Nee, hij verdient bij korte contracten steeds opnieuw een percentage. Een langer contract betekent niet per definitie een hogere transfersom.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:53 schreef ace_eleven het volgende:
Dat lijkt me niet, Raiola is toch rijk zat? Die kan toch in meerdere talenten investeren door ze te laten motiveren langer aan een club verbonden te zijn en zo nu en dan de hoofdprijs vangen?
Hij probeert wel het onderste uit de kan te halen qua salaris etc voor zijn spelers, maar dat is dan ook wel zijn werk...
EDIT:
[..]
Dan wilt hij toch juist langere contracten? Die lengte afkopen levert meestal de hoge transfersommen op
[..]
Dan krijgt hij ook gewoon tekengeld dus? Dat motiveert inderdaad wel tot korte contracten/ motiveren spelers te vertrekken
Deel van het salaris krijgt hij (zaakwaarnemer) ook nogquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij verdient bij korte contracten steeds opnieuw een percentage. Een langer contract betekent niet per definitie een hogere transfersom.
Oh dat wist ik niet. Dus basically, lang of kort maakt geen biet uit. Raiola en z'n collega's verdienen toch wel...quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deel van het salaris krijgt hij (zaakwaarnemer) ook nog
Ja echt absurdquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Dus basically, lang of kort maakt geen biet uit. Raiola en z'n collega's verdienen toch wel...
Ken jij niet toevallig nog een paar Surinaamse huurmoordenaars die Raiola willen omleggen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Dus basically, lang of kort maakt geen biet uit. Raiola en z'n collega's verdienen toch wel...
Het is echt een kankergezwel in de voetballerij. Erger als schwalbe's imo. Zou zouden gewoon een maximaal tarief moeten bepalen per transfer en daar doen ze het maar mee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft geen zin, die zijn omkoopbaar en altijd te laat...quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ken jij niet toevallig nog een paar Surinaamse huurmoordenaars die Raiola willen omleggen?
Of die knaap van 16 die laatst naar de joden ging, had 4 zaakwaarnemers...quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is echt een kankergezwel in de voetballerij. Erger als schwalbe's imo. Zou zouden gewoon een maximaal tarief moeten bepalen per transfer en daar doen ze het maar mee.
Op dit moment is het alleen maar nadelig voor voetbalclubs maar ook voor voetballers als Boey die hun carrière door zo'n geldwolf laten verprutsen.
Steven heeft ook een hekel aan Raiola, betalen we die gewoon 1000 euro en hoeft hij weer een tijdje niet te werken. Win-win situatie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft geen zin, die zijn omkoopbaar en altijd te laat...
Als die omvalt zijn er weer 3 anderen die het net zo doen, die zijn er al maar minder opvallend dan hijquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ken jij niet toevallig nog een paar Surinaamse huurmoordenaars die Raiola willen omleggen?
quote:Mulder en Cissé maandag bij beloften
Erwin Mulder en Sekou Cissé komen zaterdag nog niet in actie voor Feyenoord in het thuisduel met RKC Waalwijk. Beide spelers maken maandag hun rentree bij het beloftenteam, dat dan tegen Jong Ajax speelt. Dat heeft trainer Ronald Koeman vrijdag gezegd.
Doelman Mulder kwam vanwege een teenbreuk sinds september niet meer in actie voor de Rotterdammers. Cissé was tijdens het uitduel met FC Groningen op 7 oktober geblesseerd geraakt aan zijn hamstring. Koeman mist behalve dat tweetal ook John Goossens en Terence Kongolo. (AD)
Klopt, al zaten er vaak ook wel wat mannen van glas tussen: Vincken, Fernandez, Schenkeveld, Vlaar, De Vrij (in het begin)quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:56 schreef jakees het volgende:
Al twee jaar redelijk fitte selectie telkens. Vorig jaar ook weinig blessures. De tijden dat re 10 man geblesseerd waren zijn gelukkig wel voorbij. Heeft denk ik ook met betere begeleiding te maken.
Cisse vergeten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, al zaten er vaak ook wel wat mannen van glas tussen: Vincken, Fernandez, Schenkeveld, Vlaar, De Vrij (in het begin)
Dat noemen we nog een 'speler'? Ik dacht dat hij al was gepromoveerd tot meubilair in de kamer van de medische staf.quote:
Als we die ooit nog eens met winst verkopen...quote:
Die loopt transfervrij wegquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als we die ooit nog eens met winst verkopen...
Stop eens met het doen van aannamens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En juist daarom heeft van Geel concessies moeten doen, zoals een contract tot 2016 en geen een tot 2017. Maar breng dat maar eens aan het verstand bij 'dirk-kuijt' a.k.a. 'Guidetti'.
Dat doe je toch zelf ook? Aannames that isquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Stop eens met het doen van aannamens.
Je weet helemaal niet wat er inhoudelijk is besproken.
Autocorrectie :/quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doe je toch zelf ook? Aannames that is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |