is toch best een redelijke prijs voor wat die kan. Een iPhone 5 is qua specs evenwaardig (behalve de camera is minder van de Nexus 4) en die is 670 euro. Toch een 140 euro verschil. Dan is de Nexus 4 voor 530 euro echt niet te duur.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:21 schreef Peunage het volgende:
529 euro bij belsimpel
En mensen betalen dat er ook voor. Op zich niet zo raar als je de prijzen op ebay en marktplaats ziet.
In dat opzichte is het een goede deal. Maar wetende dat je hem(met wat moeite) ook voor 395/350 kunt krijgen...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
is toch best een redelijke prijs voor wat die kan. Een iPhone 5 is qua specs evenwaardig (behalve de camera is minder van de Nexus 4) en die is 670 euro. Toch een 140 euro verschil. Dan is de Nexus 4 voor 530 euro echt niet te duur.
Dit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
In dat opzichte is het een goede deal. Maar wetende dat je hem(met wat moeite) ook voor 395/350 kunt krijgen...
Voor die prijs hoef ik hem echt niet, zeker als je weet dat die winkel er gewoon ontiegelijk veel winst op maakt. Ik ben wat dat betreft iemand die alleen voor de beste prijs/kwaliteit verhouding gaat. Maar een toestel die je voor 350euro hoort te krijgen ga ik echt geen 530euro neerknallen hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
In dat opzichte is het een goede deal. Maar wetende dat je hem(met wat moeite) ook voor 395/350 kunt krijgen...
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Balen dat je hem nog steeds niet hebt.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 4
Nee, kan inderdaad bij Mediamarkt.de niet. Bij Saturn.de wel maar volgens mij hebben alle winkels inmiddels een levertijd van 3 tot 4 weken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:23 schreef Peunage het volgende:
Je kunt op mediamark.de niet zien welke vestiging hem op voorraad heeft, of mis ik iets?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:07 schreef harmenst het volgende:
MM Nordhorn is weer mails aan het versturen. (zie google doc)
Even pushen naar peter.quote:
Klopt, ik haalde mijne de 28e op en had nog 2 dagenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:40 schreef harmenst het volgende:
Denk trouwens niet dat er een nieuwe batch is, maar de niet gebruikte reserveringen opnieuw worden uitgedeeld. In de week van kerst zouden ze er nog meer binnen krijgen, ben benieuwd of dit vertraagd is of niet meer gaat gebeuren.
De 2e batch zal dan wel tot 6 januari de tijd hebben gok ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt, ik haalde mijne de 28e op en had nog 2 dagen, zat bij de 1e batch reserveringen.
Vandaag niet meer denk ik. Op naar de left-overs van de 2e batchquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zou ik prima vinden. Mail me please!!!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef Pino112 het volgende:
Het levertijdentopic op Tweaker is weer open.
Eén maar: het vermelden van buitenlandse webshops/winkels is niet toegestaan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |