Is heel makkelijk hoor, 3.5 jaar contract is gewoon een lange periode. Er zijn maar weinig spelers die graag voor 4,5 of 5 jaar vastliggen en al helemaal niet die op termijn de stap naar het buitenland willen gaan maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:18 schreef Guidetti het volgende:
Wat ik niet snap is waarom ze Tonny tot 2016 vast willen leggen en niet tot 2017.
Dat zeg ik. Zelfs als ze drie keer minder verdienen dan het gemiddelde, verdienen die spelers nog drie keer meer dan Jan Modaal. En ze hebben al 35 gratis kaarten gekregen. Dus het argument dat ze "bepaald geen topsalarissen verdienen" slaat nergens op. Geef mij 8300 euro per maand en ik betaal fluitend zo'n kaartje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze verdienen ook onder het gemiddelde van de eredivisie. Is toch een flinke prijs voor een wedstrijdje en het is niet voor de spelers zelf. Het is voor de familie van ze. Natuurlijk kunnen ze ergens anders gaan zitten, maar ja... ik vind het een best hoge prijs.
Daar heb ik volgens mij ook een keer gezeten als ex-speler van RKC. Mocht toen het veld opquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Zelfs als ze drie keer minder verdienen dan het gemiddelde, verdienen die spelers nog drie keer meer dan Jan Modaal. En ze hebben al 35 gratis kaarten gekregen. Dus het argument dat ze "bepaald geen topsalarissen verdienen" slaat nergens op. Geef mij 8300 euro per maand en ik betaal fluitend zo'n kaartje.
Ben ook wel benieuwd wat dat "vak in de hoek waar je een verrekijker voor nodig hebt" dan is. KK?
En tuurlijk is het aan de prijs. Maar dan ga je toch niet in de media lopen janken als spelers.
Dat snap ik maar als je dan de hoofdprijs voor hem wilt vangen moet je hem over 1,5 jaar al verkopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is heel makkelijk hoor, 3.5 jaar contract is gewoon een lange periode. Er zijn maar weinig spelers die graag voor 4,5 of 5 jaar vastliggen en al helemaal niet die op termijn de stap naar het buitenland willen gaan maken.
Gemiddelde pro tour wielrenner verdiende dit jaar ook meer dan 2 ton maar toch waren er genoeg Nederlanders die op het minimum van 32 k zaten. Als het oneerlijk verdeeld is zoals in de sport zegt een gemiddelde niet meer zoveel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Zelfs als ze drie keer minder verdienen dan het gemiddelde, verdienen die spelers nog drie keer meer dan Jan Modaal. En ze hebben al 35 gratis kaarten gekregen. Dus het argument dat ze "bepaald geen topsalarissen verdienen" slaat nergens op. Geef mij 8300 euro per maand en ik betaal fluitend zo'n kaartje.
Ben ook wel benieuwd wat dat "vak in de hoek waar je een verrekijker voor nodig hebt" dan is. KK?
En tuurlijk is het aan de prijs. Maar dan ga je toch niet in de media lopen janken als spelers.
Of verlengenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat snap ik maar als je dan de hoofdprijs voor hem wilt vangen moet je hem over 1,5 jaar al verkopen.
Daar doe je weinig aan. Feyenoord heeft gewoon niet de middelen om zulke talenten te behouden. En als die hoofdprijs 15 miljoen is, dan mogen we echt niet klagen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat snap ik maar als je dan de hoofdprijs voor hem wilt vangen moet je hem over 1,5 jaar al verkopen.
In dat artikel staat: "Feyenoord stelt 35 gratis kaarten beschikbaar voor spelers van de bezoekende club"quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap het best hoor. Wist niet eens dat ze zoveel gratis kaarten kregen. Maar dat is heel RKC toch?
Mee eens, daarom ging ik ook drie keer onder het gemiddelde zitten. Maar misschien verdienen ze 1700 per maand hoor, bij RKC, het zou kunnen. En dan is zo'n kaartje wel veel geld. Maar dan valt er vast wel iets slims te bedenken om die 35 gratis kaarten eerlijk onder de allerarmste sloebers van de selectie te verdelen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gemiddelde pro tour wielrenner verdiende dit jaar ook meer dan 2 ton maar toch waren er genoeg Nederlanders die op het minimum van 32 k zaten. Als het oneerlijk verdeeld is zoals in de sport zegt een gemiddelde niet meer zoveel.
Mijn excuses, overheen gelezen. Toch vind ik het redelijk veel geld, maar misschien denk ik vanuit een normale financiele situatiequote:Op vrijdag 30 november 2012 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
In dat artikel staat: "Feyenoord stelt 35 gratis kaarten beschikbaar voor spelers van de bezoekende club"
[..]
Mee eens, daarom ging ik ook drie keer onder het gemiddelde zitten. Maar misschien verdienen ze 1700 per maand hoor, bij RKC, het zou kunnen. En dan is zo'n kaartje wel veel geld. Maar dan valt er vast wel iets slims te bedenken om die 35 gratis kaarten eerlijk onder de allerarmste sloebers van de selectie te verdelen.
En jij verwacht dat Vilhena met Raiola daar ooit mee akkoord was gegaan? En denk jij zelf niet dat Feijenoord dat geprobeerd heeft om het toch los te krijgen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Geen idee? Zat jij bij de gesprekken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En jij verwacht dat Vilhena met Raiola daar ooit mee akkoord was gegaan? En denk jij zelf niet dat Feijenoord dat geprobeerd heeft om het toch los te krijgen?
Ja, ik ben de rechterhand van Martin van Geel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:16 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Geen idee? Zat jij bij de gesprekken?
Het verschil is dat Martin van Geel veel meer belangen heeft te verdedigen en Mino alleen maar aan z'n eigen portemonnee denkt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, ik ben de rechterhand van Martin van Geel.
Martin van Geel en Raiola zijn beide zakenmannen, die proberen allebei het onderste uit de kan te halen.
En juist daarom heeft van Geel concessies moeten doen, zoals een contract tot 2016 en geen een tot 2017. Maar breng dat maar eens aan het verstand bij 'dirk-kuijt' a.k.a. 'Guidetti'.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het verschil is dat Martin van Geel veel meer belangen heeft te verdedigen en Mino alleen maar aan z'n eigen portemonnee denkt.
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 12:30:28Stefan de Vrij net tegen @RTV_Rijnmond: 'Ik vertrek niet in de winterstop, daar ben ik nog niet klaar voor.' #FEYrkc #fcrijnmond reageer retweet
<dooddoener>quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:44 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 12:30:28Stefan de Vrij net tegen @RTV_Rijnmond: 'Ik vertrek niet in de winterstop, daar ben ik nog niet klaar voor.' #FEYrkc #fcrijnmond reageer retweet
Raiola heeft natuurlijk liever nu een ton dan een miljoen over een jaar. Voor hetzelfde geld schopt 1 of andere houthakker morgen de knieschijfjes van Vilhena door midden en dan ziet Raiola z'n euro's verbranden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:42 schreef ace_eleven het volgende:
Als Raiola zo een geldwolf is heeft ie toch eenzelfde agenda als Van Geel?? Dan willen ze toch beiden dat de speler voor zo lang mogelijk tekent en voor zoveel mogelijk verkocht wordt?
Of worden die zaakwaarnemers niet meer rijk van verkoop-percentages?
Zaakwaarnemers verdienen op 2 manieren:quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:42 schreef ace_eleven het volgende:
Als Raiola zo een geldwolf is heeft ie toch eenzelfde agenda als Van Geel?? Dan willen ze toch beiden dat de speler voor zo lang mogelijk tekent en voor zoveel mogelijk verkocht wordt?
Of worden die zaakwaarnemers niet meer rijk van verkoop-percentages?
Dan wilt hij toch juist langere contracten? Die lengte afkopen levert meestal de hoge transfersommen opquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zaakwaarnemers verdienen op 2 manieren:
- Percentage van transfersom - Zaakwaarnemer is gebaat bij zoveel mogelijk korte contracten
Dan krijgt hij ook gewoon tekengeld dus? Dat motiveert inderdaad wel tot korte contracten/ motiveren spelers te vertrekkenquote:- Geen transfersom - Zaakwaarnemer krijgt hoger percentage omdat de clubs besparen op transfersom - Zaakwaarnemer is gebaat bij zoveel mogelijk korte contracten.
Hiddink is ook rijk zat en zou iets leuks kunnen doen maar werkt nu voor een kutclub in verweggistan. Go figure.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:53 schreef ace_eleven het volgende:
Dat lijkt me niet, Raiola is toch rijk zat? Die kan toch in meerdere talenten investeren door ze te laten motiveren langer aan een club verbonden te zijn en zo nu en dan de hoofdprijs vangen?
Zaakwaarnemer krijgt ook gewoon (een deel van het) tekengeldquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:53 schreef ace_eleven het volgende:
Dat lijkt me niet, Raiola is toch rijk zat? Die kan toch in meerdere talenten investeren door ze te laten motiveren langer aan een club verbonden te zijn en zo nu en dan de hoofdprijs vangen?
Hij probeert wel het onderste uit de kan te halen qua salaris etc voor zijn spelers, maar dat is dan ook wel zijn werk...
EDIT:
[..]
Dan wilt hij toch juist langere contracten? Die lengte afkopen levert meestal de hoge transfersommen op
[..]
Dan krijgt hij ook gewoon tekengeld dus? Dat motiveert inderdaad wel tot korte contracten/ motiveren spelers te vertrekken
Dirk Kuyt heeft ook geld zat en kwam gewoon naar terug naar Feijenoordquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hiddink is ook rijk zat en zou iets leuks kunnen doen maar werkt nu voor een kutclub in verweggistan. Go figure.
Als je geld hebt wil je meer geld.
Nee, hij verdient bij korte contracten steeds opnieuw een percentage. Een langer contract betekent niet per definitie een hogere transfersom.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:53 schreef ace_eleven het volgende:
Hij probeert wel het onderste uit de kan te halen qua salaris etc voor zijn spelers, maar dat is dan ook wel zijn werk...
EDIT:
[..]
Dan wilt hij toch juist langere contracten? Die lengte afkopen levert meestal de hoge transfersommen op
[..]
Dan krijgt hij ook gewoon tekengeld dus? Dat motiveert inderdaad wel tot korte contracten/ motiveren spelers te vertrekken
Deel van het salaris krijgt hij (zaakwaarnemer) ook nogquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij verdient bij korte contracten steeds opnieuw een percentage. Een langer contract betekent niet per definitie een hogere transfersom.
Oh dat wist ik niet. Dus basically, lang of kort maakt geen biet uit. Raiola en z'n collega's verdienen toch wel...quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deel van het salaris krijgt hij (zaakwaarnemer) ook nog
Ja echt absurdquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Dus basically, lang of kort maakt geen biet uit. Raiola en z'n collega's verdienen toch wel...
Ken jij niet toevallig nog een paar Surinaamse huurmoordenaars die Raiola willen omleggen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Dus basically, lang of kort maakt geen biet uit. Raiola en z'n collega's verdienen toch wel...
Het is echt een kankergezwel in de voetballerij. Erger als schwalbe's imo. Zou zouden gewoon een maximaal tarief moeten bepalen per transfer en daar doen ze het maar mee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft geen zin, die zijn omkoopbaar en altijd te laat...quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ken jij niet toevallig nog een paar Surinaamse huurmoordenaars die Raiola willen omleggen?
Of die knaap van 16 die laatst naar de joden ging, had 4 zaakwaarnemers...quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is echt een kankergezwel in de voetballerij. Erger als schwalbe's imo. Zou zouden gewoon een maximaal tarief moeten bepalen per transfer en daar doen ze het maar mee.
Op dit moment is het alleen maar nadelig voor voetbalclubs maar ook voor voetballers als Boey die hun carričre door zo'n geldwolf laten verprutsen.
Steven heeft ook een hekel aan Raiola, betalen we die gewoon 1000 euro en hoeft hij weer een tijdje niet te werken. Win-win situatie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft geen zin, die zijn omkoopbaar en altijd te laat...
Als die omvalt zijn er weer 3 anderen die het net zo doen, die zijn er al maar minder opvallend dan hijquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ken jij niet toevallig nog een paar Surinaamse huurmoordenaars die Raiola willen omleggen?
quote:Mulder en Cissé maandag bij beloften
Erwin Mulder en Sekou Cissé komen zaterdag nog niet in actie voor Feyenoord in het thuisduel met RKC Waalwijk. Beide spelers maken maandag hun rentree bij het beloftenteam, dat dan tegen Jong Ajax speelt. Dat heeft trainer Ronald Koeman vrijdag gezegd.
Doelman Mulder kwam vanwege een teenbreuk sinds september niet meer in actie voor de Rotterdammers. Cissé was tijdens het uitduel met FC Groningen op 7 oktober geblesseerd geraakt aan zijn hamstring. Koeman mist behalve dat tweetal ook John Goossens en Terence Kongolo. (AD)
Klopt, al zaten er vaak ook wel wat mannen van glas tussen: Vincken, Fernandez, Schenkeveld, Vlaar, De Vrij (in het begin)quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:56 schreef jakees het volgende:
Al twee jaar redelijk fitte selectie telkens. Vorig jaar ook weinig blessures. De tijden dat re 10 man geblesseerd waren zijn gelukkig wel voorbij. Heeft denk ik ook met betere begeleiding te maken.
Cisse vergeten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, al zaten er vaak ook wel wat mannen van glas tussen: Vincken, Fernandez, Schenkeveld, Vlaar, De Vrij (in het begin)
Dat noemen we nog een 'speler'? Ik dacht dat hij al was gepromoveerd tot meubilair in de kamer van de medische staf.quote:
Als we die ooit nog eens met winst verkopen...quote:
Die loopt transfervrij wegquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als we die ooit nog eens met winst verkopen...
Stop eens met het doen van aannamens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En juist daarom heeft van Geel concessies moeten doen, zoals een contract tot 2016 en geen een tot 2017. Maar breng dat maar eens aan het verstand bij 'dirk-kuijt' a.k.a. 'Guidetti'.
Dat doe je toch zelf ook? Aannames that isquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Stop eens met het doen van aannamens.
Je weet helemaal niet wat er inhoudelijk is besproken.
Autocorrectie :/quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doe je toch zelf ook? Aannames that is
Daarom reageer ik niet, ben geen taalnazi, maar jij neemt toch ook zaken aan, over die contractduur?quote:
Ik doe niet of dat ik weet wat er tussen die 2 is besproken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom reageer ik niet, ben geen taalnazi, maar jij neemt toch ook zaken aan, over die contractduur?
nee joh je hebt nou toch elive, lekker biertje, bankie en gaan, daarna neusjes tegen de lampenkampjes en nog een biertje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Jimbo het volgende:
Zo hehe, eindelijk is na 3weken zeiken bij edl mn abbo aangeloten (voor 2maanden)
Morgen toch mooi weer kijken naar feyenoord dus.
Zou de 16e tegen ado het waard zijn om heen te gaan? Heb wel weer zin in een leuke wedstrijd.
Feyenoord tegen ADO is altijd wel mooi beladen duel. Hoorde dat vanwege de dure kaarten en gedoe met trein/buscombi's ADO ditmaal 800 ipv 1600 fans meeneemt, helaas.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Jimbo het volgende:
Zo hehe, eindelijk is na 3weken zeiken bij edl mn abbo aangeloten (voor 2maanden)
Morgen toch mooi weer kijken naar feyenoord dus.
Zou de 16e tegen ado het waard zijn om heen te gaan? Heb wel weer zin in een leuke wedstrijd.
Ik ga iig met HMF. Don zit helaas in Madrid dan dus kan niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Feyenoord tegen ADO is altijd wel mooi beladen duel. Hoorde dat vanwege de dure kaarten en gedoe met trein/buscombi's ADO ditmaal 800 ipv 1600 fans meeneemt, helaas.
Ik ga ook, zal wel naar je zwaaienquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga iig met HMF. Don zit helaas in Madrid dan dus kan niet.
Altijd wel gezellig, jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef Merkie het volgende:
Zonde, fans van Feyenoord en ADO gaan toch wel redelijk vriendschappelijk met elkaar om?
Kunnen onze vrienden van de 'topclubs' PSV en Twente nog wat van leren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Altijd wel gezellig, jameer een vriendschappelijke rivaliteit eigenlijk. Eén van de weinige clubs die het uitvak vol krijgt
Prima. Welk vak? Dan kan ik terugzwaaien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ga ook, zal wel naar je zwaaien
Zit ook om de hoek he wat dat betreft.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Altijd wel gezellig, jameer een vriendschappelijke rivaliteit eigenlijk. Eén van de weinige clubs die het uitvak vol krijgt
Utrecht en NAC namen ook altijd veel volk mee. Is allemaal minder geworden vanwege alle strenge regels en hogere prijzen..quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
quote:Tim Koeman: 'Toch prachtig als hij de Ferguson van Feyenoord wordt?'
Tim en Len Koeman (beide 22) zitten vanavond nagelbijtend in De Kuip als hun vaders als trainer tegenover elkaar staan bij Feyenoord - RKC. De zonen van Ronald en Erwin zijn voor even rivalen. Len kan beter niet juichen als RKC scoort, want Tim is Feyenoord-fan.
'Voor mijn vader hoop ik dat RKC een puntje pakt', zegt Len in gesprek me thet AD. 'Maar als Feyenoord wint, drinken we na afloop ook wel wat.' Tim: 'Jij rijdt toch?' Len: 'Ik rij in elk geval niet.' Tim: 'Als je maar niet gaat juichen als RKC scoort.'
Daar kan Tim namelijk slecht tegen. 'De spanning is niet normaal als ik bij Feyenoord op de tribune zit. Ik vreet mijn nagels echt op.'
De wedstrijden van zijn vader vindt hij belangrijker dan die van hemzelf. 'Als ik moet voetballen geef ik mijn telefoon aan onze leider. Hij moet me af en toe zeggen hoeveel het staat bij Feyenoord.'
Len heeft hetzelfde. 'Dat nagelbijten is bij RKC wel minder, maar bij Feyenoord had ik dat ook. Ik ben echt een Feyenoorder geworden toen mijn vader daar trainer was. Ik kreeg al kippenvel als ik de warming-up zag. Bij andere clubs hoef ik die niet te zien. Maar Feyenoord is iets speciaals, niet te vergelijken met een andere club in Nederland. Jammer dat hij weg ging. Zo slecht deed hij het daar niet.'
'Ik heb Feyenoord nu goed leren kennen. Het is qua publiek en sfeer de mooiste club van Nederland,'' zegt Tim. 'Ik wil mijn vader niet onder druk zetten, maar ik hoop dat hij zijn contract verlengt. Ik zeg wel eens tegen pa: doe eens gek en blijf nu eens een jaar of zes, zeven bij een club. Het is toch prachtig zoals Alex Ferguson dat bij Manchester United doet? Ik heb het zķ naar mijn zin bij deze club. Het is weer mooi om fan van Feyenoord te zijn.' (AD)
quote:
Dan vlak je Vitesse nog uit, die hebben ook een makkelijk programma. De andere topclubs treffen elkaar enigzins, dus tja die kunnen we misschien nog wel voorbij.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:48 schreef TC03 het volgende:
We staan maar zes punten achter op de koploper met een makkelijk programma (tot aan de winterstop) voor de boeg. Winterkampioen is op zich best reëel met een beetje geluk.
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 16:55:17Vermoedelijke opstelling: Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellč en Boëtius. #FEYrkc reageer retweet
Tegen PEC Zwolle zat het uitvak ook afgeladen vol.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die was weer bijna wedstrijdfit toch? Las dat ie ging spelen bij de beloften maandag tegen 020.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Voor hoe lang is De Teen uitgeschakeld??
Nja de helft he, vol uitvak = 1600 plaatsen, Zwolle had er 700-800 dacht ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Tegen PEC Zwolle zat het uitvak ook afgeladen vol.
Oh ok, dacht dat dat het hele uitvak was eigenlijk. Heb zojuist halve seizoenskaart besteld op W4quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nja de helft he, vol uitvak = 1600 plaatsen, Zwolle had er 700-800 dacht ik.
G en GG zijn officieel de uitvakken, al is er geen enkele club meer die zoveel volk meeneemt. Erg jammer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Oh ok, dacht dat dat het hele uitvak was eigenlijk. Heb zojuist halve seizoenskaart besteld op W4Iedere keer die kaarten bestellen van Viagogo ging me toch iets te duur worden.
Snap ook niet waarom er zo'n groot vak gebruikt wordt ervoor. Doe gewoon alleen 2e ring.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
G en GG zijn officieel de uitvakken, al is er geen enkele club meer die zoveel volk meeneemt. Erg jammer.
Je kan moeilijk de 'tegenstander' in t vak boven of onder je zetten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom er zo'n groot vak gebruikt wordt ervoor. Doe gewoon alleen 2e ring.
En om 19:40 komen ze het veld opquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:44 schreef TC03 het volgende:
Wel grappig dat Feyenoord begint om 19:45, of niet Caland![]()
Twente scoort vaak tussen 1940 en 1945 als ze eerder beginnen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En om 19:40 komen ze het veld op
88e minuut tochquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twente scoort vaak tussen 1940 en 1945 als ze eerder beginnen.
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
En waarom spelen we thuis op zaterdag?
Ik lig ziek in m'n nest.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ben je niet naar de wedstrijd geweest?
goed opgedroogd die gozerquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zag Pelle er vroeger trouwens heel anders uit
[ afbeelding ]
Viel volgens mij wel mee, ballen kwamen recht op hem af.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Dekatria het volgende:
Wereldredding trouwens weer vandaag, Lamprou.
Prima toch, heerlijk in die luwte stijgen, dan op het eind toeslaan. Bijna alle toppers nog thuis, redelijk eenvoudige serie richting het eind, Coolsingel kom er maar inquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Muto het volgende:
Lekker dat iedereen Feyenoord lijkt te vergeten. Maar langzaamaan klimmen we richting de top.
Dit, ik zie ons echt wel hoog eindigenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Muto het volgende:
Lekker dat iedereen Feyenoord lijkt te vergeten. Maar langzaamaan klimmen we richting de top.
Ben ik een keer in de kuip doet die niet eens zn shirt uitquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:07 schreef Divje het volgende:
Graziano "I do it for the ladies" Pellč. Held.
Volgende week PSV - FC Twente.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:36 schreef TC03 het volgende:
En toen nog maar vier punten achter op de nummer 1.
Verrast me ook hoe eenvoudig sommige potjes lijken te gaan t.o.v. vorig seizoen. Zal mij benieuwen hoe de topwedstrijden na de winterstop gaan...quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Muto het volgende:
Dat deden ze vorig jaar ook. Prima!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Muto het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Hing ook een spandoek van op U volgens mij.
Echte vrouwen komen niet bij het voetbal was beter geweest. Al was die vast niet door de spandoekencontrole gekomen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Hing ook een spandoek van op U volgens mij.
Heel Y zat volgestouwd met vrouwvolk volgens mij. Gingen tesamen 'Komen wij uit Rotterdam' naar elkaar doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Al zongen ze het hand in hand wel mooier trouwens.
Vind dat wel iets toevoegen aan zo'n avondwedstrijd. En wie niet springt... kwam niet geheel toevallig aardig vaak langs bij onsquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef E.H. het volgende:
Pleurisweer trouwens. Koud dat het was, niet normaal gewoon.
Nijlpaarden? Wat ben je lief voor vrouwenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef E.H. het volgende:
Begreep dat er alleen maar nijlpaarden zaten. De moeite niet waard dus.
Die dames van dat spandoek zijn nog door TV Rijnmond gefilmd bij Varkenoord.
Pleurisweer trouwens. Koud dat het was, niet normaal gewoon.
Optimist.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Prima toch, heerlijk in die luwte stijgen, dan op het eind toeslaan. Bijna alle toppers nog thuis, redelijk eenvoudige serie richting het eind, Coolsingel kom er maar in
Jij zat toch niet op Y?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Nijlpaarden? Wat ben je lief voor vrouwen
we krijgen alle toppers op ajax na nog thuis.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Optimist.![]()
Hopen maar dat Pelle en Clasie niet geblesseerd raken of geschorst worden. En ik wil de sfeer niet verpesten maar tot nu toe is het niet echt lekker gegaan tegen de andere top-5 clubs hč: 1 uit 4.
Was optimistisch, met groot vleugje sarcasmequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Optimist.![]()
Hopen maar dat Pelle en Clasie niet geblesseerd raken of geschorst worden. En ik wil de sfeer niet verpesten maar tot nu toe is het niet echt lekker gegaan tegen de andere top-5 clubs hč: 1 uit 4.
Kans is er altijd. Of het een grote kans is is wat anders.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef GGMM het volgende:
Stiekem denk ik dat Feyenoord een kans heeft om kampioen te worden.
Een kans die niet veel kleiner is dan die van PSV en Twente, imo.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kans is er altijd. Of het een grote kans is is wat anders.
Klopt, vond Mathijsen overigens ook erg sterk vandaag. Gelukkig krabbelt die langzaam weer op na een kut begin.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef Muto het volgende:
Het lijkt wel dat het elftal beter staat en speelt dan vorig jaar. Verdediging staat de afgelopen 3 wedstrijden ook goed.
Feyenoord speelt ook beter dan die 2quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een kans die niet veel kleiner is dan die van PSV en Twente, imo.
Eens.quote:Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Feyenoord speelt ook beter dan die 2
mathijsen? Heeft die vandaag een bal aangeraakt dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, vond Mathijsen overigens ook erg sterk vandaag. Gelukkig krabbelt die langzaam weer op na een kut begin.
Janmaat blijft toch een heerlijke aanwinst, wat een aanvallend surplus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |