Broek zonder voorzakken, telefoon even in kontzak geparkeerd, broek uit op badkamer, klets.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb echt nog nooit een telefoon laten vallen oid.
Dit. Hooguit een keer 20cm op een bureau oid, maar nog nooit van 1.5m BAM op de stenen grond oid.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb echt nog nooit een telefoon laten vallen oid.
Ik heb er volgens mij al een paar in het accessoires forum van XDA voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:41 schreef Peunage het volgende:
Kennen jullie de flipcase voor de S3?
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of er zoiets voor de Nexus komt.
Mijn Desire heeft dat zeker een keer of 10 meegemaakt. Tijdens het fietsen uit mijn hand of zak gevallen, even fiets pakken in de schuur met telefoon in hand, eerdere badkameravonturen, noem maar op. Bij de laatste keer klapte het scherm en gaf ie de geest, daarvoor kon ie er wonderbaarlijk goed tegen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Hooguit een keer 20cm op een bureau oid, maar nog nooit van 1.5m BAM op de stenen grond oid.
Wanneer heb je gereserveerd??quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoop morgen dan toch echt een mail te krijgen
Balen dat je hem nog steeds niet hebt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoop morgen dan toch echt een mail te krijgen
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Balen dat je hem nog steeds niet hebt.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 4
is toch best een redelijke prijs voor wat die kan. Een iPhone 5 is qua specs evenwaardig (behalve de camera is minder van de Nexus 4) en die is 670 euro. Toch een 140 euro verschil. Dan is de Nexus 4 voor 530 euro echt niet te duur.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:21 schreef Peunage het volgende:
529 euro bij belsimpel
En mensen betalen dat er ook voor. Op zich niet zo raar als je de prijzen op ebay en marktplaats ziet.
In dat opzichte is het een goede deal. Maar wetende dat je hem(met wat moeite) ook voor 395/350 kunt krijgen...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
is toch best een redelijke prijs voor wat die kan. Een iPhone 5 is qua specs evenwaardig (behalve de camera is minder van de Nexus 4) en die is 670 euro. Toch een 140 euro verschil. Dan is de Nexus 4 voor 530 euro echt niet te duur.
Dit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
In dat opzichte is het een goede deal. Maar wetende dat je hem(met wat moeite) ook voor 395/350 kunt krijgen...
Voor die prijs hoef ik hem echt niet, zeker als je weet dat die winkel er gewoon ontiegelijk veel winst op maakt. Ik ben wat dat betreft iemand die alleen voor de beste prijs/kwaliteit verhouding gaat. Maar een toestel die je voor 350euro hoort te krijgen ga ik echt geen 530euro neerknallen hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
In dat opzichte is het een goede deal. Maar wetende dat je hem(met wat moeite) ook voor 395/350 kunt krijgen...
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Balen dat je hem nog steeds niet hebt.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 4
Nee, kan inderdaad bij Mediamarkt.de niet. Bij Saturn.de wel maar volgens mij hebben alle winkels inmiddels een levertijd van 3 tot 4 weken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:23 schreef Peunage het volgende:
Je kunt op mediamark.de niet zien welke vestiging hem op voorraad heeft, of mis ik iets?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:07 schreef harmenst het volgende:
MM Nordhorn is weer mails aan het versturen. (zie google doc)
Even pushen naar peter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |