quote:Your Nexus 4 order is scheduled to ship this week. We’ll send you a notification, including tracking information, when it’s on the way.
Please note that your order will be charged in full when it ships. As a courtesy and to thank you for your patience, you’ll then receive a credit for the shipping charge within 7 business days.
Thanks again,
The Google Play Team
Mooi, dan krijgen wij hem dus eerder.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:32 schreef alwaysonhold het volgende:
Tot zover mijn plannen om een nexus 4 te kopen, na dit filmpje niet meer helaas:
check deze thread maar eens: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=40445quote:Op woensdag 28 november 2012 08:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Inderdaad. Is ook de eerst keer dat ik daar iets over lees/zie en ik heb toch al veel over de Nexus 4 bekeken...
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
(nooit gedacht dat ik die zin ooit uit zou spreken...)
Poeh poeh, 20 reactiesquote:Op woensdag 28 november 2012 09:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
check deze thread maar eens: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=40445
Hoe kom je er aan, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef DaveGrohl het volgende:
It's freakin' AWESOME! Eindelijk binnen. Heb een aantal telefoons hier om te vergelijken op m'n werk. iPhone 4,(S), 5, Galaxy S3 en wat oudere modellen. Het scherm is echt fantastisch. Camera is so-so vergeleken met m'n Xperia Arc. Scherm is erg responsive. Uiterlijk is mooi. Minimalistisch, achterkant had ik m'n twijfels over, maar is ook erg stijlvol. Ligt goed in de hand en past prima in de broekzak. Tot zover eerste bevindingen.
[ afbeelding ]
Dat magquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe kom je er aan, als ik vragen mag?
dus niet dat je iets harder moet drukken qua tochscreen? Super, plaats maar meer bevindingen kerel!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef DaveGrohl het volgende:
It's freakin' AWESOME! Eindelijk binnen. Heb een aantal telefoons hier om te vergelijken op m'n werk. iPhone 4,(S), 5, Galaxy S3 en wat oudere modellen. Het scherm is echt fantastisch. Camera is so-so vergeleken met m'n Xperia Arc. Scherm is erg responsive. Uiterlijk is mooi. Minimalistisch, achterkant had ik m'n twijfels over, maar is ook erg stijlvol. Ligt goed in de hand en past prima in de broekzak. Tot zover eerste bevindingen.
[ afbeelding ]
NICE.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef DaveGrohl het volgende:
[ afbeelding ]
- Test vandaag de accuduur. Ik bel niet veel, maar speel wel veel games en kijk veel video's.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NICE.![]()
Graag je mening over de accuduur en idd de zogenaamde scherm'problemen'.
Het lijkt net alsof ie hem de eerste keer net niet aanraakt en de keer daarna wel, waardoor het lijkt alsof het besturingssysteem faalt. Doet het dus niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:32 schreef alwaysonhold het volgende:
Tot zover mijn plannen om een nexus 4 te kopen, na dit filmpje niet meer helaas:
Ach, wat doe je nog lokaal? Ik heb eigenlijk alleen foto's geschoten met telefoon lokaal staan, en die worden wel direct gesynced met dropbox, dus mocht ik ruimte tekort hebben kan ik daar gewoon ruimen. Muziek via Spotify, en films mobiel kijken blijf ik een idioot iets vindenquote:Op zondag 2 december 2012 18:17 schreef DaveGrohl het volgende:
Als je voor de 8gb kiest heb je overigens maar 5,5gb voor je films en foto's wat voor zo'n telefoon als de Nexus 4 natuurlijk belachelijk weinig is. Ik verwacht eigenlijk dat net zoals met de Nexus 7, het 8gb op een gegeven moment verdwijnt en er een 16gb en 32gb model verschijnt.
Ja die kant gaat het sowieso wel op, maar moet er nog erg aan wennen. Opeens staat er Google Music, met een paar albums die ik maanden geleden d'r op had gezet, en die kan ik nu zo afspelen. Maar dat gaat je toch wel veel data kosten wanneer je niet in de buurt van een WiFi connectie bentquote:Op zondag 2 december 2012 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, wat doe je nog lokaal? Ik heb eigenlijk alleen foto's geschoten met telefoon lokaal staan, en die worden wel direct gesynced met dropbox, dus mocht ik ruimte tekort hebben kan ik daar gewoon ruimen. Muziek via Spotify, en films mobiel kijken blijf ik een idioot iets vindenDus verder dan eens een keer een YouTube filmpje kom ik niet
En op hoeveel procent stond ie toen? Of was de accu helemaal leeg?quote:Op zondag 2 december 2012 18:15 schreef DaveGrohl het volgende:
Gister en vannacht accuduur getest.
- 60% Screen usage door video's kijken
- 20% Mediaserver "" ""
- Overige 20% andere processen
17h 43m on battery.
Je kan toch kijken naar bijv de USB-poort of 3.5mm-uitgang? Als je weet of die nou boven of onder zitten kan je dat makkelijk onderscheidenquote:Wat ik mis, is een hardware knop op de telefoon, ook het strakke design en het ontbreken van tekst op de voorkant van de telefoon leveren gekke situaties op, omdat je niet weet wat onder of boven is
En je moet je telefoon dus altijd uit z'n slaap halen met het knopje aan de zijkant, maar goed dit is allemaal persoonlijk geneuzel.
2%quote:Op zondag 2 december 2012 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En op hoeveel procent stond ie toen? Of was de accu helemaal leeg?
[..]
Je kan toch kijken naar bijv de USB-poort of 3.5mm-uitgang? Als je weet of die nou boven of onder zitten kan je dat makkelijk onderscheiden.
Volgens mij niet, heb hem zelf ook op het oog maar hij is nog nergens te krijgen.quote:
Nee. Met een beetje mazzel kan ik hem over een week bij de MediaMarkt ophalen maar daar ga ik nog niet van uit. Kan het alleen maar meevallenquote:
Voor mij een reden om hem niet te halen, het wordt zo wel erg ingewikkeld om garantie te claimen.quote:Hoe garantie verloopt, in mijn geval (van een Duitser gekocht):
- Duits IP nodig om überhaupt een telefoonnummer te kunnen zien van Google, bellen om reparatie aan te vragen.
- Ze sturen enkel hun verzendings-labels naar Duitse adressen.
- Moest volgens de verkoper ook eerst het toestel naar hem sturen aangezien ze het enkel accepteren komende van een Duits adres.
- Binnen 21 dagen moeten ze het ontvangen anders gaat het bedrag van een toestel van je CC af.
- Verzending RMA of gerepareerd toestel enkel via Duits adres.
Moest dit allemaal via een dienst verlopen heb je nogal wat kosten. Heb gelukkig een hele behulpzame verkoper gehad.
LG repareert enkel in beperkte landen (kreeg lg.fr/support doorgemaild van Google medewerker).
Duits tel. nr.: 0049 8007235105
Hoe zit dat dan met Duitsers die verhuizen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:44 schreef Sloggi het volgende:
Ik leen even een reactie van Tweakers:
[..]
Voor mij een reden om hem niet te halen, het wordt zo wel erg ingewikkeld om garantie te claimen.
Wat wil er dan niet lukken? Alle proxy's die ik vind werken gewoon..quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Vraagje, weet niemand een goede manier om de duitse playstore te bezoeken?
Heb ff via proxy's lopen te kloten, maar wil niet echt lukken.
Die van straks waren onhandelbaar sloom, konden niet overweg met de https verbinding, of konden niet geselecteerd worden op Duitsland.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:04 schreef Starm het volgende:
[..]
Wat wil er dan niet lukken? Alle proxy's die ik vind werken gewoon..
Ik ook! Ook gemeld via de voicemail!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
Zojuist mijn afhaalbericht ontvangen van de MM![]()
Zaterdag ophalen!quote:Sehr geehrter Herr zarGon,
vielen Dank für Ihre Bestellung beim Media Markt Bestellservice.
Ihre Bestellung steht in unserem Haus zur Abholung bereit.
Sollten Sie eine Auslieferung vereinbart haben, wird diese durch unseren Lieferservice durchgeführt.
Menge / Art.-Nr. / Bezeichnung / Einzelpreis / Summe
1 / 1638737 / LG NEXUS 4 / 395,00 EUR / 395,00 EUR
Enthaltene MwSt: 63,07 EUR
Rechnungssumme: 395,00 EUR
Serviceleistung:
Plus-Garantie: Nein
Finanzierung: Nein
Bitte bringen Sie zur Abholung einen Ausdruck dieser E-Mail mit.
Die Bezahlung erfolgt bei Abholung und Auslieferung entweder bar oder mit EC-Karte.
Haben Sie Fragen zu einer vereinbarten Zustellung der von Ihnen bestellten Ware, möchten wir Sie bitten, sich direkt mit unserem Markt in Verbindung zu setzen. Wir stehen Ihnen unter der Rufnummer +49 (5921) 784-0 zur Verfügung; alternativ können Sie auch einfach auf diese E-Mail antworten.
Verwenden Sie bei Rückfragen bitte Ihre Auftragsdaten:
Ihre Bestellnummer: xxxx
Ihre Kundennummer: xxxx
Nochmals vielen Dank für Ihre Bestellung und Ihr Vertrauen in Media Markt!
Mit freundlichen Grüßen
Ihr Team des Media Markt Bestellservice
Kundenbetreuung
14 of 15 nov. MediaMarkt Nordhorn btw.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
serieus? Nice! Wanneer gereserveerd?
13 november.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:45 schreef zarGon het volgende:
Kan geen kwaad om zomaar een Duits adres in te vullen hè?
Bij het pre-orderen bij Mediamarkt...
Edit: een straat in de buurt van die Mediamarkt gekozen..
Je mag je er best een ietsiepietsietietsie in verdiepen voor je vragen stelt heurquote:Op donderdag 20 december 2012 22:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom kopen de meesten hem bij de MM terwijl hij in de Play Store goedkoper is? Levert dat problemen ofzo, ik wil hem zelf namelijk ook graag!
Heb ik gedaan, ik snap niet wat je bedoelt. Ik snap best wel dat ie niet in NL verkrijgbaar is hoor... Maar sommige mensen gaan toch ook met proxy's naar de Duitse playstore?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je mag je er best een ietsiepietsietietsie in verdiepen voor je vragen stelt heur
Het is hier dan wel geen Tweakers, maar toch...
Ik had ook iets op de voicemail en een e-mail gekregen, maar wat zeiden ze op de voice mail? Je hoeft toch niet iets extra te bevestigen toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ook! Ook gemeld via de voicemail!.
[..]
Zaterdag ophalen!.
Ik heb geen Duits adres en geen Duitse CC.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom kopen de meesten hem bij de MM terwijl hij in de Play Store goedkoper is? Levert dat problemen ofzo, ik wil hem zelf namelijk ook graag!
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:44 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik had ook iets op de voicemail en een e-mail gekregen, maar wat zeiden ze op de voice mail? Je hoeft toch niet iets extra te bevestigen toch?
Ik dacht ook al dat het nodig was maar sommige mensen zijn zo druk met proxies. Nou ja, ik heb in elk geval een oom die door Duitsland rijdt op weg naar wintersport in januari, als hij met de auto gaat weet ik wat m'n nieuwe telefoon wordt. :pquote:Op donderdag 20 december 2012 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen Duits adres en geen Duitse CC.
Idem hier. Of 2 besteld hebben en er maar 1 willen hebben. Zou er graag nog 1 willen hebben voor mijn manquote:Op donderdag 20 december 2012 22:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mocht er iemand zijn die inmiddels de telefoon niet meer wil hebben, maar wel bericht heeft gekregen hem op te kunnen halen, dan wil ik die telefoon wel
Ik ook opgehaald! Kreeg van de medewerker te horen dat er in die Mediamarkt (Nordhorn) 200 bestelling binnen zijn gekomen vanuit Nederland.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:43 schreef Pino112 het volgende:
Zo. Vanmiddag opgehaald in Nordhorn.
Ik was ook in Nordhorn, die bij mij (Tobias?) liet zien hoeveel mensen hem al op konden halen en hoeveel nog even konden wachtenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ook opgehaald! Kreeg van de medewerker te horen dat er in die Mediamarkt (Nordhorn) 200 bestelling binnen zijn gekomen vanuit Nederland.
Fijn toestel!.
Ja dat is ook wel weer zo aan de ene kant.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:54 schreef zarGon het volgende:
Hm, ik heb liever een case dan een hoesje. Moet 'm direct kunnen gebruiken en hij moet tijdens het gebruiken beschermd worden (want juist tijdens het gebruiken pleurt-ie uit mijn handen).
Ik lees me nu trouwens in om 'm te rooten.
Nope, alles wordt verwijderd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:07 schreef zarGon het volgende:
Behoud je de huidige data als je zo'n 1-CLICK FOR ALL uitvoert? Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker.
Overigens, ik vond het eerst een gemis dat deze telefoon geen microSD-ingang had. Nu vind ik dat dan weer een voordeel. Ik raakte mijn Desire HD namelijk weleens kwijt en het eerste waar ik me zorgen om maakte waren de gegevens erop (en dan met name op de microSD-kaart). Dat probleem heb je met dit telefoon niet en je kunt de data op de Nexus 4 encrypten. Is wel zo prettig.
Zie je dat niet ontzettend goed?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:16 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga er denk ik wel een screenprotector opgooien, en ook eentje voor de achterkant:
http://www.zagg.com/invis(...)rs-skins-shields.php
InvisibleShield. Geweldig product. Is hetzelfde spul wat ook op de helikopterbladen van het US Army zit
Foto van mijn SGS met zo'n InvisibleShield die er ondertussen al anderhalf jaar opzit:quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zie je dat niet ontzettend goed?
Ik zou wel eens een foto ermee willen zien
Ik heb nu het beschermingslaagje van LG eropzitten, dus kan dat verschil niet voelen. Merk niet dat ie niet goed reageert oid, en als dat al het geval is dan komt het door gewenning. Af en toe pakt ie de spatie niet goed maar dat ligt aan mij.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:56 schreef Vanyel het volgende:
Goeie service!
Voel je het verschil goed? De Nexus is zo lekker glad.
Typisch Tweakers weerquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Topic op Tweakers is gesloten
Heb op mijn iPhone ook zo'n Zagg gehad. Prima spul!
Inderdaad, keek er van op dat het algemene topic nog wel los is. Nu worden levertijden in dat topic besproken en dat willen ze daar al helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:51 schreef Peunage het volgende:
"We hebben nu al een aantal maal gewaarschuwd dat dit topic geen handelsplaats is voor reserveringen en dergelijke."
Pfff, handelsplaats
Mensen hebben dubbele reserveringen staan en geven er 1 weg, dat kun je moeilijk handel noemen.
Ja top. Ik heb hem nog niet uitgebreid kunnen testen qua batterij omdat ik vrijwel de hele dag thuis ben en op Wifi werk en er weinig mee doen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ah well, gaan we hier door. Ik hoop echt dat ik deze week aan de beurt ben...
Voor de mensen die hem hebben: hoe bevalt het toestel eigenlijk?
Heb ik totaal geen last van. Heb dus dat beschermingslaagje er nog opzitten, dus als die er af is zal ie nog beter reageren, maar ik vind dat ie gewoon prima reageert.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En het scherm? Las je in het begin wat dingetjes over dacht ik, dat het niet goed zou reageren oid? Hoe ervaar jij dat?
Ik kan ook echt niet wachten. Ben mn Desire nu zat :p
Gebruik je dan 3G of Wifi?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het scherm heerlijk, maar de accu vooralsnog ruk. Ik speel er natuurlijk veel mee, maar moet daardoor wel totnogtoe twee keer per dag opladen.
Chromequote:Op woensdag 26 december 2012 07:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind de browser niet fijn trouwens. Hij is traag.
Of dat nou de browser of de verbinding is weet ik niet. Die laatste is er ook niet bepaald op vooruitgegaan. Heb wel een nieuw abo, maat nog steeds Vodafone (Altijd, met 10gb bonus), dus zou juist sneller moeten zijn dan mijn tussentijdse barrel.
Bij iets als wordfeud krijg ik steeds meldingen van geen connectie. Nooit eerder gehad.
Is Firefox voor android inmiddels een beetje fijn?
Nope, mijn stock geeft hetzelfde plaatje. 31% android os.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Oh, nog iets over de accu:
Hier een grafiekje. Continu Wifi aan, en een screen-on-time van volgens mij 90 minuten.
Dit haal ik echt niet met mijn SGS. Ik verwacht trouwens ook nog dat dat hoge Android-OS-percentage komt door een CM10-bug.
3G. Tenminste, dat zou ik minimaal willen, maar hij zit meestal op G en nu zelfs E. H doet ie zelden, terwijl dat met mijn Desire vrijwel standaard was.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:57 schreef Pino112 het volgende:
Gebruik je dan 3G of Wifi?
En als het 3G is, schakelt ie dan veel en steeds tussen G/3G/H?
Ik ook niet, want Safari.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
3G. Tenminste, dat zou ik minimaal willen, maar hij zit meestal op G en nu zelfs E. H doet ie zelden, terwijl dat met mijn Desire vrijwel standaard was.
Chrome doet me niet zoveel. Ik gebruik het op mijn desktop ook niet.
Vodafone. E voelt hier verdomde traag, maar dat deed G eigenlijk ookquote:Op woensdag 26 december 2012 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet, want Safari.
Dat is wel raar dan. Welke provider?
E is trouwens sneller dan G.
Klopt, het is allebei enorm traag.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vodafone. E voelt hier verdomde traag, maar dat deed G eigenlijk ook
Ja kloptquote:
Oke, het is een algemene 4.2.1-bug. Schijnt dat het in 4.2.2 opgelost zal zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 11:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nope, mijn stock geeft hetzelfde plaatje. 31% android os.
Hoop je dan een email te ontvangen?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Willen jullie voor me duimen voor morgen?!
Ik wil wel wat horen jaquote:Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik nog meer positieve verhalen schrijven of kan je dat niet meer aan?
Helemaal nietquote:Op woensdag 26 december 2012 22:30 schreef nodig het volgende:
[..]
MM NordhornIk weet dat jij jaloers bent hierop
(volgde het tweakers topic ook)
Denk ook inderdaad dat het gele niet opvalt totdat je er een iPhone naast legt op dezelfde pagina. Probeer eens de firefox browser te downloaden, zag op youtube dat die geen last van pinchvertraging zou hebben! Misschien dat het iets softwarematig is en dat Google het ff kan fixen (netzo als de brakke chrome browser)quote:Op woensdag 26 december 2012 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Touchscreen is perfect en voelt heel lekker glad, pinchvertraging is waar, maar niet vervelend, geel valt mij niet op.
Ai, ik dacht na een paar dagen ''ach, fuck it, allemaal vrijblijvend laat ik maar invullen zie wel wat ik doe''quote:Op woensdag 26 december 2012 22:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Maar ik had hem ook gewoon eerder moeten bestellen. Wilde het eerst via een kennis in Duitsland doen, uit de Play Store. Maar dat was foutmelding na foutmelding...
Ik dacht ook; hup bestellen!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Denk ook inderdaad dat het gele niet opvalt totdat je er een iPhone naast legt op dezelfde pagina. Probeer eens de firefox browser te downloaden, zag op youtube dat die geen last van pinchvertraging zou hebben! Misschien dat het iets softwarematig is en dat Google het ff kan fixen (netzo als de brakke chrome browser)
[..]
Ai, ik dacht na een paar dagen ''ach, fuck it, allemaal vrijblijvend laat ik maar invullen zie wel wat ik doe''
En nu blijkt het dus toch de snelste optie te zijn
Hoor overal dat de stock browser veel sneller is maar google heeft die dus vervangen door Chrome. Een Nexus 4 zou met zijn specs makkelijk rondjes moeten draaien om de iPhone 5 qua internetbrowsen maar de iPhone 5 is sneller.. Vind ik wel jammer, browsen op een smartphone doe ik aardig vaak (lekker fokken/tweakeren)quote:Op woensdag 26 december 2012 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht ook; hup bestellen!. Goede keuze geweest
.
Wat vind jij brak aan Chrome? Die gebruik ik nu, en is totaal niet brak. Integendeel zelfs. Heerlijk snel.
Slll exynos was volgens mij slechter in de benchmarks dan de S4 snapdragon Pro.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik denk dat de snelheid een beetje geremd wordt door Android?! Toch iets dat niet alleen op de Nexus 4 afgesteld wordt he, itt iOs
Mwah, veel sneller zou ik het echt niet noemen. Ik heb op CM10.1 juist de Chrome browser weer geïnstalleerd. Ik ken zo niemand met een iPhone 5 dus echt testen kan ik het niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoor overal dat de stock browser veel sneller is maar google heeft die dus vervangen door Chrome. Een Nexus 4 zou met zijn specs makkelijk rondjes moeten draaien om de iPhone 5 qua internetbrowsen maar de iPhone 5 is sneller.. Vind ik wel jammer, browsen op een smartphone doe ik aardig vaak (lekker fokken/tweakeren)
Hier, bewijsquote:Op woensdag 26 december 2012 22:54 schreef Vanyel het volgende:
ik heb net opera mini gedownload en die is wel stukken sneller. alleen poeplelijk, dus die gaat er meteen uit.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwah, veel sneller zou ik het echt niet noemen. Ik heb op CM10.1 juist de Chrome browser weer geïnstalleerd. Ik ken zo niemand met een iPhone 5 dus echt testen kan ik het niet.
Browser gaat dikke prima en totaal niet langzaam als je gewoon een snelle verbinding hebt. Chrome vergroot de tekst die je moet lezen dus dat scheelt weer inzoomen. Zal zo als ik op laptop zit wat screens uploaden waar je het verschil kan zien.
Aaiprobleem heb ik ook niet. Ik kan heel lichtjes over het scherm gaan maar de pagina scrollt dan gewoon mee.
Voor het gelig scherm heb ik een vergelijking met mijn SGS. Allebei de helderheid op max gezet en een foto gemaakt. Ze gebruiken allebei CM10.1 zonder overige modificaties aan instellingen.
Wat bedoelen jullie precies met pinchvertraging?
Hmm, tjsah dan is chrome toch de beste optie.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef Pino112 het volgende:
Nou, zo erg als in dat filmpje heb ik het niet.
Als je er op gaat letten en heeeeeeel langzaam gaat inzoomen op bijv een foto in je Galerij dan merk ik het ietsjes, maar ik zoom nooit heeeeeeeeel langzaam in.
Firefox geinstalleerd en die heeft inderdaad geen delay.
Heb hier een willekeurige pagina op Tweakers geopend en verder niet ingezoomd:
[ afbeelding ]
Chrome
[ afbeelding ]
Stock
Dat de tekst iets groter is vind ik wel handig.
Verschil tussen SGS en N4:
[ afbeelding ]
Foto genomen met iPad dus geen hoogstaande kwali.
Ik zie wel verschillen maar het is ook een ander soort scherm natuurlijk.
Echt geel vind ik het niet (wat wel op de foto overkomt trouwens).
Lolquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Sowieso vind ik de problemen die aangehaald worden (aaien over het scherm oa) vrij mierenneukerig.
Wiedefuck aait er nou over het scherm? Het is geen hond oid.
Ikquote:Op woensdag 26 december 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Sowieso vind ik de problemen die aangehaald worden (aaien over het scherm oa) vrij mierenneukerig.
Wiedefuck aait er nou over het scherm? Het is geen hond oid.
Ik was vanmiddag met 5 tabjes open bezig, geen snelheidsverlies gemerkt.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:37 schreef Vanyel het volgende:
Hmm, net twee van de vier tabs dichtgegooid. Maakt Chrome meteen een stuk sneller.
Die slappe telefoons van tegenwoordig
Ja dat heb ik ookquote:Op donderdag 27 december 2012 00:14 schreef Xu het volgende:
De plastic aan de voorkant heb ik er nog steeds op zitten, de perfecte screenprotector. Ben wel een beetje boos dat ze 3 symbolen erop hebben geprint. Nu kan iedereen zien dat ik skeer ben en het plastic er nog niet vanaf heb gehaald
Ik heb de achterkant er wel afgehaald en een screenprotector op geplakt. Ik heb namelijk een set screenprotectors voor voor en achter. Alleen de achterkant voelt niet zo goed aan, het originele plastic is fijner. Beetje raar dat een screenprotector slechter aanvoelt dan een plastic dat ervanaf gehaald hoort te wordenquote:Op donderdag 27 december 2012 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookVind het nu eigenlijk al wel een beetje irritant worden. Op de achterkant zit ie er ook nog op.
Wacht eerst even tot mijn pouch binnen is. 25 december besteld en de 26e al verzonden vanuit Duitsland, hoop over een paar dagen binnen.
Zie dat je je pre-order evenals mij op 5 december bij de MM in Nordhorn hebt geplaatst. Ik heb afgelopen maandag van de "Bereichsleiter Dienste" een e-mail gehad waarin staat dat ze een "einer weiteren Teillieferung in der nächsten Woche" verwachten. De rest komt pas midden januari.quote:
I know. Dus ik hoop vandaag/morgen een mail te krijgenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:28 schreef harmenst het volgende:
[..]
Zie dat je je pre-order evenals mij op 5 december bij de MM in Nordhorn hebt geplaatst. Ik heb afgelopen maandag van de "Bereichsleiter Dienste" een e-mail gehad waarin staat dat ze een "einer weiteren Teillieferung in der nächsten Woche" verwachten. De rest komt pas midden januari.
Voor ons geldt dus deze week of anders waarschijnlijk wachten tot 15 januari.
Ik weet het wel, 31 december, mochten er mensen zijn die dan hun toestel nog niet hebben opgehaald worden die doorgespeeldquote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mailtje van de verkoopleider:
"Hi Peter,
I'm sorry but I dont know when we will receive the next Delivery.
Mit freundlichen Grüßen
Met vriendelijke groet
With best regards
Ralf Gravemeier
Verkaufsleiter
Media Markt TV-HiFi-Elektro GmbH Nordhorn"
You think?! Ik hoop het nietquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik weet het wel, 31 december, mochten er mensen zijn die dan hun toestel nog niet hebben opgehaald worden die doorgespeeld
Ik denk datquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
You think?! Ik hoop het nietHoop dat ze er gewoon nog wat binnen krijgen
Hoe bedoel je? Jij denkt dat iedereen zijn toestel heeft opgehaald/nog gaat ophalen? Kans dat ik er gebruik van ging maken was denk ik ook 2/3 ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
You think?! Ik hoop het nietHoop dat ze er gewoon nog wat binnen krijgen
Ik las inderdaad erg vaak dat mensen hun afhaal-mail zelf niet gingen gebruiken, dus denk ook dat er een aantal niet opgehaald zullen worden ook al zal dat aantal minimaal zijn.quote:Hoe bedoel je? Jij denkt dat iedereen zijn toestel heeft opgehaald/nog gaat ophalen? Kans dat ik er gebruik van ging maken was denk ik ook 2/3 ofzo.
En waar komt het nu vandaan? Ik heb toch bewust voor de MM gekozen i.v.m. aanspreekpunt en wacht hier op ook al zal ik wat langer moeten wachten.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:59 schreef enilnomrow het volgende:
Ik heb 'm gisteren maar op eBay besteld. Totaal prijs komt uit op 440 euro, wat inclusief benzine/treinkaartjes/verzendkosten ongeveer net zo veel is als ik 'm uit Duitsland had kunnen halen.
... en nu maar hopen dat ik niet genaaid word en dat ie ook echt binnen komt! Als het goed is binnen een week.
Nouja ik ga ervan uit dat 80% hem wel opgehaald zal hebben ja,quote:Op donderdag 27 december 2012 12:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Jij denkt dat iedereen zijn toestel heeft opgehaald/nog gaat ophalen? Kans dat ik er gebruik van ging maken was denk ik ook 2/3 ofzo.
Hij komt nu uit de UK. Als het goed is verzendt die kerel 'm binnen een paar dagen,en dan zou ie via express delivery (oid) in 3-4 werkdagen hier moeten zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:11 schreef harmenst het volgende:
[..]
En waar komt het nu vandaan? Ik heb toch bewust voor de MM gekozen i.v.m. aanspreekpunt en wacht hier op ook al zal ik wat langer moeten wachten.
Geen ervaring, maar ik vind m op de foto wel erg ondoorzichtig.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:09 schreef harmenst het volgende:
Kom dit tegen: http://www.mobilefun.nl/3(...)-4---transparant.htm
Iemand ervaring met deze case? De prijs is niet erg laag namelijk
Ben er naast de officiële bumper case geen tegengekomen...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Vanyel het volgende:
Bummer, bumper, kleine overgang.
Weet iemand een bumper die alleen de zijkant pakt?
Barstje kwam vanzelf of wat heb je ermee gedaan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:12 schreef DaveGrohl het volgende:
Bumpertje is wel aan te raden als je geen barstjes wil in je achterkant. Binnen 4 weken had die van mij al een barstje van 2 cm.
Heb nooit een hoesje oid, want dat vind ik persoonlijk niks, maar bij deze telefoon betaal je daar wel de figuurlijke prijs voor.
Overigens nooit laten vallen of onvoorzichtig mee gedaan. Zo lomp dat er zo'n glazen achterkant op zit. Maar ja een quadcore 2gb ram phone voor omgerekend 275 euro is bijna verwaarloosbaar.
Niets bijzonders, ligt de hele dag op een tafel of bureau en zit in m'n broekzak, van en naar werk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Barstje kwam vanzelf of wat heb je ermee gedaan?
530 euroquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Belsimpel.nl ( nederlandse webshop) heeft hem nu ook los. Wel 530 euro. Nog altijd de moeite waard. 140 euro goedkoper dan een iPhone 5 los en veel goedkoper dan een OneX plus.
Je kan gewoon op Saturn.de kijken. En dan gewoon even verschillende Saturn filialen proberen bij de Nexus 4. Dan zie je vanzelf of hij ergens op voorraad is voordat je gaat rijdenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:45 schreef harmenst het volgende:
Was vanmiddag in Duitsland en ook even naar de Saturn geweest maar de Nexus was helaas niet op voorraad.
Wie niet waagt wie niet wint
vind het eigenlijk wat die kan nog een reeele prijs ook;). Maar die camera houdt me nog tegen om niet van de iPhone 5 te switchen. Enige echte minpunt van de Nexus 4, de middelmatige cameraquote:
Wat ie kan wel ja, maar in vergelijking met mijn 395 niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:02 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
vind het eigenlijk wat die kan nog een reeele prijs ook;). Maar die camera houdt me nog tegen om niet van de iPhone 5 te switchen. Enige echte minpunt van de Nexus 4, de middelmatige camera
16 gb versiequote:Op vrijdag 28 december 2012 19:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Belsimpel.nl ( nederlandse webshop) heeft hem nu ook los. Wel 530 euro. Nog altijd de moeite waard. 140 euro goedkoper dan een iPhone 5 los en veel goedkoper dan een OneX plus.
Klopt, alleen de garantie wordt wat lastiger en dan betaal ik graag wat meer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:38 schreef Devolution het volgende:
Dan ben je alsnog veel geld kwijt. Op marktplaats heb je em ook voor een lagere prijs. Neem er vervolgens een los sim only abbo bij en je hebt dubbel bespaard.
En dat mag dus nu ook niet meer. Reacties worden weggemod.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Inderdaad, keek er van op dat het algemene topic nog wel los is. Nu worden levertijden in dat topic besproken en dat willen ze daar al helemaal niet.
Ben benieuwd wat ze er van vinden.quote:Ik werd hier heen verwezen dus hoi.
Het Nexus 4-prijzen en levertijden zit op slot vanwege het feit dat er 'gehandeld' werd met reserveringen bij de Duitse MM. Echter waren de leveringen toen nog vrij uniek. Nu zijn er al meer users die hun reservering binnen hebben en er is meer bekend over de andere leveringen.
Tevens is er nu prijsinformatie en levertijd van een Nederlandse telecomwinkel beschikbaar, maar omdat het levertijdentopic tot ergens volgend jaar op slot zit mag dit dus nergens worden besproken.
Vind ik raar omdat er dus nu veel meer users komen die hierom vragen / geïnteresseerd in zijn / het zelf ook posten. Wordt dan weer weggemod onder het mom van 'Er is een ander topic, maar die zit op slot dus houd de informatie of de vraag dan maar lekker zelf voor je'. Deze handhaving zal geen users aantrekken verwacht ik. Eerder juist afstoten.
Kan dat informatie- en levertijdentopic weer open? Scheelt meneer Jan ook weer een hele lading posts wegediten.
Bel je nooit?quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:49 schreef Vanyel het volgende:
Heb ik nog nooit met een telefoon gedaan. Geloof niet dat ik dat een basisbehoefte vind
Dan hoor ik dat soort geluiden niet. Ik had t over als ie gewoon aanstaat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Bel je nooit?
Verder doe ik het ook niet omdat ik het leuk vind maar wou even kijken of mijn toestel er ook last van had.
Ik heb ze dus hier maar naar uitgenodigdquote:Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef Peunage het volgende:
Tweakers; het loopt de spuigaten uit, leid tot conflicten en is tegen de regels!!!!!
Maar dinsdag mogen jullie een nieuw topic openen.
ZOEKFUCNTIE EINZZ!!!quote:Op zondag 30 december 2012 20:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Stelletje zeikerds daar. Als je een vraag stelt, wordt je eerst geacht om het complete topic van tachtigmiljoendriehonderdachtentachtigduizendzeshonderdeneen pagina's doorgelezen te hebben.
quote:Op zondag 30 december 2012 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb ze dus hier maar naar uitgenodigd.
Je mag niks meer tegenwoordig op Tweakers
http://gathering.tweakers(...)ge/39514296#39514296quote:Op maandag 31 december 2012 08:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik kan dat topic niet eens vinden joh
Dat maakt me op zich niet zoveel uit. Liever wat dikker dan dat ik de nexus uit mijn handen laat vallen. Vind hem namelijk wel erg glad.quote:Op maandag 31 december 2012 16:15 schreef wormtrein het volgende:
Die bumper van Google maakt het toestel wel erg dik.. Zat er eerst ook op de wachten maar na wat reviews lezen zie ik er toch vanaf. Heb nu maar een TPU case besteld.
Broek zonder voorzakken, telefoon even in kontzak geparkeerd, broek uit op badkamer, klets.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb echt nog nooit een telefoon laten vallen oid.
Dit. Hooguit een keer 20cm op een bureau oid, maar nog nooit van 1.5m BAM op de stenen grond oid.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb echt nog nooit een telefoon laten vallen oid.
Ik heb er volgens mij al een paar in het accessoires forum van XDA voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:41 schreef Peunage het volgende:
Kennen jullie de flipcase voor de S3?
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of er zoiets voor de Nexus komt.
Mijn Desire heeft dat zeker een keer of 10 meegemaakt. Tijdens het fietsen uit mijn hand of zak gevallen, even fiets pakken in de schuur met telefoon in hand, eerdere badkameravonturen, noem maar op. Bij de laatste keer klapte het scherm en gaf ie de geest, daarvoor kon ie er wonderbaarlijk goed tegen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Hooguit een keer 20cm op een bureau oid, maar nog nooit van 1.5m BAM op de stenen grond oid.
Wanneer heb je gereserveerd??quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoop morgen dan toch echt een mail te krijgen
Balen dat je hem nog steeds niet hebt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoop morgen dan toch echt een mail te krijgen
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Balen dat je hem nog steeds niet hebt.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 4
is toch best een redelijke prijs voor wat die kan. Een iPhone 5 is qua specs evenwaardig (behalve de camera is minder van de Nexus 4) en die is 670 euro. Toch een 140 euro verschil. Dan is de Nexus 4 voor 530 euro echt niet te duur.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:21 schreef Peunage het volgende:
529 euro bij belsimpel
En mensen betalen dat er ook voor. Op zich niet zo raar als je de prijzen op ebay en marktplaats ziet.
In dat opzichte is het een goede deal. Maar wetende dat je hem(met wat moeite) ook voor 395/350 kunt krijgen...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
is toch best een redelijke prijs voor wat die kan. Een iPhone 5 is qua specs evenwaardig (behalve de camera is minder van de Nexus 4) en die is 670 euro. Toch een 140 euro verschil. Dan is de Nexus 4 voor 530 euro echt niet te duur.
Dit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
In dat opzichte is het een goede deal. Maar wetende dat je hem(met wat moeite) ook voor 395/350 kunt krijgen...
Voor die prijs hoef ik hem echt niet, zeker als je weet dat die winkel er gewoon ontiegelijk veel winst op maakt. Ik ben wat dat betreft iemand die alleen voor de beste prijs/kwaliteit verhouding gaat. Maar een toestel die je voor 350euro hoort te krijgen ga ik echt geen 530euro neerknallen hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
In dat opzichte is het een goede deal. Maar wetende dat je hem(met wat moeite) ook voor 395/350 kunt krijgen...
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Balen dat je hem nog steeds niet hebt.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 4
Nee, kan inderdaad bij Mediamarkt.de niet. Bij Saturn.de wel maar volgens mij hebben alle winkels inmiddels een levertijd van 3 tot 4 weken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:23 schreef Peunage het volgende:
Je kunt op mediamark.de niet zien welke vestiging hem op voorraad heeft, of mis ik iets?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:07 schreef harmenst het volgende:
MM Nordhorn is weer mails aan het versturen. (zie google doc)
Even pushen naar peter.quote:
Klopt, ik haalde mijne de 28e op en had nog 2 dagenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:40 schreef harmenst het volgende:
Denk trouwens niet dat er een nieuwe batch is, maar de niet gebruikte reserveringen opnieuw worden uitgedeeld. In de week van kerst zouden ze er nog meer binnen krijgen, ben benieuwd of dit vertraagd is of niet meer gaat gebeuren.
De 2e batch zal dan wel tot 6 januari de tijd hebben gok ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt, ik haalde mijne de 28e op en had nog 2 dagen, zat bij de 1e batch reserveringen.
Vandaag niet meer denk ik. Op naar de left-overs van de 2e batchquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zou ik prima vinden. Mail me please!!!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef Pino112 het volgende:
Het levertijdentopic op Tweaker is weer open.
Eén maar: het vermelden van buitenlandse webshops/winkels is niet toegestaan![]()
![]()
Hu? Hoe kan jij dat weten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Een voordeel dat ik de telefoon nog niet heb: ik kan goed naar hoesjes e.d. zoelen
Edit: Yeah, ik sta op nummer 5 van de pre-order lijst, aldus Ralph. Heb ik nu weinig aan verder
Ik heb hem nog kunnen lezenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Mijn uitnodigingspost is verwijderd.
"dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door belsimpel.nl"quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef Pino112 het volgende:
Het levertijdentopic op Tweaker is weer open.
Eén maar: het vermelden van buitenlandse webshops/winkels is niet toegestaan![]()
![]()
Toen ik duwde hoorde ik één kraakje, en daarna niet weer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:55 schreef nodig het volgende:
Die modjes krijgen vast betaald daar en zorgen zelf er wel voor dat ze werk houden![]()
Ik heb last van een krakend geluid als ik op de zwarte rand druk boven de volumeknoppen en de linkerbovenhoek, ben ik de enigste? Vind het aardig vervelend maar ga er niet terug voor na Duitsland..
Mijne blijft kraken, hopen dat ie dat met case niet doet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen ik duwde hoorde ik één kraakje, en daarna niet weer.
Ahn nu ben ik meequote:
Tof om bij de eerste 370k te zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:52 schreef IkWilbert het volgende:
Zo kan ik het me wel voorstellen dat er bijna niet aan een nexus 4 is te komen...
http://www.androidauthority.com/lg-nexus-4-serial-numbers-143937/
Ah, kan er wat leven worden geblazen in het Belsimpel-levertijdentopic gesponsord door Belsimpel op Tweakers.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef ex het volgende:
https://twitter.com/belsimpel/status/286782972261199872 yay
Telefoontje voor Peter dat zijn N4 er eindelijk is?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:38 schreef harmenst het volgende:
Zojuist telefoon van MM Nordhorn en je raad het al
Helaas.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Telefoontje voor Peter dat zijn N4 er eindelijk is?
JAAAAAHquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Telefoontje voor Peter dat zijn N4 er eindelijk is?
Cool!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
JAAAAAH
(Heb alleen geen auto vandaagÉn ik moet om vijf uur werken...)
Heerlijk dat Duits Amerikaans accent :p
Dat zal nog wel even duren jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:37 schreef Srbin het volgende:
Is dit weer een nieuwe lading wat is binnengekomen of de leftovers van de vorige lading? Heb hem 12 december besteld denk dat ik nog even moet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |