Nee, hierom:quote:Op donderdag 29 november 2012 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Dus daarom zat je bij meets altijd zo dromerig naar me te kijken!
dat heb ik nog nooit bij Spank gedaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit bij Spank gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik snap 'm niet, d'r hoofd is zwanger oid?quote:
quote:28-11-12
Nog geen Wii U voor mij op 30 november... (Zie update)
De teleurstelling was groot toen ik zojuist mijn mailbox opende. Daar stond een mailtje van Castlegames waar ze me vertelde dat Nintendo ERG weinig Wii U's heeft geleverd waardoor ik hem niet op de release in huis krijg. Dit is flink balen. Ik heb de Wii U in september al gepre-orderd maar dat was blijkbaar niet vroeg genoeg. Normaal prijs ik Nintendo altijd de hemel in, maar ik vind dit wel erg slecht. Dit betekend vanzelfsprekend ook dat de beloofde DGVF special over de Wii U (nog) niet komt.
Ik weet niet of het nog wel relevant is om een DGVF special te maken 2 weken na de release, dus dat wacht ik nog even af. Verwacht binnenkort wel een nieuwe review.
UPDATE 19.00 uur: Ik heb net mijn bestelling bij Castlegames geannuleerd en bij Nedgame het Zombi U pakket gekocht. Ik heb net een verzendbevestiging gekregen en ik krijg hem dus morgen of overmorgen binnen. De DGVF special zal volgende week dus ook gewoon komen! Voor mensen die nog moeite hebben met het vinden van een Wii U: Bij www.nedgame.nl hebben ze het Zombi U en Basic pakket nog op voorraad. Het premium pakket (die ik in eerste instantie ook besteld had) is vrijwel nergens meer te krijgen.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
Het Wii avontuur van EmarWii / DGVF
[..]
Ik ben voor meer en beter klant-contactquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
http://translate.google.n(...)xt=klant#sv/nl/klant
zoek op 90's Top 100 Best Ever, ies een album btwquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Imamd een goede 90s playlist op spotify? Ik vind alleen maar lijsten en mixen met namaak shit
Link me up!quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
zoek op 90's Top 100 Best Ever, ies een album btw
I've been thinking 'bout you staat op nummer 4, dus dan weet je dat t een topper is!
http://open.spotify.com/u(...)3iVoIyisM8dJiILolWeQquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Imamd een goede 90s playlist op spotify? Ik vind alleen maar lijsten en mixen met namaak shit
Duh ben ik, deze playlist heb ik zelf samengesteld, beste ooit:quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben jij Wexel?
Staat de iPad versie van Spotify los van je andere free trial trouwens?
ZONDAGquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Moeten we eerst tongen en dan komt het op spotify. Mal he. Ja vind ik ook.
Krrantje pappie = insta-failquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Duh ben ik, deze playlist heb ik zelf samengesteld, beste ooit:
http://open.spotify.com/u(...)dmM9kPvPWHgpf8i6OZAh
Ja man die is echt kut, maar 0 zin om te verwijderen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Krrantje pappie = insta-fail
dus is je playlist ruk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja man die is echt kut, maar 0 zin om te verwijderen.
okequote:Op vrijdag 30 november 2012 12:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus is je playlist ruk.
über-playlist = über-tracks, geen uitzonderingen
Lol @ die playlist..quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Duh ben ik, deze playlist heb ik zelf samengesteld, beste ooit:
http://open.spotify.com/u(...)dmM9kPvPWHgpf8i6OZAh
Ik zag hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |