Hu? Hoe kan jij dat weten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Een voordeel dat ik de telefoon nog niet heb: ik kan goed naar hoesjes e.d. zoelen
Edit: Yeah, ik sta op nummer 5 van de pre-order lijst, aldus Ralph. Heb ik nu weinig aan verder
Ik heb hem nog kunnen lezenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Mijn uitnodigingspost is verwijderd.
"dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door belsimpel.nl"quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef Pino112 het volgende:
Het levertijdentopic op Tweaker is weer open.
Eén maar: het vermelden van buitenlandse webshops/winkels is niet toegestaan![]()
![]()
Toen ik duwde hoorde ik één kraakje, en daarna niet weer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:55 schreef nodig het volgende:
Die modjes krijgen vast betaald daar en zorgen zelf er wel voor dat ze werk houden![]()
Ik heb last van een krakend geluid als ik op de zwarte rand druk boven de volumeknoppen en de linkerbovenhoek, ben ik de enigste? Vind het aardig vervelend maar ga er niet terug voor na Duitsland..
Mijne blijft kraken, hopen dat ie dat met case niet doet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen ik duwde hoorde ik één kraakje, en daarna niet weer.
Ahn nu ben ik meequote:
Tof om bij de eerste 370k te zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:52 schreef IkWilbert het volgende:
Zo kan ik het me wel voorstellen dat er bijna niet aan een nexus 4 is te komen...
http://www.androidauthority.com/lg-nexus-4-serial-numbers-143937/
Ah, kan er wat leven worden geblazen in het Belsimpel-levertijdentopic gesponsord door Belsimpel op Tweakers.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef ex het volgende:
https://twitter.com/belsimpel/status/286782972261199872 yay
Telefoontje voor Peter dat zijn N4 er eindelijk is?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:38 schreef harmenst het volgende:
Zojuist telefoon van MM Nordhorn en je raad het al
Helaas.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Telefoontje voor Peter dat zijn N4 er eindelijk is?
JAAAAAHquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Telefoontje voor Peter dat zijn N4 er eindelijk is?
Cool!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
JAAAAAH
(Heb alleen geen auto vandaagÉn ik moet om vijf uur werken...)
Heerlijk dat Duits Amerikaans accent :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |