Morgen krijg jij een enorme e-mail van mequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Die baas heeft gewoon Crash Test Dummies erin zitten
Vette clip weer door m'n oude buurman!quote:
Zie mezelf al aan de bar staan voor het gratis bier, omdat de kleine letters niet opvielen in de beschonken toestandquote:
Coooooool ben benieuwd!quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Morgen krijg jij een enorme e-mail van me
De sint vind al jaren dat ik niet lief genoeg ben geweest voor cadeautjesquote:Op zondag 2 december 2012 13:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Waarom de fuck willen mensen ook altijd maar gedichtengelukkig geen surprises dit jaar, dat was m'n dood geworden!
Rec 3 is iig om te huilen zo slechtquote:Op zondag 2 december 2012 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Jungs!
Ik heb hier die spaanse film REC liggen, en ook deel 2 maar loopt die deel 2 verder op die film of op die Amerikaanse deel 1?
Het wordt een flinkequote:
doe rustig aan, ik ben benieuwdquote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het wordt een flinkeBen alleen de afgelopen paar dagen niet thuis geweest omdat m'n vriendin door haar rug is gegaan en niet zo goed meer kan bewegen, dus kan ik niet bij het beeldmateriaal op m'n externe harde schijf
Oef dat is wel vervelend zeg, beterschap voor je vriendin!quote:Op zondag 2 december 2012 23:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het wordt een flinkeBen alleen de afgelopen paar dagen niet thuis geweest omdat m'n vriendin door haar rug is gegaan en niet zo goed meer kan bewegen, dus kan ik niet bij het beeldmateriaal op m'n externe harde schijf
Klinkt als een goede buit koeiquote:Op zondag 2 december 2012 23:46 schreef koei het volgende:
Zo, Sinterklaas is weer voorbij! Oa een tafelgrill, kerstboom, theepot en beide Lego Harry pottergames gehad! Ben tevreden! Op naar kerst!
quote:Op zondag 2 december 2012 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De sint vind al jaren dat ik niet lief genoeg ben geweest voor cadeautjesde kerstman ook niet trouwens, ik doe iets fout
Maar alelen een gedicht maken is idd beter dan nog een hele surprise bedenken en bouwen!
Het zijn oude mannen, ze horen niet zo goed meer denk ikquote:Op maandag 3 december 2012 08:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]arme shar! Ik denk dat als je dit nog een paar keer herhaalt er vast wel cadeautjes je kant op komen hoor
Maar inderdaad,ben allang blij dat het geen surprises meer zijn, dat was echt ieder jaar weer een ramp en vernedering...
Altijd zo lekker kansloos idd.quote:Op maandag 3 december 2012 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
En godsamme zeg, wat een gehuil op facebook alweer over de NS en de files en kutsneeuw en blabla
Ja ik snap wel dat het kut is met de vertragingen en files enzo maarsommige mensen doen echt alsof de wereld vergaatquote:Op maandag 3 december 2012 09:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Altijd zo lekker kansloos idd.
Maar sowieso veel mensen op de weg met de auto ook , ''omg sneeuw , 30 rijden op de snelweg!''
Hey! Ik ben 1 van die mensen!!quote:Op maandag 3 december 2012 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
En godsamme zeg, wat een gehuil op facebook alweer over de NS en de files en kutsneeuw en blabla
Daarom ga ik niet met de trein, als ik niet kan zitten val ik ook flauw!quote:Op maandag 3 december 2012 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey! Ik ben 1 van die mensen!!
En voor sommige mensen is de wereld zojuist wel vergaan. Er zijn 2 mensen onwel geworden in de trein omdat het te druk was..
Mijn alternatief is met de auto, maar parkeergeld is bijna net zo duur als een privévlucht met een helicopterquote:Op maandag 3 december 2012 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet met de trein, als ik niet kan zitten val ik ook flauw!
Ga dan met de helicopterquote:Op maandag 3 december 2012 10:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn alternatief is met de auto, maar parkeergeld is bijna net zo duur als een privévlucht met een helicopter
Moest tanken en kon m'n tankpas niet vinden..quote:
Jeh ebt toch een piloot, die doet dat voor je jonge, beetje luxe enzoquote:Op maandag 3 december 2012 10:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Moest tanken en kon m'n tankpas niet vinden..
Ik ga jou zeker niet ophalen! Jij vind dat de mensen niet zo moeten zeuren, prima, maar dan moet je ook gewoon de kou in.quote:Op maandag 3 december 2012 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jeh ebt toch een piloot, die doet dat voor je jonge, beetje luxe enzo![]()
Kom mij ook ff gelijk ophalen!
Ik ga toch ook netjes de kou in? Ik vind alleen een rondje vliegen leukquote:Op maandag 3 december 2012 10:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga jou zeker niet ophalen! Jij vind dat de mensen niet zo moeten zeuren, prima, maar dan moet je ook gewoon de kou in.
Nee niksquote:Op maandag 3 december 2012 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga toch ook netjes de kou in? Ik vind alleen een rondje vliegen leukIk vraag ook niet of je mij thuis af wilt zetten, ik bikkel wel gewoon door de kou heen hoor
Ik ben je vrouw ik mag best meequote:Op maandag 3 december 2012 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee niksGoed verhaal, maar mij overtuig je er niet mee!!
![]()
Als jij gaat tanken vind ik het primaquote:Op maandag 3 december 2012 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben je vrouw ik mag best mee
Ekt zo'n gentlemanquote:Op maandag 3 december 2012 10:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Als jij gaat tanken vind ik het prima
QFT! Niks mis met een uurtje later op je werk komen door het weer idd!quote:Op maandag 3 december 2012 10:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat het kut is met de vertragingen en files enzo maarsommige mensen doen echt alsof de wereld vergaat
Belachelijk idd. Die mensen levenslang royeren bij de KNVB, zodat ze nooit meer een officiële wedstrijd kunnen spelen! Gaat nergens over dit soort dingenquote:Op maandag 3 december 2012 16:46 schreef Poit het volgende:
Zo, je zou maar lijnrechter zijn... Ben je ineens dohd.
Royeren?? Ze hebben iemand doodgeschopt!quote:Op maandag 3 december 2012 16:55 schreef koei het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Die mensen levenslang royeren bij de KNVB, zodat ze nooit meer een officiële wedstrijd kunnen spelen! Gaat nergens over dit soort dingen
Dat vroeg ik niet sharrrrr..quote:Op zondag 2 december 2012 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Rec 3 is iig om te huilen zo slecht
Levenslang water en brood. Uit de maatschappij halen dit soort proletenquote:Op maandag 3 december 2012 16:46 schreef Poit het volgende:
Zo, je zou maar lijnrechter zijn... Ben je ineens dohd.
Dat sowieso, maar dat moet via de rechter enzo. Deze beslissing kan de KNVB helemaal zelf al maken, los van de rechtszaak.quote:Op maandag 3 december 2012 16:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Royeren?? Ze hebben iemand doodgeschopt!
Op z'n minst een paar jaartjes op water en brood met nog een paar jaartjes TBS als toetje
Boeiend, heb toch een tankpasquote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef Haantje_pappie het volgende:
Gewoon met ze alle demonstreren fucking 40 % accijns op benzine ,niet huilen wanneer de benzine de 2,00 euro aan tikt
Sharrrr je bent lief maaaar ik vroeg of die Amerikaanse deel 2 aansloot op de Spaanse deel 1?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet huilen als je rec 3 kijkt en hem stom vindt
Geen idee meer, zo lang geleden!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sharrrr je bent lief maaaar ik vroeg of die Amerikaanse deel 2 aansloot op de Spaanse deel 1?
Ohh op die manier!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee meer, zo lang geleden!
Ik gaf je alleen wat extragratisch info
What's cracking is dat als ik van m'n laptop naar m'n desktop schrijf hij wel lekker snel gaat, maar als ik wil lezen hij soms niet boven de 300 kb/s uitkomt, wat betekent dat ik dus niet ff leuk tv-series naar m'n TV kan streamen via m'n laptop! ARGH!!!quote:
4MB/s... Werk je nog met spullen uit de vorige eeuw?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh oh oh NU gaat meneer laptop wel ineens met 4MB/s lezen, maar de eerste minuut gewoon uit de neus eten. ZO ZIJN WE NIET GETROUWD HE!!!
Ja, Wifiquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef Tain het volgende:
[..]
4MB/s... Werk je nog met spullen uit de vorige eeuw?
Daarom maar alles met een kabel thuisquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, Wifi(voor de laptop dan, PC is wel bedraad)
moet kunnen een keertje..quote:
dus 10 uur geslapen ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef Fallen het volgende:
Maar ik ben pas net (?) wakker... was tot 0:00 aan het werk, omstreeks 01:00 thuis en om 02:00 gaan slapen.
NEEEEEEEEE!!!quote:
Gebruik je een nulkabel modem?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
What's cracking is dat als ik van m'n laptop naar m'n desktop schrijf hij wel lekker snel gaat, maar als ik wil lezen hij soms niet boven de 300 kb/s uitkomt, wat betekent dat ik dus niet ff leuk tv-series naar m'n TV kan streamen via m'n laptop! ARGH!!!
quote:
Die sitequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef AQuila360 het volgende:
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
Wtf is hier toch een hoop mis. :s
Die gasten zijn niet wijs........quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef AQuila360 het volgende:
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
Wtf is hier toch een hoop mis. :s
Ik dacht dat ze samen pikachu gingen maken...quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:01 schreef Frankii het volgende:
Ik kom even langs om een topic van 5 jaar geleden te posten.
GAM / [GAM IRC] Quote die ROFLMAO's!
quote:
Inderdaad. Ik was 17 toenquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef Tain het volgende:
Meh, niks te zien op de MRI scan dus het advies is om te accepteren dat je met pijn rond blijft lopen...
Heeft die redding nodig dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:35 schreef Fallen het volgende:
Zou dit de redding zijn voor MS Windows 8 (phone) ?
Jezus wat kut man.. Je zou toch zeggen dat het ergens vandaan moet komen?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef Tain het volgende:
Meh, niks te zien op de MRI scan dus het advies is om te accepteren dat je met pijn rond blijft lopen...
ZEKER!!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef Tain het volgende:
En ook zoveel mogelijk pijnverzachtende drugs/medicijnen gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |