SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Melsje!![]()
![]()
Het is altijd een mooie maand voor PS+quote:Op woensdag 28 november 2012 14:48 schreef SpankmasterC het volgende:
PS. is wel echt mooie maand zeg voor PS+!
Ja het is echt dikke pret idd, mooi spul!quote:Op woensdag 28 november 2012 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is altijd een mooie maand voor PS+
Ik heb echt nog nooit het gevoel gehad geen waar voor m'n geld te krijgen.. Sterker nog.. Ik heb het gevoel alsof ik van Sony aan't jatten benZeker nu met de PSVita erbij voor hetzelfde geld.
Nu is Uncharted en Gravity Rush voor de PSVita ook al te downloaden. Plus nog 2 leuke platformersEn ik wilde vanmiddag gaan kijken voor MK
JE BENT GEEN EKTE EKTE GAMERT TAIN, DAT BLIJKT MAAR WEER!!!!quote:
+1quote:Op woensdag 28 november 2012 15:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JE BENT GEEN EKTE EKTE GAMERT TAIN, DAT BLIJKT MAAR WEER!!!!
Console gamingquote:Op woensdag 28 november 2012 15:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JE BENT GEEN EKTE EKTE GAMERT TAIN, DAT BLIJKT MAAR WEER!!!!
pc = sowieso win.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:06 schreef Poit het volgende:
[..]
+1
als zit ik ook meer achter m'n pc![]()
Buiten regent het!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:38 schreef Reintji het volgende:
Buiten met de bal heb je pas echt HD textures
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:41 schreef AQuila360 het volgende:
haha deze blijft echt geniaal!
Op die toeter rammen![]()
TOET TOETquote:
Als je je dikke bril af doet zie je toch alles low resquote:Op woensdag 28 november 2012 16:09 schreef SocialDisorder het volgende:
Sowieso HD Textures = insta-win. Moet ik een console nog zien doen
Die dude, wow.... Is echt niet ok!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:41 schreef AQuila360 het volgende:
haha deze blijft echt geniaal!
Op die toeter rammen![]()
Geen bloed, geen glimlachquote:
Beetje jammer dat het wel overduidelijk een onzintopic is geworden, de op had nog wel potentie...quote:Op donderdag 29 november 2012 10:15 schreef Pheno het volgende:
Goed topic: GC / SPOED! Help, vriend gepakt in Noorwegen, ervaringen/prognoses???
Tja, als je een uurtje later kijkt raakt het al verneukt hequote:Op donderdag 29 november 2012 10:49 schreef koei het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het wel overduidelijk een onzintopic is geworden, de op had nog wel potentie...
arghh damn , zit al een slotje opquote:Op donderdag 29 november 2012 10:15 schreef Pheno het volgende:
Goed topic: GC / SPOED! Help, vriend gepakt in Noorwegen, ervaringen/prognoses???
quote:
Helaas worden genoeg vrouwen ook mateloos irritant zodra ze gedronken hebbenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:04 schreef Rossdale het volgende:
Klopt wel eigenlijk, als vrouwen nou gewoon altijd dronken zouden zijn zou er een stuk minder gezeik zijn op de wereld.
God, van die hele leuke meisjes die ineens bitches worden, zo jammer!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Helaas worden genoeg vrouwen ook mateloos irritant zodra ze gedronken hebben
Nee, hierom:quote:Op donderdag 29 november 2012 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Dus daarom zat je bij meets altijd zo dromerig naar me te kijken!
dat heb ik nog nooit bij Spank gedaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit bij Spank gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik snap 'm niet, d'r hoofd is zwanger oid?quote:
quote:28-11-12
Nog geen Wii U voor mij op 30 november... (Zie update)
De teleurstelling was groot toen ik zojuist mijn mailbox opende. Daar stond een mailtje van Castlegames waar ze me vertelde dat Nintendo ERG weinig Wii U's heeft geleverd waardoor ik hem niet op de release in huis krijg. Dit is flink balen. Ik heb de Wii U in september al gepre-orderd maar dat was blijkbaar niet vroeg genoeg. Normaal prijs ik Nintendo altijd de hemel in, maar ik vind dit wel erg slecht. Dit betekend vanzelfsprekend ook dat de beloofde DGVF special over de Wii U (nog) niet komt.
Ik weet niet of het nog wel relevant is om een DGVF special te maken 2 weken na de release, dus dat wacht ik nog even af. Verwacht binnenkort wel een nieuwe review.
UPDATE 19.00 uur: Ik heb net mijn bestelling bij Castlegames geannuleerd en bij Nedgame het Zombi U pakket gekocht. Ik heb net een verzendbevestiging gekregen en ik krijg hem dus morgen of overmorgen binnen. De DGVF special zal volgende week dus ook gewoon komen! Voor mensen die nog moeite hebben met het vinden van een Wii U: Bij www.nedgame.nl hebben ze het Zombi U en Basic pakket nog op voorraad. Het premium pakket (die ik in eerste instantie ook besteld had) is vrijwel nergens meer te krijgen.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
Het Wii avontuur van EmarWii / DGVF
[..]
Ik ben voor meer en beter klant-contactquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
http://translate.google.n(...)xt=klant#sv/nl/klant
zoek op 90's Top 100 Best Ever, ies een album btwquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Imamd een goede 90s playlist op spotify? Ik vind alleen maar lijsten en mixen met namaak shit
Link me up!quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
zoek op 90's Top 100 Best Ever, ies een album btw
I've been thinking 'bout you staat op nummer 4, dus dan weet je dat t een topper is!
http://open.spotify.com/u(...)3iVoIyisM8dJiILolWeQquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Imamd een goede 90s playlist op spotify? Ik vind alleen maar lijsten en mixen met namaak shit
Duh ben ik, deze playlist heb ik zelf samengesteld, beste ooit:quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben jij Wexel?
Staat de iPad versie van Spotify los van je andere free trial trouwens?
ZONDAGquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Moeten we eerst tongen en dan komt het op spotify. Mal he. Ja vind ik ook.
Krrantje pappie = insta-failquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Duh ben ik, deze playlist heb ik zelf samengesteld, beste ooit:
http://open.spotify.com/u(...)dmM9kPvPWHgpf8i6OZAh
Ja man die is echt kut, maar 0 zin om te verwijderen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Krrantje pappie = insta-fail
dus is je playlist ruk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja man die is echt kut, maar 0 zin om te verwijderen.
okequote:Op vrijdag 30 november 2012 12:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus is je playlist ruk.
über-playlist = über-tracks, geen uitzonderingen
Lol @ die playlist..quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Duh ben ik, deze playlist heb ik zelf samengesteld, beste ooit:
http://open.spotify.com/u(...)dmM9kPvPWHgpf8i6OZAh
Ik zag hetquote:
Morgen krijg jij een enorme e-mail van mequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Die baas heeft gewoon Crash Test Dummies erin zitten
Vette clip weer door m'n oude buurman!quote:
Zie mezelf al aan de bar staan voor het gratis bier, omdat de kleine letters niet opvielen in de beschonken toestandquote:
Coooooool ben benieuwd!quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Morgen krijg jij een enorme e-mail van me
De sint vind al jaren dat ik niet lief genoeg ben geweest voor cadeautjesquote:Op zondag 2 december 2012 13:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Waarom de fuck willen mensen ook altijd maar gedichtengelukkig geen surprises dit jaar, dat was m'n dood geworden!
Rec 3 is iig om te huilen zo slechtquote:Op zondag 2 december 2012 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Jungs!
Ik heb hier die spaanse film REC liggen, en ook deel 2 maar loopt die deel 2 verder op die film of op die Amerikaanse deel 1?
Het wordt een flinkequote:
doe rustig aan, ik ben benieuwdquote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het wordt een flinkeBen alleen de afgelopen paar dagen niet thuis geweest omdat m'n vriendin door haar rug is gegaan en niet zo goed meer kan bewegen, dus kan ik niet bij het beeldmateriaal op m'n externe harde schijf
Oef dat is wel vervelend zeg, beterschap voor je vriendin!quote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het wordt een flinkeBen alleen de afgelopen paar dagen niet thuis geweest omdat m'n vriendin door haar rug is gegaan en niet zo goed meer kan bewegen, dus kan ik niet bij het beeldmateriaal op m'n externe harde schijf
Klinkt als een goede buit koeiquote:Op zondag 2 december 2012 23:46 schreef koei het volgende:
Zo, Sinterklaas is weer voorbij! Oa een tafelgrill, kerstboom, theepot en beide Lego Harry pottergames gehad! Ben tevreden! Op naar kerst!
quote:Op zondag 2 december 2012 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De sint vind al jaren dat ik niet lief genoeg ben geweest voor cadeautjesde kerstman ook niet trouwens, ik doe iets fout
Maar alelen een gedicht maken is idd beter dan nog een hele surprise bedenken en bouwen!
Het zijn oude mannen, ze horen niet zo goed meer denk ikquote:Op maandag 3 december 2012 08:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]arme shar! Ik denk dat als je dit nog een paar keer herhaalt er vast wel cadeautjes je kant op komen hoor
Maar inderdaad,ben allang blij dat het geen surprises meer zijn, dat was echt ieder jaar weer een ramp en vernedering...
Altijd zo lekker kansloos idd.quote:Op maandag 3 december 2012 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
En godsamme zeg, wat een gehuil op facebook alweer over de NS en de files en kutsneeuw en blabla
Ja ik snap wel dat het kut is met de vertragingen en files enzo maarsommige mensen doen echt alsof de wereld vergaatquote:Op maandag 3 december 2012 09:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Altijd zo lekker kansloos idd.
Maar sowieso veel mensen op de weg met de auto ook , ''omg sneeuw , 30 rijden op de snelweg!''
Hey! Ik ben 1 van die mensen!!quote:Op maandag 3 december 2012 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
En godsamme zeg, wat een gehuil op facebook alweer over de NS en de files en kutsneeuw en blabla
Daarom ga ik niet met de trein, als ik niet kan zitten val ik ook flauw!quote:Op maandag 3 december 2012 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey! Ik ben 1 van die mensen!!
En voor sommige mensen is de wereld zojuist wel vergaan. Er zijn 2 mensen onwel geworden in de trein omdat het te druk was..
Mijn alternatief is met de auto, maar parkeergeld is bijna net zo duur als een privévlucht met een helicopterquote:Op maandag 3 december 2012 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet met de trein, als ik niet kan zitten val ik ook flauw!
Ga dan met de helicopterquote:Op maandag 3 december 2012 10:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn alternatief is met de auto, maar parkeergeld is bijna net zo duur als een privévlucht met een helicopter
Moest tanken en kon m'n tankpas niet vinden..quote:
Jeh ebt toch een piloot, die doet dat voor je jonge, beetje luxe enzoquote:Op maandag 3 december 2012 10:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Moest tanken en kon m'n tankpas niet vinden..
Ik ga jou zeker niet ophalen! Jij vind dat de mensen niet zo moeten zeuren, prima, maar dan moet je ook gewoon de kou in.quote:Op maandag 3 december 2012 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jeh ebt toch een piloot, die doet dat voor je jonge, beetje luxe enzo![]()
Kom mij ook ff gelijk ophalen!
Ik ga toch ook netjes de kou in? Ik vind alleen een rondje vliegen leukquote:Op maandag 3 december 2012 10:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga jou zeker niet ophalen! Jij vind dat de mensen niet zo moeten zeuren, prima, maar dan moet je ook gewoon de kou in.
Nee niksquote:Op maandag 3 december 2012 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga toch ook netjes de kou in? Ik vind alleen een rondje vliegen leukIk vraag ook niet of je mij thuis af wilt zetten, ik bikkel wel gewoon door de kou heen hoor
Ik ben je vrouw ik mag best meequote:Op maandag 3 december 2012 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee niksGoed verhaal, maar mij overtuig je er niet mee!!
![]()
Als jij gaat tanken vind ik het primaquote:Op maandag 3 december 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben je vrouw ik mag best mee
Ekt zo'n gentlemanquote:Op maandag 3 december 2012 10:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Als jij gaat tanken vind ik het prima
QFT! Niks mis met een uurtje later op je werk komen door het weer idd!quote:Op maandag 3 december 2012 10:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat het kut is met de vertragingen en files enzo maarsommige mensen doen echt alsof de wereld vergaat
Belachelijk idd. Die mensen levenslang royeren bij de KNVB, zodat ze nooit meer een officiële wedstrijd kunnen spelen! Gaat nergens over dit soort dingenquote:Op maandag 3 december 2012 16:46 schreef Poit het volgende:
Zo, je zou maar lijnrechter zijn... Ben je ineens dohd.
Royeren?? Ze hebben iemand doodgeschopt!quote:Op maandag 3 december 2012 16:55 schreef koei het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Die mensen levenslang royeren bij de KNVB, zodat ze nooit meer een officiële wedstrijd kunnen spelen! Gaat nergens over dit soort dingen
Dat vroeg ik niet sharrrrr..quote:Op zondag 2 december 2012 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Rec 3 is iig om te huilen zo slecht
Levenslang water en brood. Uit de maatschappij halen dit soort proletenquote:Op maandag 3 december 2012 16:46 schreef Poit het volgende:
Zo, je zou maar lijnrechter zijn... Ben je ineens dohd.
Dat sowieso, maar dat moet via de rechter enzo. Deze beslissing kan de KNVB helemaal zelf al maken, los van de rechtszaak.quote:Op maandag 3 december 2012 16:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Royeren?? Ze hebben iemand doodgeschopt!
Op z'n minst een paar jaartjes op water en brood met nog een paar jaartjes TBS als toetje
Boeiend, heb toch een tankpasquote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef Haantje_pappie het volgende:
Gewoon met ze alle demonstreren fucking 40 % accijns op benzine ,niet huilen wanneer de benzine de 2,00 euro aan tikt
Sharrrr je bent lief maaaar ik vroeg of die Amerikaanse deel 2 aansloot op de Spaanse deel 1?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet huilen als je rec 3 kijkt en hem stom vindt
Geen idee meer, zo lang geleden!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sharrrr je bent lief maaaar ik vroeg of die Amerikaanse deel 2 aansloot op de Spaanse deel 1?
Ohh op die manier!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee meer, zo lang geleden!
Ik gaf je alleen wat extragratisch info
What's cracking is dat als ik van m'n laptop naar m'n desktop schrijf hij wel lekker snel gaat, maar als ik wil lezen hij soms niet boven de 300 kb/s uitkomt, wat betekent dat ik dus niet ff leuk tv-series naar m'n TV kan streamen via m'n laptop! ARGH!!!quote:
4MB/s... Werk je nog met spullen uit de vorige eeuw?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh oh oh NU gaat meneer laptop wel ineens met 4MB/s lezen, maar de eerste minuut gewoon uit de neus eten. ZO ZIJN WE NIET GETROUWD HE!!!
Ja, Wifiquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef Tain het volgende:
[..]
4MB/s... Werk je nog met spullen uit de vorige eeuw?
Daarom maar alles met een kabel thuisquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, Wifi(voor de laptop dan, PC is wel bedraad)
moet kunnen een keertje..quote:
dus 10 uur geslapen ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef Fallen het volgende:
Maar ik ben pas net (?) wakker... was tot 0:00 aan het werk, omstreeks 01:00 thuis en om 02:00 gaan slapen.
NEEEEEEEEE!!!quote:
Gebruik je een nulkabel modem?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
What's cracking is dat als ik van m'n laptop naar m'n desktop schrijf hij wel lekker snel gaat, maar als ik wil lezen hij soms niet boven de 300 kb/s uitkomt, wat betekent dat ik dus niet ff leuk tv-series naar m'n TV kan streamen via m'n laptop! ARGH!!!
quote:
Die sitequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef AQuila360 het volgende:
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
Wtf is hier toch een hoop mis. :s
Die gasten zijn niet wijs........quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef AQuila360 het volgende:
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
Wtf is hier toch een hoop mis. :s
Ik dacht dat ze samen pikachu gingen maken...quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:01 schreef Frankii het volgende:
Ik kom even langs om een topic van 5 jaar geleden te posten.
GAM / [GAM IRC] Quote die ROFLMAO's!
quote:
Inderdaad. Ik was 17 toenquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef Tain het volgende:
Meh, niks te zien op de MRI scan dus het advies is om te accepteren dat je met pijn rond blijft lopen...
Heeft die redding nodig dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:35 schreef Fallen het volgende:
Zou dit de redding zijn voor MS Windows 8 (phone) ?
Jezus wat kut man.. Je zou toch zeggen dat het ergens vandaan moet komen?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef Tain het volgende:
Meh, niks te zien op de MRI scan dus het advies is om te accepteren dat je met pijn rond blijft lopen...
ZEKER!!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef Tain het volgende:
En ook zoveel mogelijk pijnverzachtende drugs/medicijnen gebruiken?
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Meuuuuuh morgen naar de huisarts (sinds 1994 ofzo niet meer geweest denk ik).
FML
Sterkte!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Meuuuuuh morgen naar de huisarts (sinds 1994 ofzo niet meer geweest denk ik).
FML
Ja die zocht ik!!!quote:
Jonguh!! Die party kendege toch niet gaan missen!!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Superfruit, amandelen eruit!
Maar nee ik voelde me vannacht belabberd, nu gaat het wel weer (ik zit er over na te denken om toch naar DJVT vanavond te gaan)
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk, deze is veel beter
Yeh we gaan alsnogquote:Op donderdag 6 december 2012 12:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja die zocht ik!!!
[..]
Jonguh!! Die party kendege toch niet gaan missen!!
Aight, have fun vanavond!quote:
Lame!! Te vaak opgetreden dan Die Jufend, ooit waren ze namelijk wel leuk on stage...quote:
Drie zatlappen die met een hand in de broekzak hun verplichte riedeltjes stonden af te bleren, omdat het moest. Wat een aanfluitingquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Lame!! Te vaak opgetreden dan Die Jufend, ooit waren ze namelijk wel leuk on stage...
Aanstelleritus. Er is geen sneeuw.quote:
Kristin Stewart's mouthquote:
Toen ik er was was het chaos en awesomequote:Op vrijdag 7 december 2012 01:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Drie zatlappen die met een hand in de broekzak hun verplichte riedeltjes stonden af te bleren, omdat het moest. Wat een aanfluiting
Het gemiddelde publiek was 14 trouwens. Ik word te oud voor die shit denk ik
2007quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toen ik er was was het chaos en awesome
quote:
Optie 3: een Surinaamse broodjeszaak?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef Pheno het volgende:
Zal ik naar IKEA of McD gaan voor de lunch? Toch even buiten lopen ipv de auto pakken en naar de supermarkt
Hier is net italiaans bezorgdquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef Pheno het volgende:
Zal ik naar IKEA of McD gaan voor de lunch? Toch even buiten lopen ipv de auto pakken en naar de supermarkt
Italianen voor Sharquote:
Ik vrees dat die optie er niet in zit. De aanwezigen (alle aanwezigen) zijn naar de mcD gegaan. Wat een drukte, een heel pand en dan zeven stoeltjes bezet houden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Optie 3: een Surinaamse broodjeszaak?
Dan moet je niet zo goed verteren!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:23 schreef Reintji het volgende:
Zit te poepen en Fok! Mobiel. Ik zie heul geen UI
Detailos tomuchos señor!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:23 schreef Reintji het volgende:
Smartphones komen echt het best tot hun recht op de wc!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:23 schreef Reintji het volgende:
QFT!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Smartphones komen echt het best tot hun recht op de wc!
Die wil ik ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:46 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de LAN kamer van een vriend
Maar het is dus een serie van 4? Of hoe en wat?quote:
Boer!quote:
Ga je de nieuwe Xbox kopen?quote:
KOPEN!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zeg nu nee, vraag het nog maar weer eens op de releasedag
EEN NIEUWE KOPEN !quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EN WAT NOU ALS IE WEER DOOD GAAT!
hij vond je haar gewoon mooi, en wou ook rood zijn.quote:
Gaat die niet ik beloof!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EN WAT NOU ALS IE WEER DOOD GAAT!
Alle 3?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij vond je haar gewoon mooi, en wou ook rood zijn.
Als hij kapot gaat is het jouw schuld AQ!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaat die niet ik beloof!
ZE HEBBEN HUN LESJE GELEERD
ouch..... 3 ja ?quote:
Dan maak ik het goed!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Alle 3?
[..]
Als hij kapot gaat is het jouw schuld AQ!
Ye, mijn laatste kapotte heb k aan wc eend gegeven en daarna maar geen nieuwe meer gekocht, was er wat klaar mee. Mijn Wii en PS3 heb k beide sinds releasedag en die draaien nog prima, had echt geen zin om een 4e xbox te kopenquote:
dat is wel heel erg, bij mij is er 1 kapot gegaan maar die is weer gemaakt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ye, mijn laatste kapotte heb k aan wc eend gegeven en daarna maar geen nieuwe meer gekocht, was er wat klaar mee. Mijn Wii en PS3 heb k beide sinds releasedag en die draaien nog prima, had echt geen zin om een 4e xbox te kopen
Op die van mij zaten geen garantie meer, de eerste terug naar microsoft gestuurd met een playstation controller erbij met de melding dat de xbox het niet deed en de controller niet reageerde, maar ze vonden het daar blijkbaar niet grappigquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is wel heel erg, bij mij is er 1 kapot gegaan maar die is weer gemaakt.
toch maar een slim gekocht toen die uit was want tja, die is zo mooi
Eerst maar eens afwachten wat het wordt en wat er voor uitkomt! Ik denk nu niet dat ik hem zal gaan halen!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
Maar we spreken nu af dat Shar de nieuwe Xbox gaat kopen! JEEJ!
Shar de nieuwe Xbox gaat dingen doen die zo vet zijn dat je de WiiU ook niet meer aan doet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten wat het wordt en wat er voor uitkomt! Ik denk nu niet dat ik hem zal gaan halen!
Je hebt ook geen geluk hequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op die van mij zaten geen garantie meer, de eerste terug naar microsoft gestuurd met een playstation controller erbij met de melding dat de xbox het niet deed en de controller niet reageerde, maar ze vonden het daar blijkbaar niet grappigtweede geen idee meer wat er mee gebeurd is en derde dus naar eend.
Met xboxen niet nee!quote:
Ik ben van plan meer te maken maar dit zijn voor mij wel de belangrijkste classic lan games. Worms 2 en age of mythology zijn nu aan de beurtquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar het is dus een serie van 4? Of hoe en wat?
Dan heb je serieus gewoon echt pech, ok die dingen hebben de resutatie stuk te gaan maar dit is wel heel erg. XDquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Met xboxen niet nee!Maar mijn ex was ook al aan zijn 2e xbox en die ging ook steeds kapot, buh!
Ze zijn echt heel gaaf maar je kunt het van meer games maken toch?quote:Op zondag 9 december 2012 02:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben van plan meer te maken maar dit zijn voor mij wel de belangrijkste classic lan games. Worms 2 en age of mythology zijn nu aan de beurt
Of t-shirts met pacman die je niet herkendquote:Op zondag 9 december 2012 09:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel gaaf maar je kunt het van meer games maken toch?
Ik hou wel van die strakke dingen waar je ook niet meteen ziet dat het iets van games is als je het niet kent.
quote:Op zondag 9 december 2012 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Of t-shirts met pacman die je niet herkend
Flauwe Shar is flauw!quote:
Vet nice Lenny. Straks ook iets met xrays? ;-)quote:Op zondag 9 december 2012 02:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben van plan meer te maken maar dit zijn voor mij wel de belangrijkste classic lan games. Worms 2 en age of mythology zijn nu aan de beurt
Heb je nog verzoekjes?quote:Op zondag 9 december 2012 09:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel gaaf maar je kunt het van meer games maken toch?
Ik hou wel van die strakke dingen waar je ook niet meteen ziet dat het iets van games is als je het niet kent.
Ik heb het al vaker gezegd, maar daar wordt het ook echt tijd voor!quote:Op zondag 9 december 2012 12:14 schreef Reintji het volgende:
[..]
Vet nice Lenny. Straks ook iets met xrays? ;-)
Ik weet wel een paar toffe games maar dat zijn geen lan games of zulks.quote:
Dat ben ik ook van plan om te doen inderdaadquote:Op zondag 9 december 2012 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar toffe games maar dat zijn geen lan games of zulks.
Maar die shit kan je ook zo in je woonkamer hangen en dan lijkt het gewoon ART
Nee. Heb geen WiiU. Maar zal zo mijn 3DS XL maar eens doen.quote:Op zondag 9 december 2012 12:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd, maar daar wordt het ook echt tijd voor!
We gaan bezig met een webshop voor o.a. shirt, fonts en posters dus dat kan dat prima bijToevallig al een wii u er onder gehad?
Ja wat huh idd!quote:Op zondag 9 december 2012 22:15 schreef Nebo het volgende:
Zie ik nu goed dat we hier een nieuw stelletje hebben? Like what the hell en how it happened?
Zeker! We zijn aan het kijken wat mogelijk is qua zeefdruk, maar anders gewoon geprint wat ook mooi is.quote:Op zondag 9 december 2012 22:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee. Heb geen WiiU. Maar zal zo mijn 3DS XL maar eens doen.
Binnenkort maar even mailen dan!
quote:Op maandag 10 december 2012 00:39 schreef SuperFruitig het volgende:
LEN IK WIL DIE POSTERS MAAR DAN VAN MN FAVORIETE GAMES!!!
(Ik ben geen pc gamer en heb weinig met CnC en UTmaar je visuals zijn episch en mn huis is leeg!)
Ik wil de film-versie ervan in de bioscoop zien!quote:Op zondag 9 december 2012 22:15 schreef Nebo het volgende:
Zie ik nu goed dat we hier een nieuw stelletje hebben? Like what the hell en how it happened?
Dune 2quote:Op maandag 10 december 2012 02:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zeker! We zijn aan het kijken wat mogelijk is qua zeefdruk, maar anders gewoon geprint wat ook mooi is.
[..]![]()
Welke games dan? Het is zo leuk om te maken, oh de nostalgie, hoe meer hoe beter
Ik hou het huwelijk van mij en poit in evenwicht, hij iemand erbij dus ik ookquote:Op zondag 9 december 2012 22:15 schreef Nebo het volgende:
Ja maar, Fruitig? Die was toch eehm... bezet? Ik vraag het maar gewoon hoor, als het gevoelig is dan merk ik dat vanzelf wel al het genegeerd wordt!quote:Op maandag 10 december 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik hou het huwelijk van mij en poit in evenwicht, hij iemand erbij dus ik ook
Yep, en nopequote:Op maandag 10 december 2012 09:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja maar, Fruitig? Die was toch eehm... bezet? Ik vraag het maar gewoon hoor, als het gevoelig is dan merk ik dat vanzelf wel al het genegeerd wordt!
quote:Op maandag 10 december 2012 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Ahhhhhh, arme Poit met zijn Devil's Threesome
Poit heeft het zo druk met zijn huis en nu hij 30 is trekt hij het allemaal niet meer ....quote:Op maandag 10 december 2012 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Ahhhhhh, arme Poit met zijn Devil's Threesome
Poit trekt vast nog meer dan genoeg...quote:Op maandag 10 december 2012 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Poit heeft het zo druk met zijn huis en nu hij 30 is trekt hij het allemaal niet meer ....
quote:Op maandag 10 december 2012 10:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Poit trekt vast nog meer dan genoeg...
En dat al om 10:08quote:Op maandag 10 december 2012 10:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Poit trekt vast nog meer dan genoeg...
HET MOETEN GEEN POSTERWORDEN MAAR OP ZON DOEK GEDRUK ENZULKS DAN HEB JE ART VOOR AAN DE MUUR.quote:Op maandag 10 december 2012 00:39 schreef SuperFruitig het volgende:
LEN IK WIL DIE POSTERS MAAR DAN VAN MN FAVORIETE GAMES!!!
(Ik ben geen pc gamer en heb weinig met CnC en UTmaar je visuals zijn episch en mn huis is leeg!)
Zeefdruk idd!quote:Op maandag 10 december 2012 02:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zeker! We zijn aan het kijken wat mogelijk is qua zeefdruk, maar anders gewoon geprint wat ook mooi is.
[..]![]()
Welke games dan? Het is zo leuk om te maken, oh de nostalgie, hoe meer hoe beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |