abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119755056
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op de pics van de moeder van Luigi
Misschien dat Mario Been er nog een paar heeft liggen..
pi_119755196
Goed nieuws inderdaad :D

Er is met die zaakwaarnemer dus goed te onderhandelen :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119755809
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:01 schreef ace_eleven het volgende:
Goed nieuws inderdaad :D

Er is met die zaakwaarnemer dus goed te onderhandelen :P
Hij wou zelf graag blijven en zijn ouders wouden ook dat hij per se bleef.
pi_119757937
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:

[..]

Haten op Bruins :') Grandioze voetballer die alleen de pech had dat hij na zijn eerste seizoen moest spelen in een niet voetballend elftal.
Bruins was gewoon niet serieus genoeg. Was een keer wekenlang geblesseerd, maar liep wel met wat vrienden te ballen in de zaal. Zo zijn er nog veel meer voorbeelden van een waardeloze instelling. Die jongen heeft het zelf laten liggen.
  donderdag 29 november 2012 @ 21:29:41 #105
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_119761246
Bruins heeft heel veel kans gehad. Zelfs Wijnaldum wist zich te etaleren in dat elftal.
2000 light years from home
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 22:19:17 #106
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119764126
quote:
'Djuricic en Vilhena in beeld bij AC Milan'

Heerenveener Filip Djuricic en Feyenoorder Tonny Vilhena zijn in beeld bij AC Milan, dat zich meer en meer richt op jonge talentvolle spelers. Dat meldt het Italiaanse Sky Sport.

Djuricic zou afgelopen weekeinde zijn aanbevolen door zijn coach Marco van Basten die op uitnodiging in Milaan op bezoek was. In een gesprek met clubpresident Silvio Berlusconi zou de voormalig bondscoach hoog hebben opgegeven over de 20-jarige Servische spelmaker wiens contract in 2014 afloopt. Djuricic liet al eerder weten dat hij na dit seizoen hogerop wil.

Ook de naam van Feyenoord-talent Vilhena staat op de lijst van de Italianen. Volgens Sky Sport is zijn naam bij AC MIlan genoemd door zijn zaakwaarnemer Mino Raiola. Recentelijk kwam Feyenoord er niet uit om het contract van het 17-jarige talent open te breken. Dat loopt nu tot medio 2014.

Berlusconi bevestigde tegen Sky Sports dat hij heeft gesproken met Van Basten en dat de club inderdaad twee jongens in Nederland op het oog heeft.(AD)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 29 november 2012 @ 22:20:35 #107
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_119764209
Recentelijk kwam Feyenoord er niet uit? Zondag zei Vilhena dat hij naar alle waarschijnlijkheid bijtekent.
2000 light years from home
pi_119764296
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Merkie het volgende:
Recentelijk kwam Feyenoord er niet uit? Zondag zei Vilhena dat hij naar alle waarschijnlijkheid bijtekent.
Eerste poging is mislukt, maar er zullen er nog wel wat meer komen. Hij zal vast wel bijtekenen
Feyenoord Rotterdam
pi_119764308
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Merkie het volgende:
Ach, twee dagen gelden kopte het AD nog met "Nieuwe contracten Vilhena en Boëtius ver weg in De Kuip". Zo ver weg dat inmiddels één van de twee heeft bijgetekend.
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 22:29:50 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119764670
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ach, twee dagen gelden kopte het AD nog met "Nieuwe contracten Vilhena en Boëtius ver weg in De Kuip". Zo ver weg dat inmiddels één van de twee heeft bijgetekend.
Juist. Al voerde het AD als bron wel Van Geel op. Die hoef je dus ook niet op z'n woord te geloven. ;)

Maar het zijn wel ratten, die Italianen én die zaakwaarnemer. Ik zie Milan in staat om Tonny volgend jaar stiekem te compenseren voor gederfde inkomsten als hij niet bijtekent. Milan haalt dat bedrag er vervolgens weer riant uit omdat ze hem in 2014 transfervrij kunnen overnemen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_119764985
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Er stond nergens dat Van Geel dat zo letterlijk heeft gezegd. Het AD moet tje niet zo serieus nemen, dat is de afgelopen jaren wel gebleken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_119765549
Als Tonny niet bijtekent moeten we hem wel gewoon van de zomer verkopen. Dan zal hij naar alle waarschijnlijkheid ook wel de nodige miiljoenen opleveren...

Maar ik heb natuurlijk ook wel veel liever dat hij wel bijtekent, maar hij mag sowieso niet transfervrij de deur uitlopen..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119765850
Allemaal een spelletje.
Raiola heeft hem gewoon aangeboden bij clubs om de druk bij Feyenoord op te voeren en betere voorwaarden te kunnen stellen. Betekent niet persé dat Vilhena daar ook heen wil.
I love my mispoken words.
pi_119766199
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:49 schreef ace_eleven het volgende:
Als Tonny niet bijtekent moeten we hem wel gewoon van de zomer verkopen. Dan zal hij naar alle waarschijnlijkheid ook wel de nodige miiljoenen opleveren...

Maar ik heb natuurlijk ook wel veel liever dat hij wel bijtekent, maar hij mag sowieso niet transfervrij de deur uitlopen..
Die jongen moet gewoon nog even geduld hebben. Snap wel dat "Mino" veel invloed heeft op zo'n jongen, maar de komende 3 jaar kan zo'n jonge speler genoeg leren in de Eredivisie. In Italie speel je, of je speelt niet. In het laatste geval is het alleen maar trainen en trainen doen ze daar heel anders dan hier. Dat is vooral tactisch en beetje bijhouden van de conditie. Een jonge speler heeft veel meer nodig. Nog meer dan in NL is het daar zaak om te spelen om vooruit te gaan. Alleen hele uitzonderlijke talenten ontwikkelen zich in een dergelijke setting. Als die Italianen wisten hoe ze jonge gasten moesten begeleiden, dan zouden ze niet steeds maar kopen.
pi_119766346
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:03 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Die jongen moet gewoon nog even geduld hebben. Snap wel dat "Mino" veel invloed heeft op zo'n jongen, maar de komende 3 jaar kan zo'n jonge speler genoeg leren in de Eredivisie. In Italie speel je, of je speelt niet. In het laatste geval is het alleen maar trainen en trainen doen ze daar heel anders dan hier. Dat is vooral tactisch en beetje bijhouden van de conditie. Een jonge speler heeft veel meer nodig. Nog meer dan in NL is het daar zaak om te spelen om vooruit te gaan. Alleen hele uitzonderlijke talenten ontwikkelen zich in een dergelijke setting. Als die Italianen wisten hoe ze jonge gasten moesten begeleiden, dan zouden ze niet steeds maar kopen.
ja, dat klopt wel, voor hem is het ook veel beter nog een paar jaartjes eredivisie te spelen, zeker aangezien hij grote kans heeft vanaf nu gewoon een basisplaats te hebben, maar het ging mij erom wat het beste was voor Feyenoord indien hij niet bijtekent ;)
pi_119766580
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:06 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

ja, dat klopt wel, voor hem is het ook veel beter nog een paar jaartjes eredivisie te spelen, zeker aangezien hij grote kans heeft vanaf nu gewoon een basisplaats te hebben, maar het ging mij erom wat het beste was voor Feyenoord indien hij niet bijtekent ;)
Verkopen. Europa League levert geen drol op en zelfs met voorronde CL halen kan je in augustus gewoon met lege handen staan. De enige reden om het risico te nemen dat een speler over een jaar gratis de deur uit loopt is wanneer je met die speler kans maakt om kampioen te worden en zonder zo goed als kansloos bent. Daar lijkt hier geen sprake van, dus lekker de prijs opvoeren en dan afscheid nemen.
pi_119767095
Dat zei ik dus ook :P
pi_119767209
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:23 schreef ace_eleven het volgende:
Dat zei ik dus ook :P
Great minds think alike. *)
pi_119769792
Ik vind het toch wel opmerkelijk dat Mokotjo zo snel mogelijk verkocht moet worden, vooral gezien de situatie met Leerdam. Als ze allebei vertrekken dan heb je nog maar 1 optie voor de rechtsbackpositie, en 3 spelers voor de 2 posities op het middenveld die meer verdedigend zijn. Je bespaart een half jaar salaris, ok, maar wat zal dat zijn, 2 ton? Is dat het waard om zo'n risico te lopen? :{
pi_119769933
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Verkopen. Europa League levert geen drol op en zelfs met voorronde CL halen kan je in augustus gewoon met lege handen staan. De enige reden om het risico te nemen dat een speler over een jaar gratis de deur uit loopt is wanneer je met die speler kans maakt om kampioen te worden en zonder zo goed als kansloos bent. Daar lijkt hier geen sprake van, dus lekker de prijs opvoeren en dan afscheid nemen.
Geen drol vergeleken met de CL ja, maar voor onze armoedige club wel degelijk een leuk extra'tje. Paar ton tv-inkomsten, extra kaartverkoop (groepsfase = sowieso drie thuiswedstrijden), extra exposure voor sponsors waardoor je meer geld kan vragen. Daarnaast willen spelers eerder naar Feyenoord komen/bij Feyenoord blijven als we Europees spelen, wat ook belangrijk is. Maar puur financiëel, al is het nog geen miljoen euro, dan is dat toch zeer welkom. :)
pi_119770205
quote:
'Liverpool meldt zich bij Feyenoord na afronding Coates-verhuur'

In navolging van Chelsea wordt ook Liverpool door diverse Britse media met Stefan de Vrij in verband gebracht. De Merseyside-club wikt en weegt de winterse verhuur van Sebastián Coates, die de afgelopen maanden nauwelijks in actie kwam. Als vervanger is Feyenoord's £3.5m-rated defender Stefan de Vrij in beeld.

De Vrij wil van Feyenoord horen hoe het toekomstplaatje van de club eruit ziet. "Pas als ik alle benodigde informatie op een rijtje heb, kan ik een juiste afweging maken", stelde hij in gesprek met NUsport. "Ik teken niet zomaar bij. Ik sta open voor contractverlenging, maar voordat ik teken moeten we eerst nog onderhandelen. Er is geen haast bij, want ik heb nog een contract tot 2014."

De Vrij werd in Engeland al omschreven als one of the most exciting defenders in Europe in recent seasons, maar ook als Feyenoord rebel in verband met zijn afwachtende houding inzake een nieuw contract. "Ik wil hier voor mezelf namelijk wél perspectief hebben. Daarom wil ik bijvoorbeeld weten welke spelers er blijven, of er versterkingen bij komen en, dat vooral, of we Europees voetbal halen."
pi_119770497
4.3 miljoen is natuurlijk een lachertje.
pi_119771451
Als hij eerst zekerheid wilt hebben mbt europees voetbal betekent dat hij toch pas van de zomer kan gaan verlengen? :(
pi_119771732
quote:
"Op den duur moet onze opleiding zich gaan meten met die van Ajax en Feyenoord"

Robin in het Hout 29 November 2012 om 11:39 Bron: TC/Tubantia
FC Twente hoopt de komende jaren dat er steeds meer jeugdspelers gaan doorbreken in het eerste elftal. De ploeg uit Enschede wil naar een selectie van 23 contractspelers en daarbij moeten vier tot vijf jeugdspelers zitten. In 2016 moet liefst zestig procent bestaan uit spelers die zelf opgeleid zijn.

Eerst wordt de selectie teruggebracht naar 23 spelers. "En van die 23 moeten er minimaal vier à vijf uit de eigen jeugd komen, maar dat kunnen er uiteraard ook zes zijn", zo vertelde technisch manager Cees Lok in gesprek met TC/Tubantia.

"Op den duur moet onze opleiding zich gaan meten met die van Ajax en Feyenoord. En dat proberen we we onder meer te bereiken door fulltimetrainers aan te stellen. Go Ahead Eagles is er bij gekomen, we hebben spelers van andere BVO’s overgenomen en we selecteren sneller door, waardoor de beste spelers bij elkaar zitten. Toen ik begon was het budget 1,5 miljoen euro, nu is dat 3 miljoen", aldus Lok.
Oja, want in 4 jaar creeer je wel een hoogwaardige jeugdopleiding :')

quote:
'Ticket Feyenoord-uit even duur als seizoenkaart RKC'
Geschreven op 2012-11-30 om 07:38:25 | Bekeken: 731 | Reacties: 4 | Foto: VI-Images | Bron: AD.nl
Waarschijnlijk onbedoeld heeft Feyenoord de aanstaande tegenstander RKC extra gemotiveerd voor het onderlinge treffen van morgenavond in de Kuip. De Waalwijkse spelers zijn boos dat extra kaarten voor hun familie of vrienden 124,85 euro per stuk kosten.
'Belachelijk', reageert Frank van Mosselveld, verdediger van RKC in AD Sportwereld. 'Een kaartje is even duur als een seizoenskaart bij RKC. Het is bovendien voor een vak boven in een hoek, waarbij je een verrekijker nodig hebt om het veld te zien.'

Feyenoord stelt 35 gratis kaarten beschikbaar voor spelers van de bezoekende club. Daarnaast kunnen ze kaarten bijkopen. Maar voor voetballers van RKC - die bepaald geen topsalarissen verdienen - is 124,85 euro te veel van het goede. 'Voor het eerst in jaren kunnen mijn ouders mijn wedstrijd niet bezoeken', zo reageert vleugelverdediger Sigourney Bandjar.

Voor de 124,85 euro is er een tribuneplaats (ter waarde van 58,30 euro) en toegang tot het Spelershome in het Maasgebouw (66,55 euro). Een woordvoerder van Feyenoord laat weten dat het om 'heel goede plaatsen gaat en toegang tot de lounge, met gratis eten en drinken'. 'We nemen contact op met RKC om uitleg over de prijsopbouw te geven', zegt hij.
Er is geen clubkaartverplichting en er zijn kaartjes voor Y2 en Y3 voor 22.50 te koop :')

[ Bericht 37% gewijzigd door ace_eleven op 30-11-2012 08:14:01 ]
pi_119772027
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:08 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Oja, want in 4 jaar creeer je wel een hoogwaardige jeugdopleiding :')

[..]

Er is geen clubkaartverplichting en er zijn kaartjes voor Y2 en Y3 voor 22.50 te koop :')
Dan moeten ze te lang in de rij staan voor bier en kroketten.....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')