goed opgedroogd die gozerquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zag Pelle er vroeger trouwens heel anders uit
[ afbeelding ]
Viel volgens mij wel mee, ballen kwamen recht op hem af.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Dekatria het volgende:
Wereldredding trouwens weer vandaag, Lamprou.
Prima toch, heerlijk in die luwte stijgen, dan op het eind toeslaan. Bijna alle toppers nog thuis, redelijk eenvoudige serie richting het eind, Coolsingel kom er maar inquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Muto het volgende:
Lekker dat iedereen Feyenoord lijkt te vergeten. Maar langzaamaan klimmen we richting de top.
Dit, ik zie ons echt wel hoog eindigenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Muto het volgende:
Lekker dat iedereen Feyenoord lijkt te vergeten. Maar langzaamaan klimmen we richting de top.
Ben ik een keer in de kuip doet die niet eens zn shirt uitquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:07 schreef Divje het volgende:
Graziano "I do it for the ladies" Pellč. Held.
Volgende week PSV - FC Twente.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:36 schreef TC03 het volgende:
En toen nog maar vier punten achter op de nummer 1.
Verrast me ook hoe eenvoudig sommige potjes lijken te gaan t.o.v. vorig seizoen. Zal mij benieuwen hoe de topwedstrijden na de winterstop gaan...quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Muto het volgende:
Dat deden ze vorig jaar ook. Prima!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Muto het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Hing ook een spandoek van op U volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |