abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119775787
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:18 schreef Guidetti het volgende:
Wat ik niet snap is waarom ze Tonny tot 2016 vast willen leggen en niet tot 2017.
Is heel makkelijk hoor, 3.5 jaar contract is gewoon een lange periode. Er zijn maar weinig spelers die graag voor 4,5 of 5 jaar vastliggen en al helemaal niet die op termijn de stap naar het buitenland willen gaan maken.
  Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 11:36:26 #152
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119775941
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:30 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ze verdienen ook onder het gemiddelde van de eredivisie. Is toch een flinke prijs voor een wedstrijdje en het is niet voor de spelers zelf. Het is voor de familie van ze. Natuurlijk kunnen ze ergens anders gaan zitten, maar ja... ik vind het een best hoge prijs.
Dat zeg ik. Zelfs als ze drie keer minder verdienen dan het gemiddelde, verdienen die spelers nog drie keer meer dan Jan Modaal. En ze hebben al 35 gratis kaarten gekregen. Dus het argument dat ze "bepaald geen topsalarissen verdienen" slaat nergens op. Geef mij 8300 euro per maand en ik betaal fluitend zo'n kaartje.
Ben ook wel benieuwd wat dat "vak in de hoek waar je een verrekijker voor nodig hebt" dan is. KK?

En tuurlijk is het aan de prijs. Maar dan ga je toch niet in de media lopen janken als spelers. :')
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_119775986
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Zelfs als ze drie keer minder verdienen dan het gemiddelde, verdienen die spelers nog drie keer meer dan Jan Modaal. En ze hebben al 35 gratis kaarten gekregen. Dus het argument dat ze "bepaald geen topsalarissen verdienen" slaat nergens op. Geef mij 8300 euro per maand en ik betaal fluitend zo'n kaartje.
Ben ook wel benieuwd wat dat "vak in de hoek waar je een verrekijker voor nodig hebt" dan is. KK?

En tuurlijk is het aan de prijs. Maar dan ga je toch niet in de media lopen janken als spelers. :')
Daar heb ik volgens mij ook een keer gezeten als ex-speler van RKC. Mocht toen het veld op :7. Toen was het nog cool en als ik dat nu zou doen, dan zou ik een homo zijn zo aan het handje.

Ik snap het best hoor. Wist niet eens dat ze zoveel gratis kaarten kregen. Maar dat is heel RKC toch?
Feyenoord Rotterdam
pi_119776014
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:31 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Is heel makkelijk hoor, 3.5 jaar contract is gewoon een lange periode. Er zijn maar weinig spelers die graag voor 4,5 of 5 jaar vastliggen en al helemaal niet die op termijn de stap naar het buitenland willen gaan maken.
Dat snap ik maar als je dan de hoofdprijs voor hem wilt vangen moet je hem over 1,5 jaar al verkopen.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_119776028
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Gemiddelde pro tour wielrenner verdiende dit jaar ook meer dan 2 ton maar toch waren er genoeg Nederlanders die op het minimum van 32 k zaten. Als het oneerlijk verdeeld is zoals in de sport zegt een gemiddelde niet meer zoveel.
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:42:28 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119776113
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat snap ik maar als je dan de hoofdprijs voor hem wilt vangen moet je hem over 1,5 jaar al verkopen.
Of verlengen
pi_119776143
quote:

[..]

Daar doe je weinig aan. Feyenoord heeft gewoon niet de middelen om zulke talenten te behouden. En als die hoofdprijs 15 miljoen is, dan mogen we echt niet klagen.
  Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 11:43:45 #158
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119776144
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:38 schreef Fuszy het volgende:

Ik snap het best hoor. Wist niet eens dat ze zoveel gratis kaarten kregen. Maar dat is heel RKC toch?
In dat artikel staat: "Feyenoord stelt 35 gratis kaarten beschikbaar voor spelers van de bezoekende club"

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Gemiddelde pro tour wielrenner verdiende dit jaar ook meer dan 2 ton maar toch waren er genoeg Nederlanders die op het minimum van 32 k zaten. Als het oneerlijk verdeeld is zoals in de sport zegt een gemiddelde niet meer zoveel.
Mee eens, daarom ging ik ook drie keer onder het gemiddelde zitten. Maar misschien verdienen ze 1700 per maand hoor, bij RKC, het zou kunnen. En dan is zo'n kaartje wel veel geld. Maar dan valt er vast wel iets slims te bedenken om die 35 gratis kaarten eerlijk onder de allerarmste sloebers van de selectie te verdelen. ;)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_119776389
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:43 schreef Gert het volgende:

[..]

In dat artikel staat: "Feyenoord stelt 35 gratis kaarten beschikbaar voor spelers van de bezoekende club"

[..]

Mee eens, daarom ging ik ook drie keer onder het gemiddelde zitten. Maar misschien verdienen ze 1700 per maand hoor, bij RKC, het zou kunnen. En dan is zo'n kaartje wel veel geld. Maar dan valt er vast wel iets slims te bedenken om die 35 gratis kaarten eerlijk onder de allerarmste sloebers van de selectie te verdelen. ;)
Mijn excuses, overheen gelezen. Toch vind ik het redelijk veel geld, maar misschien denk ik vanuit een normale financiele situatie :P
Feyenoord Rotterdam
pi_119776916
quote:

[..]

En jij verwacht dat Vilhena met Raiola daar ooit mee akkoord was gegaan? En denk jij zelf niet dat Feijenoord dat geprobeerd heeft om het toch los te krijgen?
pi_119777082
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:10 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

En jij verwacht dat Vilhena met Raiola daar ooit mee akkoord was gegaan? En denk jij zelf niet dat Feijenoord dat geprobeerd heeft om het toch los te krijgen?
Geen idee? Zat jij bij de gesprekken?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  vrijdag 30 november 2012 @ 12:18:26 #162
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_119777120
Raiola is een geldwolf.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_119777184
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:16 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Geen idee? Zat jij bij de gesprekken?
Ja, ik ben de rechterhand van Martin van Geel.

Martin van Geel en Raiola zijn beide zakenmannen, die proberen allebei het onderste uit de kan te halen.
pi_119777379
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja, ik ben de rechterhand van Martin van Geel.

Martin van Geel en Raiola zijn beide zakenmannen, die proberen allebei het onderste uit de kan te halen.
Het verschil is dat Martin van Geel veel meer belangen heeft te verdedigen en Mino alleen maar aan z'n eigen portemonnee denkt.
pi_119777775
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het verschil is dat Martin van Geel veel meer belangen heeft te verdedigen en Mino alleen maar aan z'n eigen portemonnee denkt.
En juist daarom heeft van Geel concessies moeten doen, zoals een contract tot 2016 en geen een tot 2017. Maar breng dat maar eens aan het verstand bij 'dirk-kuijt' a.k.a. 'Guidetti'.
pi_119777798
JanDirkStouten twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 12:30:28 Stefan de Vrij net tegen @RTV_Rijnmond: 'Ik vertrek niet in de winterstop, daar ben ik nog niet klaar voor.' #FEYrkc #fcrijnmond reageer retweet
pi_119777838
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:44 schreef SjaakBauer het volgende:
JanDirkStouten twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 12:30:28 Stefan de Vrij net tegen @RTV_Rijnmond: 'Ik vertrek niet in de winterstop, daar ben ik nog niet klaar voor.' #FEYrkc #fcrijnmond reageer retweet
<dooddoener>
eerst nog ff kampioen worden...
</dooddoener>
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_119778986
Ja, op zich zouden ze misschien meer kaarten beschikbaar kunnen stellen, maar ik vind 35 kaarten op zich wel een aardig gebaar. betekent dat ze gemiddeld in ieder geval meer dan 1 persoon kunnen meenemen en moeten ze per 2 personen misschien 1 kaartje bijkopen. We kunnen moeilijk een heel vak voor ze vrij houden.

Tegen die verkoopprijs is het toch een geschenk van ¤4369,75 ze zouden ook niets kunnen aanbieden. :P
Mochten ze geen 124.75 voor twee personen willen betalen kunnen ze voor 22.50 pp ook terecht, maar dan zonder luxe, ze moeten niet zo huilen
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119779140
Als Raiola zo een geldwolf is heeft ie toch eenzelfde agenda als Van Geel?? Dan willen ze toch beiden dat de speler voor zo lang mogelijk tekent en voor zoveel mogelijk verkocht wordt?

Of worden die zaakwaarnemers niet meer rijk van verkoop-percentages?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119779273
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:42 schreef ace_eleven het volgende:
Als Raiola zo een geldwolf is heeft ie toch eenzelfde agenda als Van Geel?? Dan willen ze toch beiden dat de speler voor zo lang mogelijk tekent en voor zoveel mogelijk verkocht wordt?

Raiola heeft natuurlijk liever nu een ton dan een miljoen over een jaar. Voor hetzelfde geld schopt 1 of andere houthakker morgen de knieschijfjes van Vilhena door midden en dan ziet Raiola z'n euro's verbranden.
pi_119779365
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:42 schreef ace_eleven het volgende:

Zaakwaarnemers verdienen op 2 manieren:

- Percentage van transfersom - Zaakwaarnemer is gebaat bij zoveel mogelijk korte contracten
- Geen transfersom - Zaakwaarnemer krijgt hoger percentage omdat de clubs besparen op transfersom - Zaakwaarnemer is gebaat bij zoveel mogelijk korte contracten.
BFF met GGMM
pi_119779387
Dat lijkt me niet, Raiola is toch rijk zat? Die kan toch in meerdere talenten investeren door ze te laten motiveren langer aan een club verbonden te zijn en zo nu en dan de hoofdprijs vangen?

Hij probeert wel het onderste uit de kan te halen qua salaris etc voor zijn spelers, maar dat is dan ook wel zijn werk...

EDIT:
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zaakwaarnemers verdienen op 2 manieren:

- Percentage van transfersom - Zaakwaarnemer is gebaat bij zoveel mogelijk korte contracten
Dan wilt hij toch juist langere contracten? Die lengte afkopen levert meestal de hoge transfersommen op

quote:
- Geen transfersom - Zaakwaarnemer krijgt hoger percentage omdat de clubs besparen op transfersom - Zaakwaarnemer is gebaat bij zoveel mogelijk korte contracten.
Dan krijgt hij ook gewoon tekengeld dus? Dat motiveert inderdaad wel tot korte contracten/ motiveren spelers te vertrekken
pi_119779521
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:53 schreef ace_eleven het volgende:
Dat lijkt me niet, Raiola is toch rijk zat? Die kan toch in meerdere talenten investeren door ze te laten motiveren langer aan een club verbonden te zijn en zo nu en dan de hoofdprijs vangen?

Hiddink is ook rijk zat en zou iets leuks kunnen doen maar werkt nu voor een kutclub in verweggistan. Go figure.

Als je geld hebt wil je meer geld.
pi_119779525
quote:

Hij probeert wel het onderste uit de kan te halen qua salaris etc voor zijn spelers, maar dat is dan ook wel zijn werk...

EDIT:

[..]

Dan wilt hij toch juist langere contracten? Die lengte afkopen levert meestal de hoge transfersommen op

[..]

Dan krijgt hij ook gewoon tekengeld dus? Dat motiveert inderdaad wel tot korte contracten/ motiveren spelers te vertrekken

Zaakwaarnemer krijgt ook gewoon (een deel van het) tekengeld
pi_119779547
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hiddink is ook rijk zat en zou iets leuks kunnen doen maar werkt nu voor een kutclub in verweggistan. Go figure.

Als je geld hebt wil je meer geld.
Dirk Kuyt heeft ook geld zat en kwam gewoon naar terug naar Feijenoord _O_ ... Oh wacht...
pi_119779611
quote:

EDIT:

[..]

[..]

Nee, hij verdient bij korte contracten steeds opnieuw een percentage. Een langer contract betekent niet per definitie een hogere transfersom.
BFF met GGMM
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:03:10 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119779631
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, hij verdient bij korte contracten steeds opnieuw een percentage. Een langer contract betekent niet per definitie een hogere transfersom.
Deel van het salaris krijgt hij (zaakwaarnemer) ook nog
pi_119779664
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Deel van het salaris krijgt hij (zaakwaarnemer) ook nog
Oh dat wist ik niet. Dus basically, lang of kort maakt geen biet uit. Raiola en z'n collega's verdienen toch wel...
BFF met GGMM
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:05:03 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119779674
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet. Dus basically, lang of kort maakt geen biet uit. Raiola en z'n collega's verdienen toch wel...
Ja echt absurd
pi_119779764
quote:

[..]

Ken jij niet toevallig nog een paar Surinaamse huurmoordenaars die Raiola willen omleggen?
pi_119779765
quote:

[..]

Het is echt een kankergezwel in de voetballerij. Erger als schwalbe's imo. Zou zouden gewoon een maximaal tarief moeten bepalen per transfer en daar doen ze het maar mee.

Op dit moment is het alleen maar nadelig voor voetbalclubs maar ook voor voetballers als Boey die hun carričre door zo'n geldwolf laten verprutsen.
pi_119779781
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ken jij niet toevallig nog een paar Surinaamse huurmoordenaars die Raiola willen omleggen?
Heeft geen zin, die zijn omkoopbaar en altijd te laat...
BFF met GGMM
pi_119779788
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het is echt een kankergezwel in de voetballerij. Erger als schwalbe's imo. Zou zouden gewoon een maximaal tarief moeten bepalen per transfer en daar doen ze het maar mee.

Op dit moment is het alleen maar nadelig voor voetbalclubs maar ook voor voetballers als Boey die hun carričre door zo'n geldwolf laten verprutsen.
Of die knaap van 16 die laatst naar de joden ging, had 4 zaakwaarnemers...
pi_119779807
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Heeft geen zin, die zijn omkoopbaar en altijd te laat...
Steven heeft ook een hekel aan Raiola, betalen we die gewoon 1000 euro en hoeft hij weer een tijdje niet te werken. Win-win situatie.
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:11:40 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119779845
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als die omvalt zijn er weer 3 anderen die het net zo doen, die zijn er al maar minder opvallend dan hij
  Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 14:57:24 #186
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119781179
quote:
Mulder en Cissé maandag bij beloften

Erwin Mulder en Sekou Cissé komen zaterdag nog niet in actie voor Feyenoord in het thuisduel met RKC Waalwijk. Beide spelers maken maandag hun rentree bij het beloftenteam, dat dan tegen Jong Ajax speelt. Dat heeft trainer Ronald Koeman vrijdag gezegd.

Doelman Mulder kwam vanwege een teenbreuk sinds september niet meer in actie voor de Rotterdammers. Cissé was tijdens het uitduel met FC Groningen op 7 oktober geblesseerd geraakt aan zijn hamstring. Koeman mist behalve dat tweetal ook John Goossens en Terence Kongolo. (AD)
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:15:51 #187
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119781790
Mulder _O_
pi_119785339
Al twee jaar redelijk fitte selectie telkens. Vorig jaar ook weinig blessures. De tijden dat re 10 man geblesseerd waren zijn gelukkig wel voorbij. Heeft denk ik ook met betere begeleiding te maken.
pi_119785344
dubbel
pi_119785610
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:56 schreef jakees het volgende:
Al twee jaar redelijk fitte selectie telkens. Vorig jaar ook weinig blessures. De tijden dat re 10 man geblesseerd waren zijn gelukkig wel voorbij. Heeft denk ik ook met betere begeleiding te maken.
Klopt, al zaten er vaak ook wel wat mannen van glas tussen: Vincken, Fernandez, Schenkeveld, Vlaar, De Vrij (in het begin)
BFF met GGMM
pi_119785778
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Klopt, al zaten er vaak ook wel wat mannen van glas tussen: Vincken, Fernandez, Schenkeveld, Vlaar, De Vrij (in het begin)
Cisse vergeten? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 17:11:11 ]
pi_119785840
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Och ja verdomd :+
BFF met GGMM
pi_119786348
quote:

[..]

Dat noemen we nog een 'speler'? Ik dacht dat hij al was gepromoveerd tot meubilair in de kamer van de medische staf.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_119787187
quote:

[..]

Als we die ooit nog eens met winst verkopen... :')
pi_119788048
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:00 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als we die ooit nog eens met winst verkopen... :')
Die loopt transfervrij weg
pi_119788102
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:43 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

En juist daarom heeft van Geel concessies moeten doen, zoals een contract tot 2016 en geen een tot 2017. Maar breng dat maar eens aan het verstand bij 'dirk-kuijt' a.k.a. 'Guidetti'.
Stop eens met het doen van aannamens.
Je weet helemaal niet wat er inhoudelijk is besproken.
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:36:28 #197
14505 OProg
A Life in Music
pi_119788136
In het kader van lekker flauw, maar het is toch vrijdagmiddag. :+

Graziano Pellekaan.

:P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:42:13 #198
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119788348
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Stop eens met het doen van aannamens.
Je weet helemaal niet wat er inhoudelijk is besproken.
Dat doe je toch zelf ook? Aannames that is
pi_119788406
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat doe je toch zelf ook? Aannames that is
Autocorrectie :/
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:46:00 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119788467
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:44 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Autocorrectie :/
Daarom reageer ik niet, ben geen taalnazi, maar jij neemt toch ook zaken aan, over die contractduur?
pi_119788523
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daarom reageer ik niet, ben geen taalnazi, maar jij neemt toch ook zaken aan, over die contractduur?
Ik doe niet of dat ik weet wat er tussen die 2 is besproken.
  Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 20:16:50 #202
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_119791340
Zo hehe, eindelijk is na 3weken zeiken bij edl mn abbo aangeloten (voor 2maanden :') )
Morgen toch mooi weer kijken naar feyenoord dus.

Zou de 16e tegen ado het waard zijn om heen te gaan? Heb wel weer zin in een leuke wedstrijd.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_119796725
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Jimbo het volgende:
Zo hehe, eindelijk is na 3weken zeiken bij edl mn abbo aangeloten (voor 2maanden :') )

Zou de 16e tegen ado het waard zijn om heen te gaan? Heb wel weer zin in een leuke wedstrijd.
nee joh je hebt nou toch elive, lekker biertje, bankie en gaan, daarna neusjes tegen de lampenkampjes en nog een biertje.

Ge-Nieten
pi_119797746
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Jimbo het volgende:

Feyenoord tegen ADO is altijd wel mooi beladen duel. Hoorde dat vanwege de dure kaarten en gedoe met trein/buscombi's ADO ditmaal 800 ipv 1600 fans meeneemt, helaas.
pi_119800693
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef Grifte het volgende:

[..]

Feyenoord tegen ADO is altijd wel mooi beladen duel. Hoorde dat vanwege de dure kaarten en gedoe met trein/buscombi's ADO ditmaal 800 ipv 1600 fans meeneemt, helaas.
Ik ga iig met HMF. Don zit helaas in Madrid dan dus kan niet.
pi_119800842
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ga iig met HMF. Don zit helaas in Madrid dan dus kan niet.
Ik ga ook, zal wel naar je zwaaien
* Verwijderd *
  vrijdag 30 november 2012 @ 23:42:26 #207
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_119800869
Zonde, fans van Feyenoord en ADO gaan toch wel redelijk vriendschappelijk met elkaar om?
2000 light years from home
  vrijdag 30 november 2012 @ 23:44:38 #208
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119800940
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef Merkie het volgende:
Zonde, fans van Feyenoord en ADO gaan toch wel redelijk vriendschappelijk met elkaar om?
Altijd wel gezellig, ja :) meer een vriendschappelijke rivaliteit eigenlijk. Eén van de weinige clubs die het uitvak vol krijgt _O_
pi_119801430
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Altijd wel gezellig, ja :) meer een vriendschappelijke rivaliteit eigenlijk. Eén van de weinige clubs die het uitvak vol krijgt _O_
Kunnen onze vrienden van de 'topclubs' PSV en Twente nog wat van leren.
pi_119801800
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:41 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik ga ook, zal wel naar je zwaaien
Prima. Welk vak? Dan kan ik terugzwaaien.
pi_119801814
quote:

[..]

Zit ook om de hoek he wat dat betreft.
pi_119802332
quote:

[..]

Utrecht en NAC namen ook altijd veel volk mee. Is allemaal minder geworden vanwege alle strenge regels en hogere prijzen..
  Moderator zaterdag 1 december 2012 @ 10:35:34 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119807120
quote:
Tim Koeman: 'Toch prachtig als hij de Ferguson van Feyenoord wordt?'

Tim en Len Koeman (beide 22) zitten vanavond nagelbijtend in De Kuip als hun vaders als trainer tegenover elkaar staan bij Feyenoord - RKC. De zonen van Ronald en Erwin zijn voor even rivalen. Len kan beter niet juichen als RKC scoort, want Tim is Feyenoord-fan.

'Voor mijn vader hoop ik dat RKC een puntje pakt', zegt Len in gesprek me thet AD. 'Maar als Feyenoord wint, drinken we na afloop ook wel wat.' Tim: 'Jij rijdt toch?' Len: 'Ik rij in elk geval niet.' Tim: 'Als je maar niet gaat juichen als RKC scoort.'

Daar kan Tim namelijk slecht tegen. 'De spanning is niet normaal als ik bij Feyenoord op de tribune zit. Ik vreet mijn nagels echt op.'

De wedstrijden van zijn vader vindt hij belangrijker dan die van hemzelf. 'Als ik moet voetballen geef ik mijn telefoon aan onze leider. Hij moet me af en toe zeggen hoeveel het staat bij Feyenoord.'

Len heeft hetzelfde. 'Dat nagelbijten is bij RKC wel minder, maar bij Feyenoord had ik dat ook. Ik ben echt een Feyenoorder geworden toen mijn vader daar trainer was. Ik kreeg al kippenvel als ik de warming-up zag. Bij andere clubs hoef ik die niet te zien. Maar Feyenoord is iets speciaals, niet te vergelijken met een andere club in Nederland. Jammer dat hij weg ging. Zo slecht deed hij het daar niet.'

'Ik heb Feyenoord nu goed leren kennen. Het is qua publiek en sfeer de mooiste club van Nederland,'' zegt Tim. 'Ik wil mijn vader niet onder druk zetten, maar ik hoop dat hij zijn contract verlengt. Ik zeg wel eens tegen pa: doe eens gek en blijf nu eens een jaar of zes, zeven bij een club. Het is toch prachtig zoals Alex Ferguson dat bij Manchester United doet? Ik heb het zķ naar mijn zin bij deze club. Het is weer mooi om fan van Feyenoord te zijn.' (AD)
pi_119807982
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 10:35 schreef Gert het volgende:

[..]

:D

Al is er wel wat meer dan 6-7 jaar nodig om een Ferguson te worden ;)
  zaterdag 1 december 2012 @ 13:48:10 #215
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_119810693
We staan maar zes punten achter op de koploper met een makkelijk programma (tot aan de winterstop) voor de boeg. Winterkampioen is op zich best reëel met een beetje geluk. :o
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_119811890
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:48 schreef TC03 het volgende:
We staan maar zes punten achter op de koploper met een makkelijk programma (tot aan de winterstop) voor de boeg. Winterkampioen is op zich best reëel met een beetje geluk. :o
Dan vlak je Vitesse nog uit, die hebben ook een makkelijk programma. De andere topclubs treffen elkaar enigzins, dus tja die kunnen we misschien nog wel voorbij.

Eerst maar is vanavond winnen, zal wel weer een taaie klus worden.
pi_119811899
Ja, de top zal sowieso nog wel in elkaar krimpen met PSV - ajax dit weekend, en PSV - twente voor de boeg :)

Vitesse hoeft alleen ook niet zo veel moeilijke tegenstanders meer...
Vitesse - Roda
VVV-Venlo - Vitesse
Vitesse - RKC Waalwijk
Heerenveen - Vitesse

Ik zie ze daar nog geen 4 punten verliezen, dus winterkampioen is misschien wel een beetje hoog ingeschat eerlijk gezegd, mijn inzet is momenteel dat zij koploper zijn bij de jaarwisseling :(

Hopen dat Bony vertrekt :P
pi_119812928
Iemand idee wat de opstelling is zal zijn?
pi_119813059
Edward wel!

FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 16:55:17 Vermoedelijke opstelling: Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellč en Boëtius. #FEYrkc reageer retweet
pi_119813371
quote:

[..]

Tegen PEC Zwolle zat het uitvak ook afgeladen vol. :D
Abracadabra, tapate guarra!
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:37:41 #221
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_119813395
Voor hoe lang is De Teen uitgeschakeld??
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_119813474
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Voor hoe lang is De Teen uitgeschakeld??
Die was weer bijna wedstrijdfit toch? Las dat ie ging spelen bij de beloften maandag tegen 020.
pi_119813645
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Tegen PEC Zwolle zat het uitvak ook afgeladen vol. :D
Nja de helft he, vol uitvak = 1600 plaatsen, Zwolle had er 700-800 dacht ik.
pi_119813788
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef Grifte het volgende:

[..]

Nja de helft he, vol uitvak = 1600 plaatsen, Zwolle had er 700-800 dacht ik.
Oh ok, dacht dat dat het hele uitvak was eigenlijk. Heb zojuist halve seizoenskaart besteld op W4 :) Iedere keer die kaarten bestellen van Viagogo ging me toch iets te duur worden.
pi_119813892
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Oh ok, dacht dat dat het hele uitvak was eigenlijk. Heb zojuist halve seizoenskaart besteld op W4 :) Iedere keer die kaarten bestellen van Viagogo ging me toch iets te duur worden.
G en GG zijn officieel de uitvakken, al is er geen enkele club meer die zoveel volk meeneemt. Erg jammer.
pi_119814093
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef Zuidplas het volgende:

[..]

G en GG zijn officieel de uitvakken, al is er geen enkele club meer die zoveel volk meeneemt. Erg jammer.
Snap ook niet waarom er zo'n groot vak gebruikt wordt ervoor. Doe gewoon alleen 2e ring.
pi_119814116
Ik zag hierboven onze opstelling voorbij komen, maar iemand die wellicht de opstelling van RKC al ergens heeft gevonden? :@

1 van hun middenvelders (Stans) komt uit dezelfde stad als ik, heeft hier in het zwembad gewerkt (en is daarmee een oud-collega van m'n moeder :D z'n nicht werkt nu nog steeds in dat zwembad en die ken ik wel een beetje), komt uit de jeugd van de club waar m'n broertje speelt en traint daar de A1. Dus ik vind het wel leuk mocht ik hem live in actie zien :D

En zij hebben geen topic ;(
  Moderator zaterdag 1 december 2012 @ 16:15:34 #228
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_119814493
Tof dat boetius er weer instaat vandaag gun dat ventje het wel.moet ie uiteraard wel weer even scoren, tegen de neuzen lukte het tenslotte ook.
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator zaterdag 1 december 2012 @ 16:19:14 #229
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_119814600
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Snap ook niet waarom er zo'n groot vak gebruikt wordt ervoor. Doe gewoon alleen 2e ring.
Je kan moeilijk de 'tegenstander' in t vak boven of onder je zetten.

Zat tegen roda in vak h en die banaantjes zaten erboven, al waren t max 30man werd dr wel constant zooi naar beneden geflikkert en geroggelt (dat laatste gelukkig niet op mij :') )
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:44:03 #230
53267 TC03
pi_119815257
Wel grappig dat Feyenoord begint om 19:45, of niet Caland :D :D
pi_119815920
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:44 schreef TC03 het volgende:
Wel grappig dat Feyenoord begint om 19:45, of niet Caland :D :D
En om 19:40 komen ze het veld op
pi_119816162
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:05 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

En om 19:40 komen ze het veld op
Twente scoort vaak tussen 1940 en 1945 als ze eerder beginnen.
pi_119816451
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Twente scoort vaak tussen 1940 en 1945 als ze eerder beginnen.
88e minuut toch
pi_119817428
Ziggo heeft momenteel een actie waar je de wedstrijd kan bestellen voor 2,95. Gaat een kwartier van te voren het beeld op EDL2 aan en dan kan je gewoon kijken. Vorige keer lukte het streamen niet omdat het niet op EDL1 werd uitgezonden en denk ook dat vanavond alle streams PSV - Ajax laten zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_119818916
Ik weet wel een site met eerste rij streams zogezegd ;) , die de vorige wedstrijden wel weergaf, meestal wel web-based, soms met Engels commentaar, maar goed.. :*
pi_119819040
Ik vond die engelse stream vorige keer zeer a-relaxed :P
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:36:07 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119821887
Gezien de omstandigheden wordt er meer dan prima gevoetbald. Had allang 2-0 moeten staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_119822028
Ik ook, veel duels die toch lekker gewonnen worden, geeft aan dat de jongens fit en scherp zijn :)
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:55:54 #239
124676 RobertoCarlos
pi_119822503
Rouwbanden?
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:06:27 #240
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_119822802
Ab Fafié.

Held Pellč.
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:07:07 #241
269692 Divje
brr brr patapim
pi_119822837
Graziano "I do it for the ladies" Pellč. Held.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_119822942
Als Bony vertrekt is de kans groot dat Pellč topscorer van de Eredivisie wordt. _O-
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:11:11 #243
124676 RobertoCarlos
pi_119822978
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:06 schreef Merkie het volgende:
Ab Fafié.
Ok, tuurlijk idd. Goed dat ze dat doen ^O^
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:24:45 #244
124676 RobertoCarlos
pi_119823584
En waarom spelen we thuis op zaterdag?
pi_119823636
Doet Kostas toch goed, vooral die laatste.
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:27:15 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119823673
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
En waarom spelen we thuis op zaterdag?
Omdat het kan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_119824081
Pelle _O_
pi_119824172
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat het kan.
ben je niet naar de wedstrijd geweest?
* Verwijderd *
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:39:56 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119824180
Hele goede overwinning.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:40:17 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119824194
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:39 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

ben je niet naar de wedstrijd geweest?
Ik lig ziek in m'n nest. ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:40:38 #251
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_119824211
Wat zag Pelle er vroeger trouwens heel anders uit

pi_119824236
Feyenoord _O_
pi_119824304
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik lig ziek in m'n nest. ;(
haha hetzelfde hier, pleurisweer
* Verwijderd *
  Moderator zaterdag 1 december 2012 @ 21:58:00 #254
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_119824885
Pff lamprou toch een mooie redding vandaag zeg
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:00:50 #255
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_119825005
Goede overwinning.
  Moderator zaterdag 1 december 2012 @ 22:01:39 #256
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_119825035
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zag Pelle er vroeger trouwens heel anders uit

[ afbeelding ]
goed opgedroogd die gozer
pi_119825304
Graaaaaaaaazianooooooooo Pelleeeeeeeeee

Hahaha wat een baas godverdomme zeg. Simpele overwinning, jammer dat die dominantie na de 2-0 niet werd doorgezet, doelsaldo kan nog wel een oppepper gebruiken bij ons. En Pelle z'n eerste hattrick komt er zo ook niet van ;p

Kuip lag er wel weer bloedgeil bij vanavond zo lopend vanaf het stadionviaduct, wat een stadion blijft het toch _O_
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:17:05 #258
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119825760
Lekker avondje Kuip weer vanavond. Kutweer maakte het des te mooier w/
pi_119825790
Gewoon kampioen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_119826548
Lamprou laten staan
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:35:17 #261
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119826557
Wereldredding trouwens weer vandaag, Lamprou.
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:36:08 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119826593
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Dekatria het volgende:
Wereldredding trouwens weer vandaag, Lamprou.
Viel volgens mij wel mee, ballen kwamen recht op hem af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:36:14 #263
53267 TC03
pi_119826601
En toen nog maar vier punten achter op de nummer 1. :D
pi_119826735
Van +6 nu naar +8 in vergelijking met vorig seizoen
pi_119827168
Goede overwinning. Prima gespeeld.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_119827304
Lekker dat iedereen Feyenoord lijkt te vergeten. Maar langzaamaan klimmen we richting de top.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_119827380
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Muto het volgende:
Lekker dat iedereen Feyenoord lijkt te vergeten. Maar langzaamaan klimmen we richting de top.
Prima toch, heerlijk in die luwte stijgen, dan op het eind toeslaan. Bijna alle toppers nog thuis, redelijk eenvoudige serie richting het eind, Coolsingel kom er maar in _O_
pi_119827398
quote:
Dit, ik zie ons echt wel hoog eindigen
* Verwijderd *
pi_119827765
De Pel _O_
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:11:18 #270
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_119827855
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:07 schreef Divje het volgende:
Graziano "I do it for the ladies" Pellč. Held.
Ben ik een keer in de kuip doet die niet eens zn shirt uit :P
pi_119827914
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:36 schreef TC03 het volgende:
En toen nog maar vier punten achter op de nummer 1. :D
Volgende week PSV - FC Twente. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:13:17 #272
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119827920
quote:
Verrast me ook hoe eenvoudig sommige potjes lijken te gaan t.o.v. vorig seizoen. Zal mij benieuwen hoe de topwedstrijden na de winterstop gaan...
pi_119827934
quote:
Dat deden ze vorig jaar ook. Prima! ^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:15:40 #274
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119827996

Hing ook een spandoek van op U volgens mij.
pi_119828302
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
* Verwijderd *
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:27:58 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119828428
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Echte vrouwen komen niet bij het voetbal was beter geweest. Al was die vast niet door de spandoekencontrole gekomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:30:22 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119828516
Al zongen ze het hand in hand wel mooier trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:31:00 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119828537
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:32:41 #279
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119828579
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Al zongen ze het hand in hand wel mooier trouwens.
Heel Y zat volgestouwd met vrouwvolk volgens mij. Gingen tesamen 'Komen wij uit Rotterdam' naar elkaar doen O+
pi_119828662
Begreep dat er alleen maar nijlpaarden zaten. De moeite niet waard dus.

Die dames van dat spandoek zijn nog door TV Rijnmond gefilmd bij Varkenoord.

Pleurisweer trouwens. Koud dat het was, niet normaal gewoon.
Pleurt op!
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:38:46 #281
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119828781
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef E.H. het volgende:
Vind dat wel iets toevoegen aan zo'n avondwedstrijd. En wie niet springt... kwam niet geheel toevallig aardig vaak langs bij ons _O-
pi_119828816
Klopt, jodenweer. Na kwartier lopen toen ik thuis aankwam had ik eindelijk weer gevoel in mijn tenen :') :D

Maar het geeft wel wat extra's, zeker tegen van die kleinere clubs. Dat waterballet eerste helft _O-
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:41:23 #283
242120 Danielle83
pi_119828859
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef E.H. het volgende:
Begreep dat er alleen maar nijlpaarden zaten. De moeite niet waard dus.

Die dames van dat spandoek zijn nog door TV Rijnmond gefilmd bij Varkenoord.

Nijlpaarden? Wat ben je lief voor vrouwen :')
  Moderator zaterdag 1 december 2012 @ 23:42:04 #284
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119828883
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:56 schreef Grifte het volgende:

[..]

Prima toch, heerlijk in die luwte stijgen, dan op het eind toeslaan. Bijna alle toppers nog thuis, redelijk eenvoudige serie richting het eind, Coolsingel kom er maar in _O_
Optimist. ;)
Hopen maar dat Pelle en Clasie niet geblesseerd raken of geschorst worden. En ik wil de sfeer niet verpesten maar tot nu toe is het niet echt lekker gegaan tegen de andere top-5 clubs hč: 1 uit 4.
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:42:19 #285
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119828890
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Nijlpaarden? Wat ben je lief voor vrouwen :')
Jij zat toch niet op Y?
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:43:09 #286
242120 Danielle83
pi_119828909
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:42 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Jij zat toch niet op Y?
Dat klopt. Zaten op J ;)
pi_119829018
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Optimist. ;)
Hopen maar dat Pelle en Clasie niet geblesseerd raken of geschorst worden. En ik wil de sfeer niet verpesten maar tot nu toe is het niet echt lekker gegaan tegen de andere top-5 clubs hč: 1 uit 4.
we krijgen alle toppers op ajax na nog thuis.
* Verwijderd *
pi_119829024
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Optimist. ;)
Was optimistisch, met groot vleugje sarcasme :P

Feyenoord is er meester in het te verneuken als je denkt dat het eindelijk weer lekker gaat, en gezien de verwachtingen/spelersgroep verwacht ik ook geen titel, maar die hoop blijft, zeker gezien het programma.

Tja toppers zijn slecht dit seizoen, kan ik niet anders dan beamen. Aan de ploeg om dit in De Kuip maar eens beter over te doen :)
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:50:44 #289
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119829152
Wat dat betreft is het ergens ook wel gunstig dat de lastigste topper meteen na de winterstop komt.
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:56:28 #290
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_119829338
We hebben op Ajax-uit na alle moeilijke uitwedstrijden al gehad.
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:56:59 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119829361
Vorig seizoen speelden andere clubs ook nog Europees na de winterstop, dat is nu niet meer het geval. Wel in ons nadeel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zaterdag 1 december 2012 @ 23:57:43 #292
35723 crew  GGMM
pi_119829385
Stiekem denk ik dat Feyenoord een kans heeft om kampioen te worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:58:23 #293
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_119829397
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef GGMM het volgende:
Stiekem denk ik dat Feyenoord een kans heeft om kampioen te worden.
Kans is er altijd. Of het een grote kans is is wat anders.
pi_119829423
Het lijkt wel dat het elftal beter staat en speelt dan vorig jaar. Verdediging staat de afgelopen 3 wedstrijden ook goed.
  Forum Admin zaterdag 1 december 2012 @ 23:59:17 #295
35723 crew  GGMM
pi_119829424
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:58 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Kans is er altijd. Of het een grote kans is is wat anders.
Een kans die niet veel kleiner is dan die van PSV en Twente, imo.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_119829449
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef Muto het volgende:
Het lijkt wel dat het elftal beter staat en speelt dan vorig jaar. Verdediging staat de afgelopen 3 wedstrijden ook goed.
Klopt, vond Mathijsen overigens ook erg sterk vandaag. Gelukkig krabbelt die langzaam weer op na een kut begin.

Janmaat blijft toch een heerlijke aanwinst, wat een aanvallend surplus.
pi_119829561
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Een kans die niet veel kleiner is dan die van PSV en Twente, imo.
Feyenoord speelt ook beter dan die 2
* Verwijderd *
  Forum Admin zondag 2 december 2012 @ 00:04:55 #298
35723 crew  GGMM
pi_119829593
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Feyenoord speelt ook beter dan die 2
Eens.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_119829599
Eindelijk opgewarmd. Wat koud, maar lekker dominante overwinning. Pelle weer grandioos. Stond in Y3 wel lachen met die dames achter ons. Zongen veel "Ken je dat niet horen dan" en "hand in hand". Wij willen tieten zien was ook leuk. Wel 25 minuten voor de ingang gestaan. Wat ging dat langzaam zeg.
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 00:05:36 #300
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_119829615
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef Grifte het volgende:

[..]

Klopt, vond Mathijsen overigens ook erg sterk vandaag. Gelukkig krabbelt die langzaam weer op na een kut begin.

Janmaat blijft toch een heerlijke aanwinst, wat een aanvallend surplus.
mathijsen? Heeft die vandaag een bal aangeraakt dan? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')