EEN NIEUWE KOPEN !quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EN WAT NOU ALS IE WEER DOOD GAAT!
hij vond je haar gewoon mooi, en wou ook rood zijn.quote:
Gaat die niet ik beloof!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EN WAT NOU ALS IE WEER DOOD GAAT!
Alle 3?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij vond je haar gewoon mooi, en wou ook rood zijn.
Als hij kapot gaat is het jouw schuld AQ!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaat die niet ik beloof!
ZE HEBBEN HUN LESJE GELEERD
ouch..... 3 ja ?quote:
Dan maak ik het goed!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Alle 3?
[..]
Als hij kapot gaat is het jouw schuld AQ!
Ye, mijn laatste kapotte heb k aan wc eend gegeven en daarna maar geen nieuwe meer gekocht, was er wat klaar mee. Mijn Wii en PS3 heb k beide sinds releasedag en die draaien nog prima, had echt geen zin om een 4e xbox te kopenquote:
dat is wel heel erg, bij mij is er 1 kapot gegaan maar die is weer gemaakt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ye, mijn laatste kapotte heb k aan wc eend gegeven en daarna maar geen nieuwe meer gekocht, was er wat klaar mee. Mijn Wii en PS3 heb k beide sinds releasedag en die draaien nog prima, had echt geen zin om een 4e xbox te kopen
Op die van mij zaten geen garantie meer, de eerste terug naar microsoft gestuurd met een playstation controller erbij met de melding dat de xbox het niet deed en de controller niet reageerde, maar ze vonden het daar blijkbaar niet grappigquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is wel heel erg, bij mij is er 1 kapot gegaan maar die is weer gemaakt.
toch maar een slim gekocht toen die uit was want tja, die is zo mooi
Eerst maar eens afwachten wat het wordt en wat er voor uitkomt! Ik denk nu niet dat ik hem zal gaan halen!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
Maar we spreken nu af dat Shar de nieuwe Xbox gaat kopen! JEEJ!
Shar de nieuwe Xbox gaat dingen doen die zo vet zijn dat je de WiiU ook niet meer aan doet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten wat het wordt en wat er voor uitkomt! Ik denk nu niet dat ik hem zal gaan halen!
Je hebt ook geen geluk hequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op die van mij zaten geen garantie meer, de eerste terug naar microsoft gestuurd met een playstation controller erbij met de melding dat de xbox het niet deed en de controller niet reageerde, maar ze vonden het daar blijkbaar niet grappigtweede geen idee meer wat er mee gebeurd is en derde dus naar eend.
Met xboxen niet nee!quote:
Ik ben van plan meer te maken maar dit zijn voor mij wel de belangrijkste classic lan games. Worms 2 en age of mythology zijn nu aan de beurtquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar het is dus een serie van 4? Of hoe en wat?
Dan heb je serieus gewoon echt pech, ok die dingen hebben de resutatie stuk te gaan maar dit is wel heel erg. XDquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Met xboxen niet nee!Maar mijn ex was ook al aan zijn 2e xbox en die ging ook steeds kapot, buh!
Ze zijn echt heel gaaf maar je kunt het van meer games maken toch?quote:Op zondag 9 december 2012 02:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben van plan meer te maken maar dit zijn voor mij wel de belangrijkste classic lan games. Worms 2 en age of mythology zijn nu aan de beurt
Of t-shirts met pacman die je niet herkendquote:Op zondag 9 december 2012 09:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel gaaf maar je kunt het van meer games maken toch?
Ik hou wel van die strakke dingen waar je ook niet meteen ziet dat het iets van games is als je het niet kent.
quote:Op zondag 9 december 2012 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Of t-shirts met pacman die je niet herkend
Flauwe Shar is flauw!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |