Klopt, ik haalde mijne de 28e op en had nog 2 dagenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:40 schreef harmenst het volgende:
Denk trouwens niet dat er een nieuwe batch is, maar de niet gebruikte reserveringen opnieuw worden uitgedeeld. In de week van kerst zouden ze er nog meer binnen krijgen, ben benieuwd of dit vertraagd is of niet meer gaat gebeuren.
De 2e batch zal dan wel tot 6 januari de tijd hebben gok ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt, ik haalde mijne de 28e op en had nog 2 dagen, zat bij de 1e batch reserveringen.
Vandaag niet meer denk ik. Op naar de left-overs van de 2e batchquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zou ik prima vinden. Mail me please!!!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef Pino112 het volgende:
Het levertijdentopic op Tweaker is weer open.
Eén maar: het vermelden van buitenlandse webshops/winkels is niet toegestaan![]()
![]()
Hu? Hoe kan jij dat weten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Een voordeel dat ik de telefoon nog niet heb: ik kan goed naar hoesjes e.d. zoelen
Edit: Yeah, ik sta op nummer 5 van de pre-order lijst, aldus Ralph. Heb ik nu weinig aan verder
Ik heb hem nog kunnen lezenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Mijn uitnodigingspost is verwijderd.
"dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door belsimpel.nl"quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef Pino112 het volgende:
Het levertijdentopic op Tweaker is weer open.
Eén maar: het vermelden van buitenlandse webshops/winkels is niet toegestaan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |