Morgen krijg jij een enorme e-mail van mequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Die baas heeft gewoon Crash Test Dummies erin zitten
Vette clip weer door m'n oude buurman!quote:
Zie mezelf al aan de bar staan voor het gratis bier, omdat de kleine letters niet opvielen in de beschonken toestandquote:
Coooooool ben benieuwd!quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Morgen krijg jij een enorme e-mail van me
De sint vind al jaren dat ik niet lief genoeg ben geweest voor cadeautjesquote:Op zondag 2 december 2012 13:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Waarom de fuck willen mensen ook altijd maar gedichtengelukkig geen surprises dit jaar, dat was m'n dood geworden!
Rec 3 is iig om te huilen zo slechtquote:Op zondag 2 december 2012 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Jungs!
Ik heb hier die spaanse film REC liggen, en ook deel 2 maar loopt die deel 2 verder op die film of op die Amerikaanse deel 1?
Het wordt een flinkequote:
doe rustig aan, ik ben benieuwdquote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het wordt een flinkeBen alleen de afgelopen paar dagen niet thuis geweest omdat m'n vriendin door haar rug is gegaan en niet zo goed meer kan bewegen, dus kan ik niet bij het beeldmateriaal op m'n externe harde schijf
Oef dat is wel vervelend zeg, beterschap voor je vriendin!quote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het wordt een flinkeBen alleen de afgelopen paar dagen niet thuis geweest omdat m'n vriendin door haar rug is gegaan en niet zo goed meer kan bewegen, dus kan ik niet bij het beeldmateriaal op m'n externe harde schijf
Klinkt als een goede buit koeiquote:Op zondag 2 december 2012 23:46 schreef koei het volgende:
Zo, Sinterklaas is weer voorbij! Oa een tafelgrill, kerstboom, theepot en beide Lego Harry pottergames gehad! Ben tevreden! Op naar kerst!
quote:Op zondag 2 december 2012 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De sint vind al jaren dat ik niet lief genoeg ben geweest voor cadeautjesde kerstman ook niet trouwens, ik doe iets fout
Maar alelen een gedicht maken is idd beter dan nog een hele surprise bedenken en bouwen!
Het zijn oude mannen, ze horen niet zo goed meer denk ikquote:Op maandag 3 december 2012 08:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]arme shar! Ik denk dat als je dit nog een paar keer herhaalt er vast wel cadeautjes je kant op komen hoor
Maar inderdaad,ben allang blij dat het geen surprises meer zijn, dat was echt ieder jaar weer een ramp en vernedering...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |