
pi_119807982
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 10:35 schreef Gert het volgende:

[..]

:D

Al is er wel wat meer dan 6-7 jaar nodig om een Ferguson te worden ;)
  zaterdag 1 december 2012 @ 13:48:10 #215
53267 TC03
pi_119810693
We staan maar zes punten achter op de koploper met een makkelijk programma (tot aan de winterstop) voor de boeg. Winterkampioen is op zich best reëel met een beetje geluk. :o
pi_119811890
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:48 schreef TC03 het volgende:
We staan maar zes punten achter op de koploper met een makkelijk programma (tot aan de winterstop) voor de boeg. Winterkampioen is op zich best reëel met een beetje geluk. :o
Dan vlak je Vitesse nog uit, die hebben ook een makkelijk programma. De andere topclubs treffen elkaar enigzins, dus tja die kunnen we misschien nog wel voorbij.

Eerst maar is vanavond winnen, zal wel weer een taaie klus worden.
pi_119811899
Ja, de top zal sowieso nog wel in elkaar krimpen met PSV - ajax dit weekend, en PSV - twente voor de boeg :)

Vitesse hoeft alleen ook niet zo veel moeilijke tegenstanders meer...
Vitesse - Roda
VVV-Venlo - Vitesse
Vitesse - RKC Waalwijk
Heerenveen - Vitesse

Ik zie ze daar nog geen 4 punten verliezen, dus winterkampioen is misschien wel een beetje hoog ingeschat eerlijk gezegd, mijn inzet is momenteel dat zij koploper zijn bij de jaarwisseling :(

Hopen dat Bony vertrekt :P
pi_119812928
Iemand idee wat de opstelling is zal zijn?
pi_119813059
Edward wel!

FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 16:55:17 Vermoedelijke opstelling: Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè en Boëtius. #FEYrkc reageer retweet
pi_119813371
quote:

[..]

Tegen PEC Zwolle zat het uitvak ook afgeladen vol. :D
Abracadabra, tapate guarra!
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:37:41 #221
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_119813395
Voor hoe lang is De Teen uitgeschakeld??
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_119813474
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Voor hoe lang is De Teen uitgeschakeld??
Die was weer bijna wedstrijdfit toch? Las dat ie ging spelen bij de beloften maandag tegen 020.
pi_119813645
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Tegen PEC Zwolle zat het uitvak ook afgeladen vol. :D
Nja de helft he, vol uitvak = 1600 plaatsen, Zwolle had er 700-800 dacht ik.
pi_119813788
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef Grifte het volgende:

[..]

Nja de helft he, vol uitvak = 1600 plaatsen, Zwolle had er 700-800 dacht ik.
Oh ok, dacht dat dat het hele uitvak was eigenlijk. Heb zojuist halve seizoenskaart besteld op W4 :) Iedere keer die kaarten bestellen van Viagogo ging me toch iets te duur worden.
pi_119813892
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Oh ok, dacht dat dat het hele uitvak was eigenlijk. Heb zojuist halve seizoenskaart besteld op W4 :) Iedere keer die kaarten bestellen van Viagogo ging me toch iets te duur worden.
G en GG zijn officieel de uitvakken, al is er geen enkele club meer die zoveel volk meeneemt. Erg jammer.
pi_119814093
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef Zuidplas het volgende:

[..]

G en GG zijn officieel de uitvakken, al is er geen enkele club meer die zoveel volk meeneemt. Erg jammer.
Snap ook niet waarom er zo'n groot vak gebruikt wordt ervoor. Doe gewoon alleen 2e ring.
pi_119814116
Ik zag hierboven onze opstelling voorbij komen, maar iemand die wellicht de opstelling van RKC al ergens heeft gevonden? :@

1 van hun middenvelders (Stans) komt uit dezelfde stad als ik, heeft hier in het zwembad gewerkt (en is daarmee een oud-collega van m'n moeder :D z'n nicht werkt nu nog steeds in dat zwembad en die ken ik wel een beetje), komt uit de jeugd van de club waar m'n broertje speelt en traint daar de A1. Dus ik vind het wel leuk mocht ik hem live in actie zien :D

En zij hebben geen topic ;(
  Moderator zaterdag 1 december 2012 @ 16:15:34 #228
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_119814493
Tof dat boetius er weer instaat vandaag gun dat ventje het wel.moet ie uiteraard wel weer even scoren, tegen de neuzen lukte het tenslotte ook.
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator zaterdag 1 december 2012 @ 16:19:14 #229
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_119814600
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Snap ook niet waarom er zo'n groot vak gebruikt wordt ervoor. Doe gewoon alleen 2e ring.
Je kan moeilijk de 'tegenstander' in t vak boven of onder je zetten.

Zat tegen roda in vak h en die banaantjes zaten erboven, al waren t max 30man werd dr wel constant zooi naar beneden geflikkert en geroggelt (dat laatste gelukkig niet op mij :') )
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:44:03 #230
53267 TC03
pi_119815257
Wel grappig dat Feyenoord begint om 19:45, of niet Caland :D :D
pi_119815920
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:44 schreef TC03 het volgende:
Wel grappig dat Feyenoord begint om 19:45, of niet Caland :D :D
En om 19:40 komen ze het veld op
pi_119816162
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:05 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

En om 19:40 komen ze het veld op
Twente scoort vaak tussen 1940 en 1945 als ze eerder beginnen.
pi_119816451
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Twente scoort vaak tussen 1940 en 1945 als ze eerder beginnen.
88e minuut toch
pi_119817428
Ziggo heeft momenteel een actie waar je de wedstrijd kan bestellen voor 2,95. Gaat een kwartier van te voren het beeld op EDL2 aan en dan kan je gewoon kijken. Vorige keer lukte het streamen niet omdat het niet op EDL1 werd uitgezonden en denk ook dat vanavond alle streams PSV - Ajax laten zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_119818916
Ik weet wel een site met eerste rij streams zogezegd ;) , die de vorige wedstrijden wel weergaf, meestal wel web-based, soms met Engels commentaar, maar goed.. :*
pi_119819040
Ik vond die engelse stream vorige keer zeer a-relaxed :P
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:36:07 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119821887
Gezien de omstandigheden wordt er meer dan prima gevoetbald. Had allang 2-0 moeten staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_119822028
Ik ook, veel duels die toch lekker gewonnen worden, geeft aan dat de jongens fit en scherp zijn :)
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:55:54 #239
124676 RobertoCarlos
pi_119822503
Rouwbanden?
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:06:27 #240
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_119822802
Ab Fafié.

Held Pellè.
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:07:07 #241
269692 Divje
brr brr patapim
pi_119822837
Graziano "I do it for the ladies" Pellè. Held.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_119822942
Als Bony vertrekt is de kans groot dat Pellè topscorer van de Eredivisie wordt. _O-
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:11:11 #243
124676 RobertoCarlos
pi_119822978
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:06 schreef Merkie het volgende:
Ab Fafié.
Ok, tuurlijk idd. Goed dat ze dat doen ^O^
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:24:45 #244
124676 RobertoCarlos
pi_119823584
En waarom spelen we thuis op zaterdag?
pi_119823636
Doet Kostas toch goed, vooral die laatste.
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:27:15 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119823673
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
En waarom spelen we thuis op zaterdag?
Omdat het kan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_119824081
Pelle _O_
pi_119824172
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat het kan.
ben je niet naar de wedstrijd geweest?
* Verwijderd *
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:39:56 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119824180
Hele goede overwinning.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:40:17 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119824194
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:39 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

ben je niet naar de wedstrijd geweest?
Ik lig ziek in m'n nest. ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:40:38 #251
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119824211
Wat zag Pelle er vroeger trouwens heel anders uit

pi_119824236
Feyenoord _O_
pi_119824304
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik lig ziek in m'n nest. ;(
haha hetzelfde hier, pleurisweer
* Verwijderd *
  Moderator zaterdag 1 december 2012 @ 21:58:00 #254
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_119824885
Pff lamprou toch een mooie redding vandaag zeg
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:00:50 #255
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_119825005
Goede overwinning.
  Moderator zaterdag 1 december 2012 @ 22:01:39 #256
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_119825035
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zag Pelle er vroeger trouwens heel anders uit

[ afbeelding ]
goed opgedroogd die gozer
pi_119825304
Graaaaaaaaazianooooooooo Pelleeeeeeeeee

Hahaha wat een baas godverdomme zeg. Simpele overwinning, jammer dat die dominantie na de 2-0 niet werd doorgezet, doelsaldo kan nog wel een oppepper gebruiken bij ons. En Pelle z'n eerste hattrick komt er zo ook niet van ;p

Kuip lag er wel weer bloedgeil bij vanavond zo lopend vanaf het stadionviaduct, wat een stadion blijft het toch _O_
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:17:05 #258
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119825760
Lekker avondje Kuip weer vanavond. Kutweer maakte het des te mooier w/
pi_119825790
Gewoon kampioen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_119826548
Lamprou laten staan
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:35:17 #261
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119826557
Wereldredding trouwens weer vandaag, Lamprou.
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:36:08 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119826593
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Dekatria het volgende:
Wereldredding trouwens weer vandaag, Lamprou.
Viel volgens mij wel mee, ballen kwamen recht op hem af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:36:14 #263
53267 TC03
pi_119826601
En toen nog maar vier punten achter op de nummer 1. :D
pi_119826735
Van +6 nu naar +8 in vergelijking met vorig seizoen
pi_119827168
Goede overwinning. Prima gespeeld.
pi_119827304
Lekker dat iedereen Feyenoord lijkt te vergeten. Maar langzaamaan klimmen we richting de top.
pi_119827380
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Muto het volgende:
Lekker dat iedereen Feyenoord lijkt te vergeten. Maar langzaamaan klimmen we richting de top.
Prima toch, heerlijk in die luwte stijgen, dan op het eind toeslaan. Bijna alle toppers nog thuis, redelijk eenvoudige serie richting het eind, Coolsingel kom er maar in _O_
pi_119827398
quote:
Dit, ik zie ons echt wel hoog eindigen
* Verwijderd *
pi_119827765
De Pel _O_
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:11:18 #270
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_119827855
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:07 schreef Divje het volgende:
Graziano "I do it for the ladies" Pellè. Held.
Ben ik een keer in de kuip doet die niet eens zn shirt uit :P
pi_119827914
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:36 schreef TC03 het volgende:
En toen nog maar vier punten achter op de nummer 1. :D
Volgende week PSV - FC Twente. _O_
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:13:17 #272
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119827920
quote:
Verrast me ook hoe eenvoudig sommige potjes lijken te gaan t.o.v. vorig seizoen. Zal mij benieuwen hoe de topwedstrijden na de winterstop gaan...
pi_119827934
quote:
Dat deden ze vorig jaar ook. Prima! ^O^
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:15:40 #274
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119827996

Hing ook een spandoek van op U volgens mij.
pi_119828302
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
* Verwijderd *
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:27:58 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119828428
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Echte vrouwen komen niet bij het voetbal was beter geweest. Al was die vast niet door de spandoekencontrole gekomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:30:22 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119828516
Al zongen ze het hand in hand wel mooier trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:31:00 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119828537
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:32:41 #279
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119828579
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Al zongen ze het hand in hand wel mooier trouwens.
Heel Y zat volgestouwd met vrouwvolk volgens mij. Gingen tesamen 'Komen wij uit Rotterdam' naar elkaar doen O+
pi_119828662
Begreep dat er alleen maar nijlpaarden zaten. De moeite niet waard dus.

Die dames van dat spandoek zijn nog door TV Rijnmond gefilmd bij Varkenoord.

Pleurisweer trouwens. Koud dat het was, niet normaal gewoon.
Pleurt op!
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:38:46 #281
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119828781
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef E.H. het volgende:
Vind dat wel iets toevoegen aan zo'n avondwedstrijd. En wie niet springt... kwam niet geheel toevallig aardig vaak langs bij ons _O-
pi_119828816
Klopt, jodenweer. Na kwartier lopen toen ik thuis aankwam had ik eindelijk weer gevoel in mijn tenen :') :D

Maar het geeft wel wat extra's, zeker tegen van die kleinere clubs. Dat waterballet eerste helft _O-
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:41:23 #283
242120 Danielle83
pi_119828859
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef E.H. het volgende:
Begreep dat er alleen maar nijlpaarden zaten. De moeite niet waard dus.

Die dames van dat spandoek zijn nog door TV Rijnmond gefilmd bij Varkenoord.

Nijlpaarden? Wat ben je lief voor vrouwen :')
  Moderator zaterdag 1 december 2012 @ 23:42:04 #284
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119828883
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:56 schreef Grifte het volgende:

[..]

Prima toch, heerlijk in die luwte stijgen, dan op het eind toeslaan. Bijna alle toppers nog thuis, redelijk eenvoudige serie richting het eind, Coolsingel kom er maar in _O_
Optimist. ;)
Hopen maar dat Pelle en Clasie niet geblesseerd raken of geschorst worden. En ik wil de sfeer niet verpesten maar tot nu toe is het niet echt lekker gegaan tegen de andere top-5 clubs hè: 1 uit 4.
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:42:19 #285
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119828890
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Nijlpaarden? Wat ben je lief voor vrouwen :')
Jij zat toch niet op Y?
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:43:09 #286
242120 Danielle83
pi_119828909
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:42 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Jij zat toch niet op Y?
Dat klopt. Zaten op J ;)
pi_119829018
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Optimist. ;)
Hopen maar dat Pelle en Clasie niet geblesseerd raken of geschorst worden. En ik wil de sfeer niet verpesten maar tot nu toe is het niet echt lekker gegaan tegen de andere top-5 clubs hè: 1 uit 4.
we krijgen alle toppers op ajax na nog thuis.
* Verwijderd *
pi_119829024
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Optimist. ;)
Was optimistisch, met groot vleugje sarcasme :P

Feyenoord is er meester in het te verneuken als je denkt dat het eindelijk weer lekker gaat, en gezien de verwachtingen/spelersgroep verwacht ik ook geen titel, maar die hoop blijft, zeker gezien het programma.

Tja toppers zijn slecht dit seizoen, kan ik niet anders dan beamen. Aan de ploeg om dit in De Kuip maar eens beter over te doen :)
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:50:44 #289
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119829152
Wat dat betreft is het ergens ook wel gunstig dat de lastigste topper meteen na de winterstop komt.
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:56:28 #290
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_119829338
We hebben op Ajax-uit na alle moeilijke uitwedstrijden al gehad.
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:56:59 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119829361
Vorig seizoen speelden andere clubs ook nog Europees na de winterstop, dat is nu niet meer het geval. Wel in ons nadeel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zaterdag 1 december 2012 @ 23:57:43 #292
35723 crew  GGMM
pi_119829385
Stiekem denk ik dat Feyenoord een kans heeft om kampioen te worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:58:23 #293
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119829397
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef GGMM het volgende:
Stiekem denk ik dat Feyenoord een kans heeft om kampioen te worden.
Kans is er altijd. Of het een grote kans is is wat anders.
pi_119829423
Het lijkt wel dat het elftal beter staat en speelt dan vorig jaar. Verdediging staat de afgelopen 3 wedstrijden ook goed.
  Forum Admin zaterdag 1 december 2012 @ 23:59:17 #295
35723 crew  GGMM
pi_119829424
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:58 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Kans is er altijd. Of het een grote kans is is wat anders.
Een kans die niet veel kleiner is dan die van PSV en Twente, imo.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_119829449
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef Muto het volgende:
Het lijkt wel dat het elftal beter staat en speelt dan vorig jaar. Verdediging staat de afgelopen 3 wedstrijden ook goed.
Klopt, vond Mathijsen overigens ook erg sterk vandaag. Gelukkig krabbelt die langzaam weer op na een kut begin.

Janmaat blijft toch een heerlijke aanwinst, wat een aanvallend surplus.
pi_119829561
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Een kans die niet veel kleiner is dan die van PSV en Twente, imo.
Feyenoord speelt ook beter dan die 2
* Verwijderd *
  Forum Admin zondag 2 december 2012 @ 00:04:55 #298
35723 crew  GGMM
pi_119829593
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Feyenoord speelt ook beter dan die 2
Eens.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_119829599
Eindelijk opgewarmd. Wat koud, maar lekker dominante overwinning. Pelle weer grandioos. Stond in Y3 wel lachen met die dames achter ons. Zongen veel "Ken je dat niet horen dan" en "hand in hand". Wij willen tieten zien was ook leuk. Wel 25 minuten voor de ingang gestaan. Wat ging dat langzaam zeg.
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 00:05:36 #300
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_119829615
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef Grifte het volgende:

[..]

Klopt, vond Mathijsen overigens ook erg sterk vandaag. Gelukkig krabbelt die langzaam weer op na een kut begin.

mathijsen? Heeft die vandaag een bal aangeraakt dan? :')
pi_119829628
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 00:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Eens.
Met name twente. PSV was vanavond niet best hoorde ik maar vorige week speelde ze wel goed en hadden pech. Maar laat de crisis maar uitbreken daar.
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 00:06:38 #302
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119829651
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef Grifte het volgende:

[..]

Mathijssen speelde in ieder geval weer degelijk, da's al heel wat na die kutwedstrijden van 'm.
Janmaat gaat lekker hè! Paar puike combi's met Schaken ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')