Ja top. Ik heb hem nog niet uitgebreid kunnen testen qua batterij omdat ik vrijwel de hele dag thuis ben en op Wifi werk en er weinig mee doen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ah well, gaan we hier door. Ik hoop echt dat ik deze week aan de beurt ben...
Voor de mensen die hem hebben: hoe bevalt het toestel eigenlijk?
Heb ik totaal geen last van. Heb dus dat beschermingslaagje er nog opzitten, dus als die er af is zal ie nog beter reageren, maar ik vind dat ie gewoon prima reageert.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En het scherm? Las je in het begin wat dingetjes over dacht ik, dat het niet goed zou reageren oid? Hoe ervaar jij dat?
Ik kan ook echt niet wachten. Ben mn Desire nu zat :p
Gebruik je dan 3G of Wifi?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het scherm heerlijk, maar de accu vooralsnog ruk. Ik speel er natuurlijk veel mee, maar moet daardoor wel totnogtoe twee keer per dag opladen.
Chromequote:Op woensdag 26 december 2012 07:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind de browser niet fijn trouwens. Hij is traag.
Of dat nou de browser of de verbinding is weet ik niet. Die laatste is er ook niet bepaald op vooruitgegaan. Heb wel een nieuw abo, maat nog steeds Vodafone (Altijd, met 10gb bonus), dus zou juist sneller moeten zijn dan mijn tussentijdse barrel.
Bij iets als wordfeud krijg ik steeds meldingen van geen connectie. Nooit eerder gehad.
Is Firefox voor android inmiddels een beetje fijn?
Nope, mijn stock geeft hetzelfde plaatje. 31% android os.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Oh, nog iets over de accu:
Hier een grafiekje. Continu Wifi aan, en een screen-on-time van volgens mij 90 minuten.
Dit haal ik echt niet met mijn SGS. Ik verwacht trouwens ook nog dat dat hoge Android-OS-percentage komt door een CM10-bug.
3G. Tenminste, dat zou ik minimaal willen, maar hij zit meestal op G en nu zelfs E. H doet ie zelden, terwijl dat met mijn Desire vrijwel standaard was.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:57 schreef Pino112 het volgende:
Gebruik je dan 3G of Wifi?
En als het 3G is, schakelt ie dan veel en steeds tussen G/3G/H?
Ik ook niet, want Safari.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
3G. Tenminste, dat zou ik minimaal willen, maar hij zit meestal op G en nu zelfs E. H doet ie zelden, terwijl dat met mijn Desire vrijwel standaard was.
Chrome doet me niet zoveel. Ik gebruik het op mijn desktop ook niet.
Vodafone. E voelt hier verdomde traag, maar dat deed G eigenlijk ookquote:Op woensdag 26 december 2012 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet, want Safari.
Dat is wel raar dan. Welke provider?
E is trouwens sneller dan G.
Klopt, het is allebei enorm traag.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vodafone. E voelt hier verdomde traag, maar dat deed G eigenlijk ook
Ja kloptquote:
Oke, het is een algemene 4.2.1-bug. Schijnt dat het in 4.2.2 opgelost zal zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 11:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nope, mijn stock geeft hetzelfde plaatje. 31% android os.
Hoop je dan een email te ontvangen?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Willen jullie voor me duimen voor morgen?!
Ik wil wel wat horen jaquote:Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik nog meer positieve verhalen schrijven of kan je dat niet meer aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |