Is heel makkelijk hoor, 3.5 jaar contract is gewoon een lange periode. Er zijn maar weinig spelers die graag voor 4,5 of 5 jaar vastliggen en al helemaal niet die op termijn de stap naar het buitenland willen gaan maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:18 schreef Guidetti het volgende:
Wat ik niet snap is waarom ze Tonny tot 2016 vast willen leggen en niet tot 2017.
Dat zeg ik. Zelfs als ze drie keer minder verdienen dan het gemiddelde, verdienen die spelers nog drie keer meer dan Jan Modaal. En ze hebben al 35 gratis kaarten gekregen. Dus het argument dat ze "bepaald geen topsalarissen verdienen" slaat nergens op. Geef mij 8300 euro per maand en ik betaal fluitend zo'n kaartje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze verdienen ook onder het gemiddelde van de eredivisie. Is toch een flinke prijs voor een wedstrijdje en het is niet voor de spelers zelf. Het is voor de familie van ze. Natuurlijk kunnen ze ergens anders gaan zitten, maar ja... ik vind het een best hoge prijs.
Daar heb ik volgens mij ook een keer gezeten als ex-speler van RKC. Mocht toen het veld opquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Zelfs als ze drie keer minder verdienen dan het gemiddelde, verdienen die spelers nog drie keer meer dan Jan Modaal. En ze hebben al 35 gratis kaarten gekregen. Dus het argument dat ze "bepaald geen topsalarissen verdienen" slaat nergens op. Geef mij 8300 euro per maand en ik betaal fluitend zo'n kaartje.
Ben ook wel benieuwd wat dat "vak in de hoek waar je een verrekijker voor nodig hebt" dan is. KK?
En tuurlijk is het aan de prijs. Maar dan ga je toch niet in de media lopen janken als spelers.
Dat snap ik maar als je dan de hoofdprijs voor hem wilt vangen moet je hem over 1,5 jaar al verkopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is heel makkelijk hoor, 3.5 jaar contract is gewoon een lange periode. Er zijn maar weinig spelers die graag voor 4,5 of 5 jaar vastliggen en al helemaal niet die op termijn de stap naar het buitenland willen gaan maken.
Gemiddelde pro tour wielrenner verdiende dit jaar ook meer dan 2 ton maar toch waren er genoeg Nederlanders die op het minimum van 32 k zaten. Als het oneerlijk verdeeld is zoals in de sport zegt een gemiddelde niet meer zoveel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Zelfs als ze drie keer minder verdienen dan het gemiddelde, verdienen die spelers nog drie keer meer dan Jan Modaal. En ze hebben al 35 gratis kaarten gekregen. Dus het argument dat ze "bepaald geen topsalarissen verdienen" slaat nergens op. Geef mij 8300 euro per maand en ik betaal fluitend zo'n kaartje.
Ben ook wel benieuwd wat dat "vak in de hoek waar je een verrekijker voor nodig hebt" dan is. KK?
En tuurlijk is het aan de prijs. Maar dan ga je toch niet in de media lopen janken als spelers.
Of verlengenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat snap ik maar als je dan de hoofdprijs voor hem wilt vangen moet je hem over 1,5 jaar al verkopen.
Daar doe je weinig aan. Feyenoord heeft gewoon niet de middelen om zulke talenten te behouden. En als die hoofdprijs 15 miljoen is, dan mogen we echt niet klagen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat snap ik maar als je dan de hoofdprijs voor hem wilt vangen moet je hem over 1,5 jaar al verkopen.
In dat artikel staat: "Feyenoord stelt 35 gratis kaarten beschikbaar voor spelers van de bezoekende club"quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap het best hoor. Wist niet eens dat ze zoveel gratis kaarten kregen. Maar dat is heel RKC toch?
Mee eens, daarom ging ik ook drie keer onder het gemiddelde zitten. Maar misschien verdienen ze 1700 per maand hoor, bij RKC, het zou kunnen. En dan is zo'n kaartje wel veel geld. Maar dan valt er vast wel iets slims te bedenken om die 35 gratis kaarten eerlijk onder de allerarmste sloebers van de selectie te verdelen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gemiddelde pro tour wielrenner verdiende dit jaar ook meer dan 2 ton maar toch waren er genoeg Nederlanders die op het minimum van 32 k zaten. Als het oneerlijk verdeeld is zoals in de sport zegt een gemiddelde niet meer zoveel.
Mijn excuses, overheen gelezen. Toch vind ik het redelijk veel geld, maar misschien denk ik vanuit een normale financiele situatiequote:Op vrijdag 30 november 2012 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
In dat artikel staat: "Feyenoord stelt 35 gratis kaarten beschikbaar voor spelers van de bezoekende club"
[..]
Mee eens, daarom ging ik ook drie keer onder het gemiddelde zitten. Maar misschien verdienen ze 1700 per maand hoor, bij RKC, het zou kunnen. En dan is zo'n kaartje wel veel geld. Maar dan valt er vast wel iets slims te bedenken om die 35 gratis kaarten eerlijk onder de allerarmste sloebers van de selectie te verdelen.
En jij verwacht dat Vilhena met Raiola daar ooit mee akkoord was gegaan? En denk jij zelf niet dat Feijenoord dat geprobeerd heeft om het toch los te krijgen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Geen idee? Zat jij bij de gesprekken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En jij verwacht dat Vilhena met Raiola daar ooit mee akkoord was gegaan? En denk jij zelf niet dat Feijenoord dat geprobeerd heeft om het toch los te krijgen?
Ja, ik ben de rechterhand van Martin van Geel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:16 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Geen idee? Zat jij bij de gesprekken?
Het verschil is dat Martin van Geel veel meer belangen heeft te verdedigen en Mino alleen maar aan z'n eigen portemonnee denkt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, ik ben de rechterhand van Martin van Geel.
Martin van Geel en Raiola zijn beide zakenmannen, die proberen allebei het onderste uit de kan te halen.
En juist daarom heeft van Geel concessies moeten doen, zoals een contract tot 2016 en geen een tot 2017. Maar breng dat maar eens aan het verstand bij 'dirk-kuijt' a.k.a. 'Guidetti'.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het verschil is dat Martin van Geel veel meer belangen heeft te verdedigen en Mino alleen maar aan z'n eigen portemonnee denkt.
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 12:30:28Stefan de Vrij net tegen @RTV_Rijnmond: 'Ik vertrek niet in de winterstop, daar ben ik nog niet klaar voor.' #FEYrkc #fcrijnmond reageer retweet
<dooddoener>quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:44 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 12:30:28Stefan de Vrij net tegen @RTV_Rijnmond: 'Ik vertrek niet in de winterstop, daar ben ik nog niet klaar voor.' #FEYrkc #fcrijnmond reageer retweet
Raiola heeft natuurlijk liever nu een ton dan een miljoen over een jaar. Voor hetzelfde geld schopt 1 of andere houthakker morgen de knieschijfjes van Vilhena door midden en dan ziet Raiola z'n euro's verbranden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:42 schreef ace_eleven het volgende:
Als Raiola zo een geldwolf is heeft ie toch eenzelfde agenda als Van Geel?? Dan willen ze toch beiden dat de speler voor zo lang mogelijk tekent en voor zoveel mogelijk verkocht wordt?
Of worden die zaakwaarnemers niet meer rijk van verkoop-percentages?
Zaakwaarnemers verdienen op 2 manieren:quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:42 schreef ace_eleven het volgende:
Als Raiola zo een geldwolf is heeft ie toch eenzelfde agenda als Van Geel?? Dan willen ze toch beiden dat de speler voor zo lang mogelijk tekent en voor zoveel mogelijk verkocht wordt?
Of worden die zaakwaarnemers niet meer rijk van verkoop-percentages?
Dan wilt hij toch juist langere contracten? Die lengte afkopen levert meestal de hoge transfersommen opquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zaakwaarnemers verdienen op 2 manieren:
- Percentage van transfersom - Zaakwaarnemer is gebaat bij zoveel mogelijk korte contracten
Dan krijgt hij ook gewoon tekengeld dus? Dat motiveert inderdaad wel tot korte contracten/ motiveren spelers te vertrekkenquote:- Geen transfersom - Zaakwaarnemer krijgt hoger percentage omdat de clubs besparen op transfersom - Zaakwaarnemer is gebaat bij zoveel mogelijk korte contracten.
Hiddink is ook rijk zat en zou iets leuks kunnen doen maar werkt nu voor een kutclub in verweggistan. Go figure.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:53 schreef ace_eleven het volgende:
Dat lijkt me niet, Raiola is toch rijk zat? Die kan toch in meerdere talenten investeren door ze te laten motiveren langer aan een club verbonden te zijn en zo nu en dan de hoofdprijs vangen?
Zaakwaarnemer krijgt ook gewoon (een deel van het) tekengeldquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:53 schreef ace_eleven het volgende:
Dat lijkt me niet, Raiola is toch rijk zat? Die kan toch in meerdere talenten investeren door ze te laten motiveren langer aan een club verbonden te zijn en zo nu en dan de hoofdprijs vangen?
Hij probeert wel het onderste uit de kan te halen qua salaris etc voor zijn spelers, maar dat is dan ook wel zijn werk...
EDIT:
[..]
Dan wilt hij toch juist langere contracten? Die lengte afkopen levert meestal de hoge transfersommen op
[..]
Dan krijgt hij ook gewoon tekengeld dus? Dat motiveert inderdaad wel tot korte contracten/ motiveren spelers te vertrekken
Dirk Kuyt heeft ook geld zat en kwam gewoon naar terug naar Feijenoordquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hiddink is ook rijk zat en zou iets leuks kunnen doen maar werkt nu voor een kutclub in verweggistan. Go figure.
Als je geld hebt wil je meer geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |