Echte vrouwen komen niet bij het voetbal was beter geweest. Al was die vast niet door de spandoekencontrole gekomen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Hing ook een spandoek van op U volgens mij.
Heel Y zat volgestouwd met vrouwvolk volgens mij. Gingen tesamen 'Komen wij uit Rotterdam' naar elkaar doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Al zongen ze het hand in hand wel mooier trouwens.
Vind dat wel iets toevoegen aan zo'n avondwedstrijd. En wie niet springt... kwam niet geheel toevallig aardig vaak langs bij onsquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef E.H. het volgende:
Pleurisweer trouwens. Koud dat het was, niet normaal gewoon.
Nijlpaarden? Wat ben je lief voor vrouwenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef E.H. het volgende:
Begreep dat er alleen maar nijlpaarden zaten. De moeite niet waard dus.
Die dames van dat spandoek zijn nog door TV Rijnmond gefilmd bij Varkenoord.
Pleurisweer trouwens. Koud dat het was, niet normaal gewoon.
Optimist.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Prima toch, heerlijk in die luwte stijgen, dan op het eind toeslaan. Bijna alle toppers nog thuis, redelijk eenvoudige serie richting het eind, Coolsingel kom er maar in
Jij zat toch niet op Y?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Nijlpaarden? Wat ben je lief voor vrouwen
we krijgen alle toppers op ajax na nog thuis.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Optimist.![]()
Hopen maar dat Pelle en Clasie niet geblesseerd raken of geschorst worden. En ik wil de sfeer niet verpesten maar tot nu toe is het niet echt lekker gegaan tegen de andere top-5 clubs hè: 1 uit 4.
Was optimistisch, met groot vleugje sarcasmequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Optimist.![]()
Hopen maar dat Pelle en Clasie niet geblesseerd raken of geschorst worden. En ik wil de sfeer niet verpesten maar tot nu toe is het niet echt lekker gegaan tegen de andere top-5 clubs hè: 1 uit 4.
Kans is er altijd. Of het een grote kans is is wat anders.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef GGMM het volgende:
Stiekem denk ik dat Feyenoord een kans heeft om kampioen te worden.
Een kans die niet veel kleiner is dan die van PSV en Twente, imo.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kans is er altijd. Of het een grote kans is is wat anders.
Klopt, vond Mathijsen overigens ook erg sterk vandaag. Gelukkig krabbelt die langzaam weer op na een kut begin.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef Muto het volgende:
Het lijkt wel dat het elftal beter staat en speelt dan vorig jaar. Verdediging staat de afgelopen 3 wedstrijden ook goed.
Feyenoord speelt ook beter dan die 2quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een kans die niet veel kleiner is dan die van PSV en Twente, imo.
Eens.quote:Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Feyenoord speelt ook beter dan die 2
mathijsen? Heeft die vandaag een bal aangeraakt dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, vond Mathijsen overigens ook erg sterk vandaag. Gelukkig krabbelt die langzaam weer op na een kut begin.
Janmaat blijft toch een heerlijke aanwinst, wat een aanvallend surplus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |