Vet nice Lenny. Straks ook iets met xrays? ;-)quote:Op zondag 9 december 2012 02:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben van plan meer te maken maar dit zijn voor mij wel de belangrijkste classic lan games. Worms 2 en age of mythology zijn nu aan de beurt
Heb je nog verzoekjes?quote:Op zondag 9 december 2012 09:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel gaaf maar je kunt het van meer games maken toch?
Ik hou wel van die strakke dingen waar je ook niet meteen ziet dat het iets van games is als je het niet kent.
Ik heb het al vaker gezegd, maar daar wordt het ook echt tijd voor!quote:Op zondag 9 december 2012 12:14 schreef Reintji het volgende:
[..]
Vet nice Lenny. Straks ook iets met xrays? ;-)
Ik weet wel een paar toffe games maar dat zijn geen lan games of zulks.quote:
Dat ben ik ook van plan om te doen inderdaadquote:Op zondag 9 december 2012 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar toffe games maar dat zijn geen lan games of zulks.
Maar die shit kan je ook zo in je woonkamer hangen en dan lijkt het gewoon ART
Nee. Heb geen WiiU. Maar zal zo mijn 3DS XL maar eens doen.quote:Op zondag 9 december 2012 12:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd, maar daar wordt het ook echt tijd voor!
We gaan bezig met een webshop voor o.a. shirt, fonts en posters dus dat kan dat prima bijToevallig al een wii u er onder gehad?
Ja wat huh idd!quote:Op zondag 9 december 2012 22:15 schreef Nebo het volgende:
Zie ik nu goed dat we hier een nieuw stelletje hebben? Like what the hell en how it happened?
Zeker! We zijn aan het kijken wat mogelijk is qua zeefdruk, maar anders gewoon geprint wat ook mooi is.quote:Op zondag 9 december 2012 22:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee. Heb geen WiiU. Maar zal zo mijn 3DS XL maar eens doen.
Binnenkort maar even mailen dan!
quote:Op maandag 10 december 2012 00:39 schreef SuperFruitig het volgende:
LEN IK WIL DIE POSTERS MAAR DAN VAN MN FAVORIETE GAMES!!!
(Ik ben geen pc gamer en heb weinig met CnC en UTmaar je visuals zijn episch en mn huis is leeg!)
Ik wil de film-versie ervan in de bioscoop zien!quote:Op zondag 9 december 2012 22:15 schreef Nebo het volgende:
Zie ik nu goed dat we hier een nieuw stelletje hebben? Like what the hell en how it happened?
Dune 2quote:Op maandag 10 december 2012 02:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zeker! We zijn aan het kijken wat mogelijk is qua zeefdruk, maar anders gewoon geprint wat ook mooi is.
[..]![]()
Welke games dan? Het is zo leuk om te maken, oh de nostalgie, hoe meer hoe beter
Ik hou het huwelijk van mij en poit in evenwicht, hij iemand erbij dus ik ookquote:Op zondag 9 december 2012 22:15 schreef Nebo het volgende:
Ja maar, Fruitig? Die was toch eehm... bezet? Ik vraag het maar gewoon hoor, als het gevoelig is dan merk ik dat vanzelf wel al het genegeerd wordt!quote:Op maandag 10 december 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik hou het huwelijk van mij en poit in evenwicht, hij iemand erbij dus ik ook
Yep, en nopequote:Op maandag 10 december 2012 09:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja maar, Fruitig? Die was toch eehm... bezet? Ik vraag het maar gewoon hoor, als het gevoelig is dan merk ik dat vanzelf wel al het genegeerd wordt!
quote:Op maandag 10 december 2012 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Ahhhhhh, arme Poit met zijn Devil's Threesome
Poit heeft het zo druk met zijn huis en nu hij 30 is trekt hij het allemaal niet meer ....quote:Op maandag 10 december 2012 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Ahhhhhh, arme Poit met zijn Devil's Threesome
Poit trekt vast nog meer dan genoeg...quote:Op maandag 10 december 2012 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Poit heeft het zo druk met zijn huis en nu hij 30 is trekt hij het allemaal niet meer ....
quote:Op maandag 10 december 2012 10:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Poit trekt vast nog meer dan genoeg...
En dat al om 10:08quote:Op maandag 10 december 2012 10:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Poit trekt vast nog meer dan genoeg...
HET MOETEN GEEN POSTERWORDEN MAAR OP ZON DOEK GEDRUK ENZULKS DAN HEB JE ART VOOR AAN DE MUUR.quote:Op maandag 10 december 2012 00:39 schreef SuperFruitig het volgende:
LEN IK WIL DIE POSTERS MAAR DAN VAN MN FAVORIETE GAMES!!!
(Ik ben geen pc gamer en heb weinig met CnC en UTmaar je visuals zijn episch en mn huis is leeg!)
Zeefdruk idd!quote:Op maandag 10 december 2012 02:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zeker! We zijn aan het kijken wat mogelijk is qua zeefdruk, maar anders gewoon geprint wat ook mooi is.
[..]![]()
Welke games dan? Het is zo leuk om te maken, oh de nostalgie, hoe meer hoe beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |