Boeiend, heb toch een tankpasquote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef Haantje_pappie het volgende:
Gewoon met ze alle demonstreren fucking 40 % accijns op benzine ,niet huilen wanneer de benzine de 2,00 euro aan tikt
Sharrrr je bent lief maaaar ik vroeg of die Amerikaanse deel 2 aansloot op de Spaanse deel 1?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet huilen als je rec 3 kijkt en hem stom vindt
Geen idee meer, zo lang geleden!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sharrrr je bent lief maaaar ik vroeg of die Amerikaanse deel 2 aansloot op de Spaanse deel 1?
Ohh op die manier!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee meer, zo lang geleden!
Ik gaf je alleen wat extragratisch info
What's cracking is dat als ik van m'n laptop naar m'n desktop schrijf hij wel lekker snel gaat, maar als ik wil lezen hij soms niet boven de 300 kb/s uitkomt, wat betekent dat ik dus niet ff leuk tv-series naar m'n TV kan streamen via m'n laptop! ARGH!!!quote:
4MB/s... Werk je nog met spullen uit de vorige eeuw?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh oh oh NU gaat meneer laptop wel ineens met 4MB/s lezen, maar de eerste minuut gewoon uit de neus eten. ZO ZIJN WE NIET GETROUWD HE!!!
Ja, Wifiquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef Tain het volgende:
[..]
4MB/s... Werk je nog met spullen uit de vorige eeuw?
Daarom maar alles met een kabel thuisquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, Wifi(voor de laptop dan, PC is wel bedraad)
moet kunnen een keertje..quote:
dus 10 uur geslapen ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef Fallen het volgende:
Maar ik ben pas net (?) wakker... was tot 0:00 aan het werk, omstreeks 01:00 thuis en om 02:00 gaan slapen.
NEEEEEEEEE!!!quote:
Gebruik je een nulkabel modem?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
What's cracking is dat als ik van m'n laptop naar m'n desktop schrijf hij wel lekker snel gaat, maar als ik wil lezen hij soms niet boven de 300 kb/s uitkomt, wat betekent dat ik dus niet ff leuk tv-series naar m'n TV kan streamen via m'n laptop! ARGH!!!
quote:
Die sitequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef AQuila360 het volgende:
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
Wtf is hier toch een hoop mis. :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |