quote:maar ook als Feyenoord rebel in verband met zijn afwachtende houding inzake een nieuw contract
Dan nog is het belachelijk wat Feijenoord doet...quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:08 schreef ace_eleven het volgende:Er is geen clubkaartverplichting en er zijn kaartjes voor Y2 en Y3 voor 22.50 te koop
De media is soms zo vermakelijk. Jammer dat het gros van de mensen alles gelooft wat er geschreven wordt.quote:
Salaris en andere eisen. Misschien wil de speler zelf niet. Etcetera.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:18 schreef Guidetti het volgende:
Wat ik niet snap is waarom ze Tonny tot 2016 vast willen leggen en niet tot 2017.
Dit kan toch niet een serieuze planning zijn?quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Oja, want in 4 jaar creeer je wel een hoogwaardige jeugdopleiding
Of allemaalquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit kan toch niet een serieuze planning zijn?
Als het dan ook nog allemaal type's Wout Brama zijn spelen ze ook gewoon middemoot met de eigen jeugd.
Prima vakquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:00 schreef Danielle83 het volgende:
Mensen die wel is naar de Kuip gaan.. Is vak J een goed vak om de wedstrijd te kijken?
Het is de Kuip, elk vak is wel primaquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:00 schreef Danielle83 het volgende:
Mensen die wel is naar de Kuip gaan.. Is vak J een goed vak om de wedstrijd te kijken?
Haha moet die wel scorenquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:36 schreef Muto het volgende:
Pellè rent altijd die kant op als hij scoort aan die zijde.
Hoe het ook zij, ik vind het wel een goeie ontwikkeling die nu plaats vindt. Meer jeugd, minder exotische aankopen - maakt de boel leuker om naar te kijken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Oja, want in 4 jaar creeer je wel een hoogwaardige jeugdopleiding
Kom op, het is wel ladies night dan doet hij het wel. Met een beetje geluk voor je trekt hij zijn shirtje ook nog uit.quote:
Juist. Beter wacht'ie daarmee tot ADO thuis ofzo. Is'ie tenminste niet geschorst voor Ajax uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:47 schreef Fuszy het volgende:
Al weet ik niet of dat wel zo handig is. Hij staat toch op scherp?
Shirtje nu uit is niet spelen uit bij NAC. Is nog te overzien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Juist. Beter wacht'ie daarmee tot ADO thuis ofzo. Is'ie tenminste niet geschorst voor Ajax uit.
Het is ook niet handig om dat te doen. Ik ga sowieso echt voor t voetbal en mocht Pelle zn shirt uittrekken dan zal ik niet mn ogen dicht doenquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kom op, het is wel ladies night dan doet hij het wel. Met een beetje geluk voor je trekt hij zijn shirtje ook nog uit.
Al weet ik niet of dat wel zo handig is. Hij staat toch op scherp?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de ladiesnight gaat ie dat rare gebaar met z'n hand naast z'n hoofd en wapperende tong nu tussen 2 gespreide vingers doen.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:08 schreef ace_eleven het volgende:
Maar voor voetballers van RKC - die bepaald geen topsalarissen verdienen - is 124,85 euro te veel van het goede.
Kakquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:22 schreef Muto het volgende:
VBL / Voorspelcompetitie Feijenoorders
Tussenstandje.
Ja, stuur je de voorspellingen voor de komende twee wedstrijden (RKC Thuis, NAC uit) in en ik neem ze mee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KakHelemaal vergeten. Maar tussenstand nog niet eens zo slecht, kan ik nog ergens inhaken?
Ze verdienen ook onder het gemiddelde van de eredivisie. Is toch een flinke prijs voor een wedstrijdje en het is niet voor de spelers zelf. Het is voor de familie van ze. Natuurlijk kunnen ze ergens anders gaan zitten, maar ja... ik vind het een best hoge prijs.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:23 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
Het gemiddelde salaris in de eredivisie is 305.000 euro. Stél nou dat RKC daar héél erg onder zit, en "maar" op 100.000 euro per speler zit. Dan is dat nog altijd 3x modaal. Te janken. Schop ze de tering morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |